Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyamaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
to much infoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpotquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
hahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpot
Door de week vroeg met douchen aankleden maar in het weekend komt het toch wel eens voor dat ik heerlijk relaxed in mn slaaptenue uitgebreid de krant leesquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
Ja dat doet ze wel vaker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef BigFire het volgende:
lult ze nou tegen zichzelf??
Het houten poot rob syndroomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat doet ze wel vaker.
Zodat de kijkers haar gedachten kunnen horen, anders is het zulke saaie TV en wordt de kans wel érg klein dat het wordt uitgezonden hè.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:33 schreef Snoet123 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag momenteel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |