Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyamaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
to much infoquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpotquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hilde heeft een uur gedaan over een heel klein keuteltje![]()
hahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
In haar geval paste er waarschijnlijk niet meer in die wcpot
Door de week vroeg met douchen aankleden maar in het weekend komt het toch wel eens voor dat ik heerlijk relaxed in mn slaaptenue uitgebreid de krant leesquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef Sassefras het volgende:
Hilde en janine zitten nu al meer als een uur in hun "pyama's".
zitten jullie thuis ook zo lang in je "pyama" cq. nachtkleding als je uit bed komt?
Ik ga bijna altijd eerst douchen en aankleden, en daarna pas lantefanten.
Ja dat doet ze wel vaker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef BigFire het volgende:
lult ze nou tegen zichzelf??
Het houten poot rob syndroomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat doet ze wel vaker.
Zodat de kijkers haar gedachten kunnen horen, anders is het zulke saaie TV en wordt de kans wel érg klein dat het wordt uitgezonden hè.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:33 schreef Snoet123 het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo traag momenteel??
Same here. Zeker als ik pas `s avonds hoef te werken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik loop soms wel tot 16.00 in mn pyama![]()
Ja dat had ik ook al, kinderstemmetjes en dan nog dubbel ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:35 schreef Snoet123 het volgende:
* krijgt acuut een Nathalie dejavu*
Tja het is zeker leedvermaak.. en verslavendquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef sherrytje het volgende:
ach dit is leed vermaak![]()
vooral als je niks tedoen heb , en maar thuis zit.
zo kan ik me familie in de gaten houden hahahahaha
hahaha erg hequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Die screenshots had ik ook gemaakt om te posten .. bah bah!
![]()
Militiaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef Gert het volgende:
Militia gaat douchen, dus zien we nu op drie streams haar moeder.![]()
ahhh wat leuk dat het familie isquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef sherrytje het volgende:
Tja het is zeker leedvermaak.. en verslavend
Je familie?
jah , egbert en marcia is familie van mij
dus ja moet ze wel in de gaten houden, zit toch thuis met zwangerschapsverlof dus jah dit is dan ook leuk , en leed vermaak en heel verslavend![]()
marcia is me nichtje , en egbert me oomquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ahhh wat leuk dat het familie is
als je mijn berichtje wilt quoten moet je even bij mij berichtje rechts bovenaan op het rechts incoontje drukken met dat rode pijltje, dan zie je het ook in zo'n vakje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |