abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41063291
Ik heb in het verleden de regering van de Verenigde Staten altijd het voordeel van mijn twijfel gegeven. Maar na het zien van de documentaire Loose Change 2 ben ik totaal van gedachten veranderd. Hoe ziek kan je zijn zoals de regering Bush:
om zoiets te plannen,
om je eigen land aan te vallen,
de moslims over de hele wereld een bad name geven,
oorlog in Irak en Afghanistan beginnen.

Voor de mensen die de docu nog niet gezien hebben, kunnen hier gratis online bekijken.

http://www.loosechange911.com/

Zou mij niet verbazen als de recente terroristisch ontwikkelingen in London ook allemaal van tevoren opgezet is.
Volgens mij is na Hitler, Bush de 2e grootste pschyco staatshoofd die ooit op deze planeet heeft rondgelopen.

Wat vinden jullie, mag ik jullie mening horen.

dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:24:45 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41063386
quote:
Volgens mij is na Hitler, Bush de 2e grootste pschyco staatshoofd die ooit op deze planeet heeft rondgelopen.
Ja. Gestoorder dan Mao, Stalin, Idi Amin, Pinochet, of zelfs Saddam Hoessein. .

Loose Change is een onwaarachtige klotendocumentaire, mijn waarde, die bol staat van de manipulatie. Dat er nog altijd mensen intrappen en in hun hysterie ook maar aannames doen over recente terroristische activiteiten, baart mij ernstige zorgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Apropos op 22-08-2006 15:42:18 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41063400
Fitti
pi_41063527
Loose change is gelul. Als je zelf een beetje logisch nadenkt en onderzoek doet en niet alles voor zoete koek aanneemt dan blijft er niet veel van over.

http://video.google.com/videosearch?q=screw+loose+change
pi_41063569
Sommige dingen, zoals dit, gaan, inderdaad, net even wat te ver
pi_41063609
De VS kunnen idd heel gevaarlijk zijn, maar niet vanwege het gezwam uit Loose Change. Het gevaarlijke zit hem in het feit dat de VS hun waarden "vrijheid en democratie" met voeten treden als dat hun eigenbelang dient. Is niks nieuws overigens, al in de koude oorlog steunde de VS de meest lugubere regimes als dat hun belangen diende.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41063693
Jezus, weer zo`n nutcase die zich laat meevoeren door een op school gemaakte video met wat muziek en wat onduidelijk videobeeld. om zum kotsen. Loose Change is bagger, slaat op kaas en is totale bullshit in het kwadraat!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:41:07 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41063753
Allemaal maar die verwerpelijke Westerse propaganda van de States van je afwerpen en claimen zelfstandig helder te denken, een denkwijze die je dan natuurlijk wel met de paplepel door je strot word gedouwd in een of ander flutfilmpje die het predicaat documentaire niet eens mag dragen.

Chapeau, je bent nu een vrije denker. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:42:36 #10
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_41063795
Tvp (thuis ff kijken)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:42:44 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41063800
. Wat een simpele zielen heb je toch .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:43:09 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41063817
Ik vind het "De vliegtuigen hadden helemaal geen raampjes!!!! OMFG complot!!!!!!" argument nog wel het meest lachwekkende. Alsof men bij het faken van een crashen van een passagiersvliegtuig de raampjes zou vergeten. .
Ik ga naar huis.
pi_41063864
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
Ik vind het "De vliegtuigen hadden helemaal geen raampjes!!!! OMFG complot!!!!!!" argument nog wel het meest lachwekkende. Alsof men bij het faken van een crashen van een passagiersvliegtuig de raampjes zou vergeten. .
Ach, NASA zag ook de stomste dingen over het hoofd bij het in scene zetten van de maanlanding. .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:48:55 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41063940
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De VS kunnen idd heel gevaarlijk zijn, maar niet vanwege het gezwam uit Loose Change. Het gevaarlijke zit hem in het feit dat de VS hun waarden "vrijheid en democratie" met voeten treden als dat hun eigenbelang dient. Is niks nieuws overigens, al in de koude oorlog steunde de VS de meest lugubere regimes als dat hun belangen diende.
Met je eens. En elke gek die miljarden uitgeeft aan oorlog terwijl er andere opties zijn is gevaarlijk. Of ze nou Alexander de grote heten. Julius Ceasar of Djenghis Khan. Of Adolf Hitler, Stalin of Bush.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41064071
Heh ja heb het gister op belgische TV gezien >_<
Misschien eens tijd voor een Anti-Bush topic >_< die homo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:57:01 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41064142
"een anti-bush" topic, zou het daar na 234098234094 andere topics tijd voor zijn? .

U-S-A! .
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:58:35 #17
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41064178
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:57 schreef HeatWave het volgende:
U-S-A! .
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_41065143
ER WAREN GEEN LICHAMEN, MAAR WEL EEN FUCKING VOLLEDIG ONGESCHONDEN PASPOORT bij het gebied waar zogenaamd een vliegtuig tegen de grond was gestort.. Verklaar die bullshit.

Net voor 11 september werden er regelmatig oefeningen gehouden in WTC, honden mochten niet komen.. Verklaar die bullshit.

Vliegtuig in Pentagon heeft volgens mij niemand gezien, toevallig waren er die dag werkzaamheden in dat stuk van het Pentagon. Een paar dagen voor 11 september waren er in het grasveldje voor het Pentagon sporen aangebracht om zogenaamd het te doen lijken alsof er een vliegtuig daar heeft gescheurd.. Verklaar die bullshit.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:53:26 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41065825
BEWIJS die "bullshit" eerst maar eens.. vage shit filmpjes met adobe premiere geknutseld, verzonnen feiten... blablabla.

Grow up zeg....
Get woke, go broke!
pi_41065849
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Christiano25 het volgende:
ER WAREN GEEN LICHAMEN, MAAR WEL EEN FUCKING VOLLEDIG ONGESCHONDEN PASPOORT bij het gebied waar zogenaamd een vliegtuig tegen de grond was gestort.. Verklaar die bullshit.

Net voor 11 september werden er regelmatig oefeningen gehouden in WTC, honden mochten niet komen.. Verklaar die bullshit.

Vliegtuig in Pentagon heeft volgens mij niemand gezien, toevallig waren er die dag werkzaamheden in dat stuk van het Pentagon. Een paar dagen voor 11 september waren er in het grasveldje voor het Pentagon sporen aangebracht om zogenaamd het te doen lijken alsof er een vliegtuig daar heeft gescheurd.. Verklaar die bullshit.
Er zijn genoeg mensen die dat vliegtuig hebben gezien, maar dat word in Loose Change niet vermeld. En dit stukje metaal blijft verdacht veel lijken op de beplating van een American Airlines vliegtuig:

En er zijn wel degelijk lichamen gevoden in het WTC.

En zoals die nieuwe WTC film laat zien: er zijn ook mensen nog levend onder de puinhopen vandaan gehaald.

Er zijn genoeg gebouwen waar geen honden mogen komen. En waarom is dit overigens vreemd? Wat hebben honden te maken met de aanslag? En ik verwacht van een gebouw zoals het WTC dat er regelmatig brand oefening worden gehouden. Niet alleen dat, als je je aanslag goed geslaagd wil hebben moet je juist niet gaan oefenen op evacuatie lijkt me.

Dat het spoor in het gras is aangebracht om het te doen lijken alsof er een vliegtuig is gecrashed is pure speculatie.
pi_41065877
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja. Gestoorder dan Mao, Stalin, Idi Amin, Pinochet, of zelfs Saddam Hoessein. .

(...), die bol staat van de manipulatie.
Goh, het lijkt de media wel!
pi_41065916
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
BEWIJS die "bullshit" eerst maar eens.. vage shit filmpjes met adobe premiere geknutseld, verzonnen feiten... blablabla.

Grow up zeg....
Je moet niet de alternatieve theoriën bekritiseren, maar kijken naar het grootste onzin verhaal ooit: de officiële lezing.
pi_41065954

Op vakantie had iemand ook die 'film' meegenomen op zijn telefoon, wat een berg onzin bij elkaar gegooit zeg.

Ga er ook weinig woorden aan vuil maken maargoed:

Stel, STEL het is waar en de regering zit hier echt achter, dan komt zo'n filmpje never nooit niet online te staan
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_41065958
quote:

Was je daar bij dan??
- Heb jij dat paspoort gevonden?
- Wou jij daar met je hond komen dan?
- Heb jij ze die sporen aan zien brengen?

Dan nog:
- Het is niet onmogelijk dat er zoiets klein door de druk van de explosie weggeblazen wordt en NIET verbranden zal worden
- Er worden wel vaker oefeningen gedaan, misschien had iemand het voor de eerste keer door. Toevallig een paar dagen voor de aanslagen. Toen de aanslagen kwamen ging hij een link leggen, tja, shit happens.
- Misschien waren ze het gras wel aan het maaien? En toch mooi dat er werkzaamheden waren. Scheelt weer gewonden man.

Verklaar eerst je eigen bullshit maar. Met andere woorden, alles is mogelijk. Zolang je er maar over na gaat denken. Best mogelijk dat iemand nu een documentaire gaat maken over de 3 punten die ik net weerlegd heb van je om zo een anti-loose change te maken. Bij wijze van dan natuurlijk. Het is maar gewoon net hoe je het ziet. Maar keiharde feiten zijn het zeker NIET.

Ik wil niet zeggen dat er daadwerkelijk aanslagen zijn geweest, ik wil niet zeggen dat Bush er achter zit. Hoe kan ik dat nou weten? Ik was er niet bij... Op deze manier zijn ALLE mensen alleen maar aan het speculeren...

Niemand die het weet
pi_41065988
quote:
Ach, dus het werkt tegenwoordig zo? Jij roept iets (BLABLABLABLABLA), en wij mogen ''die bullshit'' verklaren. Bewijs eerst eens dat het ''bullshit'' is, of is je intellectuele luiheid daarvoor te groot?
quote:
Wat voor oefeningen? Aerobics?
Waarom is het opvallend dat er geen honden mochten komen? Heeft het iets met drugs te maken?
quote:
Vliegtuig in Pentagon heeft volgens mij niemand gezien
''Volgens mij'''......ongeveer honderd getuigen hebben het gezien.
quote:
toevallig waren er die dag werkzaamheden in dat stuk van het Pentagon.
Wat probeer je nou aan te tonen?
quote:
Een paar dagen voor 11 september waren er in het grasveldje voor het Pentagon sporen aangebracht om zogenaamd het te doen lijken alsof er een vliegtuig daar heeft gescheurd..
Inclusief lantaarnpalen?
pi_41066611
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef CiQNiZ het volgende:

[..]
.- Misschien waren ze het gras wel aan het maaien? En toch mooi dat er werkzaamheden waren. Scheelt weer gewonden man.
ja, en toen hebben ze heel toevallig precies een spoor achtergelaten in de vorm van de richting vanwaar het vliegtuig vandaan kwam.

pi_41066669
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef BabyNuke het volgende:

[..]

En zoals die nieuwe WTC film laat zien: er zijn ook mensen nog levend onder de puinhopen vandaan gehaald.
ik heb het over lichamen bij de zogenaamde crash van een vliegtuig tegen de grond, you moron..
beter lezen..
zijn er lichamen daar gevonden, neen, ra ra hoe kan dat..
  Donald Duck held dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:24:58 #28
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41066694
Ah, weer zo'n stomme conspiracymongool. Rot op, vervuil dit forum niet je waanideeën. Fok heeft een speciaal voor zulke mongolen, en dat is TRU.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:26:02 #29
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41066727
beide verhalen rammelen aan alle kanten....

en dat heen en weer gegooit van feiten en bewijzen..... ja leuk maar om die manier valt alles te weerleggen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_41066765
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, weer zo'n stomme conspiracymongool. Rot op, vervuil dit forum niet je waanideeën. Fok heeft een speciaal voor zulke mongolen, en dat is TRU.
wie noem jij een mongool?
je biologische vader is een mongool, stomme bastaard.
en ik ben je stiefvader, of je het wilt of niet.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:31:51 #31
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_41066832
quote:
Verklaar die bullshit.

Verklaar die bullshit.

Verklaar die bullshit.

Domoor, wat zijn er toch veel idioten die in die samenzweringen geloven
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_41066858
en daar gaan we weer...zijn al tig topics over...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_41066916
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef Zeurberus het volgende:

Stel, STEL het is waar en de regering zit hier echt achter, dan komt zo'n filmpje never nooit niet online te staan
Hoewel ik absoluut niet geloof in een "inside job" is jouw bewering natuurlijk minstens net zo'n grote onzin. De Amerikaanse regering zou het nooit voor elkaar kunnen krijgen om dat filmpje tegen te houden zonder zich nog veel verdachter te maken. Sowieso is iets op het internet nauwelijks tegen te houden tenzij je draconische maatregelen neemt zoals de Chinezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:34:36 #34
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41066922
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

en zo zijn er ook veel die de beelden en bewijzen van de regeringen voor zoete koek slikken
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_41067676
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Gelukkig kent onze geschiedenis geen talloze samenzweringen .
pi_41068120
50% van de New Yorkers die bij de aanslagen betrokken zijn geweest, geloven dat er meer aan de hand is en dat Bush ermee te maken heeft.
pi_41068471
Het was Hitler die zijn sperma mengde met reuzen, en die hebben het WTC verwoest.
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_41068748
yessss nog meer losers die alles geloven wat ze in shady "documentaires" zien en horen.

ojeeetje samenzweringen!!11111

huilies.

USA
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_41068801
Schopje truth
pi_41068897
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Christiano25 het volgende:

[..]

ik heb het over lichamen bij de zogenaamde crash van een vliegtuig tegen de grond, you moron..
beter lezen..
zijn er lichamen daar gevonden, neen, ra ra hoe kan dat..
Wel als ik dit nieuws bericht lees:
"the first human remains have been removed from the site in a prelude to the somber challenge of identifying the 45 victims of the crash"

Dus waar komt dat verhaal van daan?
pi_41069127
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Devlinsect het volgende:
50% van de New Yorkers die bij de aanslagen betrokken zijn geweest, geloven dat er meer aan de hand is en dat Bush ermee te maken heeft.
Nou, dan moet het wel waar zijn hoor!!!!1!!!1111!

...
pi_41069511
Geloof je dat nou echt:
Een toren vol met explosieven, door Bush geplaatst. Vliegtuig vliegt erin, gigantische vuurbol, enorme hitte en geen enkele van de door Bush geplaatste bommen gaat perongeluk af. Na meer dan een uur gaan de bommen, zowel boven als onder de inslagzône precies op de juiste volgorde af om de toren neer te halen.

Het enige waarbij vraagtekens gezet kunnen worden is of de regering genoeg heeft gedaan om de aanslagen te voorkomen.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:35:12 #43
69994 seto
-|||--------|||-
pi_41070055
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef BabyNuke het volgende:

[..]

Wel als ik dit nieuws bericht lees:
"the first human remains have been removed from the site in a prelude to the somber challenge of identifying the 45 victims of the crash"

Dus waar komt dat verhaal van daan?
Nee, je moet een theorie verzinnen en dan al het nieuws wat het tegendeel bewijst als nep zien
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_41071189
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het enige waarbij vraagtekens gezet kunnen worden is of de regering genoeg heeft gedaan om de aanslagen te voorkomen.
Ik denk zelf ook dat het meer dat is, dat ze het wel wisten op eenofandere manier, maar het lieten gebeuren. Om daarna al die maatregelen door te voeren en Irak en Afghanistan aan te vallen.

Maar toch zitten er een aantal merkwaardige dingen in Loose Change. Bijvoorbeeld hoe WTC 7 instort : http://video.google.nl/videoplay?docid=-5101488991907845273&q=wtc+7 . Volgens de officiele verklaring kwam het door brandende resten uit de torens. Al aardig vreemd, vooral omdat het gebouw best ver er vanaf ligt: http://www.prisonplanet.com/pp190104wtc.jpg
pi_41071511
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:

mee eens zijnde...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_41074797
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Devlinsect het volgende:
Zijn ze gearresteerd?

Verder, Christiano, beste stervenskandidaat, zou ik het waarderen indien je antwoord gaf op mijn vragen.
pi_41074846
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:06 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Gelukkig kent onze geschiedenis geen talloze samenzweringen .
Ja, want als je niet in het ene gelooft geloof je ook niet in het andere. Jij schrijft zeker toespraken voor Dubya ?
pi_41074889
Domme mensen die een oude totaal ontkrachte internet docu serieus nemen terwijl de hele truth-beweging hem zelfs belachelijk maakt, zijn irritant.
pi_41074979
quote:

Geloof toch niet alles wat je voorgeschoteld wordt jij ontzettend simpel figuur.
pi_41075227
Kijk dan ook niet naar die rotzooi als je er bevattelijk voor bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')