Mooi verhaal weer. Diane had de eer aan zichzelf moeten houden ipv een kamp voor haar te winnen. Mooi antwoord van Taeke.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, de pauze is weer afgelopen....
das toch geen bewijs manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
Ik heb geen camera op mijn mobielquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
Waarom niet? Als je dronken op het werk kan komen en collega's mag omhelzen. Dan zal je vast niet ontslagen worden vanwege het nemen van een foto.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op mijn mobiel
Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Mail ze naar mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op mijn mobiel
Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Ik wist het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wist het welMaar dat lukt je toch niet.
Althans, dat hoop ik toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |