Ja. Gestoorder dan Mao, Stalin, Idi Amin, Pinochet, of zelfs Saddam Hoessein.quote:Volgens mij is na Hitler, Bush de 2e grootste pschyco staatshoofd die ooit op deze planeet heeft rondgelopen.
Ach, NASA zag ook de stomste dingen over het hoofd bij het in scene zetten van de maanlanding.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
Ik vind het "De vliegtuigen hadden helemaal geen raampjes!!!! OMFG complot!!!!!!" argument nog wel het meest lachwekkende. Alsof men bij het faken van een crashen van een passagiersvliegtuig de raampjes zou vergeten..
Met je eens. En elke gek die miljarden uitgeeft aan oorlog terwijl er andere opties zijn is gevaarlijk. Of ze nou Alexander de grote heten. Julius Ceasar of Djenghis Khan. Of Adolf Hitler, Stalin of Bush.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De VS kunnen idd heel gevaarlijk zijn, maar niet vanwege het gezwam uit Loose Change. Het gevaarlijke zit hem in het feit dat de VS hun waarden "vrijheid en democratie" met voeten treden als dat hun eigenbelang dient. Is niks nieuws overigens, al in de koude oorlog steunde de VS de meest lugubere regimes als dat hun belangen diende.
Er zijn genoeg mensen die dat vliegtuig hebben gezien, maar dat word in Loose Change niet vermeld. En dit stukje metaal blijft verdacht veel lijken op de beplating van een American Airlines vliegtuig:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Christiano25 het volgende:
ER WAREN GEEN LICHAMEN, MAAR WEL EEN FUCKING VOLLEDIG ONGESCHONDEN PASPOORT bij het gebied waar zogenaamd een vliegtuig tegen de grond was gestort.. Verklaar die bullshit.
Net voor 11 september werden er regelmatig oefeningen gehouden in WTC, honden mochten niet komen.. Verklaar die bullshit.
Vliegtuig in Pentagon heeft volgens mij niemand gezien, toevallig waren er die dag werkzaamheden in dat stuk van het Pentagon. Een paar dagen voor 11 september waren er in het grasveldje voor het Pentagon sporen aangebracht om zogenaamd het te doen lijken alsof er een vliegtuig daar heeft gescheurd.. Verklaar die bullshit.
Goh, het lijkt de media wel!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Gestoorder dan Mao, Stalin, Idi Amin, Pinochet, of zelfs Saddam Hoessein..
(...), die bol staat van de manipulatie.
Je moet niet de alternatieve theoriën bekritiseren, maar kijken naar het grootste onzin verhaal ooit: de officiële lezing.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
BEWIJS die "bullshit" eerst maar eens.. vage shit filmpjes met adobe premiere geknutseld, verzonnen feiten... blablabla.
Grow up zeg....
Was je daar bij dan??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Christiano25 het volgende:
ER WAREN GEEN LICHAMEN, MAAR WEL EEN FUCKING VOLLEDIG ONGESCHONDEN PASPOORT bij het gebied waar zogenaamd een vliegtuig tegen de grond was gestort.. Verklaar die bullshit.
Net voor 11 september werden er regelmatig oefeningen gehouden in WTC, honden mochten niet komen.. Verklaar die bullshit.
Vliegtuig in Pentagon heeft volgens mij niemand gezien, toevallig waren er die dag werkzaamheden in dat stuk van het Pentagon. Een paar dagen voor 11 september waren er in het grasveldje voor het Pentagon sporen aangebracht om zogenaamd het te doen lijken alsof er een vliegtuig daar heeft gescheurd.. Verklaar die bullshit.
Ach, dus het werkt tegenwoordig zo? Jij roept iets (BLABLABLABLABLA), en wij mogen ''die bullshit'' verklaren. Bewijs eerst eens dat het ''bullshit'' is, of is je intellectuele luiheid daarvoor te groot?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Christiano25 het volgende:
Wat voor oefeningen? Aerobics?quote:Net voor 11 september werden er regelmatig oefeningen gehouden in WTC, honden mochten niet komen.. Verklaar die bullshit.
''Volgens mij'''......ongeveer honderd getuigen hebben het gezien.quote:Vliegtuig in Pentagon heeft volgens mij niemand gezien
Wat probeer je nou aan te tonen?quote:toevallig waren er die dag werkzaamheden in dat stuk van het Pentagon.
Inclusief lantaarnpalen?quote:Een paar dagen voor 11 september waren er in het grasveldje voor het Pentagon sporen aangebracht om zogenaamd het te doen lijken alsof er een vliegtuig daar heeft gescheurd..
ja, en toen hebben ze heel toevallig precies een spoor achtergelaten in de vorm van de richting vanwaar het vliegtuig vandaan kwam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
.- Misschien waren ze het gras wel aan het maaien? En toch mooi dat er werkzaamheden waren. Scheelt weer gewonden man.
ik heb het over lichamen bij de zogenaamde crash van een vliegtuig tegen de grond, you moron..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef BabyNuke het volgende:
[..]
En zoals die nieuwe WTC film laat zien: er zijn ook mensen nog levend onder de puinhopen vandaan gehaald.
wie noem jij een mongool?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah, weer zo'n stomme conspiracymongool. Rot op, vervuil dit forum niet je waanideeën. Fok heeft een speciaal voor zulke mongolen, en dat is TRU.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Christiano25 het volgende:
Verklaar die bullshit.
Verklaar die bullshit.
Verklaar die bullshit.
Hoewel ik absoluut niet geloof in een "inside job" is jouw bewering natuurlijk minstens net zo'n grote onzin. De Amerikaanse regering zou het nooit voor elkaar kunnen krijgen om dat filmpje tegen te houden zonder zich nog veel verdachter te maken. Sowieso is iets op het internet nauwelijks tegen te houden tenzij je draconische maatregelen neemt zoals de Chinezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef Zeurberus het volgende:
Stel, STEL het is waar en de regering zit hier echt achter, dan komt zo'n filmpje never nooit niet online te staan![]()
en zo zijn er ook veel die de beelden en bewijzen van de regeringen voor zoete koek slikkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Domoor, wat zijn er toch veel idioten die in die samenzweringen geloven
Gelukkig kent onze geschiedenis geen talloze samenzweringenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Domoor, wat zijn er toch veel idioten die in die samenzweringen geloven
Wel als ik dit nieuws bericht lees:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
ik heb het over lichamen bij de zogenaamde crash van een vliegtuig tegen de grond, you moron..
beter lezen..
zijn er lichamen daar gevonden, neen, ra ra hoe kan dat..
![]()
Nou, dan moet het wel waar zijn hoor!!!!1!!!1111!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Devlinsect het volgende:
50% van de New Yorkers die bij de aanslagen betrokken zijn geweest, geloven dat er meer aan de hand is en dat Bush ermee te maken heeft.
Nee, je moet een theorie verzinnen en dan al het nieuws wat het tegendeel bewijst als nep zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef BabyNuke het volgende:
[..]
Wel als ik dit nieuws bericht lees:
"the first human remains have been removed from the site in a prelude to the somber challenge of identifying the 45 victims of the crash"
Dus waar komt dat verhaal van daan?
Ik denk zelf ook dat het meer dat is, dat ze het wel wisten op eenofandere manier, maar het lieten gebeuren. Om daarna al die maatregelen door te voeren en Irak en Afghanistan aan te vallen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het enige waarbij vraagtekens gezet kunnen worden is of de regering genoeg heeft gedaan om de aanslagen te voorkomen.
mee eens zijnde...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het enige waarbij vraagtekens gezet kunnen worden is of de regering genoeg heeft gedaan om de aanslagen te voorkomen.
Zijn ze gearresteerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Devlinsect het volgende:
50% van de New Yorkers die bij de aanslagen betrokken zijn geweest, geloven dat er meer aan de hand is en dat Bush ermee te maken heeft.
Ja, want als je niet in het ene gelooft geloof je ook niet in het andere. Jij schrijft zeker toespraken voor Dubyaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Gelukkig kent onze geschiedenis geen talloze samenzweringen.
Geloof toch niet alles wat je voorgeschoteld wordt jij ontzettend simpel figuur.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:32 schreef Christiano25 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |