quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:52 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook ff een logo'tje gemaakt.
Vinden jullie het iets?
De stem van de fokker teltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Geweldig toma.Prima werk.
Echte grote klasse.
Nog ff wachten of Weebl iets inlevert. Als dat zo is, stemmen we wel welk logo we gaan gebruiken. Of we gebruiken ze alletwee.
Gebruik die van toma maar. Die is sowieso veel beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Geweldig toma.Prima werk.
Echte grote klasse.
Nog ff wachten of Weebl iets inlevert. Als dat zo is, stemmen we wel welk logo we gaan gebruiken. Of we gebruiken ze alletwee.
Niet zo bescheiden Weebl. In ieder geval bedankt voor je moeitequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gebruik die van toma maar. Die is sowieso veel beter
Staat inmiddels in de OPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gebruik die van toma maar. Die is sowieso veel beter
Vanmiddag om 1800, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:35 schreef toma het volgende:
Uitslag ?
Daarna zal ik een eerste tussenstandje geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vanmiddag om 1800, zoals gewoonlijk.
edit: nee toch niet. vanwege de loting van de CL en dergelijke post ik de uitslag om 1700
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |