misverstand...quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:56 schreef avonne het volgende:
dat heb ik ook begrepen: alleen Milicia weet dat, en Marlies, misschien, als ze 1 en 1 bij elkaar opgeteld heeft, want in de envelop stond niet "jij bent de derde" maar alleen "jij bent genomineerd"
Dacht ik
Geen idee. Misschien is het pas later besloten? Your guess is as good as mine.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:23 schreef DMZ het volgende:
Ok, maar wat is dan het nut van een volledig ingerichte tuin, inclusief kussens, hangmat en werkende camera's?
zo is BB hé-le-máál niet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:59 schreef arneaux het volgende:
Dat zou wel erg inconsequent zijn van BB.
Er staat een hek om heen. Wie zou er naar kijken dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:29 schreef riri het volgende:
Als je toch aan het verbouwen bent neem je de tuin meteen mee,lijkt me raar als je die er slordig bij laat liggen bij zo'n huis
zal de sponsor leuk vinden. Hele tuin inrichten en dan niet in beeld zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:52 schreef GI het volgende:
Ik denk zelf dat de beslissing van het daglicht pas vlak voor het begin is genomenDe tuin is gewoon samen met de rest ingericht.
Da's dus bij deze opgelostquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zal de sponsor leuk vinden. Hele tuin inrichten en dan niet in beeld zijn.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef GI het volgende:
Ik denk niet dat John zich iets van geld aantrekt.
Als ik ooit een geldmachine heb gezien is het BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef GI het volgende:
Ik denk niet dat John zich iets van geld aantrekt.
Rik?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie zo niet wie het is, maar het 'knie omhoog' trekje zag ik gisteren ook al
[afbeelding]
Misschien als een soort van geheime kamer voor opdrachten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:23 schreef DMZ het volgende:
Ok, maar wat is dan het nut van een volledig ingerichte tuin, inclusief kussens, hangmat en werkende camera's?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Die Hilde: rokend en met overgewicht babbelen over vroeg doodgaan.
Hilde leeft ook niet lang volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Die Hilde: rokend en met overgewicht babbelen over vroeg doodgaan.
Gisteren in de uitzending werd ze met haar 4 wijntjes ook nog eens als alcoholiste neergezetquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hilde leeft ook niet lang volgens mij.
En Janine als one-night-stand vrouwquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending werd ze met haar 4 wijntjes ook nog eens als alcoholiste neergezet![]()
En ze heeft een reumatische aandoening
En een ziekelijke praatdrift.
Je moet het voorlopig met deze twee doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:40 schreef Sassefras het volgende:
zijn zij als enige 2 wakker? Is de rest nog in dromenland?
Ze hebben het steeds over hoeveel mensenkennis ze hebben en hoe lief ze iedereen vinden hoe belangrijk ouders zijn etc...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef pullup het volgende:
Mooi is nu wel dat deze twee al een klein half uurtje aan het kletsen zijn maar er nog niemand hier iets over de inhoud van het gesprekje heeft weten te melden.
Ik volg het gekeuvel ook nauwelijks.
merci!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet het voorlopig met deze twee doen![]()
Rik kent Millica uit de stad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef Marrije het volgende:
Rik kwam bij Hilde over de vloer (twee jaar geleden)?
Foto's!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:02 schreef Scope het volgende:
De homo heeft een ODOL.
http://www.primeserver.nl werkt goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:01 schreef MissJ. het volgende:
Goedesmorgens overigens.
Kan iemand mij vertellen waar we tegenwoordig makkelijk de foto's kunnen uploaden? Via photobucket vind ik zo'n gedoe.
Bedankt, nu zit ik hier weer met een stramme maxquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:06 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Just testing! Bedankt Peter.
Kan ik dat verhelpen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik hier weer met een stramme max![]()
hahaha ja echt vreselijk hequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef Snoet123 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Grinnik, zoals die Janine er nu bijzit, alsof ze rechtstreeks uit de negerhut van oom Tom komt![]()
Denk wel dat je het zou kunnen verhelpen, hoe snel kun je in arnhem zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:10 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Kan ik dat verhelpen?
(geen idee waar je het over hebt.....zeg maar wat ik veranderen moet)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk wel dat je het zou kunnen verhelpen, hoe snel kun je in arnhem zijn?![]()
Hoho, Utrechtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:13 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Okay, dit lukt niet iedereen maar nu heb je me mooi te pakken. Dit gebeurt je geen 2e keer Arnhems boefje.
(stramme max.......)
Fijn, die beelden hadden ze best mogen houdenquote:
Het zal weer eens niet, jij en Flugeltje....je doet het erom hé.....(het word nooit wat met die jongen)quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, UtrechtsZit bij een klant, dus ik zit er maar mooi mee
![]()
Maargoed krijg zo wel weer een tik op de vinger van flugeltje wegens sc in de cos![]()
Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyamaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
to much infoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpotquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
hahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpot
Door de week vroeg met douchen aankleden maar in het weekend komt het toch wel eens voor dat ik heerlijk relaxed in mn slaaptenue uitgebreid de krant leesquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
Ja dat doet ze wel vaker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef BigFire het volgende:
lult ze nou tegen zichzelf??
Het houten poot rob syndroomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat doet ze wel vaker.
Zodat de kijkers haar gedachten kunnen horen, anders is het zulke saaie TV en wordt de kans wel érg klein dat het wordt uitgezonden hè.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:33 schreef Snoet123 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag momenteel??
Same here. Zeker als ik pas `s avonds hoef te werken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyama![]()
Ja dat had ik ook al, kinderstemmetjes en dan nog dubbel ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:35 schreef Snoet123 het volgende:
* krijgt acuut een Nathalie dejavu*
Tja het is zeker leedvermaak.. en verslavendquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef sherrytje het volgende:
ach dit is leed vermaak![]()
vooral als je niks tedoen heb , en maar thuis zit.
zo kan ik me familie in de gaten houden hahahahaha
hahaha erg hequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Die screenshots had ik ook gemaakt om te posten .. bah bah!
![]()
Militiaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef Gert het volgende:
Militia gaat douchen, dus zien we nu op drie streams haar moeder.![]()
ahhh wat leuk dat het familie isquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef sherrytje het volgende:
Tja het is zeker leedvermaak.. en verslavend
Je familie?
jah , egbert en marcia is familie van mij
dus ja moet ze wel in de gaten houden, zit toch thuis met zwangerschapsverlof dus jah dit is dan ook leuk , en leed vermaak en heel verslavend![]()
marcia is me nichtje , en egbert me oomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ahhh wat leuk dat het familie is
als je mijn berichtje wilt quoten moet je even bij mij berichtje rechts bovenaan op het rechts incoontje drukken met dat rode pijltje, dan zie je het ook in zo'n vakje![]()
Zo.quote:
Wow, nog meer familieleden die zo moedig zijn om hier mee te gaan lezen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia is me nichtje , en egbert me oom
zodat ze zichzelf niet meer hoort?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Marrije het volgende:
Hilde stopt watten in haar oren?
Nee! D'r moeder dus!quote:
ik vrees dat gaat douchen en geen water in haar oor wil.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zodat ze zichzelf niet meer hoort?![]()
Waarom is dat zo erg?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:49 schreef sherrytje het volgende:
tijn heeft weer zijn groene boxer aan
bah bah
Ohhh... helaasquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:50 schreef ADDG het volgende:
[..]
ik vrees dat gaat douchen en geen water in haar oor wil.
Krijg je toch niet in beeld waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef pullup het volgende:
Ok het lijkt er op dat Hilde gaat douchen.
Kunnen jullie me waarschuwen als de streams weer veilig zijn.
BOMMIE , LET JE OP??!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Scope het volgende:
Er is nu écht iemand aan het douchen en ik vrees Hilde.
Ik wil het risico niet lopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Krijg je toch niet in beeld waarschijnlijk.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Scope het volgende:
[..]
Zo.![]()
De zakkerrrrrrrrr van de week.... Van 1 naar 3.
marcia heeft al een tijd een bril , alleen die had ze nog niet op gehad in de BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat met die brillen? Marcia met een bril met zwarte randen... Tijn ook. Is dat de nieuwe mode ofzo
Jij bent niet goed in sarcasme he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
BOMMIE , LET JE OP??!!!
Wie weet vang je een glimp op van je modieuze nijlpaard!![]()
O ja, nu is het ineens niet waar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent niet goed in sarcasme he?![]()
Tja we kunnen niet allemaal dolletjes op Rik zijn zoals youquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Je vindt 'rf gewoon lékker, perverse viespeuk.![]()
Al jaren! Ga toch eens met je tijd mee man!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat met die brillen? Marcia met een bril met zwarte randen... Tijn ook. Is dat de nieuwe mode ofzo
Volgens mij hoef ik niet bang te zijn iets van mijn favoriete bewoonster te missen, voorlopig.quote:
Ik ben 's morgens altijd laat uit bed, dus ben wel bang 's morgens iets te missenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik niet bang te zijn iets van mijn favoriete bewoonster te missen, voorlopig.![]()
Wie is dat? is die nieuw?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Verrek, Marcel zit er ook nog steeds in.
[afbeelding]
Ik moet een nieuwe bril halen, dus dan weet ik nu wat ik moet kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al jaren! Ga toch eens met je tijd mee man!![]()
Dat is Ralph, zit er al jaren in.....quote:
eentje met een zwarte rand hahahahaha,quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe bril halen, dus dan weet ik nu wat ik moet kopen.
Ik ben hetero, maar: liever Rik dan Hilde!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we kunnen niet allemaal dolletjes op Rik zijn zoals you![]()
meestal zeggen ze om en om , maar dat zijn bij mij 2 dagen en geen 3 dagen hahahhahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien draagt ie er een stringetje onder?
Pfff... dan kies ik toch echt wel Hildequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben hetero, maar: liever Rik dan Hilde!
Hoewel de keuzemogelijkheden knap beroerd zijn te noemen.
Weet je, ik begin dit een beetje een gore discussie te vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben hetero, maar: liever Rik dan Hilde!
Hoewel de keuzemogelijkheden knap beroerd zijn te noemen.
Vraag eens naar zijn extreem rechtse symphatieënquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat een meisje uit mijn klas Etienne kent.Een gewone vriend van haar nicht ofzo. Wel grappig, hij komt namelijk ook uit Zwolle.
Maar daarom ga ik hem niet meteen leuk vinden..
En, is ze ook gevallen voor de onweerstaanbare charmes van The Playert?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat een meisje uit mijn klas Etienne kent.![]()
ik denk juist vooral Milica en Maquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
Is het trouwens bekend of er een flinke geldboete staat op een vrijwillige exit?
Mij lijkt het gevaar groot dat als 1 van een duo weggestemd wordt de tweede dan wel vrijwillig wil vertrekken. Vooral de twee zusjes of het stelletje.
BB zal dat wel niet willen.
Ze antwoordt niet meer.. maar heb haar de link van zijn cu2 gegeven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vraag eens naar zijn extreem rechtse symphatieën
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En, is ze ook gevallen voor de onweerstaanbare charmes van The Playert?![]()
geen idee, maar ze volgt daarom nu wel bb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En, is ze ook gevallen voor de onweerstaanbare charmes van The Playert?![]()
marcia komt losquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia neemt een fijn initiatief.![]()
Ze wil de dekbedden om de 5 dagen verzorgen, en ook om de 3 dagen de slaapkamers stofzuigen![]()
Zal wel leuk zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:07 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia komt los![]()
pas maar op zo dra ze los is hahahahaha
ken der al 22 jr
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch verschrikkelijk dat die snotneus zichzelf zo noemde gister?
Als ze echt los is gaat ze de dekbedden elke dag verschonen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:07 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia komt los![]()
ken der al 22 jr
Ze zwaaide ook heel lief he, in die kickoff uitzending van gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:07 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia komt los![]()
ken der al 22 jr
nou weet ik niet, ik ken der ook andersquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze echt los is gaat ze de dekbedden elke dag verschonen.![]()
Hij vertoonde anders al behoorlijk 'Roel-gedrag'. Onze playert liep als een hondje achter Sabrina aan de hele tijd.:)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch verschrikkelijk dat die snotneus zichzelf zo noemde gister?
Waarom niet? Je bent nu toch bezig....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou weet ik niet, ik ken der ook anders
zal niet teveel zeggen hahahahaha
Tot nu toe komt ze saai en preuts over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou weet ik niet, ik ken der ook anders
zal niet teveel zeggen hahahahaha
blijf kijken zou ik zegge hahahhahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent nu toch bezig....
Het wordt nu aan onze fantasie overgelatenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent nu toch bezig....
ze is een persoon die zich lkkr op de achter grond houd....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe komt ze saai en preuts over.
ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ze is een persoon die zich lkkr op de achter grond houd....
is vaak beter, dan constant aanwezig te zijn ( janine ) is mijn mening
Zeker weten dat ik blijf kijken. Sterker nog...ik kijk nu ook. Maar kan je niet een kleine tip geven wat ons te wachten staat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef sherrytje het volgende:
[..]
blijf kijken zou ik zegge hahahhaha
hahahahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Rik heeft zich eindelijk geschoren
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
nee, en anders moet je ff op de site kijken en in de gaten houden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik blijf kijken. Sterker nog...ik kijk nu ook. Maar kan je niet een kleine tip geven wat ons te wachten staat?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef GJVH het volgende:
Gelukkig, Viola gaat zich niet douchen. Er blijft ons tenminste IETS bespaart vandaag
is natuurlijk ook wel een verantwoordlijkheidquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat voor de underdogpostie, hij zet net, toen Fok haperde, dat hij een eigen bedrijf heeft gehad, en zichzelf zeker capabel acht voor het verzorgen van de boodschappen.
Maar het lijkt hem wel een beetje eng.
Op die website is nog niet veel te zien.....Por de webmaster eens, nichtje van Marcia !quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:17 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee, en anders moet je ff op de site kijken en in de gaten houden.
op deze site komen alleemaal leuke verhalen vanuit de familie
http://bigbrother.emma-webdesign.com/forum.html
K geef m groot gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Snoet123 het volgende:
Die Semih![]()
Micheline komt naast hem staan, hij duwt haar weg en zegt :"Ga jij ff een BH-tje aandoen"
Ze doet het nog ook![]()
Over een paar weken loopt ze met een burka....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Snoet123 het volgende:
Die Semih![]()
Micheline komt naast hem staan, hij duwt haar weg en zegt :"Ga jij ff een BH-tje aandoen"
Ze doet het nog ook![]()
Geweldig!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
op die site komen , dingen ook testaan die echt uniek zijn die de buiten wereld nie wetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op die website is nog niet veel te zien.....Por de webmaster eens, tante van Marcia !
Heb je trouwens het stukje van Joost geklezen in BB in de media ? Hij tipt Marcia als winnares.
Overigens kun je deze zaken beter posten in het speciale Marcia topic.![]()
Hier mag je alleen over de streams praten.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geweldig!
Is dat het familiegeheim.....Hilde = moeder van Rik?
of achterbaksquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe komt ze saai en preuts over.
triest dat ze het nog doet ook.... onderdanig.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Snoet123 het volgende:
Die Semih![]()
Ze doet het nog ook![]()
Waar maakt die gast zich druk over? Hele rare opmerking..quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
* KiwiTjuHh is ook weer vd partij
Wat een opmerking van Semih over die bh!
snap opzich wel dat hij het zegtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
triest dat ze het nog doet ook.... onderdanig.....Ik hou niet van zulke mensen en Semih mag er van mij dus ook uit.... vrouwen zo behandelen vind ik
![]()
Idd. Viel mij ook een beetje koud op m'n dak. Zal het een beetje een tirannetje zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar maakt die gast zich druk over? Hele rare opmerking..
of eerst douche zoals janine en dan sporten , ruik je frisser straksquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:29 schreef Gert het volgende:
O, ze gaan natuurlijk eerst sporten en dán douchen.
Iets gezien? Jenine is blijkbaar ook net klaar. Nou hebben we nog niet gezien of ze een piemol heeft...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Marcia gaat douchen, dus haar nichtje kan beter even gaan wieberen....
Misschien doet ze dat thuis oook niet? Ik loop ook wel eens zonder bh door het huis.... Ze zijn teveel bezig met: op tv komen....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
snap opzich wel dat hij het zegt
Vind het ook mooier staan en je bent toch wel 24 uur per dag te zien
Maar goed.. hij had het ook wel anders kunnen zeggen
hallo, ik hou ook niet van dat gewiebel, hoor!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
triest dat ze het nog doet ook.... onderdanig.....Ik hou niet van zulke mensen en Semih mag er van mij dus ook uit.... vrouwen zo behandelen vind ik
![]()
Yep en plofkop zocht gelijk z'n MILF weer op. Dit gaan nog leuke beelden opleveren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
is de playert zo naar zijn nest gegaan en er met dezelfde uitrusting weer uitgekomen?
Hij heeft wel datzelfde (foute) ranzige hempie aan idd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
is de playert zo naar zijn nest gegaan en er met dezelfde uitrusting weer uitgekomen?
haha verslaafdequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat thuis oook niet? Ik loop ook wel eens zonder bh door het huis.... Ze zijn teveel bezig met: op tv komen....
Echt waar vreselijk irritant is dat. Loop er gewoon bij hoe je thuis er ook bij loopt...
Shit en nu zit ik toch op me werk te reageren, hoe bedoel je verslaafd![]()
Yep, alleen wat vlekken erbij in z'n zweterige onderpeur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef versabommie het volgende:
Dat werkt ook lekker staandquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Scope het volgende:
Zeekoe doet ook mee. Maar die moet nog een hoop rantsoenen...
daarom staat die hier ook op mutequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:31 schreef frankium het volgende:
Wat heeft ze een irritante stem zeg, die mevrouw sport.
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!quote:
Ik snap zijn reactie totaal niet.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha verslaafde
Maar idd het moet kunnen, maar ik snap zijn reactie wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |