misverstand...quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:56 schreef avonne het volgende:
dat heb ik ook begrepen: alleen Milicia weet dat, en Marlies, misschien, als ze 1 en 1 bij elkaar opgeteld heeft, want in de envelop stond niet "jij bent de derde" maar alleen "jij bent genomineerd"
Dacht ik
Geen idee. Misschien is het pas later besloten? Your guess is as good as mine.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:23 schreef DMZ het volgende:
Ok, maar wat is dan het nut van een volledig ingerichte tuin, inclusief kussens, hangmat en werkende camera's?
zo is BB hé-le-máál niet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:59 schreef arneaux het volgende:
Dat zou wel erg inconsequent zijn van BB.
Er staat een hek om heen. Wie zou er naar kijken dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:29 schreef riri het volgende:
Als je toch aan het verbouwen bent neem je de tuin meteen mee,lijkt me raar als je die er slordig bij laat liggen bij zo'n huis
zal de sponsor leuk vinden. Hele tuin inrichten en dan niet in beeld zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:52 schreef GI het volgende:
Ik denk zelf dat de beslissing van het daglicht pas vlak voor het begin is genomenDe tuin is gewoon samen met de rest ingericht.
Da's dus bij deze opgelostquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zal de sponsor leuk vinden. Hele tuin inrichten en dan niet in beeld zijn.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef GI het volgende:
Ik denk niet dat John zich iets van geld aantrekt.
Als ik ooit een geldmachine heb gezien is het BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:03 schreef GI het volgende:
Ik denk niet dat John zich iets van geld aantrekt.
Rik?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie zo niet wie het is, maar het 'knie omhoog' trekje zag ik gisteren ook al
[afbeelding]
Misschien als een soort van geheime kamer voor opdrachten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:23 schreef DMZ het volgende:
Ok, maar wat is dan het nut van een volledig ingerichte tuin, inclusief kussens, hangmat en werkende camera's?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Die Hilde: rokend en met overgewicht babbelen over vroeg doodgaan.
Hilde leeft ook niet lang volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Die Hilde: rokend en met overgewicht babbelen over vroeg doodgaan.
Gisteren in de uitzending werd ze met haar 4 wijntjes ook nog eens als alcoholiste neergezetquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hilde leeft ook niet lang volgens mij.
En Janine als one-night-stand vrouwquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending werd ze met haar 4 wijntjes ook nog eens als alcoholiste neergezet![]()
En ze heeft een reumatische aandoening
En een ziekelijke praatdrift.
Je moet het voorlopig met deze twee doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:40 schreef Sassefras het volgende:
zijn zij als enige 2 wakker? Is de rest nog in dromenland?
Ze hebben het steeds over hoeveel mensenkennis ze hebben en hoe lief ze iedereen vinden hoe belangrijk ouders zijn etc...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef pullup het volgende:
Mooi is nu wel dat deze twee al een klein half uurtje aan het kletsen zijn maar er nog niemand hier iets over de inhoud van het gesprekje heeft weten te melden.
Ik volg het gekeuvel ook nauwelijks.
merci!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet het voorlopig met deze twee doen![]()
Rik kent Millica uit de stad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef Marrije het volgende:
Rik kwam bij Hilde over de vloer (twee jaar geleden)?
Foto's!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:02 schreef Scope het volgende:
De homo heeft een ODOL.
http://www.primeserver.nl werkt goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:01 schreef MissJ. het volgende:
Goedesmorgens overigens.
Kan iemand mij vertellen waar we tegenwoordig makkelijk de foto's kunnen uploaden? Via photobucket vind ik zo'n gedoe.
Bedankt, nu zit ik hier weer met een stramme maxquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:06 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Just testing! Bedankt Peter.
Kan ik dat verhelpen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik hier weer met een stramme max![]()
hahaha ja echt vreselijk hequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef Snoet123 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Grinnik, zoals die Janine er nu bijzit, alsof ze rechtstreeks uit de negerhut van oom Tom komt![]()
Denk wel dat je het zou kunnen verhelpen, hoe snel kun je in arnhem zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:10 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Kan ik dat verhelpen?
(geen idee waar je het over hebt.....zeg maar wat ik veranderen moet)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk wel dat je het zou kunnen verhelpen, hoe snel kun je in arnhem zijn?![]()
Hoho, Utrechtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:13 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Okay, dit lukt niet iedereen maar nu heb je me mooi te pakken. Dit gebeurt je geen 2e keer Arnhems boefje.
(stramme max.......)
Fijn, die beelden hadden ze best mogen houdenquote:
Het zal weer eens niet, jij en Flugeltje....je doet het erom hé.....(het word nooit wat met die jongen)quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, UtrechtsZit bij een klant, dus ik zit er maar mooi mee
![]()
Maargoed krijg zo wel weer een tik op de vinger van flugeltje wegens sc in de cos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |