quote:De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Ik vond m wel goed gevonden eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef toma het volgende:
Hmm. Die vond ik nou niet zo grappig![]()
Maar goed WeebI beslist.
klinkt misschien arrogant maar had toch eigelijk wel een podiumplekje verwacht
Ik snapte m ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer in flinke verwarring want wat is er dan grappig aan die zin over Leo Beenhakker?
Ik dacht dat die over Theo Lucius met boter en suiker ging winnen maar misschien begrijp ik niets, zoals wel vaker
tis allemoal vrientjespolitiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:25 schreef Gollemrulez het volgende:
ik wil ook in de lijst der puntenlijsten... ik zal dan maar eens een poging wagen bij de volgende foto
dan sta je zeker al bovenaanquote:
Kut man. Dit was duidelijk de winnende geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:13 schreef Maikalo het volgende:
Ik wou nog meedoen![]()
Ik vond hem nog wel zo leuk gevonden: Aanval van voormalig selectie Feyenoord op bus naar Engeland gezet. Spelers en John Metgod op zoek naar het lek![]()
nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Maikalo het volgende:
Tellen trouwens de vorige topics ook mee in de nieuwe telling of niet?
Hè jammerquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Molotovje?
Heb je al gekeken wie dat isquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef WeebI het volgende:
Na 2200 mag de nummer 2 een foto neerzetten.
De keerzijde van succesquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:02 schreef Beschouw het volgende:
Zet Beschouw maar een foto. Kan ik potver geen punten scoren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |