Ik weet niet of je de kickoff hebt gezien maar daar was ze ook al behoorlijk irritant bezig. Ze stond op t podium ook helemaal te trillen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef Kinga het volgende:
Het ergste is, dat op tv de irritante Janine vast niet naar voren komt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eindelijk een foto, zonder dat ik die moet bijlichten op fotosoep, van Janine. Ze had haar mond ver genoeg open.
[afbeelding]
Genieten geblazen, ze heeft haar hart op de tong. Leuk om naar te kijken / luisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:05 schreef LoveProfusion het volgende:
ik word zo melig van Janine en haar schatje en lieverd. Ze is heel complimenteus naar anderen, ze weet nog niet echt hoe ze haar plekje moet vinden..daarom praat ze ook zoveel.
Grr dat wil ik horen... maar ik zit op me werkquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:09 schreef Kinga het volgende:
Weer seks verhalen!
Ik zie Marlies toch echt bij Jeroen zitten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Kinga het volgende:
Tijn en Marlies zitten weer samen.
Prachtig, hulde aan BB voor deze casting.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Bah die Etienne, die diadeem, die kettinkjes, dat shirt half open. Die vader met dat geblondeerde dode haar.
Rob. Er zit ook een look a like Ralph in deze BB.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heette die ouwe zak van vorig jaar ook alweer? Daar heeft hij wel wat van weg.
Jeroen mag niet eens in de schaduw van Ralph staan, met zn planten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Prachtig, hulde aan BB voor deze casting.![]()
[..]
Rob. Er zit ook een look a like Ralph in deze BB.
Dat is echt allemaal allang voorbij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Marlies en Jeroen moeten toch een relatie faken? Dan is dit toch niet erg handig om het over haar werk te hebben? Of heeft Jeroen een 'relatie' met Marcia?
Kut, er staat een pijltje op....quote:
Ja, der zus heeft er 2quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef GJVH het volgende:
Begrijp ik nu goed dat die tatoo-meid al een kind heeft?
Boeit hem dat nou? Hij wil toch alleen scoren. Zoals bij de andere 25 dames.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:24 schreef GJVH het volgende:
Dat zal Sjonnie-Etienne niet zo leuk vinden...
ze is 27 dus zo boeiend is dat niet toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef GJVH het volgende:
Begrijp ik nu goed dat die tatoo-meid al een kind heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |