Tweede plaats (2 punten)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Zapper het volgende:
Hoofdsponsor Philips stuurde Kluivert alvast een welkomstgeschenk
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:08 schreef SCH het volgende:
Kluivert kan maar niet goed krijgen van de luister-cd van zijn autobiografie
Winnaars feli. Dat de volgende foto maar snel mag komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Urquhart het volgende:
Overgang naar PSV klinkt Kluivert als muziek in de oren
Urqudinges heeft nog dik twee uur de tijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
Het loopt trouwens prima in de nieuwe opzetHopelijk heeft die Urqudinges een narcoleptische aanval, dan mag ik eindelijk weer eens
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Patrick reageert verrast op de winnaar van deze ondertitel
Is goed, maar 's avonds ben ik hier eigenlijk nooit aanwezig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Beschouw het volgende:
Het moet geen mode worden om als winnaar geen nieuwe foto te plaatsen![]()
Denk dat we daar maar puntenaftrek voor gaan geven.
SCH, de beurt is aan jou.
ik hou het bijna niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Willen jullie de uitslag zo al?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
tweede
Beschouw: Ego Van den Herik groter dan De Kuip
Sorry, too close to callquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
ik eis een hertelling
Te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
ik vond die van methodmich t leukste
Vroeger schreeuwde Jorien het nog van de daken....
Klachten kunnen alleen per email behandeld wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
ik vond die van methodmich t leukste
Vroeger schreeuwde Jorien het nog van de daken....
Krijg je zoveel klachten ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten kunnen alleen per email behandeld worden![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef BigFire het volgende:
al snap ik de winnende zin niet helemaal... of moet ik het op een Homer Simpson manier lezen? hmmm wafels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |