abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:38:37 #51
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41056349
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

die gaat sjaak aanranden?
hoi
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:39:22 #52
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_41056370
Supermooi!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:40:07 #53
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41056394
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Heel goed ja, dat ben ik...

Ben je dan ook zo stoer om een foto van jezelf te plaatsen, of geil je op anoniem stoer doen?
Foto's van mij zullen vast ergens in iemands archief zitten.

Nu ontopic of oprotten.
Retteketet met dat banket.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:40:07 #54
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41056395
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
....snap je klacht (in KLB.. )...maar je post had ook humoristischer gekund...
Causaliteit....dat is 't.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:42:28 #55
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41056465
Verstekbakker: lighten up! we zijn allemaal sgieuwnierig
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:44:23 #56
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_41056516
Mensen zeiken over dat hij haar bedreigd heeft. Ik zie het als 1 incident. De "aanranding" en de "bedreiging". Hij was namelijk bij beiden zo dronken als een tor. Als hij haar nu nog zou bedreigen, dan was het een compleet andere situatie.

Gezien zijn goede staat van dienst vind ik een fikse waarschuwing op zijn plaats. Maar als hij maar 1 keer nog in de fout gaat, dan zal hij ontslagen moeten worden. De manager zal hem trouwens een officiele waarschuwing moeten geven anders kunnen ze in de toekomst weinig hard maken als het weer zou gebeuren.
Horrible Cunt!
pi_41056663
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Nu ontopic of oprotten.

bitchfight
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_41056694
En is ze inmiddels al binnen gekomen? En zo ja met wie/wat??
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:58:50 #59
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41056967
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Belsezar het volgende:
En is ze inmiddels al binnen gekomen? En zo ja met wie/wat??
Gokje: een harnas en een zwaard!
be nice or go away
pi_41057061
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Gokje: een harnas en een zwaard!
Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?
Terug van weggeweest!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:07:01 #61
145755 kahaarin
pi_41057147
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dus niet in dr SM pakje en met zweep ?
Nou, als ze al depri word van een dronkenmansknuffel......nee, het zit er niet in!
be nice or go away
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:12:22 #62
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41057337
Update godverdomme, niet gaan lunchen !!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:16:32 #63
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_41057465
Sorry, maar hij komt er dan toch: tvp
pi_41057564
Nou, de 12 is in de klok, tijd voor een biertje dacht ik zo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:24:43 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41057760
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.
Opsodemieteren met je gezeik achterlijke kutkloon .
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:28:39 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_41057886
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe.
Hoe weet je eigenlijk precies wat voor mailtjes Sjaak heeft gekregen?

Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?

Of was Sjaak zo trots dat hij jou zijn fanmail liet lezen?
Krekker is de bom!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:29:18 #67
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41057906
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef SlideAway het volgende:
Nou, de 12 is in de klok, tijd voor een biertje dacht ik zo.
begin jij altijd zo laat pas te drinken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41058055
tvp zou sjaak zijn excuses nog maken?
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:34:35 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41058077
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heeft iedereen na het sturen van een mailtje aan Sjaak even vermeldt dat hij een mailtje heeft gestuurd met daarbij de vermelding om wat voor type mailtje het ging ofzo?

Nee, maar iedereen daar weet er nu van, dan wordt er ook wel gepraat van

Ik heb em een mailtje gestuurd!
ow ja? wat dan?
Nou ja, zus en zo...

Bedoel, dat soort dingen spreken zich wel rond natuurlijk
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:35:09 #70
145755 kahaarin
pi_41058100
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Erik_84 het volgende:
tvp zou sjaak zijn excuses nog maken?
Als hij slim is in een mailtje, ik denk niet dat hij voorlopig bij diane in de buurt moet komen!
be nice or go away
pi_41058166
Als hij slim is persoonlijk, aangezien een mailtje verkeerd opgevat kan worden
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:40:08 #72
151126 angel008
pi_41058278
tvp2

is diane dr all ??

en waar blijven die foto's nou ?
pi_41058364
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.

Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.

Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.

Maar on a fokking side-note: Leuk topic! Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks. Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt. Moge Diane er tenslotte nog even goddelijk over het wrak heenpissen! (en kom op nou met die pics!)
twee violen en een trommel en een fluit
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:47:49 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41058507
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben erg benieuwd of al die mensen die het voor Sjaak opnemen, nooit klagen over de softheid van nederlandse rechters. Ik vind eerlijk gezegd dronkenschap het meest onbenullige excuus voor dom gedrag. Als Ruud Lubbers een kontje aanraakt, staan diezelfde lui die Sjaak een held vinden al klaar met hun kots-smiley's schat ik. Het is de omgekeerde wereld dat 'what's-her-name-again?' hier wordt uitgelachen, terwijl Sjaak gewoon een zielig ventje is.

Sjaak is een looser, en de werkgever die zijn werkneemsters niet beschermt tegen opdringerige vervelende collega's hoort een uiterst vervelend proces tegemoet te zien. Als Sjaak met dronken kop zijn collega mag betasten, dan mogen andere collega's het immers ook. Als "what's here-name" was slim is gaat ze niet meer aan het werk zolang Sjaak niet discpilinair gestraft is, al is het alleen maar om er een bijzonder leuke afscheidspremie uit te slepen.

Echt, weinig vervelender's dan een dronken dom wijf dat 's morgens vroeg aan mijn schouders zou gaan hangen. Dat zal met dronken Sjakies niet anders zijn.

Maar on a fokking side-note: Leuk topic! Als meelezer hoop ik nog veel van Sjaak en whats-her-name (verrek, het was Diane, niet?!!) te lezen in deze topicreeks. Ik hoop dat Sjaak nog even overeind blijft, maar langzaam doch onstuitbaar, majestueus als de Titanic, langzaam naar de bodem zakt. Moge Diane er tenslotte nog even goddelijk over het wrak heenpissen! (en kom op nou met die pics!)
Ik vraag me nou af of die leuke afscheidspremie waar jij over praat, of je die zo graag zou willen als genoegdoening voor de geleden emotionele schade, of dat het gewoon een kwestie is van "pakken wat ik pakken kan".

Ik gok eigenlijk dat dit afstevent op een Diane die niet wil toegeven dat het weliswaar niet cool was wat Sjaak deed, maar dat het wel meevalt met haar schrik.

Hij heeft haar alleen maar vastgehouden, en hoewel dat natuurlijk fout is, lijkt me het me nu af te stevenen op een enorm overtrokken drama, waarbij Diane meer en meer gaat handelen vanuit de gedachte "als de manager er niets aan doet, dan ga ik gewoon moeilijk doen" gewoon omdat ze iets 'terug wil doen' dan dat ze Sjaak weg wil werken met de gedachte dat hij haar dan nooit meer kan 'aanranden'.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:47:54 #75
145755 kahaarin
pi_41058510
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Erik_84 het volgende:
Als hij slim is persoonlijk, aangezien een mailtje verkeerd opgevat kan worden
Dan met een getuige, je weet nooit wat een labiel iemand zich in haar hoofd gaat halen als hij weer op haar toestapt, dan krijg je verhalen van: hij keek zo raar of hij meent er toch niets van of ik voelde me zo bedreigd of erger: hij heeft weer wat geprobeerd.
Het is natuurlijk een lompe dronken actie maar als ik helemaal naar zou worden van elke lompe dronken actie die ooit is uitgevoerd in mijn bijzijn dan had ik nu in een psychiatrisch tehuis gezeten.
Kom op zeg, een beetje relativeringsvermogen en humor aub, ok een berisping is op zijn plaats hij hoort niet dronken op zijn werk te komen en dames lastig te vallen maar dit is ook een beetje overdreven van Diana.
Ik denk dat het leven van hem op kantoor toch lichtelijk moeilijker wordt de komende tijd en dat lijkt me straf genoeg, bij herhaling moet het natuurlijk wel een ontslagprocedure worden.
be nice or go away
pi_41058524
quote:

Helemaal mee eens!!!
pi_41058589
Toch Voor Postnataledronkenschap
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:52:27 #78
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41058655
volgensmij pijpt vogeltjesdans sjaak nu onder zijn bureau
ik ben lief :)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:56:08 #79
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_41058757
Sjakie oude rukker! Wat doe je nu!!!!!!!!!

ik wil een update!!
pi_41058772
Heb net het andere topic gelezen, dus voor nu even een TVP.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:56:50 #81
145755 kahaarin
pi_41058782
quote:

Nou, een lompe dronken actie vind ik toch niet echt rechtspraakwaardig, schelden op softheid van nederlandse rechters heeft hier imho niet veel mee te maken, hij is natuurlijk fout geweest maar dit moet wel met een goed gesprek en een officiële waarschuwing op te lossen zijn.
Het gaat hier niet om het monster van frankenstein op een rampage maar om een 46 jarige boekhouder die flink is doorgezakt en iets te aanhalig is geworden, kom op zeg, wat kan zo'n dronken tor nou helemaal uitrichten in bijzijn van anderen.
Dronken zijn is geen excuus voor je daden, hij moet zich natuurlijk wel verantwoorden en zich verontschuldigen maar daar moet het imho in deze wel bij blijven.
Bij de volgende borrel wel alcoholvrije Jip en Janneke champagne van de hema inslaan, hij moet voorlopig maar niet meer drinken als het zo'n probleem oplevert.
be nice or go away
pi_41058923
quote:

[..]

Nu ontopic of oprotten.
De humor :")
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:08:29 #83
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41059169
quote:

[..]

Nu ontopic of oprotten.
De kansloosheid straalt van je af kneus.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:09:01 #84
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41059192
Sjakie en de Heineken fabriek
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41059231
Bruut topic
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:15:37 #86
151582 A_L_N_F
pi_41059407
dit soort dingen maakt het leven toch leuk.
wat als je van 8 tot 5 werkt of studeerd en de dag verloopt volgens een saai vast schema.
mensen, geef me dan maar een spuitje want dan hoeft het niet meer.
mensen zoals sjaak zijn nodig om het leven verassend en leuk te maken.

iedereen hier heeft weer een half uur zitten lachen en kijkt uit naar de updates. als we in het cafe komen dan vertellen we dit verhaal etc.

eigenlijk moeten we sjaak dankbaar zijn dat hij ons een zin geeft aan ons leven!
pi_41059481
ik ben benieuwd of vogeltjesdans hier nog een update in gaat plaatsen, misschien valt het dadelijk wel allemaal onder bedrijfsgeheim oid...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_41059605
Die Sjaak, een man naar mijn hart
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:41:38 #89
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41060170
Komt er nog een update?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:47:51 #90
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_41060390
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef A_L_N_F het volgende:
dit soort dingen maakt het leven toch leuk.
wat als je van 8 tot 5 werkt of studeerd en de dag verloopt volgens een saai vast schema.
mensen, geef me dan maar een spuitje want dan hoeft het niet meer.
mensen zoals sjaak zijn nodig om het leven verassend en leuk te maken.

iedereen hier heeft weer een half uur zitten lachen en kijkt uit naar de updates. als we in het cafe komen dan vertellen we dit verhaal etc.

eigenlijk moeten we sjaak dankbaar zijn dat hij ons een zin geeft aan ons leven!
Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?
pi_41060634
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat door
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41060758
Is Diane er nu al?
pi_41061075
Van die kankerhoeren die helemaal zielig gaan doen omdat ze bedreigd zijn Echt vies aanstellerig gedrag is dat, zo sneu he die hebben volgens mij niet genoeg sociale oefening gekregen in hun leven. Tuig!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:13:55 #94
151582 A_L_N_F
pi_41061135
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Kresj het volgende:

[..]

Heeft jouw leven zo weinig te bieden dat een topic als dit zin geeft aan je leven en je stof tot lullen hebt in de kroeg?
nee maar die zuurpruimen hier doen alsof dit een grote misdaad is.
als iedereen zich aan de regeltjes hield en deed wat verwacht zou worden dan zou het saai zijn.
de niet berekenbare dingen maken het leven leuk.
of dat nu een zuiplap op het werk is of een leuke flirt tijdens de file
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:17:27 #95
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41061264
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

a) Hans is zijn directe collega en ze hebben toegang tot elkaars mailbox - en b) hij vertelt graag wat door
En er is weer een personage bij in de soap. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:22:46 #96
151582 A_L_N_F
pi_41061425
kun je niet een paar van die mails hier posten?
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:24:00 #97
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_41061464
Je moet dit verhaal als het kalar is trouwens doorverkopen aan talpa, kunnen ze een soap van een paar jaar mee maken. .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:26:07 #98
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_41061538
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Je moet dit verhaal als het klaar is trouwens doorverkopen aan talpa, kunnen ze een soap van een paar jaar mee maken. .
Dan moet het verhaal wel verder gaan, het begint saai te worden....
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_41061717
DIANE IS BOOS!!!

Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseur Samen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.

Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang

Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?

Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.

Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excuses Dat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.

UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vak Niks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:33:18 #100
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41061775
LOL! Het lijkt wel een soap daar!

"Opeens weet je het, je wordt ambtenaar"
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: