er staan metalen balken aan de buitenkant die zijn in beton gegoten en houden het gebouw bij elkaar. door de druk van al het gewicht kwam er meer druk op te staan dan die balken konden hebben. die balken zijn met elkaar bevestigd door middel van grote pompnagels. die konden de druk niet aan en springen dwars door het beton naar buiten.quote:Op maandag 11 september 2006 21:55 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb ze gisteren met me open ogen gezien in NEDERLAND 3 bij Loose Change
Gevolgen Reichstag brand:quote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nou, om precies te zijn was dit zodat de duitsers vrijwillig hun civiele rechten zouden opgeven voor de Reichstag Fire Decree
Dat is Reichstagsbrandverordnung in het duits
en Patriot Act in het amerikaans
quote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef Godslasteraar het volgende:
een welgemeend algemeen advies
“'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.”
- Abraham Lincoln
andere films of documentaire hoef ik niet te zien die zijn vervalst door USAquote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef Drugshond het volgende:
Meki op basis van een willekeurig gerucht zou je op deze manier iedereen op kunnen ophangen zonder een spiegelend onderzoek. Dat spiegelen hebben we nu al 9 deeltjes volgehouden. Maar je trek al snel je kromzwaard bij het woordje Amerika en Bush..... en de daders ?!.. (dat moffelen we voor het gemak maar even onder het vloerkleed). Het bekende omkeren van de eerste wet van Newton : namelijk "oorzaak en gevolg".
Selectieve verontwaardiging, door wel de fragmenten eruit te filteren die wel passen bij je globale denkbeeld. Maar niet het totale plaatje willen of kunnen zien vanuit een hoger abstractie niveau. Probeer je denkbeeld maar eens met linkjes te onderbouwen van valide en gerenomeerde websites.
Begin eerst maar met het ontkrachten van de officiele lezing van de aanslagen van 09/11...(in zovere dit niet gebeurd of debunked is in deze topics). en dan praten we wel verder.
Meki, nogmaals. Jij bent net zo min een zoeker naar waarheid als de auteurs van Loose Change. Pretendeer dan niet dat je het wel bent.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
andere films of documentaire hoef ik niet te zien die zijn vervalst door USA
de enige film blijft Loos Change die de feiten en de antwoorden geeft op vele vragen.
Ik schrok ervan toen ik het zag ik heb wel van die naam gehoord maar nog nooit bekeken tot de dag van gister toen schrok ik wat Bush een vreselijke tiran is en zal blijven .....
ik schrok ervan ..... dat ze goud beter vinden dan mensen ..... ik schrok ervan dat nu Irak helemaal naar de klote is ....
ik zoek alleen naar de waarheidquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Meki, nogmaals. Jij bent net zo min een zoeker naar waarheid als de auteurs van Loose Change. Pretendeer dan niet dat je het wel bent.
als iemand iets uitlekt of er een vermoeden is wordt ie gelijk doodgeschoten ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef teknomist het volgende:
Stel he, stel dat het een complot zou zijn... dat is dat een operatie van een ongekende omvang waar honderden professionals bij betrokken zouden zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand niet gelekt heeft. Hoe zien de believers en conspiracy theorists dat?
Gast, zelfs mensen die ervan overtuigd zijn dat het een complot is schuiven Loose Change af als zijnde flauwekul. Loose Change is keer op keer weerlegd maar laat maar lekker die oogkleppen op staan hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zoek alleen naar de waarheid
tot de dag van gister geloofde ik dat Bin Laden en Al Qaida erachter zaten maar na kijken van Loos Change is het helemaal veranderd.
ik schuif het niet als flauwekul maar als een goede bewijs die antwoorden geeft op veel vragenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gast, zelfs mensen die ervan overtuigd zijn dat het een complot is schuiven Loose Change af als zijnde flauwekul. Loose Change is keer op keer weerlegd maar laat maar lekker die oogkleppen op staan hoor..
Ik wist dat dat antwoord zou komen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
als iemand iets uitlekt of er een vermoeden is wordt ie gelijk doodgeschoten ...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zoek alleen naar de waarheid
tot de dag van gister geloofde ik dat Bin Laden en Al Qaida erachter zaten maar na kijken van Loos Change is het helemaal veranderd.
Als je zo'n amateuristisch, suggestief filmpje ziet als bewijs moet je snel maar eens aan je geestelijke capaciteiten gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
ik schuif het niet als flauwekul maar als een goede bewijs die antwoorden geeft op veel vragen
maar directe mensen staan erbijquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wist dat dat antwoord zou komen..
Maar je zegt het zelf. Dat je zelf aangeeft dat iemand voor zoiets doodgeschoten zou worden betekent dat je kennis hebt genomen van het feit dat zoiets al vaker in het verleden is gebeurd. Dus waarom zou het dan niet weer gebeuren? Er zijn echt nog wel eerlijke mensen met enige rechtvaardigheidsgevoel. Niet iedereen kan zijn mond houden - ongeacht het feit of je het met je leven moet bekopen.
welke postquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:14 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je lult uit je nek. En het ergste is, is dat je het volgens mij zelf niet eens door hebt / door wilt hebben. Doe me even een lol. Aan het begin van dit topic staat een post van mij voor jou. Doe eens inhoudelijk reageren daarop.
dat kruisje rechts bovenin je vensterquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Sta me bij...
Ja dus? Dit is geen inhoudelijke reactie op mijn post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
maar directe mensen staan erbij
Bush , de broer van Bush en nog veel meer ....
de hoge pieten spelen natuurlijk de grote rol....
Och, mensen geloven wel voor minder, post maar eens een wazig totaal niet onderbouwde conspiracy op het Internet en voor je het weet heb je mensen die er in gelovenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:14 schreef teknomist het volgende:
Als je zo'n amateuristisch, suggestief filmpje ziet als bewijs moet je snel maar eens aan je geestelijke capaciteiten gaan twijfelen.
het ging me meer om de inhoudquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als je zo'n amateuristisch, suggestief filmpje ziet als bewijs moet je snel maar eens aan je geestelijke capaciteiten gaan twijfelen.
reageer even op mijn post. loose change is voor het grootste gedeelte BULLSHIT iedereen hier op jou na weet dat, de makers van loose change weten dat (ook nog in ontkennings fase) lees je in ik zal je een paar weken de tijd geven ivm je beperkte IQ om maar te zwijgen over de nederlandse taalquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
de enige film blijft Loos Change die de feiten en de antwoorden geeft op vele vragen.
Ik schrok ervan toen ik het zag ik heb wel van die naam gehoord maar nog nooit bekeken tot de dag van gister toen schrok ik wat Bush een vreselijke tiran is en zal blijven .....
ik schrok ervan ..... dat ze goud beter vinden dan mensen ..... ik schrok ervan dat nu Irak helemaal naar de klote is ....
en die hebben zojuist informatie doorgespeeld aan de auteurs van Loose changequote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja dus? Dit is geen inhoudelijke reactie op mijn post.
Engels is voor mij moeilijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:19 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
911 complot of niet deeltje 9
Kan niet missen...![]()
Mensen nemen zelfs de Koran of de Bijbel voor waaraan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, mensen geloven wel voor minder, post maar eens een wazig totaal niet onderbouwde conspiracy op het Internet en voor je het weet heb je mensen die er in geloven![]()
zo zie jij dat ....quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
reageer even op mijn post. loose change is voor het grootste gedeelte BULLSHIT iedereen hier op jou na weet dat, de makers van loose change weten dat (ook nog in ontkennings fase) lees je in ik zal je een paar weken de tijd geven ivm je beperkte IQ om maar te zwijgen over de nederlandse taal
dat er vragen onbeantwoord zijn geloof ik meteen, moet het uitgezocht worden? zeker weten.
Misschien zijn het gewoon gestoorde, hyperparanoia nerds die niks anders te doen hadden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
het ging me meer om de inhoud
waarom zouden ze die film dan maken ... niet voor de lol ... neem ik aan ...
ze hebben het door .... en ze willen de burgers waarschuwen .... voor het grote gevaar.....
Bron?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
en die hebben zojuist informatie doorgespeeld aan de auteurs van Loose change
Dan ben jij makkelijk over te halen zeg!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
zo zie jij dat ....
ik kijk altijd naar de inhoud en zij hebben mij duidelijk over gehaald ... wat er op die dag is gebeurd ...
al die slachtoffers voor niks
of juist ons waarschuwen wat voor tirannen daar de macht hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon gestoorde, hyperparanoia nerds die niks anders te doen hadden..
OF het gewoon leuk vinden om het anti-amerikanisme een schopje omhoog te stoten...
haal die plaat eens voor je kop weg, het waren gewoon keiharde argumenten waarmee zo goed als heel loose change onderuit is gehaald. met behulp van hoog geleerden en vakmensen totaal onderuit gehaald.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
zo zie jij dat ....
ik kijk altijd naar de inhoud en zij hebben mij duidelijk over gehaald ... wat er op die dag is gebeurd ...
al die slachtoffers voor niks
1 stofzuigerquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan ben jij makkelijk over te halen zeg!
Je hebt zeker al 100 stofzuigers in je huis staan?
heb jij dan woorden voor waarom wij de beelden niet mogen inzien van gemaakte video´s van hotels die erbij stondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
haal die plaat eens voor je kop weg, het waren gewoon keiharde argumenten waarmee zo goed als heel loose change onderuit is gehaald. met behulp van hoog geleerden en vakmensen totaal onderuit gehaald.
dat maakt het per definitie niet MIJN visie zoals jij wil laten lijken. echter heb je geen weerwoord en dan ga je NOG MEER onzin uitkramendude je kletst al genoeg uit je nek.
quote:
Ik wel... naja mezelf telt dat ook? En ik heb eigenlijk alleen het stuk gelezen waar het over 9/11 ging en de daders... Das ongeveer 25% van het rapport...quote:Op maandag 11 september 2006 22:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Ken jij iemand die de officiele rapporten gelezen heeft?
Ja hoor, tirannen. De VS bashen is zo makkelijk. De VS zijn slecht, ze martelen mensen, het zijn moordenaars, hebben hun eigen geheime agenda. Terwijl ze alleen maar de tirannen aanpakken die 100x erger zijn. Maar goed dat is een hele andere discussie.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
of juist ons waarschuwen wat voor tirannen daar de macht hebben
heb ik gezegd dat alles onzin was? NEEquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
heb jij dan woorden voor waarom wij de beelden niet mogen inzien van gemaakte video´s van hotels die erbij stonden
ik ga ook slapen ... morgen zal ik andere kant bekijken alhoewel dat niet klopt zal ik hem bekijkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja hoor, tirannen. De VS bashen is zo makkelijk. De VS zijn slecht, ze martelen mensen, het zijn moordenaars, hebben hun eigen geheime agenda. Terwijl ze alleen maar de tirannen aanpakken die 100x erger zijn. Maar goed dat is een hele andere discussie.
Ik ga slapen. Met Meki discussie is vechten tegen een bierkaai. Onbegrijpelijk.
Zelfs BG is voor rede vatbaar tegenwoordig.
Welke is dat? Heb je er een linkje van?quote:Op maandag 11 september 2006 20:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet de Peak Oil lezing van Colin Campbell niet, "End of Suburbia". Een echte aanrader vol met ironische humor.
Prima, ik neem aan dat jij het met me eens bent dat je het in ieder geval gelezen moet hebben voor je redelijkerwijs kunt inschatten hoe betrouwbaar het rapport al dan niet is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:29 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik wel... naja mezelf telt dat ook? En ik heb eigenlijk alleen het stuk gelezen waar het over 9/11 ging en de daders... Das ongeveer 25% van het rapport...
Helemaal mee eens. Heb ook het FEMA rapport gelezen en de national geographic docu's gezien, The Grand Chessboard en Project for the New American Century gelezen, Crossing the Rubicon + nog wat meer over Iran Contra, Petrodollar en Peak Oil.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Prima, ik neem aan dat jij het met me eens bent dat je het in ieder geval gelezen moet hebben voor je redelijkerwijs kunt inschatten hoe betrouwbaar het rapport al dan niet is.
Helaas doen veel mensen dat niet, ze horen iemand zeggen dat het klopt, geloven dat, en redeneren vanuit die overtuiging verder. Daartegenover zijn er minstens evenveel mensen die horen dat het onzin is, en die bewering accepteren zonder er uberhaupt bij stil te staan of om uitleg te vragen.
Hieruit blijkt al dat je niet op zoekt bent naar de waarheid maar alleen maar zoekt naar je eigen waarheid en alleen 'feiten' accepteerd die jou waarheid onderbouwen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is de reactie die Loose Change wil oproepen, probeem is dat veel mensen daardoor Loose Change als waarheid zien terwijl dat het niet is, van het grootste deel is bewezen dat het complete onzin is, het is gewoon niet waar. Kan je dat niet accepteren dan sluit te dus je ogen voor de waarheid heel simpel. Bush is absoluut geen aardige gozer, hij is verantwoordelijk voor veel ellende en heeft absoluut misbruik gemaakt van 9/11. Maar de waarheid die jij wilt zien is dat Bush/ de VS verantwoordelijk is voor alle ellende, waaronder alle ellende van 9/11 zoals Loose Change wil aantonen. Vraag is wat is belangrijker je eigen waarheid of de wetenschap dat je eigen waarheid die je nu loopt te verkondigen gebaseerd is op leugens? Je bent voorgelogen en je hebt het helaas geeneens door.quote:Ik schrok ervan toen ik het zag ik heb wel van die naam gehoord maar nog nooit bekeken tot de dag van gister toen schrok ik wat Bush een vreselijke tiran is en zal blijven .....
Docu "Why we fight" is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:49 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb ook het FEMA rapport gelezen en de national geographic docu's gezien, The Grand Chessboard en Project for the New American Century gelezen, Crossing the Rubicon + nog wat meer over Iran Contra, Petrodollar en Peak Oil.
Ik wil nog steeds het 9/11 rapport een keer opnieuw en helemaal lezen alhoewel ik er vaak wel stukjes in opzoek. Daarnaast zijn er nog de volgende documenten die ook wel interessant zijn.
OIG - A Review of the FBI's Handling of Intelligence Information Related to the September 11 Attacks.pdf
Joint Inquiry into Intelligence Community Activities before and after the Terrorist Attacks of September 11.pdf
Een snapshot van een vliegtuig die met 700-800 km/h in het pentagon vliegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
heb jij dan woorden voor waarom wij de beelden niet mogen inzien van gemaakte video´s van hotels die erbij stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |