Tjep, ik herken precies wat je zegt, daarom heb ik mezelf voorgenomen om uiterlijk te kijken tot rond middernachtquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, ik voel me echt gaar vandaag, maar ja dat heb je als je tot half 3 streams zit te kijken.
Egbert neemt de leiding, de rest knikt, Janine zegt dat ze het HE-LE-MAAL begrijpt, darling en dan gaat ze er tegenin...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoe die gaat lopen (de vergadering)
Bij mij was het half 4quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, ik voel me echt gaar vandaag, maar ja dat heb je als je tot half 3 streams zit te kijken.
Gaat nergens over. Typisch zo'n gesprek van, je moet wát lullen anders heb je van die pijnlijke stiltes.quote:
Intellectueel niet, maar ik vind het wel interessant te horen hoe het er in een penitentaire jeugdinstelling aan toe gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Typisch zo'n gesprek van, je moet wát lullen anders heb je van die pijnlijke stiltes.
Zolang Rik zijn mond maar houdt vind ik het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Rik en Marcia zijn er bij komen zitten.
[afbeelding]
Sabrina. Ik was te laat voor een capture.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef Kinga het volgende:
HAHAHA ze zoemen in op de string van.....weet nie wie
Egbert werkt met moeilijk opvoedbare kinderen en daar ging het voornamelijk over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef Sassefras het volgende:
kan iemand een kleine samenvatting geven in het streamverslagen topic?
waar hebben ze het allemaal over? ik las net dat er een goed gesprek gaande is tussen egbert en ? hoezo is het een goed gesprek, en waar hebben ze het dan over?
nee, ik ben niet nieuwsgierig!
Echt zo'n pappa kindje, maar volgens mij is ze eik best gezellig...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef Kinga het volgende:
Marcia is ook niet echt super sociaal. Gaat weer bij der pa zitten. Meng je es onder de mensen meid!
Commentaar Op Zeiksnorren?quote:
hihi Opa Zeiksnor (Pinball)quote:
denk het ook, vooral omdat zusje zegt dat ze altijd op de verkeerde mannen valt. Loverboysquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef scanman01 het volgende:
De kans lijkt toch iets groter te worden dat Etienne zijn nummer 26 gaat scoren
[afbeelding]
Watje, ik zat er tot 04:30 en om 07:15 was ik er al weer uit......quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Maar ze zoekt nu wel toenadering, ze heeft een been over hem heenliggen.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Het loopse hondje heeft zijn slachtoffer weer gevonden
[afbeelding]
Jezus, dat is ook niet gezondquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Watje, ik zat er tot 04:30 en om 07:15 was ik er al weer uit......![]()
![]()
Nu pas?!?!?!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:34 schreef Bocaj het volgende:
Janine moet eruit... Ik begin mij te ergeren...(die stem, haar doen en laten, alles..) weg met dat mens!
![]()
Andersom volgens mij niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
Sabrina denkt toch alleen te kunnen blijven mocht Monique weggestemd worden
Met die overjarige puber kan je nog lachen (zoals vanacht... "Ik was vroeger altijd een player, eerste klas, weet je...." )quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 is vrij van Janine, maar daar heb je Etienne. . .
Ah, daar hebben we Janine ook alweer op stream 3quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef Marrije het volgende:
Stream 3 is vrij van Janine, maar daar heb je Etienne. . .
Ja geweldig vannacht, vond het een gezellig groepje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met die overjarige puber kan je nog lachen (zoals vanacht... "Ik was vroeger altijd een player, eerste klas, weet je...." )![]()
...naar de slaapkamer, ben ik bang...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Oei Oei... waar gaat dat naartoe met etiii & sabje...
http://marcia-schouten.hyves.nl/quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcia Schouten
Niet zo slim dat ze hun achternaam gaan noemen, al zou dat toch wel uitkomen.
Vanacht werd zowat de hele N.A.W. van Jeroen door Marcia opgenoemd. (M.b.t. hun geheime opdracht)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcia Schouten
Niet zo slim dat ze hun achternaam gaan noemen, al zou dat toch wel uitkomen.
Wel mooi dat hyves... een soort wiki voor mensenquote:
Welke geheime opdracht hebben Jeroen en Marcia dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanacht werd zowat de hele N.A.W. van Jeroen door Marcia opgenoemd. (M.b.t. hun geheime opdracht)
Of wat medicatie die ze bij ADHD'ers geven, maar dan het liefst een overdosis...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef GeKa het volgende:
Misschien moet BB die Janine dan maar een joint geven, is ze tenminste rustig!
Marcia... Maar had je zelf ook kunnen opzoeken....quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heet de dochter van Egbert?
Ik google, kende de hele pagina nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel mooi dat hyves... een soort wiki voor mensen
Heb alleen nooit begrepen waarom mensen dat doen...![]()
Effe stoer een sigaretje opsteken gaat daarbij alleen niet helpen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:52 schreef arneaux het volgende:
Nou Etiënne is nog immer aannet pimpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |