quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb al een wegwerpzak gevonden
[afbeelding]
Blijft ie dan wel 'lekker' zitten "quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is meer dat de fabrikant van de OB Kutpuggen (die hier misschien meeleest, of een medewerker)
Lever er een wegwerpzakje bij
Als je je adem inhoud wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijft ie dan wel 'lekker' zitten "
Semi-(intellectueel) zegt ook soms wel zinnige dingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Micheline, Semih en Marcia bepraten de zaak nog even. Marcia lult best wel verstandig.
Dat was al wel bekend (vind ik tenminste). Marcia had ik nog niet veel horen zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Semi-(intellectueel) zegt ook soms wel zinnige dingen.
ff switchen maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:01 schreef Rica het volgende:
Ik zie Janine met tranen en bewegende armen vol in beeld, stond gelukkig nog op mute.
En ik Tijn en Marlies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik wil Micheline in de badkamer zien
ben ik bijna van overtuigdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert denkt "jeetje hoe pak ik dit aan..dit is een bijzonder geval?"
ik denk dat Janine annorexia heeft..serieus
Je zou het bijna gaan denken. Zo erg kan toch geen mens wezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Haha, ik dacht dat Sjaan gewoon hier op Fok! verzonnen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |