nou weet ik niet, ik ken der ook andersquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze echt los is gaat ze de dekbedden elke dag verschonen.![]()
Hij vertoonde anders al behoorlijk 'Roel-gedrag'. Onze playert liep als een hondje achter Sabrina aan de hele tijd.:)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch verschrikkelijk dat die snotneus zichzelf zo noemde gister?
Waarom niet? Je bent nu toch bezig....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou weet ik niet, ik ken der ook anders
zal niet teveel zeggen hahahahaha
Tot nu toe komt ze saai en preuts over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou weet ik niet, ik ken der ook anders
zal niet teveel zeggen hahahahaha
blijf kijken zou ik zegge hahahhahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent nu toch bezig....
Het wordt nu aan onze fantasie overgelatenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent nu toch bezig....
ze is een persoon die zich lkkr op de achter grond houd....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot nu toe komt ze saai en preuts over.
ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:14 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ze is een persoon die zich lkkr op de achter grond houd....
is vaak beter, dan constant aanwezig te zijn ( janine ) is mijn mening
Zeker weten dat ik blijf kijken. Sterker nog...ik kijk nu ook. Maar kan je niet een kleine tip geven wat ons te wachten staat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef sherrytje het volgende:
[..]
blijf kijken zou ik zegge hahahhaha
hahahahahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
Rik heeft zich eindelijk geschoren
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
nee, en anders moet je ff op de site kijken en in de gaten houden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik blijf kijken. Sterker nog...ik kijk nu ook. Maar kan je niet een kleine tip geven wat ons te wachten staat?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:43 schreef GJVH het volgende:
Gelukkig, Viola gaat zich niet douchen. Er blijft ons tenminste IETS bespaart vandaag
is natuurlijk ook wel een verantwoordlijkheidquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat voor de underdogpostie, hij zet net, toen Fok haperde, dat hij een eigen bedrijf heeft gehad, en zichzelf zeker capabel acht voor het verzorgen van de boodschappen.
Maar het lijkt hem wel een beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |