abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41055044
"ik vin jou eh lekkur wijf!"

De samenvatting:

Maandag
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.

Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.

Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.

En dat op een maandag
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, het ging ongeveer zo:
Sjaak:
Ik:
Diane:
Wij:
Manager:
Sjaak per telefoon:
Diane:
Wij:
Diane:

Mischien volgt er nog een
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, even een kleine update

Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplap Meneer is nog niet helemaal nuchter dus.

Dat belooft wat voor morgen. Het begint steeds leuker te worden
Dinsdag
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, hij is er weer

Vanmorgen werd Sjaak bij zijn binnenkomst opgewacht door een aantal grijnzende collega's in de hal. Sjaak heeft snel de trap genomen (doet hij anders nooit) naar zijn kantoor. Hij was nuchter En geloof het of niet, een collega heeft inderdaad in zijn kantoor een Heineken vlag opgehangen! De collega van Sjaak - we noemen deze persoon Hans - zei dat Sjaak niets van deze vlag durfde te zeggen en strak voorover gebogen over zijn toetsenbord zat naar zijn beeldscherm te turen, met een grote bak koffie naast hem (Sjaak heeft zijn eigen mok). Hij zei geen woord. Totdat Sjaak ineens opschrok toen de telefoon ging. Het schijnt, aldus de collega Hans, dat Sjaak zichtbaar het zweet uitbrak en even aarzelde om de telefoon op te pakken. Na een kort "Hallo... Ja... Ja okee..." nam hij nog een slok koffie en stond hij op, inderdaad om naar het kantoor van de manager te gaan.

Wat daar besproken is zullen we nooit weten. Wel is inmiddels bekend dat Sjaak het bedrijf niet hoeft te verlaten! Hij heeft een laatste kans gekregen omdat hij voorheen een toch wel goede staat van dienst had. Wel wordt van hem verwacht dat hij persoonlijk zijn excuses gaat aanbieden aan Diane.

Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe. Ook zal hij dit nog jarenlang te horen krijgen en de verwachting is dat Sjaak wellicht uit eigen beweging het bedrijf zal verlaten. Of hem dat lukt, hij staat nu immers te boek als een 46-jarige zuiplap, valt te betwijfelen. We gaan dus nog heel lang genieten van Sjaak

Van Diane tot nog toe geen spoor vandaag Het schijnt dat ze niet alleen komt.
In deze editie o.a.:
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!

Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseur Samen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.

Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang

Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?

Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.

Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excuses Dat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.

UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vak Niks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
INSTANT UPDATE!!!

Ondanks gewaarschuwd te zijn heeft Sjaak toch al zijn moed verzameld en is hij naar Diane gegaan om zijn excuses aan te bieden. "Zou je daar niet beter even mee wachten?" vroeg zijn collega Hans nog voorzichtig, "Het kan zijn dat ze nog een beetje boos is van dat gesprek met Jean-Paul daarstraks." - "Nee, ik wil het achter de rug hebben, dan ben ik ervan af, dan kan ik weer gewoon verder met mijn werk. Ik zit me hier gewoon op te vreten." antwoordde Sjaak, en tegen alle goedbedoelde waarschuwingen in sjokte hij naar het kantoor van Diane, gadegeslagen door enkele op sensatie beluste medewerkers die voorzichtig met hem meeschuifelden richting het hol van de leeuw. Waaronder ik, want zo corrupt ben ik wel

Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen begon Sjaak iets te stamelen in de trant van "Eh Diane, dat van gisteren... eh... ik wou even zeggen dat... eh..." Op dat moment zocht hij oogcontact met Diane en barstte de bom. Diane keek hem woedend aan met haar armen over elkaar, haar mond en ogen stijf dicht geknepen en bijna onbeweeglijk. Dit kon Sjaak niet vatten, de arme ziel, hij kroop toch met hangende pootjes naar haar terug? Hij zocht een uitweg en probeerde snel weg te komen met de woorden "Nou ja als het je niets uitmaakt dan eh... dan eh... dan ga ik wel weer." terwijl hij achteruit schuifelde en naar de deur van het kantoor wees. Diane's gezicht stond op ontploffen.

Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien! Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep. Hij maakte zich gauw uit de voeten, maar struikelde daarbij over de handtas van Diane die bij de deur stond (je had het niet beter kunnen plannen ) Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe. Sjaak maakte dat hij weg kwam. Diane op de gang schreeuwen. De rest van de collega's lachen (waaronder ik). Toen kwam de manager kijken wat er aan de hand was (snel de Heineken vlag wegmoffelen). Diane weer in haar slachtofferrol, hysterisch janken, mee naar het kantoor van de manager enz.

Sjaak is nu ook helemaal ontdaan, de arme kerel. En hij bedoelde het nog wel zo goed Gelukkig heeft hij getuigen van zijn goede bedoelingen.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed, Diane is naar huis. De manager heeft haar even aangehoord en nadat hij de kant van Sjaak heeft vernomen concludeerde hij dat het niet slim was geweest van van Sjaak om nu al zijn excuses aan te bieden, maar dat hij niets fout heeft gedaan. Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.

Sjaak wordt nou een beetje opgevangen door zijn directe collega's. Hij is overstuur, snapt het allemaal niet. Voorzichtig is hem een workshop communicatievaardigheden / assertiviteit aangeraden om zijn sociale antennes wat bij te stellen. Dat heb je met boekhouders he, meer werk dan vrienden.

Een andere collega van me (ja, we zijn met een heleboel), heeft eens gevraagd aan de manager hoe dit nu verder moet. Hij gaf aan dat hij dat ook niet meer wist. Beide partijen schijnen in deze situatie niet meer nader tot elkaar te kunnen komen, deelde hij mee. Maar hij bleef zoeken naar een oplossing. Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen

Nee, ik verzin het niet, ook al is het mischien te grappig voor woorden. Dit zijn de dagen dat je blij bent dat je in een dergelijk bedrijf werkt
Hier is dus plaats voor updates.

Groetjes en kusjes,

Verstekbakker.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, Diane moet nog op het werk komen En ze komt volgens de geruchten niet alleen.
Heeft ze ook vaker last van 'depressies'?

[ Bericht 44% gewijzigd door Verstekbakker op 22-08-2006 15:35:32 ]
Retteketet met dat banket.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:45:27 #2
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41055059
ben benieuwd
pi_41055089
tvp 2
pi_41055098
Diane komt niet alleen? .
Whatever I want.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:47:46 #5
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41055108
Heeft Sjaak al op dat nieuws gereageerd?

Die zal em nu ook wel zitten knijpen. Of hij moet met zijn reuzenmok het gevecht aangaan.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:50:50 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055154
maar even alle gekheid op een stokje enzo:
Het blijft een rare werkgever waar je
- dronken op je werk kunt verschijnen
- de taxi naar huis gesponsord krijgt
- je vrouwelijke collega's kunt betasten
- je vrouwelijke collega's kunt bedreigen

en dan nog steeds niet ontslagen wordt.. Ik heb mensen ontslagen zien worden voor minder
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41055159
Wehehe, die heineken vlag.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:51:34 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41055177
qxz
Ik heb al een boek.
pi_41055190
kut, ik heb net ook een deeltje twee gemaakt
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:53:07 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055219
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
kut, ik heb net ook een deeltje twee gemaakt
da's al opgelost
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_41055233
TVP !!
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:54:38 #12
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_41055265
TVP

wil toch wel weten hoe het verder gaat.
pi_41055295
ik ben opeens ook wel benieuwd naar de kerstborrel
Like any other bitch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:56:15 #14
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055302
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
pi_41055313
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
niet zo overdrijven jah
Like any other bitch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:57:43 #16
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41055330
ook hier korte berichtje als zijnde TVP:
heb idd ook wel eens mensen voor minder ontslagen zien worden, maar aan de andere kant,als sjaak een goede staat van dienst had is het ook zonde om hem vanwege 1 x dronken zijn te ontslaan...
Hij zal genoegd gestraft worden met het onder ogen zien van z'n collega's
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:13 #17
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055342
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Dibbl het volgende:

[..]

niet zo overdrijven jah
Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:22 #18
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41055344
quote:
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Verstekbakker het volgende:
Diane verdient een schop tegen haar hoofd tot er bloed uit haar enkels komt.

Wat een kutkankertyfuszeikwijf.
En jij zegt iets over humor/IQ?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:47 #19
21984 Kresj
pi_41055355
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef giMoz het volgende:
heb idd ook wel eens mensen voor minder ontslagen zien worden, maar aan de andere kant,als sjaak een goede staat van dienst had is het ook zonde om hem vanwege 1 x dronken zijn te ontslaan...
Nee ok, maar dreigen lijkt me een goeie reden voor ontslag.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:50 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055357
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef giMoz het volgende:
zoland Diana daar ook mee kan leven is dat idd ook best.. maar als diaantje nu al depri is, vraag ik me af of zij zich daar wel goed bij voelt
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:00:10 #21
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41055387
Sjaak is een boekhoudert met een lange staat van dienst, daar zijn er niet veel van. Dat ie niet van de whiskey af kan blijven, is slechts bijzaak.

Diane is iemand zonder relativeringsvermogen. Ze is zoeen type dat zou gaan huilen als Hans Teeuwen een grap over de Jostiband zou maken.

Tot dusver mijn analyse.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:01:44 #22
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055410
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

zoland Diana daar ook mee kan leven is dat idd ook best.. maar als diaantje nu al depri is, vraag ik me af of zij zich daar wel goed bij voelt
Als die kuthoer zo labiel is, moet ze een uitkering gaan trekken of bij een kinderdagverblijf gaan werken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:02:20 #23
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055417
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef Dirktator het volgende:
Sjaak is een boekhoudert met een lange staat van dienst, daar zijn er niet veel van. Dat ie niet van de whiskey af kan blijven, is slechts bijzaak.

Diane is iemand zonder relativeringsvermogen. Ze is zoeen type dat zou gaan huilen als Hans Teeuwen een grap over de Jostiband zou maken.

Tot dusver mijn analyse.
Wat Dt. zegt dus.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:03:45 #24
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41055448
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:01 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Als die kuthoer zo labiel is, moet ze een uitkering gaan trekken of bij een kinderdagverblijf gaan werken.
Als jij niet tegen tvp's kunt, moet je gewoon geen kuttopic openen.
Thucydides
pi_41055472
als het een negert was met een grote zwans dan had Diana het niet erg gevonden
pi_41055497
tvp.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:06:15 #27
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41055509
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef teamlead het volgende:
maar even alle gekheid op een stokje enzo:
Het blijft een rare werkgever waar je
- dronken op je werk kunt verschijnen
- de taxi naar huis gesponsord krijgt
- je vrouwelijke collega's kunt betasten
- je vrouwelijke collega's kunt bedreigen

en dan nog steeds niet ontslagen wordt.. Ik heb mensen ontslagen zien worden voor minder
- tis een staatsbedrijf
- tis een boekhouder

tja.
pi_41055514
Raar dat aanranden zomaar oké gevonden wordt....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:09:28 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055591
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

- tis een staatsbedrijf
- tis een boekhouder

tja.
dan nog...

Dat dronken op het werk komen: mwah.. als hij idd een lange staat van dienst heeft en dit is nooit eerder voorgekomen.. mwah.. donderpreek van de manager en verder

Maar aanranding en bedreiging accepteren omdat ie toevallig leuk met cijfertjes overweg kan?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:09:52 #30
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055602
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Als jij niet tegen tvp's kunt, moet je gewoon geen kuttopic openen.

Meer hoef ik niet te weten. .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:12:40 #31
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055672
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan nog...

Dat dronken op het werk komen: mwah.. als hij idd een lange staat van dienst heeft en dit is nooit eerder voorgekomen.. mwah.. donderpreek van de manager en verder

Maar aanranding en bedreiging accepteren omdat ie toevallig leuk met cijfertjes overweg kan?
Kom kom kom, dat aanranden was dus echt geen aanranden. En dat die Diana zo labiel is, geeft wel aan wat we van die bedreiging moeten vinden.

Als je een omhelzing als aanranding bestempelt, zal een bedreiging wel niks voorstellen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:13:15 #32
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41055686
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan nog...

je hebt natuurlijk wel een punt hoor. ik denk als ze klacht indient dat hij nog steeds de klos is.
mja time will tell. Sjaaks toekomst ligt volledig in Diana's handen... brrrr
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:17:30 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41055795
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

je hebt natuurlijk wel een punt hoor. ik denk als ze klacht indient dat hij nog steeds de klos is.
mja time will tell. Sjaaks toekomst ligt volledig in Diana's handen... brrrr
Diaan is een trut die niet kan relativeren. Kolere zeg wat een soap is dit. Ik moet eigenlijjk wel bekennen...ik vind het wat ongeloofwaardig Ik bedoel, zelfs als het een overheidsinstelling is, dit soort dingen worden daar toch ook niet zomaar geaccepteerd of zo.

Aan de andere kant, ik wou dat er bij mij op het werk dit soort verhalen speelden
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41055798
tegenwoordig zijn vrouwen zo labiel die roepen al dat het seksuele intimidatie is als een mannelijke collega maar in de richting van een vrouwelijke kont kijkt :S
Like any other bitch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:17:51 #35
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055808
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Kom kom kom, dat aanranden was dus echt geen aanranden. En dat die Diana zo labiel is, geeft wel aan wat we van die bedreiging moeten vinden.

Als je een omhelzing als aanranding bestempelt, zal een bedreiging wel niks voorstellen.
Als Diana aangifte gaat doen tegen Sjaak is hij pas echt de Sjaak hoor.. Dit valt echt wel onder aanranding.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:18:39 #36
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41055833
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Dibbl het volgende:
tegenwoordig zijn vrouwen zo labiel die roepen al dat het seksuele intimidatie is als een mannelijke collega maar in de richting van een vrouwelijke kont kijkt :S
En dan wel van die gewaagde, korte rokjes aandoen...vind je het dan gek??
Sokkel Lolleromfg
pi_41055866
Wie neemt Diane dan mee als ze niet alleen komt?

Die Heinekenvlag
pi_41055877
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef Dirktator het volgende:

[..]

En dan wel van die gewaagde, korte rokjes aandoen...vind je het dan gek??
uhm hoe de vrouw ook gekleed is een man heeft maar met zn klauwen van dr af te blijven !!

wat ik wel vreemd vind is dat ze wel als hoer gekleed willen gaan maar gaan huilen als ze hoer worden genoemd
Like any other bitch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:21:24 #39
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_41055897
Te Veel Pils
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:21:32 #40
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41055900
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
Wie neemt Diane dan mee als ze niet alleen komt?

Die Heinekenvlag
Nee, het Heineken Promo Team!
Sokkel Lolleromfg
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:21:48 #41
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055907
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als Diana aangifte gaat doen tegen Sjaak is hij pas echt de Sjaak hoor.. Dit valt echt wel onder aanranding.
Waar wil ze aangifte van gaan doen dan?

Van omhelzing? Van een bedreiging die haar woord tegen dat van Sjaak is?

De politie heeft het druk.
pi_41055967
quote:
Nee, jij ruikt lekker.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_41056021
tvp tvp resume!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:27:19 #44
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41056066
Komt Diane met een grote neger ofzo ?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:30:26 #45
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41056163
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Meer hoef ik niet te weten. .
Heel goed ja, dat ben ik...

Ben je dan ook zo stoer om een foto van jezelf te plaatsen, of geil je op anoniem stoer doen?
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:33:16 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41056251
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Komt Diane met een grote neger ofzo ?
die gaat sjaak aanranden?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:34:06 #47
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41056272
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat zou wel cool zijn ja..
pi_41056323
Ben benieuwd of ze 'wat gaan drinken' om het goed te maken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:36:44 #49
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41056326
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef PeRi het volgende:
...bij mij wekt die zin eerder een op
Causaliteit....dat is 't.
pi_41056337
Ik denk dat als Diane een klacht over die Sjaak indient over aanranding of aangifte doet dat hij er zo uitvliegt.

Maar geven ze hem allemaal nog een tweede kans heeft ie geluk gehad.
Maar het hangt vooral van die Diane af dan.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:38:37 #51
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41056349
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hoi
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:39:22 #52
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_41056370
Supermooi!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:40:07 #53
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41056394
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Heel goed ja, dat ben ik...

Ben je dan ook zo stoer om een foto van jezelf te plaatsen, of geil je op anoniem stoer doen?
Foto's van mij zullen vast ergens in iemands archief zitten.

Nu ontopic of oprotten.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:40:07 #54
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41056395
quote:
....snap je klacht (in KLB.. )...maar je post had ook humoristischer gekund...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:42:28 #55
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41056465
Verstekbakker: lighten up! we zijn allemaal sgieuwnierig
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:44:23 #56
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_41056516
Mensen zeiken over dat hij haar bedreigd heeft. Ik zie het als 1 incident. De "aanranding" en de "bedreiging". Hij was namelijk bij beiden zo dronken als een tor. Als hij haar nu nog zou bedreigen, dan was het een compleet andere situatie.

Gezien zijn goede staat van dienst vind ik een fikse waarschuwing op zijn plaats. Maar als hij maar 1 keer nog in de fout gaat, dan zal hij ontslagen moeten worden. De manager zal hem trouwens een officiele waarschuwing moeten geven anders kunnen ze in de toekomst weinig hard maken als het weer zou gebeuren.
Horrible Cunt!
pi_41056663
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Nu ontopic of oprotten.

bitchfight
Fiets
pi_41056694
En is ze inmiddels al binnen gekomen? En zo ja met wie/wat??
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:58:50 #59
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41056967
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Belsezar het volgende:
En is ze inmiddels al binnen gekomen? En zo ja met wie/wat??
Gokje: een harnas en een zwaard!
be nice or go away
pi_41057061
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Gokje: een harnas en een zwaard!
Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?
Terug van weggeweest!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:07:01 #61
145755 kahaarin
pi_41057147
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?
Nou, als ze al depri word van een dronkenmansknuffel......nee, het zit er niet in!
be nice or go away
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:12:22 #62
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41057337
Update godverdomme, niet gaan lunchen !!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:16:32 #63
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_41057465
Sorry, maar hij komt er dan toch: tvp
pi_41057564
Nou, de 12 is in de klok, tijd voor een biertje dacht ik zo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:24:43 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41057760
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.
Opsodemieteren met je gezeik achterlijke kutkloon .
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:28:39 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41057886
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe.
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?

Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?

Of was Sjaak zo trots dat hij jou zijn fanmail liet lezen?
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:29:18 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41057906
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef SlideAway het volgende:
Nou, de 12 is in de klok, tijd voor een biertje dacht ik zo.
begin jij altijd zo laat pas te drinken
pi_41058055
tvp zou sjaak zijn excuses nog maken?
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:34:35 #69
16180 crew  CoolGuy
pi_41058077
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?

Nee, maar iedereen daar weet er nu van, dan wordt er ook wel gepraat van

Ik heb em een mailtje gestuurd!
ow ja? wat dan?
Nou ja, zus en zo...

Bedoel, dat soort dingen spreken zich wel rond natuurlijk
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:35:09 #70
145755 kahaarin
pi_41058100
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Erik_84 het volgende:
tvp zou sjaak zijn excuses nog maken?
Als hij slim is in een mailtje, ik denk niet dat hij voorlopig bij diane in de buurt moet komen!
be nice or go away
pi_41058166
Als hij slim is persoonlijk, aangezien een mailtje verkeerd opgevat kan worden
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:40:08 #72
151126 angel008
pi_41058278
tvp2

is diane dr all ??

en waar blijven die foto's nou ?
pi_41058364
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.

Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.

Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.

Maar on a fokking side-note: Leuk topic! Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks. Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt. Moge Diane er tenslotte nog even goddelijk over het wrak heenpissen! (en kom op nou met die pics!)
twee violen en een trommel en een fluit
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:47:49 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_41058507
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.

Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.

Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.

Maar on a fokking side-note: Leuk topic! Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks. Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt. Moge Diane er tenslotte nog even goddelijk over het wrak heenpissen! (en kom op nou met die pics!)
Ik vraag me nou af of die leuke afscheidspremie waar jij over praat, of je die zo graag zou willen als genoegdoening voor de geleden emotionele schade, of dat het gewoon een kwestie is van "pakken wat ik pakken kan".

Ik gok eigenlijk dat dit afstevent op een Diane die niet wil toegeven dat het weliswaar niet cool was wat Sjaak deed, maar dat het wel meevalt met haar schrik.

Hij heeft haar alleen maar vastgehouden, en hoewel dat natuurlijk fout is, lijkt me het me nu af te stevenen op een enorm overtrokken drama, waarbij Diane meer en meer gaat handelen vanuit de gedachte "als de manager er niets aan doet, dan ga ik gewoon moeilijk doen" gewoon omdat ze iets 'terug wil doen' dan dat ze Sjaak weg wil werken met de gedachte dat hij haar dan nooit meer kan 'aanranden'.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:47:54 #75
145755 kahaarin
pi_41058510
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Erik_84 het volgende:
Als hij slim is persoonlijk, aangezien een mailtje verkeerd opgevat kan worden
Dan met een getuige, je weet nooit wat een labiel iemand zich in haar hoofd gaat halen als hij weer op haar toestapt, dan krijg je verhalen van: hij keek zo raar of hij meent er toch niets van of ik voelde me zo bedreigd of erger: hij heeft weer wat geprobeerd.
Het is natuurlijk een lompe dronken actie maar als ik helemaal naar zou worden van elke lompe dronken actie die ooit is uitgevoerd in mijn bijzijn dan had ik nu in een psychiatrisch tehuis gezeten.
Kom op zeg, een beetje relativeringsvermogen en humor aub, ok een berisping is op zijn plaats hij hoort niet dronken op zijn werk te komen en dames lastig te vallen maar dit is ook een beetje overdreven van Diana.
Ik denk dat het leven van hem op kantoor toch lichtelijk moeilijker wordt de komende tijd en dat lijkt me straf genoeg, bij herhaling moet het natuurlijk wel een ontslagprocedure worden.
be nice or go away
pi_41058524
quote:

Helemaal mee eens!!!
pi_41058589
Toch Voor Postnataledronkenschap
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:52:27 #78
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41058655
volgensmij pijpt vogeltjesdans sjaak nu onder zijn bureau
ik ben lief :)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:56:08 #79
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41058757
Sjakie oude rukker! Wat doe je nu!!!!!!!!!

ik wil een update!!
pi_41058772
Heb net het andere topic gelezen, dus voor nu even een TVP.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:56:50 #81
145755 kahaarin
pi_41058782
quote:

Nou, een lompe dronken actie vind ik toch niet echt rechtspraakwaardig, schelden op softheid van nederlandse rechters heeft hier imho niet veel mee te maken, hij is natuurlijk fout geweest maar dit moet wel met een goed gesprek en een officiële waarschuwing op te lossen zijn.
Het gaat hier niet om het monster van frankenstein op een rampage maar om een 46 jarige boekhouder die flink is doorgezakt en iets te aanhalig is geworden, kom op zeg, wat kan zo'n dronken tor nou helemaal uitrichten in bijzijn van anderen.
Dronken zijn is geen excuus voor je daden, hij moet zich natuurlijk wel verantwoorden en zich verontschuldigen maar daar moet het imho in deze wel bij blijven.
Bij de volgende borrel wel alcoholvrije Jip en Janneke champagne van de hema inslaan, hij moet voorlopig maar niet meer drinken als het zo'n probleem oplevert.
be nice or go away
pi_41058923
quote:

[..]

Nu ontopic of oprotten.
De humor :")
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:08:29 #83
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41059169
quote:

[..]

Nu ontopic of oprotten.
De kansloosheid straalt van je af kneus.
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:09:01 #84
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41059192
Sjakie en de Heineken fabriek
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41059231
Bruut topic
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:15:37 #86
151582 A_L_N_F
pi_41059407
dit soort dingen maakt het leven toch leuk.
wat als je van 8 tot 5 werkt of studeerd en de dag verloopt volgens een saai vast schema.
mensen, geef me dan maar een spuitje want dan hoeft het niet meer.
mensen zoals sjaak zijn nodig om het leven verassend en leuk te maken.

iedereen hier heeft weer een half uur zitten lachen en kijkt uit naar de updates. als we in het cafe komen dan vertellen we dit verhaal etc.

eigenlijk moeten we sjaak dankbaar zijn dat hij ons een zin geeft aan ons leven!
pi_41059481
ik ben benieuwd of vogeltjesdans hier nog een update in gaat plaatsen, misschien valt het dadelijk wel allemaal onder bedrijfsgeheim oid...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_41059605
Die Sjaak, een man naar mijn hart
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:41:38 #89
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41060170
Komt er nog een update?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:47:51 #90
21984 Kresj
pi_41060390
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef A_L_N_F het volgende:
dit soort dingen maakt het leven toch leuk.
wat als je van 8 tot 5 werkt of studeerd en de dag verloopt volgens een saai vast schema.
mensen, geef me dan maar een spuitje want dan hoeft het niet meer.
mensen zoals sjaak zijn nodig om het leven verassend en leuk te maken.

iedereen hier heeft weer een half uur zitten lachen en kijkt uit naar de updates. als we in het cafe komen dan vertellen we dit verhaal etc.

eigenlijk moeten we sjaak dankbaar zijn dat hij ons een zin geeft aan ons leven!
Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?
pi_41060634
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat door
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41060758
Is Diane er nu al?
pi_41061075
Van die kankerhoeren die helemaal zielig gaan doen omdat ze bedreigd zijn Echt vies aanstellerig gedrag is dat, zo sneu he die hebben volgens mij niet genoeg sociale oefening gekregen in hun leven. Tuig!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:13:55 #94
151582 A_L_N_F
pi_41061135
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Kresj het volgende:

[..]

Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?
nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.
als iedereen zich aan de regeltjes hield en deed wat verwacht zou worden dan zou het saai zijn.
de niet berekenbare dingen maken het leven leuk.
of dat nu een zuiplap op het werk is of een leuke flirt tijdens de file
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:17:27 #95
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41061264
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat door
En er is weer een personage bij in de soap. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:22:46 #96
151582 A_L_N_F
pi_41061425
kun je niet een paar van die mails hier posten?
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:24:00 #97
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41061464
Je moet dit verhaal als het kalar is trouwens doorverkopen aan talpa, kunnen ze een soap van een paar jaar mee maken. .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:26:07 #98
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_41061538
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Je moet dit verhaal als het klaar is trouwens doorverkopen aan talpa, kunnen ze een soap van een paar jaar mee maken. .
Dan moet het verhaal wel verder gaan, het begint saai te worden....
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_41061717
DIANE IS BOOS!!!

Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseur Samen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.

Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang

Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?

Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.

Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excuses Dat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.

UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vak Niks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:33:18 #100
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41061775
LOL! Het lijkt wel een soap daar!

"Opeens weet je het, je wordt ambtenaar"
Sokkel Lolleromfg
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:23 #101
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41061805
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.
als iedereen zich aan de regeltjes hield en deed wat verwacht zou worden dan zou het saai zijn.
de niet berekenbare dingen maken het leven leuk.
of dat nu een zuiplap op het werk is of een leuke flirt tijdens de file
Sinds wanneer is je flirten in de file tegen de regels?
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:41 #102
151582 A_L_N_F
pi_41061820
wat een ongelooflijk kutwijf is die diane.
aangerand
gelukkig zijn niet alle wijven zo kleinzerig als dianne anders was carnaval een natte droom van elke jurist
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:35:42 #103
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41061851
Misschien gaat ze nu alsnog aangifte doen.
pi_41061868
Slappe teringmanager heb je.

Volgende keer is het exit neem ik aan?
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:37:11 #105
151126 angel008
pi_41061889
quote:
DIANE IS BOOS!!!

lees zusje

geweldig verhaal dit

keep us posted als shaak zn excuus gaat aanbieden

en volgens mij denkt diane dat we in amerika wonen met dr schadevergoeding
als het een beetje een mooie dame is zal ze met uitgaan ook wel meerdere van die zuiplappen achter zich aan hebben haalt ze daar ook haar ''zusje'' bij ?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:38:18 #106
145755 kahaarin
pi_41061941
quote:
DIANE IS BOOS!!!

Slachtoffer! Wat ze met Sjaak van plan was is natuurlijk helemaal niet beschadigend, ze mag blij zijn met een beetje aandacht, dronken mensen spreken de waarheid zeggen ze!
Krijgt ze een keer een compliment......
Hoe jammer dat ze zich hier al niet overheen kan zetten, alsof haar teennagels 1 voor 1 zijn uitgetrokken met een nijptang, zo reageert ze.
be nice or go away
pi_41061973
Dit is toch niet te geloven
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:41:40 #108
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062062
OMG, en dan nog vertellen aan jou dat ze het niet deed voor rechtvaardigheid maar vor geld of vakantie. .
pi_41062099
Knap is Diane niet eens En of die lesbische meesteres juridisch adviseur familie danwel een bekende van haar was, laat ik in het midden. Om een zus van haar te zijn is Diane niet mooi genoeg.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:43:30 #110
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41062126
Moet die dikke hoer niets beters gaan doen dan zeiken en koffie zuipen? Ow wacht, ambtenaren.

Hopelijk krijgt ze helemaal niks, of een waarschuwing voor onfatsoenlijk gedrag, of ontslag omdat ze teveel stennis schopt.
pi_41062159
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
OMG, en dan nog vertellen aan jou dat ze het niet deed voor rechtvaardigheid maar vor geld of vakantie. .
"Ja, dat gebeurt dagelijks met bonussen voor allerlei topmannen, dus waarom zou ik daar niet een keer van mogen profiteren?" aldus DIane in het betreffende gesprek.

Topmannen. Bonus. Diane
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:44:51 #112
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062160
Pics van 'Diane' en haar lesbische meesteres uhhh zus uhhh bekende juridisch adviseur!
pi_41062166
Moet toch wel lachen om de reacties.
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:46:25 #114
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062199
Valt Diane hiermee te vergelijken?
.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:46:25 #115
151582 A_L_N_F
pi_41062200
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
ach kan de beste toch een keer overkomen?
hij komt nog opdagen, hoeveel mensen melden zich wel niet ziek als ze een kater hebben maandagochtend...
pi_41062206
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Pics van 'Diane' en haar lesbische meesteres uhhh zus uhhh bekende juridisch adviseur!
Zoals eerder gezegd, als ik met een camera ga rondlopen valt dat gewoon op (iedereen is nu niet echt geconcentreerd met zijn werk bezig) en als ik hier wat post, hetzij pics hetzij mails, dan ben ik gewoon de Sjaak (om in beeldspraak te blijven)
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:47:26 #117
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41062226
Camera's zijn tegenwoordig heel klein.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:47:36 #118
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41062229
tvp to the max.
Nee jij bent lekker. =X
pi_41062234
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
Zoals eerder vermeld: bij een overheidsinstantie

Ik zal niet te veel zeggen over de vergelijking met een sociale werkplaats.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:48:47 #120
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41062270

wat geweldig dit allemaal
[..]
pi_41062315
al een deel 2
Die vlag is gewoon lolleromfg.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:52:21 #122
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_41062324
Wat een zure kut, zeg..
Hup Sjaak! Een proefrit in d'r mond voor straf!
Ta mère bien.
pi_41062332
De update

Belachelijk dat ze er financieel beter van wil worden. Je wordt een keer geknuffeld, en dan is het aanranding.

Of zat Sjaak echt aan haar tieten of kont, kuste ze op haar mond?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:53:41 #124
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41062348
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef PeRi het volgende:
neemt het kamp mee...
pi_41062572
Wat een zeikwijf die Diane, om meteen een schadevergoeding te eisen.
Dat vind ik zo laag he.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:02:31 #126
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41062597
quote:
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk! ).

Misschien ben ik een beetje naief, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iemand METEEN de dag erna aan financieel/materieel gewin zou denken na zo'n incident...
Krekker is de bom!
pi_41062699
ghehe deel 2 ik wist het
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_41062940
INSTANT UPDATE!!!

Ondanks gewaarschuwd te zijn heeft Sjaak toch al zijn moed verzameld en is hij naar Diane gegaan om zijn excuses aan te bieden. "Zou je daar niet beter even mee wachten?" vroeg zijn collega Hans nog voorzichtig, "Het kan zijn dat ze nog een beetje boos is van dat gesprek met Jean-Paul daarstraks." - "Nee, ik wil het achter de rug hebben, dan ben ik ervan af, dan kan ik weer gewoon verder met mijn werk. Ik zit me hier gewoon op te vreten." antwoordde Sjaak, en tegen alle goedbedoelde waarschuwingen in sjokte hij naar het kantoor van Diane, gadegeslagen door enkele op sensatie beluste medewerkers die voorzichtig met hem meeschuifelden richting het hol van de leeuw. Waaronder ik, want zo corrupt ben ik wel

Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen begon Sjaak iets te stamelen in de trant van "Eh Diane, dat van gisteren... eh... ik wou even zeggen dat... eh..." Op dat moment zocht hij oogcontact met Diane en barstte de bom. Diane keek hem woedend aan met haar armen over elkaar, haar mond en ogen stijf dicht geknepen en bijna onbeweeglijk. Dit kon Sjaak niet vatten, de arme ziel, hij kroop toch met hangende pootjes naar haar terug? Hij zocht een uitweg en probeerde snel weg te komen met de woorden "Nou ja als het je niets uitmaakt dan eh... dan eh... dan ga ik wel weer." terwijl hij achteruit schuifelde en naar de deur van het kantoor wees. Diane's gezicht stond op ontploffen.

Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien! Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep. Hij maakte zich gauw uit de voeten, maar struikelde daarbij over de handtas van Diane die bij de deur stond (je had het niet beter kunnen plannen ) Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe. Sjaak maakte dat hij weg kwam. Diane op de gang schreeuwen. De rest van de collega's lachen (waaronder ik). Toen kwam de manager kijken wat er aan de hand was (snel de Heineken vlag wegmoffelen). Diane weer in haar slachtofferrol, hysterisch janken, mee naar het kantoor van de manager enz.

Sjaak is nu ook helemaal ontdaan, de arme kerel. En hij bedoelde het nog wel zo goed Gelukkig heeft hij getuigen van zijn goede bedoelingen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:17:53 #129
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063099
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe.
Laat Sjaak nu zijn juridisch adviseur uitzoeken hoe hier geld uit te knijpen is? Dat heeft hij wel verdiend nu vind ik.

Diana verdient wmb de kogel. In haar buik.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:18:25 #130
151582 A_L_N_F
pi_41063118
ik kan me niet voorstellen dat dit nog serieus is.
anders wil ik daar ook werken
pi_41063144
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef KreKkeR het volgende:
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk! ).

Misschien ben ik een beetje naief, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iemand METEEN de dag erna aan financieel/materieel gewin zou denken na zo'n incident...
Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.

In crisissituaties leer je de mensen pas echt kennen, en al helemaal als het om hevige emoties gaat
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:19:30 #132
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41063161
Diana moet dood.
Nee jij bent lekker. =X
pi_41063203
Wat een snolletje die Diana
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:21:06 #134
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41063207
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:22:48 #135
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063263
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
"Ik had wel blind kunnen zijn!"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:24:03 #136
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_41063292
En snel de heineken vlag wegdoen..

Wheheh ..

echt geniaal dit
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:24:36 #137
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41063303

Het wordt steeds beter
pi_41063319
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
je zou maar stressballen krijgen als je met zo bitch als een Diana getrouwd bent. Ik begin steeds meer begrip voor Sjaak te tonen. lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:26:32 #139
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41063353
Ik zie de serie of film echt al voor me he. . Zo'n vlag weggefrommelt snel onder een bureau. Die Diane gooiend met die stressballen en een gloeiend rood gezicht. ! ! !

Stonerfilm ftw!
pi_41063361
Die update Geweldig verhaal dit, ben nu al benieuwd naar morgen!

Keep it coming!!
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:26:53 #141
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41063364
!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:27:48 #142
145755 kahaarin
pi_41063394
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.

In crisissituaties leer je de mensen pas echt kennen, en al helemaal als het om hevige emoties gaat
Samengevat: Sjaak is niet zo'n stijve burgerlul als jullie gedacht hadden en Diane valt gruwelijk door de mand.
Is dit zo ongeveer de algemene tendens op kantoor?
Verkoopt er al iemand pop-corn en frisdrank bij jullie op de gang? Lijkt me op dit moment best rendabel!
be nice or go away
pi_41063467
Ga naar de manager toe en zeg dat Sjaak zijn excuses heeft aangeboden en dat Diane hiervan weinig zei en weer opnieuw aandacht gaat trekken door het slachtoffer te spelen en te gaan janken.

De rollen omdraaien. Voor Sjaak opkomen zodat die hoer van een Diane weg moet of zal gaan
pi_41063476
Ik voorzie een serie op FoK-TV

Yvonne als Diana natuurlijk
pi_41063498
Wat mooi dat internet de betere bedrijfsroddels ook bij je thuis kan brengen .
pi_41063514
Goed, Diane is naar huis. De manager heeft haar even aangehoord en nadat hij de kant van Sjaak heeft vernomen concludeerde hij dat het niet slim was geweest van van Sjaak om nu al zijn excuses aan te bieden, maar dat hij niets fout heeft gedaan. Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.

Sjaak wordt nou een beetje opgevangen door zijn directe collega's. Hij is overstuur, snapt het allemaal niet. Voorzichtig is hem een workshop communicatievaardigheden / assertiviteit aangeraden om zijn sociale antennes wat bij te stellen. Dat heb je met boekhouders he, meer werk dan vrienden.

Een andere collega van me (ja, we zijn met een heleboel), heeft eens gevraagd aan de manager hoe dit nu verder moet. Hij gaf aan dat hij dat ook niet meer wist. Beide partijen schijnen in deze situatie niet meer nader tot elkaar te kunnen komen, deelde hij mee. Maar hij bleef zoeken naar een oplossing. Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen

Nee, ik verzin het niet, ook al is het mischien te grappig voor woorden. Dit zijn de dagen dat je blij bent dat je in een dergelijk bedrijf werkt
pi_41063557
Ik sta achter Sjakie
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:34:45 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41063584
een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:35:09 #149
151582 A_L_N_F
pi_41063593
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
pi_41063635
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef Evertjan het volgende:
lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??
Nou ja, nette broeken, altijd een vest... alleen dat haar is een stuk korter. Verder is hij niet erg communicatief en heb je nooit last van hem. Dus eigenlijk zie ik wel een overeenkomst
pi_41063636
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

"Ik had wel blind kunnen zijn!"
Inderdaad aanklagen voor miljoenen
Kom je met al je goede bedoelingen daar, vang je bot. Schande!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:36:55 #152
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41063639
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
pi_41063659
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:
ja gezellig een weekje kamperen in de Ardennen en Sjaak en Diana in 1 tentje
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:38:09 #154
151582 A_L_N_F
pi_41063682
wat stelt die diane zich aan dan.
ik heb zo vaak gezien dat dronken mensen per ongeluk vrouwen bij de borsten greep.
vaak is het meer amicaal dan dat er een sexuele gedachte achter zit.

dat mens reageerd alsof ze op kantoor is vekracht door sjaak terwijl jullie aan het zwaaien waren waren met heinekenvlaggen en schreeuwden: "dieper, dieper, dieper!!!"

pi_41063688
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
Diane doet het nog vooral goed bij de dames van het secretariaat. Ongeveer de helft van het personeel stat achter Sjakie en de andere helft volgt het gebeuren nauwlettend.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:38:35 #156
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063692
quote:
Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen
Ik ga werkelijk waar in mijn broek pissen. Zeker omdat ik ook in een overheidsinstantie op de helpdesk heb gewerkt met dezelfde soort lui!
pi_41063697
Hoe zit het met de filmrechten, zijn er al mensen uit Hollywood langs geweest?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:39:27 #158
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41063709
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
www.zoekopdekaart.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:40:45 #159
151582 A_L_N_F
pi_41063745
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
pi_41063797
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef tonja het volgende:
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
Ohoh, je brengt me op ideeen... Lingerie met een briefje "van Sjaak" Nee dat ga ik niet doen!

hoewel een boel andere collega's er slecht genoeg voor zijn natuurlijk
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:42:45 #161
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41063802
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Ben je feiten aan het verdraaien?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:43:05 #162
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41063816
quote:
Ik hoop dat als mij zoiets overkomt, dat ik de heer in kwestie een welgemikte trap in de testikels toedien.
Ik zou sowieso heel erg boos worden, maar als er excuses aangeboden worden moet het over zijn.
pi_41063895
quote:
Die zouden vragen om meer denk ik
pi_41064003
quote:
Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.
Whehehehe, waarom gebeuren zulke dingen nooit bij mij op m'n werk.

Ik zie iedereen hier al op z'n tenen sluipen naar een kantoortje waar Sjaak z'n excuus aan gaat bieden aan Diana.
Ik zou in m'n broek pissen van het lachen.
En helemaal als die josti al struikelend naar buiten vlucht gevolgd door stressballetjes.
Fiets
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:01:06 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_41064253
Geweldig, ik lig helemaal in een scheur hier. Je kunt het uitstekend beeldend schrijven, vogeltjesdans!

Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41064318
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef giMoz het volgende:
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het (al dan niet) fictieve verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41064335
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:

Het wordt steeds beter
pi_41064521
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebben Dat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:13:53 #169
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41064603
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebben Dat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
Volgens mij was de staat waarin Ome Sjaak verkeerde tijdens onderhavige handelingen sowieso geen bewuste te noemen.
pi_41065358
Jongen geeft die Diane eens op haar kloten, wordt je toch knettergek van. Misschien haar wegpesten ofzo, ongelooflijk wat een teringslet. Echt zon aandachtshoer, ze krijgt nu eindelijk eens aandacht en overdrijft nogal
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:41:15 #171
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41065407
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie
LastFM
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:49:58 #172
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_41065701
Prachtig weer die updates
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:50:01 #173
145755 kahaarin
pi_41065703
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er in zijn kennelijke staat sprake kan zijn geweest van een bobbel, ooit wel eens met een dronken man in bed gelegen?
be nice or go away
pi_41065940
Whehe, schitterend.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:13:49 #175
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41066395
Tieten Vagina Pils
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:57:46 #176
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_41067499
Sjaak
Je leeft maar één keer...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:58:42 #177
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41067526
Zo vet he gek dit

Vooral met die vlag rofl
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41068057
Hilarisch .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:23:01 #179
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41068116
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
pi_41069409
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
Bierbrouwerij en dan karten.
Neen
pi_41070148
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef Neenetje het volgende:

[..]

Bierbrouwerij en dan karten.
en dan nog ff een groepsknuffel
pi_41070360
quote:
Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen
rofl

(en ik las eerst nog deze zin met een 'Freudian slip'; dirty mind, joy forever enzo )

Het maakt mij niet eens (meer) uit of het allemaal wel of niet fictief is.. val af en toe bijna van mijn stoel af van het lachen; ik zie het helemaal voor me

Echt, als het fictief is: doe eens een poging om een comedy-serie op te zetten
pi_41071034
Dat gaat duidelijk niet over mij.
neem rijles
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:05:48 #184
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41071218
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Diana_Piper het volgende:
Dat gaat duidelijk over mij.
Nu nog uitvinden wie Sjaak is.
pi_41073655
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie
Kansloos wijf.

Ik zou de manager hierover inlichten. Beetje druk op de ketel houden
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:36:46 #186
151126 angel008
pi_41074681
ik zou diane dr kantoor ff bewerken inplaats van sjaak steeds te plagen gewoon de rollen omdraaien voor zover ik het hier lees (heb nu all 4x mn stoel moeten oprapen) is die diane gewoon een niets doende slut die mag oprotten

sjaak is de man

nog een mail adress waar wij fokkers hem kunnen steunen ?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:40:28 #187
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41074814
* Blind_Guardian zet M. Jackson's 'Dirty Diana' op, neemt er een biertje bij en geniet nog even van de omschrijvingen van volgeltjesdans over die rel .
pi_41075695
Tijd Voor een mooie nieuwe uPdate! Hilariteit alom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:22:43 #189
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41076252
Weinig feministen in dit topic.
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:25:26 #190
145755 kahaarin
pi_41076355
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef PrinceLu het volgende:
Weinig feministen in dit topic.
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
Vrouwenrechten ok, maar dit gaat veuls te ver!
(Veel hard-core feministes ook maar da's een ander onderwerp.)
be nice or go away
pi_41076391
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk?? Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:26:39 #192
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41076400
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
Dat is toch hetzelfde?
Nee jij bent lekker. =X
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:29:11 #193
145755 kahaarin
pi_41076436
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde?
Laat ze het niet horen, straks komen ze achter je aan in hun oversized tuinbroeken en opgerolde uitgaven van opzij!
be nice or go away
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:29:12 #194
145755 kahaarin
pi_41076437
Sorry, 1 keer is genoeg!
be nice or go away
  Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:37:41 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41076695
wat een geweldig topic echt te hilarisch voor woorden en ja, tevens een tvp'tje maar dat moet maar ff kunnen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:58:39 #196
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41077502
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk?? Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
Jij hebt het eerste topic blijkbaar niet helemaal gevolgd... nee dank je, ik ben liever geen Sjaak
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft

Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleister Verder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
Krekker is de bom!
pi_41078253
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp

I love my bitch

woensdag 23 augustus 2006 @ 02:24:04 #198
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_41083032
dit wordt echt een fok! classic
Het beste horlogeforum van Nederland
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:30:58 #199
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41083133
Vogeltjesdans: Hulde! Je weet het perfect te beschrijven en maakt het leven van honderden Fok!kers een stukje leuker
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 augustus 2006 @ 02:41:04 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_41083247
Ga door!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_41084504
sjaak heeft niet echt veel aan zijn collega's, die alles maar als een lachertje zien, beetje lullig hoe mensen in een groep ermee om gaan met zoiets, terwijl sjaaks carriere,toekomst op het spel staat.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:50:40 #202
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41084509
TVP. Lekker het topic is bijna vol. Sjaak nog geneukt?
Lang leve mij! *O*
  woensdag 23 augustus 2006 @ 08:12:33 #203
151582 A_L_N_F
pi_41084643
nou, nieuwe dag nieuwe kansen.

ik hoop dat sjaak na gisteren emotioneel aan de grond zat.
zich 's avonds moed heeft ingedronken in het cafe en nu weer dronken zijn excuses bij diane gaat maken
pi_41084698
Geweldig topic, dit houden we erin!
pi_41085083
Tijd Voor Vogeltjesdans Volgende Post (een TVVVP, dus).
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:10:48 #206
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41085244
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:00 schreef M.I.B. het volgende:
Tijd Voor Vogeltjesdans Volgende Post (een TVVVP, dus).
...wellicht een idee om de OP steeds te updaten ipv de update er ergens tussen te gooien?
pi_41085577
Ik wacht op de update
History became legend, legend became myth.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:55:16 #208
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41086056
update
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:00:02 #209
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41086157
is sjaak al terug nuchter? :p
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:20:17 #210
21984 Kresj
pi_41086708
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 07:49 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
sjaak heeft niet echt veel aan zijn collega's, die alles maar als een lachertje zien, beetje lullig hoe mensen in een groep ermee om gaan met zoiets, terwijl sjaaks carriere,toekomst op het spel staat.
Dat heeft hij toch aan zichzelf te danken? geen medelijden mee hoor.
pi_41087242
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:20 schreef Kresj het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch aan zichzelf te danken? geen medelijden mee hoor.
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.
Kneden maakt tevreden.
pi_41087321
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:10 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...wellicht een idee om de OP steeds te updaten ipv de update er ergens tussen te gooien?
Kijk eens in de OP. Daar staat iedere update tot nu toe. Wat ben jij een achterlijke debiel dat je eerst begint te zeiken maar nog niet eens hebt gekeken. Daarbij kun je de OP maar 24 uur lang wijzigen.
Kneden maakt tevreden.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:45:12 #213
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41087361
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.
Jouw wereldbeeld
Lang leve mij! *O*
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:59:04 #214
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41087717
Het wordt zo langzamerhand echt een ongeloveloos verhaal. Niet te bevatten dat ze er zo soft mee omgaan bij die overheidsinstantie. Wel humor als je het van dichtbij meemaakt.
Ik heb al een boek.
pi_41087837
Ik snap dat ook niet, bij mij had Sjaak toch echt wel een probleem gehad.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:11:22 #216
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41088032
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef SlideAway het volgende:
Ik snap dat ook niet, bij mij had Sjaak toch echt wel een probleem gehad.
Hij mag niet aan jouw borsten zitten?
Lang leve mij! *O*
pi_41088089
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:43 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Kijk eens in de OP. Daar staat iedere update tot nu toe. Wat ben jij een achterlijke debiel dat je eerst begint te zeiken maar nog niet eens hebt gekeken. Daarbij kun je de OP maar 24 uur lang wijzigen.
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 schreef Playdohseksueel het volgende:
triest, erg triest
pi_41088212
ik denk dat bij een normaal bedrijf Sjaak alang op straat had gestaan. maar bij overheidsinstelling gaan ze toch altijd wel anders met dit soort dingen om.
pi_41088603
Diane en Sjaak zijn weer op kantoor Er wordt natuurlijk veel gegniffeld over die twee. Zoals ik al eerder zei heeft Diane eigenlijk alleen maar de steun van de dames in het secretariaat. Ze staat nog steeds veel te klagen bij de koffieautomaat. Dirk-Jan, een joviale medewerker van finance, heeft even met haar gekletst en haar uitgevraagd waarover ze nou eigenlijk zo boos is.

"Nou", zegt ze, "Ik ben met name zo gepikeerd omdat die kl**tzak van een Sjaak niet bestraft is voor zijn gore gedrag. En dat ik Jean-Paul (manager) maar niet aan het verstand krijg gebracht wat voor een el-len-dig gevoel dat nu is, dat ik de hele dag met die l*l in een gebouw moet samenwerken! NIet normaal! Vind jij dat normaal, Dirk-Jan? Nou? Niet normaal toch?" in een wanhopige poging om bij een andere afdeling enige steun te verwerven.

Nu is Dirk-Jan nogal een opstoker en houdt hij wel van een relletje. Wat hij zegt moet je dus nogal eens met een korreltje zout nemen. Doe je dat niet, dan raak je betrokken in allerlei verhalen en geruchten die gewoon niet waar zijn. Afijn, Dirk-Jan kijkt even om zich heen en buigt zich zo voorover naar Diane: "Nou, ik weet het niet, Diane... Maar het lijkt erop dat jij als de aanstichtster van dit alles wordt gezien!" Diane schrikt zich een hoedje. "Hoezo? Wat is er aan de hand dan?" vraagt ze verbijsterd. "Nou, Diane, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar valt het je niet op dat Sjaak deze morgen al een paar keer bij Jean-Paul is geweest? En niet om zijn ontslagbrief op te halen als je het mij vraagt." antwoordde Dik-Jan terwijl hij nog een slok koffie nam. "Ik denk zelfs dat die twee dikke maatjes zijn," vervolgde hij zijn verhaal, "of is jou ook niet bekend dat die twee gisteravond samen lekker hebben doorgezakt? Iedereen weet dat hier."

Diane's verbijstering maakte plaats voor verontwaardiging. "Ik ga er meteen wat aan doen," fluisterde ze samenzweerderig tegen Dirk-Jan, "Nu begrijp ik waarom die Sjaak er niet uit vliegt! Hartstikke bedankt, Dirk-Jan!" Dirk-Jan bleef met een vette grijns achter bij de koffie-automaat terwijl Diane op hoge poten naar het kantoor van Jean-Paul de manager stapte. De deur van het kantoor van Jean-Paul stond open, zodat diverse mensen in de directe omgeving van het gesprek konden meegenieten. "Waar ben jij mee bezig! Een beetje schijnheilig zitten doen met je boekhoudersvriendje he! Wat ben jij eigenlijk voor iemand! Weet je wel wat..." Jean-Paul onderbrak haar. "Rustig! Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt! Ga eerst eens rustig zitten en vertel me wat er nou weer aan de hand is." Diane sloeg door. "RUSTIG? En jij hebt geen flauw idee he? Ik zal je eens rustig! Wacht maar!" Bam, deur dicht

Nu zit Diane dus op haar kantoor achter gesloten deur en niemand durft in haar buurt te komen. Vermoedens rijzen dat ze aan het mailen is met de directeur hetgeen geen echt soepele actie is als je zo overstuur bent.

Dirk-Jan heeft me zijn actie zojuist verteld. Mensen die hem kennen weten wat voor onzin hij af en toe uitkraamt, maar voor anderen met een minder gevoelige sociale antenne komt het allemaal heel serieus over. Anyway, de sfeer wordt er niet beter op, maar wel leuker
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:36:25 #220
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41088670
Dirk-Jan is nog relaxter dan Sjaak
Lang leve mij! *O*
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:39:38 #221
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41088761
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
-update-
Meesterlijk. Bel Endemol, we hebben stof voor een nieuwe soapserie
pi_41088778
Hulde aan Dirk-Jan. En kwam ze vandaag niet met haar meesteres op het werk?
pi_41088786
Mooi geschreven!

Vrouwen (zeg maar hoeren) als Diane zijn gevaarlijk voor je werkgezondheid. Zo kan zelfs jeepeetje nog is bij de directeur moeten komen om verantwoording af te leggen. Plus een aantekening in zijn Personeelsdossier.

Dat wijf helemaal gek maken. Bel een klant, zeg dat er vragen zijn en dat ze kunnen bellen met *insert telefoonnummer Diane*.
pi_41088799
Hahahah!

Dirk-Jan is een held !
Pleh
pi_41088807
Het wordt wel wat ongeloofwaardig.

Maar het blijft leuk
pi_41088914
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef Evertjan het volgende:
Hulde aan Dirk-Jan. En kwam ze vandaag niet met haar meesteres op het werk?
Nee, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat wel weer gaat gebeuren als ze niet de gewenste reactie van de directeur krijgt
pi_41088924
Hehe, heerlijk.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:44:44 #228
145755 kahaarin
pi_41088927
Diane is hard op weg de arbeidsrelatie dermate te verstoren dat er 1 van beiden niet meer te handhaven is op kantoor, ik zet mijn geld op Diane als het gaat om een vriendelijk verzoek om op te rotten.
Ze gooit haar eigen glazen in!

Oh en Vogeltjesdans: Blijven posten! Je kunt het leuk omschrijven.
be nice or go away
pi_41089001
quote:

Afijn, Dirk-Jan kijkt even om zich heen en buigt zich zo voorover naar Diane: "Nou, ik weet het niet, Diane... Maar het lijkt erop dat jij als de aanstichtster van dit alles wordt gezien!" Diane schrikt zich een hoedje. "Hoezo? Wat is er aan de hand dan?" vraagt ze verbijsterd. "Nou, Diane, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar valt het je niet op dat Sjaak deze morgen al een paar keer bij Jean-Paul is geweest? En niet om zijn ontslagbrief op te halen als je het mij vraagt." antwoordde Dik-Jan terwijl hij nog een slok koffie nam. "Ik denk zelfs dat die twee dikke maatjes zijn," vervolgde hij zijn verhaal, "of is jou ook niet bekend dat die twee gisteravond samen lekker hebben doorgezakt? Iedereen weet dat hier."

the bitch
Fiets
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:55:47 #230
151582 A_L_N_F
pi_41089205
hahahaha, dit is te mooi man. leuk zo'n brake tijdens het studeren.

ik zie nu al weer uit naar een update

idd, dit zou een hele mooie tv-serie zijn.
hollandse nuchtere kantoorhumor
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:57:49 #231
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_41089261
Wat een gezeik allemaal zeg. Als ik dat hier op het werk zou doen dan zouden ze niet meer bij komen.

En die lesbische zeiktrut met haar juridisch adviseur moeten ze helemaal afschieten.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:02:26 #232
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41089384
quote:
- briljant verhaal -
OMG... ik wil daar ook komen werken
[..]
pi_41089503
Leuk verhaal, goed geschreven, zelfs al is het fictie. Je laatste verhaal det de geloofwaardigheid echter flink af.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:07:56 #234
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41089548
geniaal
pi_41089697
Ik voorspel een deel 3.

Ben benieuwd welke cultuur typering past bij deze organisatie.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:14:25 #236
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41089731
Dit is toch bijna niet te geloven,
wel leuk om te lezen maar zo slecht als dirk-jan met zo'n slechte timing om zulke dingen te zeggen...
ik twijfel aan de geloofwaardigheid....
www.zoekopdekaart.nl
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:22 #237
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41089851
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:19:36 #238
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41089898

Dirk-Jan is cool

arme diaantje
pi_41090382
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef giMoz het volgende:
slecht als dirk-jan met zo'n slechte timing
Om de boel op te jutten is Dirk_Jan briljant Iedereen die net in dienst was is wel eens in zijn verhalen getrapt.
pi_41090414
asssshooooleeeee dirk-jan!

Dit is een mooi verhaal voor een nederlandse komedie film. Soort lullo's speelfilm
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:38:55 #241
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41090494
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Om de boel op te jutten is Dirk_Jan briljant Iedereen die net in dienst was is wel eens in zijn verhalen getrapt.
Tof om te zien dat iedereen "de daders" relaxt vindt, en "het slachtoffer" uitkotst.
Lang leve mij! *O*
pi_41090497
OMFG wat een malloten daar...
pi_41090549
whahaha geweldig

die diane moet dr eigen niet aanstellen sjaak doet netjes excuses maken (ik heb nog genoeg excuses te goed van grijpgrage dronken gasten dus) en dan zo overdreven reageren. Pff als die kerel het nou wekelijks zou doen ist weer wat anders
Like any other bitch
pi_41090742
Heb je nog Dirk jan types rondlopen daar?? Dan kunnen we nog wel een x aantal topics genieten...
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 12:52:04 #245
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41090900
Leuke update, maar echt geloofwardig is het niet meer. Als het echt fictie is is het dan niet meer iets voor TTK?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:52:30 #246
151582 A_L_N_F
pi_41090915
lunchtijd, ik ben benieuwd of er weer wat plaats vind

eigenlijk moet er nog een leuke poll gemaakt worden
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:57:50 #247
145755 kahaarin
pi_41091099
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Leuke update, maar echt geloofwardig is het niet meer. Als het echt fictie is is het dan niet meer iets voor TTK?
De raarste verhalen verzin je vaak niet eens, de waarheid is soms raarder dan verzinsels, als dit idd verzonnen is moet TS eens gaan nadenken over het gaan schrijven van kluchten.
be nice or go away
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 12:58:11 #248
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41091111
Een foodfight in de kantine, dat die Dirk-Jan een puddingbroodje naar dat wijf toe gooit en wegduikt onder Sjaak. .
pi_41091683
Okee, de pauze is weer afgelopen. We zaten met zijn allen in de kantine waar toch wel een "wat zou er nu weer gaan gebeuren" sfeer heerste. Sjaak zat aan zijn gebruikelijke tafel samen met zijn boekhoudcollega Hans. Normaal zitten ze daar alleen, maar deze keer waren er een paar fans van hem aangeschoven om te informeren naar de laatste stand van zaken en hoe het met Sjaak ging. Aan de andere kant van de kantine had het secretariaat zich gevestigd met Diane in het midden. Ze deed net of er niets aan de hand was en knabbelde rustig wat van haar club zalm. Er was natuurlijk wel iets aan de hand, getuige de vele kwade blikken die van de overige dames van het secretariaat richting de tafel waar Sjaak zat aangeschoven werden geworpen. Je weet wel, zo pseudo per ongeluk omkijken en dan je ogen tot spleetjes samenknijpen

Dit ging zo even door, totdat Chili (ik ken haar echte naam niet, maar ze ziet er zuid-Amerikaans uit dus noemen we haar Chili), een van de dames van het secretariaat die bij Diane aan de tafel zat, opstond en haar dienblad afruimde. Daarna liep ze naar de tafel waar Sjaak zat te eten (iedereen keek om in blijde verwachting van wat er nou weer stond te gebeuren). Daar aangekomen boog ze zich voorover de tafel heen, richtte zich tot Sjaak en zei sissend, zodat de halve kantine het kon horen, waaronder ik: "Zo, vieze gluiperd, dat hab jai goet voor elkaar, he! Jai ben een vieze gluiperd weet je dat of niet?" Sjaak zat met zijn mond vol tanden (en brood, want hij was nog aan het eten).

Een van de aangeschoven collega's bij Sjaak nam het echter voor hem op. Taeke (fictieve naam) van finance antwoordde geheel in stijl: "Moet jij niet eens gaan masturberen, frigide trut?" Waarop Chili met een verontwaardigde blik met grote passen de kantine uit liep , een substantieel deel van de mannelijke aanwezigen in de kantine grinnikend achter zich latend.

Chili heeft een klacht tegen Taeke ingediend. De manager stijgt het allemaal een beetje boven zijn hoofd en hij weet dat Sjaak er niets aan kan doen. Er ontstaan nu gewoon twee kampen hier en hij weet niet meer wat hij daarmee moet doen. Hij gaat een meeting beleggen deze middag om te voorkomen dat nog meer mensen zich ermee gaan bemoeien
pi_41091770
Vogeltjesdans mijn petje af hoor.

Maak er een colum over op de FP.
Fiets
pi_41091793
Chili zo heet mn vogelspin
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:19:13 #252
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41091802
pi_41091828
Ongeloofwaardig.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:23:28 #254
151582 A_L_N_F
pi_41091922
men, vogeltjesdans, ik ga nu echt twijfelen aan de geloofwaarigheid maar het blijft mooi

als je weer een update geeft maak hem dan iets smeuiger
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 13:24:35 #255
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41091955
Als het al nep is, niet gaan overdrijven. Prachtupdates, zo is het iig nog leuk. . Als het echt is, tjah, dan kan je het opshcrijven zoals het gebeurt he. .
pi_41092064
Nee echt, serieus, ik overdrijf niet als ik het kon filmen had ik het gedaan.
pi_41092208
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, de pauze is weer afgelopen....
Mooi verhaal weer. Diane had de eer aan zichzelf moeten houden ipv een kamp voor haar te winnen. Mooi antwoord van Taeke.

Hou ons op de hoogte (en evt. een foto van Diane?) Suc6 vanmiddag
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:33:09 #258
151582 A_L_N_F
pi_41092233
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:34:38 #259
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41092275
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
das toch geen bewijs man

Post eens wat foto's van henk en diane
Lang leve mij! *O*
pi_41092294
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
Ik heb geen camera op mijn mobiel

Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:40:23 #261
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_41092412
Briljant
[..]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:44:20 #262
21984 Kresj
pi_41092533
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Waarom niet? Als je dronken op het werk kan komen en collega's mag omhelzen. Dan zal je vast niet ontslagen worden vanwege het nemen van een foto.
pi_41092568
nep of niet, ik vermaak me!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:45:41 #264
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_41092581
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mail ze naar mij

Behalve als je bij de FIOD werkt, anders krijg ik Sjaak achter me aan
Lang leve mij! *O*
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:46:14 #265
151582 A_L_N_F
pi_41092602
gaat er al iemand bezig met een goede OP voor het derde topic
pi_41092668
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:50:03 #267
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41092724
fantastisch.

de hoofdrollen van de soap gaan naar dirty diana en sjaak.
beste bijrol is er voor dirk
andere bijrollen voor taeke en chili
Neerkomen wel!
  Redactie Frontpage woensdag 23 augustus 2006 @ 13:53:01 #268
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_41092821
ik geloof er geen flikker meer van maar genieten is het wel
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_41092824
Als die manager gewoon Sjaak buiten had geflikkerd zoals in ieder normaal bedrijf was het verder afgelopen geweest. Er zit daar echt een heel slap ventje als manager.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:57:45 #270
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41092974
die update is weer geweldig! keep 'm coming..
pi_41093021
WE GOT ONE!!!

Snel gemaakt door een collega die ik niet bij naam ga noemen.

In het midden, achter de tafel: SJAAK! Met de rug naar ons toegekeerd: Hans.

Links van de tafel zit nog een dame van de administratie die ik vanuit privacyoverwegingen niet bij haar naam zal noemen, maar vanaf nu onder het pseudoniem Vochtige Kut door zal gaan

Ik heb een paar mensen onherkenbaar gemaakt op aanraden van de fotograaf.

[ Bericht 4% gewijzigd door vogeltjesdans op 23-08-2006 14:16:09 ]
pi_41093072
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
pi_41093113
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
Ik wist het wel Maar dat lukt je toch niet.

Althans, dat hoop ik toch
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:02:08 #274
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41093119
DEEL 3,IK WIL DEEL 3
pi_41093206
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik wist het wel Maar dat lukt je toch niet.

Althans, dat hoop ik toch
Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:05:28 #276
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41093225
Zo vet he gek die Sjaak, wiezoe is der nog geen fantopic ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41093238
quote:
Was de plaats al bekend?
nu zijn er wel meer blauwe gebouwen, maar die van ikea staan overal... schiet al lekker op
pi_41093309
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef dehero het volgende:

[..]

Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...
Nope
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:09:27 #279
151582 A_L_N_F
pi_41093370
foto is gehost op picserver.student.utwente.nl
dus misschien is het bedrijf ergens in twente gevestigd aangezien picserver lokaal wel bekend is.
kan iemand geen gegevens van die foto krijgen met een of ander progje
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:10:50 #280
21984 Kresj
pi_41093427
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef A_L_N_F het volgende:
foto is gehost op picserver.student.utwente.nl
dus misschien is het bedrijf ergens in twente gevestigd aangezien picserver lokaal wel bekend is.
kan iemand geen gegevens van die foto krijgen met een of ander progje
En dan? in de EXIF gegevens staat echt niet waar hij genomen is hoor...
pi_41093434
Nee hoor, picserver maakt heel Nederland gebruik van

Er komt deze middag een meeting om het probleem vanuit het management te adresseren en nieuwe spelers in dit spel te voorkomen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:12:09 #282
151582 A_L_N_F
pi_41093466
hahahaha, geweldig. vraag eens of sjaak niet vol in beeld wil

trouwens al meer collega's die van dit topic op de hoogte zijn?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:12:41 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_41093490
quote:
Was de plaats al bekend?
Ziet eruit als een IKEA .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:13:10 #284
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41093505
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
WE GOT ONE!!!

Snel gemaakt door een collega die ik niet bij naam ga noemen.

[afbeelding]

In het midden, achter de tafel: SJAAK! Met de rug naar ons toegekeerd: Hans.

Links van de tafel zit nog een dame van de administratie die ik vanuit privacyoverwegingen niet bij haar naam zal noemen, maar vanaf nu onder het pseudoniem Vochtige Kut door zal gaan

Ik heb een paar mensen onherkenbaar gemaakt op aanraden van de fotograaf.
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen
LastFM
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 14:16:12 #285
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41093609
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde!
pi_41093616
Inderdaad, klopt ergens iets niet...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:16:48 #287
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_41093632
Bwehehehehe!
Maar zeg 'ns eerlijk, is dit nou echt of niet?
Ta mère bien.
pi_41093634
quote:

[..]

dat dacht ik dus ook al...
pi_41093641
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:12 schreef A_L_N_F het volgende:
hahahaha, geweldig. vraag eens of sjaak niet vol in beeld wil

trouwens al meer collega's die van dit topic op de hoogte zijn?
Gelukkig niet, anders ben ik zelf de Sjaak
quote:
Je wil niet weten wat hier voor troep in het parkje zit. Er staan hier zelfs dennen die voor de helft zijn uitgevallen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:17:22 #290
21984 Kresj
pi_41093658
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef dehero het volgende:
Inderdaad, klopt ergens iets niet...
Iedereen in dikke truien...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:18:12 #291
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_41093686
IK BEN GODVER de enige f*cking echte Sjaak! ALTIJD!
pi_41093725
Verhaal is echt niet waar volgens mij hoor.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:20:32 #293
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41093747
Kan mij niets schelen of het wel of niet waar is. Ik kijk nu al uit naar de update over de meeting.
pi_41093755
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:17 schreef Kresj het volgende:

[..]

Iedereen in dikke truien...
Lees de omschrijving van Sjaak hij draagt broeken van de c&a en altijd een vest

Maar goed, degene die het niet gelooft moet het zelf weten. Ik doe toch wel gewoon verslag van die meeting zometeen hoor
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:21:25 #295
154145 soppig
sop sop sop
pi_41093774
Hele HELE dikke tvp !
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:21:45 #296
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41093787
Is er al iemand bezig met een mooie OP voor deel 3?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:21:48 #297
21984 Kresj
pi_41093791
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lees de omschrijving van Sjaak hij draagt broeken van de c&a en altijd een vest

Maar goed, degene die het niet gelooft moet het zelf weten. Ik doe toch wel gewoon verslag van die meeting zometeen hoor
Iedereen in dikke truien?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:22:07 #298
151582 A_L_N_F
pi_41093804
hoe kan het dan dat er buiten sneeuw ligt :S

plaatselijke sneeuwbui?
pi_41093837
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef A_L_N_F het volgende:

plaatselijke sneeuwbui?
En niet alleen Sjaak zit in een trui maar heel de kantine...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:22:57 #300
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41093844
ligt het aan mij of heeft het gesneeuwt daar? ik zie witte zooi op de auto's liggn
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:23:25 #301
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41093863
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef A_L_N_F het volgende:

plaatselijke sneeuwbui?
GMTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: