2e plaats (2 punten)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Zelfs verkleed als Duitse mascotte maakt Beschouw weinig vrienden
1e plaats (5 punten)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef BB-King het volgende:
Vooroordeel bevestigd... Duitsers hebben een grote bek!
vitessezuid113 feli. Plaats zsm een foto aub. Uitslag dan morgenavond tussen 18.00 en 20.00 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Johan Vogel beschikt nu ook over een duits paspoort.
Misschien kun je hiermee aan de slag?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:42 schreef WeebI het volgende:
weetje hoe moeilijk het is om een passend logo te maken
ik kan zo niks verzinnen
2De ( 2punten )quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef VoreG het volgende:
"Moet je nagaan, ik houd er nog 2 omhoog!"
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:24 schreef Beschouw het volgende:
Ronaldinho brengt het jagen op de tweede bal succesvol in praktijk
Gefeliciteerd dvdk aan jou de nieuwe fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef dvdk het volgende:
"okay, welke grapjas heeft die ballen aan m'n kop gelijmd toen ik sliep??"
whoohoo...hehe sweet....even een leuke foto uitzoekenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
de jury is in beraad geweest en hier volgt de uitslag , er zaten een paar leuke inzendingen maar bij maar uiteindelijk kunnen er maar 3 winnen
De uitslag van deze foto :
[afbeelding]
3De ( 1punt )
[..]
2De ( 2punten )
[..]
Nummerro uno ( 5 punten )
[..]
Gefeliciteerd dvdk aan jou de nieuwe foto
Winnende quote gevonden. Ging over de voetballende zusjes van Bouazouan: Tweelingzussen Bouazouan vastbesloten om familietraditie in ere te houden. Lijkt me niet zo geschikt om in het logo op te nemen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
kan wel
maar dat doe ik morgen wel
en ik wist niet dat die foto al voorbij was geweest
dus kun jij die winnende quote dan even zoeken?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:52 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook ff een logo'tje gemaakt.
Vinden jullie het iets?
De stem van de fokker teltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Geweldig toma.Prima werk.
Echte grote klasse.
Nog ff wachten of Weebl iets inlevert. Als dat zo is, stemmen we wel welk logo we gaan gebruiken. Of we gebruiken ze alletwee.
Gebruik die van toma maar. Die is sowieso veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Geweldig toma.Prima werk.
Echte grote klasse.
Nog ff wachten of Weebl iets inlevert. Als dat zo is, stemmen we wel welk logo we gaan gebruiken. Of we gebruiken ze alletwee.
Niet zo bescheiden Weebl. In ieder geval bedankt voor je moeitequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gebruik die van toma maar. Die is sowieso veel beter
Staat inmiddels in de OPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gebruik die van toma maar. Die is sowieso veel beter
Vanmiddag om 1800, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:35 schreef toma het volgende:
Uitslag ?
Daarna zal ik een eerste tussenstandje geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vanmiddag om 1800, zoals gewoonlijk.
edit: nee toch niet. vanwege de loting van de CL en dergelijke post ik de uitslag om 1700
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Een actuele foto doet wonderen, deze onderschriften zijn een stuk leuker (zefs hilarisch) dan bij de vorige foto's.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:42 schreef SCH het volgende:
Had ik al gezegd dat ik je altijd een hele leuke user heb gevonden Beschouw, echt een kanjer
slijm slijm slijmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:42 schreef SCH het volgende:
Had ik al gezegd dat ik je altijd een hele leuke user heb gevonden Beschouw, echt een kanjer
Tuurlijk, zo werkt het tochquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
slijm slijm slijm![]()
,nou Beschouw voor de uitslag moet zorgen sta jij zeker in de top3
![]()
Tweede plaats (2 punten)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Vermaelen bekijkt nog eens waar het fout liep: Ajax had geen kloten
Eerste plaats (5 punten)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:15 schreef SCH het volgende:
En toch was het mijn mooiste goal tot nu toe
Op naar de volgende foto.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:05 schreef WeebI het volgende:
Linderoth: "Hey Gravgaard, ken je die mop van die Belg die dacht dat hij kon voetballen?"
Jammer van de taalverloedering. Uiteindelijke winnaar lijkt er al te zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:20 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
"Jezus, daar gaat me prothese"
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef toma het volgende:
Die foto klopt nietDie schaduw van de rechter speler houdt ineens op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het zijn eigenlijk twee plaatjesGoed gedaan WeebI!
![]()
quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Ik vond m wel goed gevonden eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef toma het volgende:
Hmm. Die vond ik nou niet zo grappig![]()
Maar goed WeebI beslist.
klinkt misschien arrogant maar had toch eigelijk wel een podiumplekje verwacht
Ik snapte m ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer in flinke verwarring want wat is er dan grappig aan die zin over Leo Beenhakker?
Ik dacht dat die over Theo Lucius met boter en suiker ging winnen maar misschien begrijp ik niets, zoals wel vaker
tis allemoal vrientjespolitiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:25 schreef Gollemrulez het volgende:
ik wil ook in de lijst der puntenlijsten... ik zal dan maar eens een poging wagen bij de volgende foto
dan sta je zeker al bovenaanquote:
Kut man. Dit was duidelijk de winnende geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:13 schreef Maikalo het volgende:
Ik wou nog meedoen![]()
Ik vond hem nog wel zo leuk gevonden: Aanval van voormalig selectie Feyenoord op bus naar Engeland gezet. Spelers en John Metgod op zoek naar het lek![]()
nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Maikalo het volgende:
Tellen trouwens de vorige topics ook mee in de nieuwe telling of niet?
Hè jammerquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Molotovje?
Heb je al gekeken wie dat isquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef WeebI het volgende:
Na 2200 mag de nummer 2 een foto neerzetten.
De keerzijde van succesquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef Beschouw het volgende:
Zet Beschouw maar een foto. Kan ik potver geen punten scoren
![]()
Tweede plaats (2 punten)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Zapper het volgende:
Hoofdsponsor Philips stuurde Kluivert alvast een welkomstgeschenk
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:08 schreef SCH het volgende:
Kluivert kan maar niet goed krijgen van de luister-cd van zijn autobiografie
Winnaars feli. Dat de volgende foto maar snel mag komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Overgang naar PSV klinkt Kluivert als muziek in de oren
Urqudinges heeft nog dik twee uur de tijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
Het loopt trouwens prima in de nieuwe opzetHopelijk heeft die Urqudinges een narcoleptische aanval, dan mag ik eindelijk weer eens
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Patrick reageert verrast op de winnaar van deze ondertitel
Is goed, maar 's avonds ben ik hier eigenlijk nooit aanwezig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Beschouw het volgende:
Het moet geen mode worden om als winnaar geen nieuwe foto te plaatsen![]()
Denk dat we daar maar puntenaftrek voor gaan geven.
SCH, de beurt is aan jou.
ik hou het bijna niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Willen jullie de uitslag zo al?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
tweede
Beschouw: Ego Van den Herik groter dan De Kuip
Sorry, too close to callquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
ik eis een hertelling
Te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
ik vond die van methodmich t leukste
Vroeger schreeuwde Jorien het nog van de daken....
Klachten kunnen alleen per email behandeld wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
ik vond die van methodmich t leukste
Vroeger schreeuwde Jorien het nog van de daken....
Krijg je zoveel klachten ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten kunnen alleen per email behandeld worden![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef BigFire het volgende:
al snap ik de winnende zin niet helemaal... of moet ik het op een Homer Simpson manier lezen? hmmm wafels![]()
Vond je die van mij niet leuk, SCH?quote:
SCH is met alles anders en dwarsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef BigFire het volgende:
humor is voor iedereen weer anders dus je zal ermee moeten leven
Ik snapte hem nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vond je die van mij niet leuk, SCH?
een wat ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet![]()
De winnende is een soort kamagurka en daar houd ik van![]()
Valt me mee dat hij drie prijzen heeft uitgereikt en niet een gedeelde tweede plaats en geen eerste ofzoquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij drie prijzen heeft uitgereikt en niet een gedeelde tweede plaats en geen eerste ofzo
Oh reallyquote:
quote:
jammer (voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef Zjakkie het volgende:
Het ligt aan jou.
Achja het is vast een hint van God dat ik mn tentamen voor morgen moet gaan leren. Probeer het morgen nog wel even.quote:Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
Waarom doet niemand dat deze week?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:44 schreef Beschouw het volgende:
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |