quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.
Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.
Ze hebben hem met drie man los moeten trekkenDaarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.
En dat op een maandag![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, het ging ongeveer zo:
Sjaak:![]()
![]()
Ik:![]()
Diane:![]()
![]()
Wij:![]()
![]()
![]()
Manager:![]()
Sjaak per telefoon:![]()
Wij:![]()
Mischien volgt er nog een![]()
Dinsdagquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, even een kleine update
Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplapMeneer is nog niet helemaal nuchter dus.
Dat belooft wat voor morgen. Het begint steeds leuker te worden![]()
In deze editie o.a.:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, hij is er weer
Vanmorgen werd Sjaak bij zijn binnenkomst opgewacht door een aantal grijnzende collega's in de hal. Sjaak heeft snel de trap genomen (doet hij anders nooit) naar zijn kantoor. Hij was nuchterEn geloof het of niet, een collega heeft inderdaad in zijn kantoor een Heineken vlag opgehangen! De collega van Sjaak - we noemen deze persoon Hans - zei dat Sjaak niets van deze vlag durfde te zeggen en strak voorover gebogen over zijn toetsenbord zat naar zijn beeldscherm te turen, met een grote bak koffie naast hem (Sjaak heeft zijn eigen mok). Hij zei geen woord. Totdat Sjaak ineens opschrok toen de telefoon ging. Het schijnt, aldus de collega Hans, dat Sjaak zichtbaar het zweet uitbrak en even aarzelde om de telefoon op te pakken. Na een kort "Hallo... Ja... Ja okee..." nam hij nog een slok koffie en stond hij op, inderdaad om naar het kantoor van de manager te gaan.
Wat daar besproken is zullen we nooit weten. Wel is inmiddels bekend dat Sjaak het bedrijf niet hoeft te verlaten! Hij heeft een laatste kans gekregen omdat hij voorheen een toch wel goede staat van dienst had. Wel wordt van hem verwacht dat hij persoonlijk zijn excuses gaat aanbieden aan Diane.
Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe. Ook zal hij dit nog jarenlang te horen krijgen en de verwachting is dat Sjaak wellicht uit eigen beweging het bedrijf zal verlaten. Of hem dat lukt, hij staat nu immers te boek als een 46-jarige zuiplap, valt te betwijfelen. We gaan dus nog heel lang genieten van Sjaak
Van Diane tot nog toe geen spoor vandaagHet schijnt dat ze niet alleen komt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!
Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseurSamen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.
Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang![]()
Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?
Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.
Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excusesDat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.
UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vakNiks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
INSTANT UPDATE!!!
Ondanks gewaarschuwd te zijn heeft Sjaak toch al zijn moed verzameld en is hij naar Diane gegaan om zijn excuses aan te bieden. "Zou je daar niet beter even mee wachten?" vroeg zijn collega Hans nog voorzichtig, "Het kan zijn dat ze nog een beetje boos is van dat gesprek met Jean-Paul daarstraks." - "Nee, ik wil het achter de rug hebben, dan ben ik ervan af, dan kan ik weer gewoon verder met mijn werk. Ik zit me hier gewoon op te vreten." antwoordde Sjaak, en tegen alle goedbedoelde waarschuwingen in sjokte hij naar het kantoor van Diane, gadegeslagen door enkele op sensatie beluste medewerkers die voorzichtig met hem meeschuifelden richting het hol van de leeuw. Waaronder ik, want zo corrupt ben ik wel
Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen begon Sjaak iets te stamelen in de trant van "Eh Diane, dat van gisteren... eh... ik wou even zeggen dat... eh..." Op dat moment zocht hij oogcontact met Diane en barstte de bom. Diane keek hem woedend aan met haar armen over elkaar, haar mond en ogen stijf dicht geknepen en bijna onbeweeglijk. Dit kon Sjaak niet vatten, de arme ziel, hij kroop toch met hangende pootjes naar haar terug? Hij zocht een uitweg en probeerde snel weg te komen met de woorden "Nou ja als het je niets uitmaakt dan eh... dan eh... dan ga ik wel weer." terwijl hij achteruit schuifelde en naar de deur van het kantoor wees. Diane's gezicht stond op ontploffen.
Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien!Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep. Hij maakte zich gauw uit de voeten, maar struikelde daarbij over de handtas van Diane die bij de deur stond (je had het niet beter kunnen plannen
) Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes
die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe. Sjaak maakte dat hij weg kwam. Diane op de gang schreeuwen. De rest van de collega's lachen (waaronder ik). Toen kwam de manager kijken wat er aan de hand was (snel de Heineken vlag wegmoffelen). Diane weer in haar slachtofferrol, hysterisch janken, mee naar het kantoor van de manager enz.
Sjaak is nu ook helemaal ontdaan, de arme kerel. En hij bedoelde het nog wel zo goedGelukkig heeft hij getuigen van zijn goede bedoelingen.
Hier is dus plaats voor updates.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed, Diane is naar huis. De manager heeft haar even aangehoord en nadat hij de kant van Sjaak heeft vernomen concludeerde hij dat het niet slim was geweest van van Sjaak om nu al zijn excuses aan te bieden, maar dat hij niets fout heeft gedaan. Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.
Sjaak wordt nou een beetje opgevangen door zijn directe collega's. Hij is overstuur, snapt het allemaal niet. Voorzichtig is hem een workshop communicatievaardigheden / assertiviteit aangeraden om zijn sociale antennes wat bij te stellen. Dat heb je met boekhouders he, meer werk dan vrienden.
Een andere collega van me (ja, we zijn met een heleboel), heeft eens gevraagd aan de manager hoe dit nu verder moet. Hij gaf aan dat hij dat ook niet meer wist. Beide partijen schijnen in deze situatie niet meer nader tot elkaar te kunnen komen, deelde hij mee. Maar hij bleef zoeken naar een oplossing. Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen
Nee, ik verzin het niet, ook al is het mischien te grappig voor woorden. Dit zijn de dagen dat je blij bent dat je in een dergelijk bedrijf werkt
Heeft ze ook vaker last van 'depressies'?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, Diane moet nog op het werk komenEn ze komt volgens de geruchten niet alleen.
da's al opgelostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
kut, ik heb net ook een deeltje twee gemaakt
niet zo overdrijven jahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
En jij zegt iets over humor/IQ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Verstekbakker het volgende:
Diane verdient een schop tegen haar hoofd tot er bloed uit haar enkels komt.
Wat een kutkankertyfuszeikwijf.
Nee ok, maar dreigen lijkt me een goeie reden voor ontslag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef giMoz het volgende:
ook hier korte berichtje als zijnde TVP:
heb idd ook wel eens mensen voor minder ontslagen zien worden, maar aan de andere kant,als sjaak een goede staat van dienst had is het ook zonde om hem vanwege 1 x dronken zijn te ontslaan...
Hij zal genoegd gestraft worden met het onder ogen zien van z'n collega's
zoland Diana daar ook mee kan leven is dat idd ook best.. maar als diaantje nu al depri is, vraag ik me af of zij zich daar wel goed bij voeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef giMoz het volgende:
ook hier korte berichtje als zijnde TVP:
heb idd ook wel eens mensen voor minder ontslagen zien worden, maar aan de andere kant,als sjaak een goede staat van dienst had is het ook zonde om hem vanwege 1 x dronken zijn te ontslaan...
Hij zal genoegd gestraft worden met het onder ogen zien van z'n collega's
Als die kuthoer zo labiel is, moet ze een uitkering gaan trekken of bij een kinderdagverblijf gaan werken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoland Diana daar ook mee kan leven is dat idd ook best.. maar als diaantje nu al depri is, vraag ik me af of zij zich daar wel goed bij voelt
Wat Dt. zegt dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef Dirktator het volgende:
Sjaak is een boekhoudert met een lange staat van dienst, daar zijn er niet veel van. Dat ie niet van de whiskey af kan blijven, is slechts bijzaak.
Diane is iemand zonder relativeringsvermogen. Ze is zoeen type dat zou gaan huilen als Hans Teeuwen een grap over de Jostiband zou maken.
Tot dusver mijn analyse.
Als jij niet tegen tvp's kunt, moet je gewoon geen kuttopic openen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:01 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Als die kuthoer zo labiel is, moet ze een uitkering gaan trekken of bij een kinderdagverblijf gaan werken.
- tis een staatsbedrijfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef teamlead het volgende:
maar even alle gekheid op een stokje enzo:
Het blijft een rare werkgever waar je
- dronken op je werk kunt verschijnen
- de taxi naar huis gesponsord krijgt
- je vrouwelijke collega's kunt betasten
- je vrouwelijke collega's kunt bedreigen
en dan nog steeds niet ontslagen wordt.. Ik heb mensen ontslagen zien worden voor minder
dan nog...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
- tis een staatsbedrijf
- tis een boekhouder
tja.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als jij niet tegen tvp's kunt, moet je gewoon geen kuttopic openen.
Kom kom kom, dat aanranden was dus echt geen aanranden. En dat die Diana zo labiel is, geeft wel aan wat we van die bedreiging moeten vinden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan nog...
Dat dronken op het werk komen: mwah.. als hij idd een lange staat van dienst heeft en dit is nooit eerder voorgekomen.. mwah.. donderpreek van de manager en verder
Maar aanranding en bedreiging accepteren omdat ie toevallig leuk met cijfertjes overweg kan?![]()
je hebt natuurlijk wel een punt hoor. ik denk als ze klacht indient dat hij nog steeds de klos is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan nog...
Dat dronken op het werk komen: mwah.. als hij idd een lange staat van dienst heeft en dit is nooit eerder voorgekomen.. mwah.. donderpreek van de manager en verder
Maar aanranding en bedreiging accepteren omdat ie toevallig leuk met cijfertjes overweg kan?![]()
Diaan is een trut die niet kan relativeren. Kolere zeg wat een soap is dit. Ik moet eigenlijjk wel bekennen...ik vind het wat ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk wel een punt hoor. ik denk als ze klacht indient dat hij nog steeds de klos is.
mja time will tell. Sjaaks toekomst ligt volledig in Diana's handen... brrrr![]()
Als Diana aangifte gaat doen tegen Sjaak is hij pas echt de Sjaak hoor.. Dit valt echt wel onder aanranding.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Kom kom kom, dat aanranden was dus echt geen aanranden. En dat die Diana zo labiel is, geeft wel aan wat we van die bedreiging moeten vinden.
Als je een omhelzing als aanranding bestempelt, zal een bedreiging wel niks voorstellen.
En dan wel van die gewaagde, korte rokjes aandoen...vind je het dan gek??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Dibbl het volgende:
tegenwoordig zijn vrouwen zo labiel die roepen al dat het seksuele intimidatie is als een mannelijke collega maar in de richting van een vrouwelijke kont kijkt :S
uhm hoe de vrouw ook gekleed is een man heeft maar met zn klauwen van dr af te blijven !!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
En dan wel van die gewaagde, korte rokjes aandoen...vind je het dan gek??![]()
Nee, het Heineken Promo Team!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
Wie neemt Diane dan mee als ze niet alleen komt?![]()
Die Heinekenvlag![]()
Waar wil ze aangifte van gaan doen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Diana aangifte gaat doen tegen Sjaak is hij pas echt de Sjaak hoor.. Dit valt echt wel onder aanranding.
Nee, jij ruikt lekker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Heel goed ja, dat ben ik...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet te weten..
die gaat sjaak aanranden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Komt Diane met een grote neger ofzo?
quote:
Foto's van mij zullen vast ergens in iemands archief zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heel goed ja, dat ben ik...
Ben je dan ook zo stoer om een foto van jezelf te plaatsen, of geil je op anoniem stoer doen?
....snap je klacht (in KLB..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Foto's van mij zullen vast ergens in iemands archief zitten.
Nu ontopic of oprotten.
Gokje: een harnas en een zwaard!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Belsezar het volgende:
En is ze inmiddels al binnen gekomen? En zo ja met wie/wat??![]()
Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gokje: een harnas en een zwaard!![]()
Nou, als ze al depri word van een dronkenmansknuffel......nee, het zit er niet in!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?![]()
![]()
Opsodemieteren met je gezeik achterlijke kutkloonquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe.
begin jij altijd zo laat pas te drinkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef SlideAway het volgende:
Nou, de 12 is in de klok, tijd voor een biertje dacht ik zo.
Nee, maar iedereen daar weet er nu van, dan wordt er ook wel gepraat vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?
Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?![]()
Of was Sjaak zo trots dat hij jou zijn fanmail liet lezen?![]()
Als hij slim is in een mailtje, ik denk niet dat hij voorlopig bij diane in de buurt moet komen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Erik_84 het volgende:
tvpzou sjaak zijn excuses nog maken?
Ik vraag me nou af of die leuke afscheidspremie waar jij over praat, of je die zo graag zou willen als genoegdoening voor de geleden emotionele schade, of dat het gewoon een kwestie is van "pakken wat ik pakken kan".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.
Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.
Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.
Maar on a fokking side-note: Leuk topic!Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks.
Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt.
Moge Diane er tenslotte nog even goddelijk over het wrak heenpissen!
(en kom op nou met die pics!)
Dan met een getuige, je weet nooit wat een labiel iemand zich in haar hoofd gaat halen als hij weer op haar toestapt, dan krijg je verhalen van: hij keek zo raar of hij meent er toch niets van of ik voelde me zo bedreigd of erger: hij heeft weer wat geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Erik_84 het volgende:
Als hij slim is persoonlijk, aangezien een mailtje verkeerd opgevat kan worden
Helemaal mee eens!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.
Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.
Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.
Maar on a fokking side-note: Leuk topic!Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks.
Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt.
Nou, een lompe dronken actie vind ik toch niet echt rechtspraakwaardig, schelden op softheid van nederlandse rechters heeft hier imho niet veel mee te maken, hij is natuurlijk fout geweest maar dit moet wel met een goed gesprek en een officiële waarschuwing op te lossen zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
De humor :")quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nu ontopic of oprotten.
De kansloosheid straalt van je af kneus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nu ontopic of oprotten.
Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef A_L_N_F het volgende:
dit soort dingen maakt het leven toch leuk.
wat als je van 8 tot 5 werkt of studeerd en de dag verloopt volgens een saai vast schema.
mensen, geef me dan maar een spuitje want dan hoeft het niet meer.
mensen zoals sjaak zijn nodig om het leven verassend en leuk te maken.
iedereen hier heeft weer een half uur zitten lachen en kijkt uit naar de updates. als we in het cafe komen dan vertellen we dit verhaal etc.
eigenlijk moeten we sjaak dankbaar zijn dat hij ons een zin geeft aan ons leven!
a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat doorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?
Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?![]()
Of was Sjaak zo trots dat hij jou zijn fanmail liet lezen?![]()
nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?![]()
En er is weer een personage bij in de soap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat door![]()
Dan moet het verhaal wel verder gaan, het begint saai te worden....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Je moet dit verhaal als het klaar is trouwens doorverkopen aan talpa, kunnen ze een soap van een paar jaar mee maken..
Sinds wanneer is je flirten in de file tegen de regels?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.
als iedereen zich aan de regeltjes hield en deed wat verwacht zou worden dan zou het saai zijn.
de niet berekenbare dingen maken het leven leuk.
of dat nu een zuiplap op het werk is of een leuke flirt tijdens de file
lees zusjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!
Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseurSamen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.
Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang![]()
Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?
Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.
Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excusesDat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.
UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vakNiks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!
"Ja, dat gebeurt dagelijks met bonussen voor allerlei topmannen, dus waarom zou ik daar niet een keer van mogen profiteren?" aldus DIane in het betreffende gesprek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
OMG, en dan nog vertellen aan jou dat ze het niet deed voor rechtvaardigheid maar vor geld of vakantie..
ach kan de beste toch een keer overkomen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
Moet toch wel lachen om de reacties.
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
Zoals eerder gezegd, als ik met een camera ga rondlopen valt dat gewoon op (iedereen is nu niet echt geconcentreerd met zijn werk bezig) en als ik hier wat post, hetzij pics hetzij mails, dan ben ik gewoon de Sjaak (om in beeldspraak te blijven)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Pics van 'Diane' en haar lesbische meesteres uhhh zus uhhh bekende juridisch adviseur!
Zoals eerder vermeld: bij een overheidsinstantiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef SlideAway het volgende:
Moet toch wel lachen om de reacties.
In welke sociale werkplaats werken jullie dat je niet ontslagen wordt als je zo lam als een aap op je werk komt.
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laat Sjaak nu zijn juridisch adviseur uitzoeken hoe hier geld uit te knijpen is? Dat heeft hij wel verdiend nu vind ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjesdie overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe.
Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:02 schreef KreKkeR het volgende:
Het verhaal begint een beetje ongeloofwaardig te worden (maar daardoor niet minder leuk!).
Misschien ben ik een beetje naief, maar ik kan me haast niet voorstellen dat iemand METEEN de dag erna aan financieel/materieel gewin zou denken na zo'n incident...
"Ik had wel blind kunnen zijn!"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
je zou maar stressballen krijgen als je met zo bitch als een Diana getrouwd bent. Ik begin steeds meer begrip voor Sjaak te tonen. lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bwahahaha, en morgen komt Sjaak met z'n homo meester juridisch adviseur. Wegens een gewelddelict. Stressballen kunnen hard aankomen!
Samengevat: Sjaak is niet zo'n stijve burgerlul als jullie gedacht hadden en Diane valt gruwelijk door de mand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van Sjaak hadden we ook nooit gedacht dat hij stomdronken op kantoor zou komen. Nooit problemen met die man. En Diane is wel een roddeltrutje, maar dit soort gedrag verwacht je ook niet.
In crisissituaties leer je de mensen pas echt kennen, en al helemaal als het om hevige emoties gaat![]()
Nou ja, nette broeken, altijd een vest... alleen dat haar is een stuk korter. Verder is hij niet erg communicatief en heb je nooit last van hem. Dus eigenlijk zie ik wel een overeenkomstquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef Evertjan het volgende:
lijkt hij ook een beetje op Sjakie uit Flodder??![]()
Inderdaad aanklagen voor miljoenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
"Ik had wel blind kunnen zijn!"
ja gezellig een weekje kamperen in de Ardennen en Sjaak en Diana in 1 tentjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
Diane doet het nog vooral goed bij de dames van het secretariaat. Ongeveer de helft van het personeel stat achter Sjakie en de andere helft volgt het gebeuren nauwlettend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
Ik ga werkelijk waar in mijn broek pissen. Zeker omdat ik ook in een overheidsinstantie op de helpdesk heb gewerkt met dezelfde soort lui!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen
Ohoh, je brengt me op ideeen... Lingerie met een briefje "van Sjaak"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef tonja het volgende:
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
Ben je feiten aan het verdraaien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Ik hoop dat als mij zoiets overkomt, dat ik de heer in kwestie een welgemikte trap in de testikels toedien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Die zouden vragen om meer denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
Whehehehe, waarom gebeuren zulke dingen nooit bij mij op m'n werk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef giMoz het volgende:
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het (al dan niet) fictieve verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
Volgens mij was de staat waarin Ome Sjaak verkeerde tijdens onderhavige handelingen sowieso geen bewuste te noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenDat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd
En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
Ik denk niet dat er in zijn kennelijke staat sprake kan zijn geweest van een bobbel, ooit wel eens met een dronken man in bed gelegen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenDat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd
En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
Bierbrouwerij en dan karten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
quote:Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen
Nu nog uitvinden wie Sjaak is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Diana_Piper het volgende:
Dat gaat duidelijk over mij.
Kansloos wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie![]()
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef PrinceLu het volgende:
Weinig feministen in dit topic.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
quote:
Jij hebt het eerste topic blijkbaar niet helemaal gevolgd... nee dank je, ik ben liever geen Sjaakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak![]()
Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk??
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft
Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleisterVerder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp![]()
...wellicht een idee om de OP steeds te updaten ipv de update er ergens tussen te gooien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:00 schreef M.I.B. het volgende:
Tijd Voor Vogeltjesdans Volgende Post (een TVVVP, dus).
Dat heeft hij toch aan zichzelf te danken? geen medelijden mee hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:49 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
sjaak heeft niet echt veel aan zijn collega's, die alles maar als een lachertje zien, beetje lullig hoe mensen in een groep ermee om gaan met zoiets, terwijl sjaaks carriere,toekomst op het spel staat.
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:20 schreef Kresj het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch aan zichzelf te danken? geen medelijden mee hoor.
Kijk eens in de OP. Daar staat iedere update tot nu toe. Wat ben jij een achterlijke debiel dat je eerst begint te zeiken maar nog niet eens hebt gekeken. Daarbij kun je de OP maar 24 uur lang wijzigen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...wellicht een idee om de OP steeds te updaten ipv de update er ergens tussen te gooien?
Jouw wereldbeeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.
Hij mag niet aan jouw borsten zitten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef SlideAway het volgende:
Ik snap dat ook niet, bij mij had Sjaak toch echt wel een probleem gehad.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:43 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP. Daar staat iedere update tot nu toe. Wat ben jij een achterlijke debiel dat je eerst begint te zeiken maar nog niet eens hebt gekeken. Daarbij kun je de OP maar 24 uur lang wijzigen.
triest, erg triestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 schreef Playdohseksueel het volgende:
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
-update-
Nee, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat wel weer gaat gebeuren als ze niet de gewenste reactie van de directeur krijgtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef Evertjan het volgende:
Hulde aan Dirk-Jan. En kwam ze vandaag niet met haar meesteres op het werk?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afijn, Dirk-Jan kijkt even om zich heen en buigt zich zo voorover naar Diane: "Nou, ik weet het niet, Diane... Maar het lijkt erop dat jij als de aanstichtster van dit alles wordt gezien!" Diane schrikt zich een hoedje. "Hoezo? Wat is er aan de hand dan?" vraagt ze verbijsterd. "Nou, Diane, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar valt het je niet op dat Sjaak deze morgen al een paar keer bij Jean-Paul is geweest? En niet om zijn ontslagbrief op te halen als je het mij vraagt." antwoordde Dik-Jan terwijl hij nog een slok koffie nam. "Ik denk zelfs dat die twee dikke maatjes zijn," vervolgde hij zijn verhaal, "of is jou ook niet bekend dat die twee gisteravond samen lekker hebben doorgezakt? Iedereen weet dat hier."
OMG... ik wil daar ook komen werkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
- briljant verhaal -
Om de boel op te jutten is Dirk_Jan briljantquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef giMoz het volgende:
slecht als dirk-jan met zo'n slechte timing
Tof om te zien dat iedereen "de daders" relaxt vindt, en "het slachtoffer" uitkotst.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om de boel op te jutten is Dirk_Jan briljantIedereen die net in dienst was is wel eens in zijn verhalen getrapt.
De raarste verhalen verzin je vaak niet eens, de waarheid is soms raarder dan verzinsels, als dit idd verzonnen is moet TS eens gaan nadenken over het gaan schrijven van kluchten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Leuke update, maar echt geloofwardig is het niet meer. Als het echt fictie is is het dan niet meer iets voor TTK?
Mooi verhaal weer. Diane had de eer aan zichzelf moeten houden ipv een kamp voor haar te winnen. Mooi antwoord van Taeke.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, de pauze is weer afgelopen....
das toch geen bewijs manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
Ik heb geen camera op mijn mobielquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
Waarom niet? Als je dronken op het werk kan komen en collega's mag omhelzen. Dan zal je vast niet ontslagen worden vanwege het nemen van een foto.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op mijn mobiel
Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Mail ze naar mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op mijn mobiel
Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Ik wist het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wist het welMaar dat lukt je toch niet.
Althans, dat hoop ik toch![]()
nu zijn er wel meer blauwe gebouwen, maar die van ikea staan overal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
Nopequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef dehero het volgende:
[..]
Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...![]()
En dan? in de EXIF gegevens staat echt niet waar hij genomen is hoor...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef A_L_N_F het volgende:
foto is gehost op picserver.student.utwente.nl
dus misschien is het bedrijf ergens in twente gevestigd aangezien picserver lokaal wel bekend is.
kan iemand geen gegevens van die foto krijgen met een of ander progje
Ziet eruit als een IKEAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Was de plaats al bekend?
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
WE GOT ONE!!!
Snel gemaakt door een collega die ik niet bij naam ga noemen.
[afbeelding]
In het midden, achter de tafel: SJAAK! Met de rug naar ons toegekeerd: Hans.
Links van de tafel zit nog een dame van de administratie die ik vanuit privacyoverwegingen niet bij haar naam zal noemen, maar vanaf nu onder het pseudoniem Vochtige Kut door zal gaan![]()
Ik heb een paar mensen onherkenbaar gemaakt op aanraden van de fotograaf.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen![]()
dat dacht ik dus ook al...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen![]()
Gelukkig niet, anders ben ik zelf de Sjaakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:12 schreef A_L_N_F het volgende:
hahahaha, geweldig. vraag eens of sjaak niet vol in beeld wil
trouwens al meer collega's die van dit topic op de hoogte zijn?
Je wil niet weten wat hier voor troep in het parkje zit. Er staan hier zelfs dennen die voor de helft zijn uitgevallenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen
Iedereen in dikke truien...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef dehero het volgende:
Inderdaad, klopt ergens iets niet...
Lees de omschrijving van Sjaakquote:
Iedereen in dikke truien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees de omschrijving van Sjaakhij draagt broeken van de c&a en altijd een vest
Maar goed, degene die het niet gelooft moet het zelf weten. Ik doe toch wel gewoon verslag van die meeting zometeen hoor
En niet alleen Sjaak zit in een trui maar heel de kantine...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe kan het dan dat er buiten sneeuw ligt :S
plaatselijke sneeuwbui?
GMTAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe kan het dan dat er buiten sneeuw ligt :S
plaatselijke sneeuwbui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |