ja ...weet je....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:23 schreef Snoet123 het volgende:
pfff wat een domme bimbo's zijn het toch...![]()
Zit wat in. Ik kijk nog liever naar Hilde dan naar deze tante.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scan, ik had beter van je verwacht.
Je had ze kunnen beschermen![]()
Die ranzige sex zit er ook niet meer in neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in. Ik kijk nog liever naar Hilde dan naar deze tante.
Ja die tieten zijn in ieder geval groter (staan doen ze niet meer, leeftijd doet ook wat)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik kijk nog liever naar Hilde dan naar deze tante.
Ze moeten met het huidige rantsoen tot of tm donderdag doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:26 schreef Snoet123 het volgende:
Waar haalt ze (sabrina) de "wijsheid" vandaan dat ze morgen nieuwe boodschappen gaan krijgen?? De week is toch nog niet om
Ik kan er nog steeds niet bij dat Etiënne steeds een diadeem draagt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef farceman het volgende:
Doe kampsjaak van een plofkop heeft ook echt niks nuttigs te melden
Ze lijkt hier wel op Paul de Leeuw met pruikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:29 schreef henk.jansen het volgende:
Ze is in ieder geval wakker en gezellig
[afbeelding]
Nee ze is alleen maar vies van haar eigen tampon.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ze heeft iig geen moeite meer over haar vrouwelijkheid te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |