Tjep, ik herken precies wat je zegt, daarom heb ik mezelf voorgenomen om uiterlijk te kijken tot rond middernachtquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, ik voel me echt gaar vandaag, maar ja dat heb je als je tot half 3 streams zit te kijken.
Egbert neemt de leiding, de rest knikt, Janine zegt dat ze het HE-LE-MAAL begrijpt, darling en dan gaat ze er tegenin...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoe die gaat lopen (de vergadering)
Bij mij was het half 4quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
Pff, ik voel me echt gaar vandaag, maar ja dat heb je als je tot half 3 streams zit te kijken.
Gaat nergens over. Typisch zo'n gesprek van, je moet wát lullen anders heb je van die pijnlijke stiltes.quote:
Intellectueel niet, maar ik vind het wel interessant te horen hoe het er in een penitentaire jeugdinstelling aan toe gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Typisch zo'n gesprek van, je moet wát lullen anders heb je van die pijnlijke stiltes.
Zolang Rik zijn mond maar houdt vind ik het prima.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Rik en Marcia zijn er bij komen zitten.
[afbeelding]
Sabrina. Ik was te laat voor een capture.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef Kinga het volgende:
HAHAHA ze zoemen in op de string van.....weet nie wie
Egbert werkt met moeilijk opvoedbare kinderen en daar ging het voornamelijk over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef Sassefras het volgende:
kan iemand een kleine samenvatting geven in het streamverslagen topic?
waar hebben ze het allemaal over? ik las net dat er een goed gesprek gaande is tussen egbert en ? hoezo is het een goed gesprek, en waar hebben ze het dan over?
nee, ik ben niet nieuwsgierig!
Echt zo'n pappa kindje, maar volgens mij is ze eik best gezellig...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:44 schreef Kinga het volgende:
Marcia is ook niet echt super sociaal. Gaat weer bij der pa zitten. Meng je es onder de mensen meid!
Commentaar Op Zeiksnorren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |