Die winnen negen van de tien keer. Het is gewoon een kwestie van wie hem het eerste maakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:05 schreef SCH het volgende:
Dacht al dat die van VoreG zou winnen. Meest flauwe en voorspelbare en inkopbare.
Jammer.
je hebt al enige uren het recht om een foto te plaatsen heur. Ik zou zeggen, plaats er een!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef Beschouw het volgende:
Benieuwd waar Baklap uithangt. Die had toch wel een beetje gelijk met zijn commentaar over het lage niveau van de inzendingen, een paar maanden geleden.
Maar de foto's nodigen vaak ook niet uit tot het verzinnen van pakkende onderschriften
Ik heb niet gewonnen. VoreG moet toch foto plaatsen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt al enige uren het recht om een foto te plaatsen heur. Ik zou zeggen, plaats er een!
Wil nog wel ff wachten op VoreGquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
als de winnaar niet binnen 2 uur met een foto op de proppen komt, mogen de nummers 2 en 3 dat voor hun rekening nemen.
Omdat jij het zegt. Wachten op VoreG duurt eeuwen....quote:
Eerst gillen ze en dan blijven ze wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:58 schreef Beschouw het volgende:
Staat er een foto, is er niemand.![]()
Behalve Bluezz dan.![]()
Zal ik de uitslag dan maar bekendmaken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst gillen ze en dan blijven ze weg![]()
En dan een winnaar krijgen die vervolgens niet van zich laat horenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
een poll zodat we kunnen stemmen op de winnaar ofzo ?
ik roep ook maar watquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dan een winnaar krijgen die vervolgens niet van zich laat horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |