Klachten kunnen alleen per email behandeld wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:32 schreef toma het volgende:
ik vond die van methodmich t leukste
Vroeger schreeuwde Jorien het nog van de daken....
Krijg je zoveel klachten ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Klachten kunnen alleen per email behandeld worden![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef BigFire het volgende:
al snap ik de winnende zin niet helemaal... of moet ik het op een Homer Simpson manier lezen? hmmm wafels![]()
Vond je die van mij niet leuk, SCH?quote:
SCH is met alles anders en dwarsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef BigFire het volgende:
humor is voor iedereen weer anders dus je zal ermee moeten leven
Ik snapte hem nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vond je die van mij niet leuk, SCH?
een wat ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet![]()
De winnende is een soort kamagurka en daar houd ik van![]()
Valt me mee dat hij drie prijzen heeft uitgereikt en niet een gedeelde tweede plaats en geen eerste ofzoquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij drie prijzen heeft uitgereikt en niet een gedeelde tweede plaats en geen eerste ofzo
Oh reallyquote:
quote:
jammer (voor mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:58 schreef Zjakkie het volgende:
Het ligt aan jou.
Achja het is vast een hint van God dat ik mn tentamen voor morgen moet gaan leren. Probeer het morgen nog wel even.quote:Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
Waarom doet niemand dat deze week?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:44 schreef Beschouw het volgende:
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |