Tjep, ik herken precies wat je zegt, daarom heb ik mezelf voorgenomen om uiterlijk te kijken tot rond middernachtquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, ik voel me echt gaar vandaag, maar ja dat heb je als je tot half 3 streams zit te kijken.
Egbert neemt de leiding, de rest knikt, Janine zegt dat ze het HE-LE-MAAL begrijpt, darling en dan gaat ze er tegenin...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoe die gaat lopen (de vergadering)
Bij mij was het half 4quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, ik voel me echt gaar vandaag, maar ja dat heb je als je tot half 3 streams zit te kijken.
Gaat nergens over. Typisch zo'n gesprek van, je moet wát lullen anders heb je van die pijnlijke stiltes.quote:
Intellectueel niet, maar ik vind het wel interessant te horen hoe het er in een penitentaire jeugdinstelling aan toe gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Typisch zo'n gesprek van, je moet wát lullen anders heb je van die pijnlijke stiltes.
Zolang Rik zijn mond maar houdt vind ik het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Rik en Marcia zijn er bij komen zitten.
[afbeelding]
Sabrina. Ik was te laat voor een capture.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef Kinga het volgende:
HAHAHA ze zoemen in op de string van.....weet nie wie
Egbert werkt met moeilijk opvoedbare kinderen en daar ging het voornamelijk over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef Sassefras het volgende:
kan iemand een kleine samenvatting geven in het streamverslagen topic?
waar hebben ze het allemaal over? ik las net dat er een goed gesprek gaande is tussen egbert en ? hoezo is het een goed gesprek, en waar hebben ze het dan over?
nee, ik ben niet nieuwsgierig!
Echt zo'n pappa kindje, maar volgens mij is ze eik best gezellig...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef Kinga het volgende:
Marcia is ook niet echt super sociaal. Gaat weer bij der pa zitten. Meng je es onder de mensen meid!
Commentaar Op Zeiksnorren?quote:
hihi Opa Zeiksnor (Pinball)quote:
denk het ook, vooral omdat zusje zegt dat ze altijd op de verkeerde mannen valt. Loverboysquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef scanman01 het volgende:
De kans lijkt toch iets groter te worden dat Etienne zijn nummer 26 gaat scoren
[afbeelding]
Watje, ik zat er tot 04:30 en om 07:15 was ik er al weer uit......quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Maar ze zoekt nu wel toenadering, ze heeft een been over hem heenliggen.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Het loopse hondje heeft zijn slachtoffer weer gevonden
[afbeelding]
Jezus, dat is ook niet gezondquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Watje, ik zat er tot 04:30 en om 07:15 was ik er al weer uit......![]()
![]()
Nu pas?!?!?!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:34 schreef Bocaj het volgende:
Janine moet eruit... Ik begin mij te ergeren...(die stem, haar doen en laten, alles..) weg met dat mens!
![]()
Andersom volgens mij niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
Sabrina denkt toch alleen te kunnen blijven mocht Monique weggestemd worden
Met die overjarige puber kan je nog lachen (zoals vanacht... "Ik was vroeger altijd een player, eerste klas, weet je...." )quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 is vrij van Janine, maar daar heb je Etienne. . .
Ah, daar hebben we Janine ook alweer op stream 3quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 is vrij van Janine, maar daar heb je Etienne. . .
Ja geweldig vannacht, vond het een gezellig groepje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met die overjarige puber kan je nog lachen (zoals vanacht... "Ik was vroeger altijd een player, eerste klas, weet je...." )![]()
...naar de slaapkamer, ben ik bang...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Oei Oei... waar gaat dat naartoe met etiii & sabje...
http://marcia-schouten.hyves.nl/quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcia Schouten
Niet zo slim dat ze hun achternaam gaan noemen, al zou dat toch wel uitkomen.
Vanacht werd zowat de hele N.A.W. van Jeroen door Marcia opgenoemd. (M.b.t. hun geheime opdracht)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcia Schouten
Niet zo slim dat ze hun achternaam gaan noemen, al zou dat toch wel uitkomen.
Wel mooi dat hyves... een soort wiki voor mensenquote:
Welke geheime opdracht hebben Jeroen en Marcia dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanacht werd zowat de hele N.A.W. van Jeroen door Marcia opgenoemd. (M.b.t. hun geheime opdracht)
Of wat medicatie die ze bij ADHD'ers geven, maar dan het liefst een overdosis...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef GeKa het volgende:
Misschien moet BB die Janine dan maar een joint geven, is ze tenminste rustig!
Marcia... Maar had je zelf ook kunnen opzoeken....quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heet de dochter van Egbert?
Ik google, kende de hele pagina nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel mooi dat hyves... een soort wiki voor mensen
Heb alleen nooit begrepen waarom mensen dat doen...![]()
Effe stoer een sigaretje opsteken gaat daarbij alleen niet helpen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:52 schreef arneaux het volgende:
Nou Etiënne is nog immer aannet pimpen.
Ik weet niet of je de kickoff hebt gezien maar daar was ze ook al behoorlijk irritant bezig. Ze stond op t podium ook helemaal te trillen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef Kinga het volgende:
Het ergste is, dat op tv de irritante Janine vast niet naar voren komt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eindelijk een foto, zonder dat ik die moet bijlichten op fotosoep, van Janine. Ze had haar mond ver genoeg open.
[afbeelding]
Genieten geblazen, ze heeft haar hart op de tong. Leuk om naar te kijken / luisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef LoveProfusion het volgende:
ik word zo melig van Janine en haar schatje en lieverd. Ze is heel complimenteus naar anderen, ze weet nog niet echt hoe ze haar plekje moet vinden..daarom praat ze ook zoveel.
Grr dat wil ik horen... maar ik zit op me werkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef Kinga het volgende:
Weer seks verhalen!
Ik zie Marlies toch echt bij Jeroen zitten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Kinga het volgende:
Tijn en Marlies zitten weer samen.
Prachtig, hulde aan BB voor deze casting.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah die Etienne, die diadeem, die kettinkjes, dat shirt half open. Die vader met dat geblondeerde dode haar.
Rob. Er zit ook een look a like Ralph in deze BB.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heette die ouwe zak van vorig jaar ook alweer? Daar heeft hij wel wat van weg.
Jeroen mag niet eens in de schaduw van Ralph staan, met zn planten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Prachtig, hulde aan BB voor deze casting.![]()
[..]
Rob. Er zit ook een look a like Ralph in deze BB.
Dat is echt allemaal allang voorbij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Marlies en Jeroen moeten toch een relatie faken? Dan is dit toch niet erg handig om het over haar werk te hebben? Of heeft Jeroen een 'relatie' met Marcia?
Kut, er staat een pijltje op....quote:
Ja, der zus heeft er 2quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef GJVH het volgende:
Begrijp ik nu goed dat die tatoo-meid al een kind heeft?
Boeit hem dat nou? Hij wil toch alleen scoren. Zoals bij de andere 25 dames.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:24 schreef GJVH het volgende:
Dat zal Sjonnie-Etienne niet zo leuk vinden...
ze is 27 dus zo boeiend is dat niet toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef GJVH het volgende:
Begrijp ik nu goed dat die tatoo-meid al een kind heeft?
Dat was ook mijn puntje voor de rondvraagquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed Egbert mag naar huis van mij.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eindelijk een foto, zonder dat ik die moet bijlichten op fotosoep, van Janine. Ze had haar mond ver genoeg open.
[afbeelding]
Hij beargumenteert zijn punten dmv metaforen, dit omdat anders sommige mensen niet helemaal begrijpen waar alles over gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij praat tegen die bewoners alsof ze bij hem in de psychiatrische inrichting.
Ik begin idd medelijden met Marcia te krijgen. Geen wonder dat het niet zo'n vrolijk meisje is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij praat tegen die bewoners alsof ze bij hem in de psychiatrische inrichting zitten
Ik was er bij weggelopen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
Ja Scan, zou jij zin in hebben in dat gesprek.
Ambtenaar hequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert kan werkelijk geen punt zetten. Terwijl hij provileert dat alles duidelijk moet zijn. Hij houdt zelf een open debat.... Zonder concrete dingen te zeggen.
Ananas waarin? (ref. aan een domme uitspraak van Georgine Verbaan)quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil lekker ananas enzo...
klonk erg geil....
idd, gewoon die 50E voor jezelf houden.quote:
tPunt is als je dat doet je nooit meer iets kan inbrengen. "Ja dan had je mee moeten vergaderen."quote:
Klopt... maar ik zou me om die zaken niet zo druk maken. Misschien is een type als Egbert wel goed, maar ik kan er alleen niet zo goed tegen. Alles tot in de puntjes willen regelen enzo...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
tPunt is als je dat doet je nooit meer iets kan inbrengen. "Ja dan had je mee moeten vergaderen."
Je moet toch ook jou eigen mening geven. Logisch dat t ik-zinnen worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
IK IK IK iK, IN MIJN GEDACHTE, IK DENK, IK WEET NIET WAT JIJ DENKT>>>> Egoïsme is na 3 dagen al KONING....
Post eens wat foto's van hun.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:34 schreef sherrytje het volgende:
egbert is iemand die zegt wat hij denkt,
hij denkt verder dan zijn neus lang is......
spreek uit ervaring ken hem langer als vandaag
Hij denkt alleen maar aan z'n eigen, dat bleek al wel met het gesprek met zijn dochter over de "nominatiejoker"quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef Kinga het volgende:
Er moet tóch over gepraat worden. Egbert heeft lef om erover te beginnen.
Is hij jouw favoriet ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet toch ook jou eigen mening geven. Logisch dat t ik-zinnen worden.
Ja inderdaad. Doen niet echt gezellig tegen elkaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Tijn en Rik dat botert niet super ook al zijn het broers..of ze kennen elkaar goed..maar vind Tijn telkens een beetje aanvallerig naar Rik toe.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat accentje van Tijn vind ik ook zoooooo vermoeiend
Nee maar ik probeer t allemaal een beetje te nuanceren.quote:
Ik vind het saai....quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Marlies vind ik wel leuk
Marcia is saai.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat accentje van Tijn vind ik ook zoooooo vermoeiend
Tijn heeft wel gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:45 schreef Kinga het volgende:
Tijn wordt pissed.
Ik heb niks tegen de mensen.... alleen vind ik het accent wel vermoeiend om zo lang aan te moetenh oren. Sorry.quote:
Wat hij zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een drama. Koop voor 400 euro aan voedsel dat red je makkelijk voor een week. Deel het resterende bedrag door 2en en dan kunnen de drinkers drank bestellen de rokers sigaretten en drank.
Ik vind die rrrrrrr van Marlies een stuk vervelender...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de mensen.... alleen vind ik het accent wel vermoeiend om zo lang aan te moetenh oren. Sorry.
Denk je dat ik de enige ben die je een beetje over de top vind?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Denken jullie dat de bewoners Etienne net zo'n gore vieze vadsige mislukte beachboy slash teringhond vinden als wij?
Oeh, da's een goeie Scanquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Als een tijger naar haar prooi
[afbeelding]
Ik denk het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Denk je dat ik de enige ben die je een beetje over de top vind?
Bestel globaal eten, voor weet ik t, 300 euro, nou dan zijn er mensen die peuken willen en van het resterende bedrag mogen de niet rokers dingen uitzoeken. Het is gewoon simpel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten dat niet zo ontleden van, ja rokers kopen alleen sigaretten van hun geld, en de anderen chips en chocola, ja en de rokers vreten dan ook van die chips en chocola..jezus, als je alles zo in detail gaat discussieren, kom je nooit tot een conclusie.
JAquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Denk je dat ik de enige ben die je een beetje over de top vind?
Je luisterd niet, net als die BB bewoners. Zij vind het prima om in een hoek d`r eigen zooi te eten. Simpel toch, koop je eigen meuk en eet smakelijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef sherrytje het volgende:
janineBB weet dat ik niet alles eet .....
dus ze moeten zich aan haar aan passen bbaaahhh
Ze is niet knap genoeg voor een model; maar ze heeft wel iets bekends in haar gezicht....(Whoopie in haar jonge jaren misschienquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Als een tijger naar haar prooi
[afbeelding]
Eerder Chantal die in slaap is gevallen op de BBQ.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze is niet knap genoeg voor een model; maar ze heeft wel iets bekends in haar gezicht....(Whoopie in haar jonge jaren misschien)
Die ene uit Onderweg naar Morgen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze is niet knap genoeg voor een model; maar ze heeft wel iets bekends in haar gezicht....(Whoopie in haar jonge jaren misschien)
Ga lekker naast Etienne liggen gekkie........zeggen dat Chantal en Janine op elkaar lijken is ongeveer hetzelfde als zeggen dat Erik Dekker het jongere broertje is van Paul de Leeuw.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerder Chantal die in slaap is gevallen op de BBQ.
Al die lui hebben domme tshirts aan, echt zoeen afgang.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:03 schreef Scrupules het volgende:
wat heeft die egbert een misplaatst t-shirt aan zeg...
Ze wil gewoon een "knuffelmaatje" Er zijn kennelijk geen andere loverboys in haar geïnteresseerd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef Kinga het volgende:
Sabrina zit weer bij Etienne.. Meid geef die jongen toch geen valse hoop!
Ik denk dat het geen valse hoop is... die doos gaat gewoon keihard voor de bijl... de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren... is die Sabrina eigenlijk single?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef Kinga het volgende:
Sabrina zit weer bij Etienne.. Meid geef die jongen toch geen valse hoop!
Nee, woont samen (of is getrouwd, een van de 2) dacht ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen valse hoop is... die doos gaat gewoon keihard voor de bijl... de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren... is die Sabrina eigenlijk single?
Kap nou s met die kutopmerkingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eerder Chantal die in slaap is gevallen op de BBQ.
Nee, sinds begin van het jaar heeft ze een vriendje (indonesisch)quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen valse hoop is... die doos gaat gewoon keihard voor de bijl... de vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren... is die Sabrina eigenlijk single?
Nee heeft schijnbaar een erg lekkere vriend! Snap jij het nog?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |