...wellicht een idee om de OP steeds te updaten ipv de update er ergens tussen te gooien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:00 schreef M.I.B. het volgende:
Tijd Voor Vogeltjesdans Volgende Post (een TVVVP, dus).
Dat heeft hij toch aan zichzelf te danken? geen medelijden mee hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:49 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
sjaak heeft niet echt veel aan zijn collega's, die alles maar als een lachertje zien, beetje lullig hoe mensen in een groep ermee om gaan met zoiets, terwijl sjaaks carriere,toekomst op het spel staat.
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:20 schreef Kresj het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch aan zichzelf te danken? geen medelijden mee hoor.
Kijk eens in de OP. Daar staat iedere update tot nu toe. Wat ben jij een achterlijke debiel dat je eerst begint te zeiken maar nog niet eens hebt gekeken. Daarbij kun je de OP maar 24 uur lang wijzigen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...wellicht een idee om de OP steeds te updaten ipv de update er ergens tussen te gooien?
Jouw wereldbeeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.
Hij mag niet aan jouw borsten zitten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef SlideAway het volgende:
Ik snap dat ook niet, bij mij had Sjaak toch echt wel een probleem gehad.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:43 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP. Daar staat iedere update tot nu toe. Wat ben jij een achterlijke debiel dat je eerst begint te zeiken maar nog niet eens hebt gekeken. Daarbij kun je de OP maar 24 uur lang wijzigen.
triest, erg triestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 schreef Playdohseksueel het volgende:
Doe niet zo achterlijk, klootmongool. Hij is gewoon het slachtoffer geworden van een mentale beperking die elke vrouw heeft.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
-update-
Nee, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat wel weer gaat gebeuren als ze niet de gewenste reactie van de directeur krijgtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef Evertjan het volgende:
Hulde aan Dirk-Jan. En kwam ze vandaag niet met haar meesteres op het werk?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afijn, Dirk-Jan kijkt even om zich heen en buigt zich zo voorover naar Diane: "Nou, ik weet het niet, Diane... Maar het lijkt erop dat jij als de aanstichtster van dit alles wordt gezien!" Diane schrikt zich een hoedje. "Hoezo? Wat is er aan de hand dan?" vraagt ze verbijsterd. "Nou, Diane, ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar valt het je niet op dat Sjaak deze morgen al een paar keer bij Jean-Paul is geweest? En niet om zijn ontslagbrief op te halen als je het mij vraagt." antwoordde Dik-Jan terwijl hij nog een slok koffie nam. "Ik denk zelfs dat die twee dikke maatjes zijn," vervolgde hij zijn verhaal, "of is jou ook niet bekend dat die twee gisteravond samen lekker hebben doorgezakt? Iedereen weet dat hier."
OMG... ik wil daar ook komen werkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
- briljant verhaal -
Om de boel op te jutten is Dirk_Jan briljantquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef giMoz het volgende:
slecht als dirk-jan met zo'n slechte timing
Tof om te zien dat iedereen "de daders" relaxt vindt, en "het slachtoffer" uitkotst.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om de boel op te jutten is Dirk_Jan briljantIedereen die net in dienst was is wel eens in zijn verhalen getrapt.
De raarste verhalen verzin je vaak niet eens, de waarheid is soms raarder dan verzinsels, als dit idd verzonnen is moet TS eens gaan nadenken over het gaan schrijven van kluchten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
Leuke update, maar echt geloofwardig is het niet meer. Als het echt fictie is is het dan niet meer iets voor TTK?
Mooi verhaal weer. Diane had de eer aan zichzelf moeten houden ipv een kamp voor haar te winnen. Mooi antwoord van Taeke.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, de pauze is weer afgelopen....
das toch geen bewijs manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
Ik heb geen camera op mijn mobielquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kom dan eens met bewijs...
je hebt vast wel een camera-gsm... maak een pic van je kantoor of zo
Waarom niet? Als je dronken op het werk kan komen en collega's mag omhelzen. Dan zal je vast niet ontslagen worden vanwege het nemen van een foto.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op mijn mobiel
Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Mail ze naar mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen camera op mijn mobiel
Ik zal eens navragen. Er zitten er nog wat in de kantine, dus even vragen of iemand de finepix durft te gebruiken. Mag eigenlijk niet, maar de verleiding wordt te groot om hier geen pic te plaatsen. Ik ga dat alleen niet zelf doen.
Ik wist het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wist het welMaar dat lukt je toch niet.
Althans, dat hoop ik toch![]()
nu zijn er wel meer blauwe gebouwen, maar die van ikea staan overal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Oké, en dan nu het bedrijf traceren. Het staat vlak bij een bedrijf met veel blauw aan de buitenkant.
Was de plaats al bekend?
Nopequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:04 schreef dehero het volgende:
[..]
Hmm...ik ken wel zo'n blauw bedrijf ergens in Helmond...![]()
En dan? in de EXIF gegevens staat echt niet waar hij genomen is hoor...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:09 schreef A_L_N_F het volgende:
foto is gehost op picserver.student.utwente.nl
dus misschien is het bedrijf ergens in twente gevestigd aangezien picserver lokaal wel bekend is.
kan iemand geen gegevens van die foto krijgen met een of ander progje
Ziet eruit als een IKEAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef dehero het volgende:
Was de plaats al bekend?
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
WE GOT ONE!!!
Snel gemaakt door een collega die ik niet bij naam ga noemen.
[afbeelding]
In het midden, achter de tafel: SJAAK! Met de rug naar ons toegekeerd: Hans.
Links van de tafel zit nog een dame van de administratie die ik vanuit privacyoverwegingen niet bij haar naam zal noemen, maar vanaf nu onder het pseudoniem Vochtige Kut door zal gaan![]()
Ik heb een paar mensen onherkenbaar gemaakt op aanraden van de fotograaf.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen![]()
dat dacht ik dus ook al...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen![]()
Gelukkig niet, anders ben ik zelf de Sjaakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:12 schreef A_L_N_F het volgende:
hahahaha, geweldig. vraag eens of sjaak niet vol in beeld wil
trouwens al meer collega's die van dit topic op de hoogte zijn?
Je wil niet weten wat hier voor troep in het parkje zit. Er staan hier zelfs dennen die voor de helft zijn uitgevallenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
Is het daar nu al herfst, zitten helemaal geen bladeren aan de bomen
Iedereen in dikke truien...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef dehero het volgende:
Inderdaad, klopt ergens iets niet...
Lees de omschrijving van Sjaakquote:
Iedereen in dikke truien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees de omschrijving van Sjaakhij draagt broeken van de c&a en altijd een vest
Maar goed, degene die het niet gelooft moet het zelf weten. Ik doe toch wel gewoon verslag van die meeting zometeen hoor
En niet alleen Sjaak zit in een trui maar heel de kantine...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe kan het dan dat er buiten sneeuw ligt :S
plaatselijke sneeuwbui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |