quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Die Hilde: rokend en met overgewicht babbelen over vroeg doodgaan.
Hilde leeft ook niet lang volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Die Hilde: rokend en met overgewicht babbelen over vroeg doodgaan.
Gisteren in de uitzending werd ze met haar 4 wijntjes ook nog eens als alcoholiste neergezetquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hilde leeft ook niet lang volgens mij.
En Janine als one-night-stand vrouwquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending werd ze met haar 4 wijntjes ook nog eens als alcoholiste neergezet![]()
En ze heeft een reumatische aandoening
En een ziekelijke praatdrift.
Je moet het voorlopig met deze twee doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:40 schreef Sassefras het volgende:
zijn zij als enige 2 wakker? Is de rest nog in dromenland?
Ze hebben het steeds over hoeveel mensenkennis ze hebben en hoe lief ze iedereen vinden hoe belangrijk ouders zijn etc...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef pullup het volgende:
Mooi is nu wel dat deze twee al een klein half uurtje aan het kletsen zijn maar er nog niemand hier iets over de inhoud van het gesprekje heeft weten te melden.
Ik volg het gekeuvel ook nauwelijks.
merci!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet het voorlopig met deze twee doen![]()
Rik kent Millica uit de stad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef Marrije het volgende:
Rik kwam bij Hilde over de vloer (twee jaar geleden)?
Foto's!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:02 schreef Scope het volgende:
De homo heeft een ODOL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |