Foto's van mij zullen vast ergens in iemands archief zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heel goed ja, dat ben ik...
Ben je dan ook zo stoer om een foto van jezelf te plaatsen, of geil je op anoniem stoer doen?
....snap je klacht (in KLB..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Foto's van mij zullen vast ergens in iemands archief zitten.
Nu ontopic of oprotten.
Gokje: een harnas en een zwaard!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Belsezar het volgende:
En is ze inmiddels al binnen gekomen? En zo ja met wie/wat??![]()
Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gokje: een harnas en een zwaard!![]()
Nou, als ze al depri word van een dronkenmansknuffel......nee, het zit er niet in!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?![]()
![]()
Opsodemieteren met je gezeik achterlijke kutkloonquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe.
begin jij altijd zo laat pas te drinkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef SlideAway het volgende:
Nou, de 12 is in de klok, tijd voor een biertje dacht ik zo.
Nee, maar iedereen daar weet er nu van, dan wordt er ook wel gepraat vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?
Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?![]()
Of was Sjaak zo trots dat hij jou zijn fanmail liet lezen?![]()
Als hij slim is in een mailtje, ik denk niet dat hij voorlopig bij diane in de buurt moet komen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Erik_84 het volgende:
tvpzou sjaak zijn excuses nog maken?
Ik vraag me nou af of die leuke afscheidspremie waar jij over praat, of je die zo graag zou willen als genoegdoening voor de geleden emotionele schade, of dat het gewoon een kwestie is van "pakken wat ik pakken kan".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.
Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.
Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.
Maar on a fokking side-note: Leuk topic!Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks.
Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt.
Moge Diane er tenslotte nog even goddelijk over het wrak heenpissen!
(en kom op nou met die pics!)
Dan met een getuige, je weet nooit wat een labiel iemand zich in haar hoofd gaat halen als hij weer op haar toestapt, dan krijg je verhalen van: hij keek zo raar of hij meent er toch niets van of ik voelde me zo bedreigd of erger: hij heeft weer wat geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Erik_84 het volgende:
Als hij slim is persoonlijk, aangezien een mailtje verkeerd opgevat kan worden
Helemaal mee eens!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.
Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.
Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.
Maar on a fokking side-note: Leuk topic!Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks.
Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt.
Nou, een lompe dronken actie vind ik toch niet echt rechtspraakwaardig, schelden op softheid van nederlandse rechters heeft hier imho niet veel mee te maken, hij is natuurlijk fout geweest maar dit moet wel met een goed gesprek en een officiële waarschuwing op te lossen zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
De humor :")quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nu ontopic of oprotten.
De kansloosheid straalt van je af kneus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Nu ontopic of oprotten.
Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef A_L_N_F het volgende:
dit soort dingen maakt het leven toch leuk.
wat als je van 8 tot 5 werkt of studeerd en de dag verloopt volgens een saai vast schema.
mensen, geef me dan maar een spuitje want dan hoeft het niet meer.
mensen zoals sjaak zijn nodig om het leven verassend en leuk te maken.
iedereen hier heeft weer een half uur zitten lachen en kijkt uit naar de updates. als we in het cafe komen dan vertellen we dit verhaal etc.
eigenlijk moeten we sjaak dankbaar zijn dat hij ons een zin geeft aan ons leven!
a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat doorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?
Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?![]()
Of was Sjaak zo trots dat hij jou zijn fanmail liet lezen?![]()
nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?![]()
En er is weer een personage bij in de soap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat door![]()
Dan moet het verhaal wel verder gaan, het begint saai te worden....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Je moet dit verhaal als het klaar is trouwens doorverkopen aan talpa, kunnen ze een soap van een paar jaar mee maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |