zoek eens op "brandtemperatuur kerosine"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef groningerstudent het volgende:
1. Vliegtuig vliegt toren in.
2. Vliegtuig beschadigd bij het naar binnen vliegen liftkokers.
3. Vliegtuig ontploft (2 en 3 niet per se in deze volgorde).
4. Brandende kerosine loopt beschadigde liftkoker in en valt naar kelder.
5. Brandende kerosine in de kelder zet andere dingen in brand.
6. Brandende dingen in de kelder "smelt" staal.
Let op de kreet smelt tussen aanhalingstekens. Ik heb volgens mij nog nooit foto's gezien van gesmolten staal uit de kelder, maar het lijkt me waarschijnlijker dat het betreffende staat verzwakt is, i.p.v. gesmolten. Maar nogmaals, ik moet eerst weer googlen voor een wat beter onderbouwd antwoord.
Onzin, temperatuur van Kerosine is opzich voldoende om staal zijn kracht te laten verliezen en daarvoor hoeft staal niet eens te smelten. Ook is niet alleen de temperatuur van kerosine van belang aangezien er voldoende andere brandbare materialen aanwezig waren die een hogere temp zouden kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef wendytje het volgende:
[..]
zoek eens op "brandtemperatuur kerosine"
en "smeltpunt staal"
als het eerste hoger of gelijk is aan de tweede...... dan kan het
anders niet
Het zou op zich fijn zijn als je goed zou lezen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef wendytje het volgende:
[..]
zoek eens op "brandtemperatuur kerosine"
en "smeltpunt staal"
als het eerste hoger of gelijk is aan de tweede...... dan kan het
anders niet
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef groningerstudent het volgende:
Let op de kreet smelt tussen aanhalingstekens. Ik heb volgens mij nog nooit foto's gezien van gesmolten staal uit de kelder, maar het lijkt me waarschijnlijker dat het betreffende staat verzwakt is, i.p.v. gesmolten. Maar nogmaals, ik moet eerst weer googlen voor een wat beter onderbouwd antwoord.
meest gemaakt fout idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onzin, temperatuur van Kerosine is opzich voldoende om staal zijn kracht te laten verliezen en daarvoor hoeft staal niet eens te smelten. Ook is niet alleen de temperatuur van kerosine van belang aangezien er voldoende andere brandbare materialen aanwezig waren die een hogere temp zouden kunnen veroorzaken.
Heb je zelf ook geprobeerd om hier een verklaring voor te vinden, of vond je ''beetje raarrr'' wel mooi?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef erkel het volgende:
Loose Change gaat misschien iets te ver in zijn beschuldigingen, maar wat ik wel verdacht vind is het instorten van WTC 7 honderd meter verderop ofzo en de omringende gebouwen stonden nog mooi overeind. Beetje raarrr..
Kun je ook onderbouwen waarom het een 'beetje raar' is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef erkel het volgende:
Loose Change gaat misschien iets te ver in zijn beschuldigingen, maar wat ik wel verdacht vind is het instorten van WTC 7 honderd meter verderop ofzo en de omringende gebouwen stonden nog mooi overeind. Beetje raarrr..
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:53 schreef erkel het volgende:
ik ook....quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zal wel één van de weinigen zijn, maar ik vind Bush een goede kerel.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik zal wel één van de weinigen zijn, maar ik vind Bush een goede kerel.
Ik kies geen kant maar het is nooit een slecht idee om ergens over na te denken of vraagtekens bij dingen te zettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
BEWIJS die "bullshit" eerst maar eens.. vage shit filmpjes met adobe premiere geknutseld, verzonnen feiten... blablabla.
Grow up zeg....
p'ciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:56 schreef nietzman het volgende:
Vergeet ook Watergate niet. Als men niet eens een lullig inbraakje in een hotelletje onder het kleed kan houden...
Ach de conspiracy theoristen zullen wel weer zeggen dat het toen goed uitkwamquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:56 schreef nietzman het volgende:
Vergeet ook Watergate niet. Als men niet eens een lullig inbraakje in een hotelletje onder het kleed kan houden...
Tuurlijk! Maar klakkeloos onzin overnemen van iemand die waarschijnlijk zijn veters niet kan strikken is ook niet goed.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:06 schreef hav0c het volgende:
[..]
Ik kies geen kant maar het is nooit een slecht idee om ergens over na te denken of vraagtekens bij dingen te zetten
Ja, dat was ook mijn redenering. Een complot van dergelijke omvang valt domweg niet stil te houden, omdat er in dat geval zonder twijfel mensen met gewetensnood naar voren zullen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
Al die feitjes over en weer zijn wel aardig, maar een ding valt mij op inzake deze Conspiracy Theory;
Het gebrek aan klokkenluiders;
Clinton kan een zuigbeurt niet geheimhouden, Bush kan niet het WMD-verhaal omtrent Irak omhoog houden (hij zou toch op zijn minst een paar zelf hebben kunnen neerleggen als bewijslast tegen Saddam?) en de CIA is zo lek als een zeef. Ondanks dat heeft er geen enkele persoon die onderdeel was van de inside job op welke manier dan ook aan de bel getrokken...
Maar gelukkig weet Meki wel waarom we nog niemand hebben horen klokkenluiden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
als iemand iets uitlekt of er een vermoeden is wordt ie gelijk doodgeschoten ...
Het komt toch nu ook naar buitenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn redenering. Een complot van dergelijke omvang valt domweg niet stil te houden, omdat er in dat geval zonder twijfel mensen met gewetensnood naar voren zullen zijn gekomen.
Das de schuld van Forest Gumpquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:56 schreef nietzman het volgende:
Helemaal geen rare redenatie. Het enige dat naar buiten komt is een theorie die is opgesteld door mensen die geen eerstehands kennis van een zogenaamd complot zouden bezitten. Klokkenluiden kan alleen door ingewijden, en daar heeft (voor zover ik weet) nog niemand een woord gezegd dat het "foul play" zou zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:26 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Het komt toch nu ook naar buitenMaar je gelooft het niet omdat zoiets nooit naar buiten zou kunnen komen?
Rare redenatie.
Dus jij zou openlijk op straat verkondigen dat je de moord op meer dan 3200 mensen op je geweten hebt? Nee he.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:30 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Helemaal geen rare redenatie. Het enige dat naar buiten komt is een theorie die is opgesteld door mensen die geen eerstehands kennis van een zogenaamd complot zouden bezitten. Klokkenluiden kan alleen door ingewijden, en daar heeft (voor zover ik weet) nog niemand een woord gezegd dat het "foul play" zou zijn.
OMGquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:45 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus jij zou openlijk op straat verkondigen dat je de moord op meer dan 3200 mensen op je geweten hebt? Nee he.
Ligt aan de ladingquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:47 schreef nietzman het volgende:
Laten we dan ook niet vergeten dat de complotterts dan te dom zijn om eventjes te kijken of een lullig raketje wel een groot genoeg gat achterlaat..
Daar heeft het Witte Huis toch totaal geen behoefte aan. Het gaat hun veel te goed met de oorlogs-financiën, de ingewijden in het complot houden hun mond wel zolang er grof geld wordt verdient.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
OMG
Ooit eens van anoniem gehoord?
Een gemiddelde lading van een Tomahawk is volgens mij krachtig genoeg om in ieder geval wat meer schade aan te richtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:48 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ligt aan de lading![]()
O shit wat heb ik aangericht ik breng ze op ideën
Er zijn genoeg mensen die geen deel meer uitmaken van de regering Bush. Zouden die allemaal hebben besloten om de mond stijf dicht te houdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:48 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Daar heeft het Witte Huis toch totaal geen behoefte aan. Het gaat hun veel te goed met de oorlogs-financiën, de ingewijden in het complot houden hun mond wel zolang er grof geld wordt verdient.
Dus omdat er te weinig schade zichtbaar was neem je aan dat er een vliegtuig naar binnen is gevlogen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een gemiddelde lading van een Tomahawk is volgens mij krachtig genoeg om in ieder geval wat meer schade aan te richten.
Wat denk je er van dat die niet beter weten dan jij of ik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geen deel meer uitmaken van de regering Bush. Zouden die allemaal hebben besloten om de mond stijf dicht te houden?
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus je gaat er van uit dat een Tomahawk meer schade aanricht dan een Boeing 757 van 120.000 kilogram die met een snelheid van 0.8 Mach een gebouw in vliegt?![]()
En het Witte Huis is in z'n eentje verantwoordelijk voor 9/11? Aan een operatie van deze omvang, werken duizenden mensen mee, er zijn dan genoeg die geen cent aan deze hele oorlog hebben verdiend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:48 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Daar heeft het Witte Huis toch totaal geen behoefte aan. Het gaat hun veel te goed met de oorlogs-financiën, de ingewijden in het complot houden hun mond wel zolang er grof geld wordt verdient.
Ok.quote:
Zowiezo naive om te denken dat alleen Bush achter alle " evilheid" in de wereld zitquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geen deel meer uitmaken van de regering Bush. Zouden die allemaal hebben besloten om de mond stijf dicht te houden?
Gelul. Zoiets als dit kan je niet geheim houden binnen de regering, zeker niet in de hoge regionen. Er zijn behoorlijk wat mensen uit die regionen die de verkiezingen niet hebben overleefd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Wat denk je er van dat die niet beter weten dan jij of ik?
Beperk het maar tot 9/11, Irak en Afghanistan. Dan zit je redelijk in de richting denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:56 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Zowiezo naive om te denken dat alleen Bush achter alle " evilheid" in de wereld zit
Kom je nog met een antwoord waarom mensen die betrokken waren bij deze operatie, maar geen cent eraan verdiend hebben, niet aan de bel getrokken hebben?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:57 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Beperk het maar tot 9/11, Irak en Afghanistan. Dan zit je redelijk in de richting denk ik.
Zeg ik dat? Ik zeg dat Al Qaeda verantwoordelijk is, maar dat de regering Bush of in ieder geval het clubje ingewijden er van wist en niets deed om het te voorkomen. Wat de wapenlobby in Amerika net zo schuldig maakt als Bin Laden himself.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
En het Witte Huis is in z'n eentje verantwoordelijk voor 9/11? Aan een operatie van deze omvang, werken duizenden mensen mee, er zijn dan genoeg die geen cent aan deze hele oorlog hebben verdiend.
Zie de reactie hierboven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Kom je nog met een antwoord waarom mensen die betrokken waren bij deze operatie, maar geen cent eraan verdiend hebben, niet aan de bel getrokken hebben?
Geen enkele heeft gewetenskwesties voor medeplichtigheid aan het ombrengen van duizenden mensen?
http://www.raytheon.com/n(...)ite/cms01_028941.jpgquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:54 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus je gaat er van uit dat een Tomahawk meer schade aanricht dan een Boeing 757 van 120.000 kilogram die met een snelheid van 0.8 Mach een gebouw in vliegt?![]()
En jouw redenen om dat te denken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg dat Al Qaeda verantwoordelijk is, maar dat de regering Bush of in ieder geval het clubje ingewijden er van wist en niets deed om het te voorkomen. Wat de wapenlobby in Amerika net zo schuldig maakt als Bin Laden himself.
Mooi. Er is dus geen Tomahawk naar binnen gekeilt, maar de schade is veroorzaakt door een vliegtuig. De relatief kleine schade. Door een zelfde vliegtuig als bij de Twin Towers naar binnen is gedonderd. Welke ten gevolge van de impact zijn ingestort.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.raytheon.com/n(...)ite/cms01_028941.jpg
Je hoeft geen expert te zijn om te zien dat dat ding meer schade zou aanrichten.
Daarom zeg ik ook in m'n eerste reactie in dit topic: Loose Change gaat te ver.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
En jouw redenen om dat te denken?
Dat zou betekenen dat de regering verder geen actieve deelname heeft aan de aanslagen, maar passief toekeek. Zou kunnen, maar is er dan reden om dat te denken of komt dat uit de grote duim? Want video's als Loose Change proberen te bewijzen dat de regering Bush actief de aanslagen heeft gepleegd.
Net zoals jij negeert wat ik zeg. Jij denkt dat het Pentagon is aangevallen door een vliegtuig. Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
Je negeert vrolijk maar even hoe beide gebouwen opgebouwd zijn....
Dit is ook geen misselijke explosie:quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Mooi. Er is dus geen Tomahawk naar binnen gekeilt, maar de schade is veroorzaakt door een vliegtuig. De relatief kleine schade. Door een zelfde vliegtuig als bij de Twin Towers naar binnen is gedonderd. Welke ten gevolge van de impact zijn ingestort.
Doe voor de lol eens vergelijken.
[afbeelding]
Duidelijk een vliegtuig geweest. Je ziet duidelijk de vleugels met een spanwijdte van rond de 38 meter.
[afbeelding]
Dit is het deukje in het Pentagon. Veroorzaakt door jouw vliegtuig. Let ook even op brandweerwagens, van elk zo'n 10 meter lang. Het gat in het Pentagon is hooguit 20 meter breed. Prop jij daar maar een Boeing tussen.
Waar flight 77 is gebleven weten vrij weinig mensen, en daar hoor ik niet bij. Maar ik ben er zeker van dat het het Pentagon nooit geraakt kan hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:24 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Dit is ook geen misselijke explosie:
[afbeelding]
En het Pentagon is een heel ander gebouw dan het WTC, Pentagon is gebouwd op het weerstaan van aanvallen.
Maar goed, er even vanuit gaand dat het inderdaad geen vliegtuig was: waarom hebben ze er een raket in geschoten en niet gewoon het vliegtuig dat ze al gekaapt hadden erin gevlogen om alle verdenking uit te sluiten?
Je verwacht toch niet werkelijk dat de president van de VS gaat reageren op elk door pubers in elkaar geflanst internetfilmpje he?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook in m'n eerste reactie in dit topic: Loose Change gaat te ver.
Maar het is een interessante documentaire, die de regering Bush uitdaagt om wat feitjes op tafel te leggen. Stel dat Bush gelijk heeft en een toffe vent is, moet het geen probleem zijn om de dingen die in Loose Change worden gesuggereerd op te helderen. Zolang dat niet gebeurd ben ik sceptisch. Tegenover Loose Change, maar ook tegenover Bush.
Lichte onderdelen? 2 titanium Rolls-Roys vliegtuigmotoren van een ton in kilo's each?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
De "lichte" onderdelen van het vliegtuig, zoals de vleugels, zijn niet door de muren van het Pentagon (want zwaar verstevigd) heengegaan, maar zijn compleet verbrijzeld. Past makkelijk dus.
Vanuit het oogpunt van een terrorist gezien is het natuurlijk niet handig om een toestel te kapen dat net opgestegen is (althans, als je het zelf wilt gaan vliegen). Er moet dan nog een hoop gebeuren, zoals het trimmen, cruiseflight instellingen in de computer, enz. Als terrorist kun je natuurlijk beter zorgen dat de professionals al die dingen al hebben gedaan om vervolgens het toestel over te nemen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:01 schreef bolletje_25 het volgende:
True. Maar het vliegtuig is pas gekaapt nadat ze 400 mijl het Pentagon voorbij waren. Waarna het van de radar verdween.
Inderdaad, vleugels van een vliegtuig zijn zeer fragiel en flexibel (iedereen die gevlogen heeft weet hoe die dingen op en neer zwiepen) en zullen niet door de verstevigde muren van het Pentagon komen. Enige wat ik niet kan verklaren is waar de motoren zijn gebleven. Maar zozeer heb ik me er ook niet in verdiept.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
De "lichte" onderdelen van het vliegtuig, zoals de vleugels, zijn niet door de muren van het Pentagon (want zwaar verstevigd) heengegaan, maar zijn compleet verbrijzeld. Past makkelijk dus.
Ooggetuigen hebben net zogoed een Boeing 757 gezien, als een twee-persoonsvliegtuigje, als een heli van het Amerikaanse leger. Ooggetuigen zuigen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:06 schreef PvtRyan het volgende:
Nee, daarna keerde het om:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:911_commission_AA77_path.png
En als het geen vliegtuig was, waarom hebben de vleugels van het vliegtuig dan lantaarnpalen omver gevlogen (waarbij een taxi is geraakt)? Waarom zijn er wel delen van het vliegtuig in en rond het Pentagon gevonden? Waarom hebben ooggetuigen dan wel een vliegtuig gezien?
En er zijn ook delen die zeker wèl van een Boeing 757 afkomen. Welke van de twee beweringen is logischerwijs waar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
De stukken die rond het Pentagon zijn gevonden komen niet van een Boeing 757. Er was een deel van een vliegtuigmotor gevonden die door een Boeing-baas werd geidentificeerd als bewijsstuk dat NOOIT van een Boeing had kunnen komen.
Er zijn onderdelen van de motoren gevonden. Ik kan geen kant en klaar antwoord geven op de vraag wat er precies met de motoren is gebeurd, maar ik zal nadat ik gegeten heb even het filmpje proberen op te zoeken waarbij in een test een complete jet-fighter "vaporized" op een versterkte muur. Op zich namelijk wel even een aardig filmpje om in gedachten te houden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:08 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Inderdaad, vleugels van een vliegtuig zijn zeer fragiel en flexibel (iedereen die gevlogen heeft weet hoe die dingen op en neer zwiepen) en zullen niet door de verstevigde muren van het Pentagon komen. Enige wat ik niet kan verklaren is waar de motoren zijn gebleven. Maar zozeer heb ik me er ook niet in verdiept.
Of Michael Moore / Steven Spielberg of voor mijn part John de Mol het in elkaar flanst kan me niet schelen. Het bewijs ligt er, en als het al zo onzinnig is als jullie durven te beweren moet het geen probleem zijn voor Bush om mij de mond te snoeren door met bewijzen te komen die het tegendeel aantonen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet werkelijk dat de president van de VS gaat reageren op elk door pubers in elkaar geflanst internetfilmpje he?
Tja, dat kan ik niet zeggen. Het gaat erom wie je vertrouwt.. Zonder meer bewijs zal dit ook altijd een ja/nee discussie blijven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En er zijn ook delen die zeker wèl van een Boeing 757 afkomen. Welke van de twee beweringen is logischerwijs waar?
Ik vind het best reele scenario's die worden geschetst. Jammer dat ik het filmpje op google video's moest kijken en de kwaliteit redelijk slecht is, ik had hem graag op tv gezien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Loose Change is geen docu, dat is een verzameling uit de lucht gegrepen onzin.
Ik ben het met je eens dat Bush, althans de regering, serieus zou moeten ingaan op de gegronde vragen die tot op heden onbeantwoord blijven. Maar je kunt van niemand verwachten dat ze moeite gaan doen om ongefundeerde onzin te weerleggen.
Reele scenario's schetsen is nog altijd maar fictie, het blijft gebasserd op leugens en geruchten. Ik wil niet de hele Truth-beweging afkraken, maar Loose Change is echt onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:22 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik vind het best reele scenario's die worden geschetst. Jammer dat ik het filmpje op google video's moest kijken en de kwaliteit redelijk slecht is, ik had hem graag op tv gezien.
Mja, ik ben weg.
omg, dat klinkt allemaal ontzettend vergezochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Waar flight 77 is gebleven weten vrij weinig mensen, en daar hoor ik niet bij. Maar ik ben er zeker van dat het het Pentagon nooit geraakt kan hebben.
Ook een leuk linkje: Deze. Je kunt de tekst swappen, de foto's zeggen genoeg.
Misschien moet je wat bredere bronnen gebruiken. Er zijn namelijk zat foto's te vinden met identificeerbare brokstukken van Flight 77 in het Pentagon. Maar jij neemt liever aan dat de conspiracy aanhangers altijd de volledige waarheid vertellen zeker? Verdiep je er nog een keer in, en gebruik meer en vooral betrouwbaardere bronnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Waar flight 77 is gebleven weten vrij weinig mensen, en daar hoor ik niet bij. Maar ik ben er zeker van dat het het Pentagon nooit geraakt kan hebben.
Ook een leuk linkje: Deze. Je kunt de tekst swappen, de foto's zeggen genoeg.
Heb je het officiele verhaal uberhaupt gelezen? Of neem je aan dat het aan alle kanten rammelt omdat Loose Change dat zegt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:16 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dat ze het verhaal van de Amerikaanse regering bekritiseren is goed, en het rammelt ook van alle kanten. Niet alle dingen die in Loose Change zijn geschetst zijn waar denk ik, maar een groot deel zou wel kunnen kloppen.
Tot zover deze disclaimer.
Een stuk of honderd getuigen heeft een AA vliegtuig in het pentagon zien vliegen. Dan kan een of twee man best zeggen dat 'ie dacht iets kleiners te zien of dat het klónk als een raket, maar die honderd man die een boeing wél zagen voor gek te verklaren is echt bullshit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef bolletje_25 het volgende:
Ooggetuigen hebben net zogoed een Boeing 757 gezien, als een twee-persoonsvliegtuigje, als een heli van het Amerikaanse leger. Ooggetuigen zuigen.
De stukken die rond het Pentagon zijn gevonden komen niet van een Boeing 757. Er was een deel van een vliegtuigmotor gevonden die door een Boeing-baas werd geidentificeerd als bewijsstuk dat NOOIT van een Boeing had kunnen komen.
Voor die lantaarnpalen verwijs ik je naar de docu, het werd daar stijlvol ontkracht alleen ontbreekt het me hier aan data.
Ja hoor geloof je zelf dat het zo echt is gegaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef groningerstudent het volgende:
Maar om over de laatste vraag even met wat boerenverstand te speculeren:
Dan heeft de leverancier van het vliegtuigwerende glas gewoon fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:14 schreef Essebesje het volgende:
Het WTC was er op gebouwd om vliegtuiginslagen te weerstaan.
Beste tot nu toequote:Op dinsdag 12 september 2006 20:14 schreef Essebesje het volgende:
Het WTC was er op gebouwd om vliegtuiginslagen te weerstaan.
Ja in de tijd dat ze gebouwd werden toen waren de vliegtuigen alleen een stuk kleinerquote:
Er is een belangrijk verschil tussen een 707 die met een bijna lege tank op landingssnelheid de toren inklapt, een een nog behoorlijk volgetankte 757 of 767 die er op volle snelheid invliegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:27 schreef Essebesje het volgende:
En ja als je de rapporten doorleest dan zie je dat het WTC erop is gebouwd om de impact van tenminste een 707 te weerstaan, dus waarom zou hij dan instorten bij een 747 en nog allebei ook nog wel, oke hij is wat zwaarder en draagt waarschijnlijk wat meer kerosine, maar dat het hele gebouw meteen instort ....
Vreemd genoeg delen structurele experts je mening niet, en is het slechts een handjevol aan internetentiteiten en andere social rejects die die claims maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:27 schreef Essebesje het volgende:
En ja als je de rapporten doorleest dan zie je dat het WTC erop is gebouwd om de impact van tenminste een 707 te weerstaan, dus waarom zou hij dan instorten bij een 747 en nog allebei ook nog wel, oke hij is wat zwaarder en draagt waarschijnlijk wat meer kerosine, maar dat het hele gebouw meteen instort ....
Het is logisch er rekening mee te houden dat er nog eens een stelletje debielen op volle snelheid met volgetankte toestellen invliegen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Essebesje het volgende:
Ja dat snap ik ook wel dat zeg ik toch ook, maar dan alsnog, de constructie van dat hele ding zuigt dan toch gewoon, ik bedoel kom op daar moet de bouwer zon gigantisch hoog gebouw toch rekening mee houden dat dat logischerwijs ooit eens moet kunnen gebeuren ..
Dat wat moest gebeuren? Dat er 30 jaar na dato een gekaapt toestel op volle snelheid, doelbewust invloog?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Essebesje het volgende:
Ja dat snap ik ook wel dat zeg ik toch ook, maar dan alsnog, de constructie van dat hele ding zuigt dan toch gewoon, ik bedoel kom op daar moet de bouwer zon gigantisch hoog gebouw toch rekening mee houden dat dat logischerwijs ooit eens moet kunnen gebeuren ..
Ja, of tenminste rekening houden met de 58000 levens die het WTC Complex huisveste als je er al tijden van te voren vanaf weet ..quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is logisch er rekening mee te houden dat er nog eens een stelletje debielen op volle snelheid met volgetankte toestellen invliegen?
What's next? Rekening houden met een alien invasie en rayguns alà Independence day?
Dus nu zat de overheid achter het complot omdat het WTC niet stevig genoeg was om een vliegtuig te weerstaan? Ga je ook nog iets logisch zeggen of blijf je raaskallen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Essebesje het volgende:
Ja, of tenminste rekening houden met de 58000 levens die het WTC Complex huisveste als je er al tijden van te voren vanaf weet ..
En waar gaat het topic over?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:41 schreef Essebesje het volgende:
Ik heb het geeneens over loose change
Sorry, maar ik vind dit echt een heel slecht argument. Je kunt niet met alles rekening houden. Direct gevaar hebben ze wel degelijk meegenomen (707) in hun bouwplannen, maar als 30 jaar na dato een compleet ander toestel de boel laat instorten is het opeens de schuld van de architecten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef Essebesje het volgende:
[..]
Ja, of tenminste rekening houden met de 58000 levens die het WTC Complex huisveste als je er al tijden van te voren vanaf weet ..
en dat laatste Nee
Ik heb nooit gezegd dat de overheid achter het complot zitquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus nu zat de overheid achter het complot omdat het WTC niet stevig genoeg was om een vliegtuig te weerstaan? Ga je ook nog iets logisch zeggen of blijf je raaskallen?
Het stortte niet meteen in, het bezweek onder zijn eigen gewicht naarmate het metaal verslapte door de enorme hitte. Je ziet daarom ook dat de toren waarbij het meeste gewicht boven de brand zat het eerste in elkaar zakte.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:27 schreef Essebesje het volgende:
Ik zou zeggen, ga op vliegles, kaap een toestel en ga checken hoeveel gebouwen wél bestand zijn tegen volgetankte 757's op volle snelheid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:45 schreef Essebesje het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat de overheid achter het complot zit![]()
Ik zeg alleen dat het gebouw zuigde ... lees je niet ofzo
Hahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga op vliegles, kaap een toestel en ga checken hoeveel gebouwen wél bestand zijn tegen volgetankte 757's op volle snelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |