Ik ben hetero, maar: liever Rik dan Hilde!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja we kunnen niet allemaal dolletjes op Rik zijn zoals you![]()
meestal zeggen ze om en om , maar dat zijn bij mij 2 dagen en geen 3 dagen hahahhahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien draagt ie er een stringetje onder?
Pfff... dan kies ik toch echt wel Hildequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben hetero, maar: liever Rik dan Hilde!
Hoewel de keuzemogelijkheden knap beroerd zijn te noemen.
Weet je, ik begin dit een beetje een gore discussie te vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben hetero, maar: liever Rik dan Hilde!
Hoewel de keuzemogelijkheden knap beroerd zijn te noemen.
Vraag eens naar zijn extreem rechtse symphatieėnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat een meisje uit mijn klas Etienne kent.Een gewone vriend van haar nicht ofzo. Wel grappig, hij komt namelijk ook uit Zwolle.
Maar daarom ga ik hem niet meteen leuk vinden..
En, is ze ook gevallen voor de onweerstaanbare charmes van The Playert?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Kom er net achter dat een meisje uit mijn klas Etienne kent.![]()
ik denk juist vooral Milica en Maquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
Is het trouwens bekend of er een flinke geldboete staat op een vrijwillige exit?
Mij lijkt het gevaar groot dat als 1 van een duo weggestemd wordt de tweede dan wel vrijwillig wil vertrekken. Vooral de twee zusjes of het stelletje.
BB zal dat wel niet willen.
Ze antwoordt niet meer.. maar heb haar de link van zijn cu2 gegeven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vraag eens naar zijn extreem rechtse symphatieėn
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En, is ze ook gevallen voor de onweerstaanbare charmes van The Playert?![]()
geen idee, maar ze volgt daarom nu wel bb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En, is ze ook gevallen voor de onweerstaanbare charmes van The Playert?![]()
marcia komt losquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia neemt een fijn initiatief.![]()
Ze wil de dekbedden om de 5 dagen verzorgen, en ook om de 3 dagen de slaapkamers stofzuigen![]()
Zal wel leuk zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:07 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia komt los![]()
pas maar op zo dra ze los is hahahahaha
ken der al 22 jr
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
toch verschrikkelijk dat die snotneus zichzelf zo noemde gister?
Als ze echt los is gaat ze de dekbedden elke dag verschonen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:07 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia komt los![]()
ken der al 22 jr
Ze zwaaide ook heel lief he, in die kickoff uitzending van gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:07 schreef sherrytje het volgende:
[..]
marcia komt los![]()
ken der al 22 jr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |