enGCatjuhquote:Jaap Stam, geërgerd tegen kind dat vraagt hoe lang hij nog voetbalt: "Er is geen haar op mijn hoofd die aan stoppen denkt."
Maikaloquote:Jaap Stam moest even bedenken wat zijn handtekening ook alweer was
SCHquote:Mysterie rond blauwe rechteroog Jaap Stam opgelost. 'Het meisje met de adidaspet' is nog steeds voortvluchtig.
BigFirequote:
Urquhartquote:Tatoe Jaap draait overuren op Open Dag Ajax.
AirRaidquote:Supporter: "Jaap, met de kerst kampioen?"
Jaap: "Daar teken ik voor"
Beschouwquote:Jaap tegen blonde breezah sletje "hier heb je mijn nummer, bel me vanavond"
Dubnobasswithmyheadmanquote:''Meneer, meneer. Bent u Jan van Halst?''
dvdkquote:"Als je dan hier linksaf gaat en die weg volgt rijd je zo Eindhoven in."
quote:"Jaahaap, jaaaap kijk nou naar m'n pet , KIJK DAN!!"
jouw inzending was blanco op het moment van opstellen/jureringquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
1. mijne staat niet in het overzicht
2. iSCH plagiaat
3. Feli beschouw
Bij deze dan:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
de nummers 2 en 3 mogen inmiddels wat mij betreft een foto plaatsen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef WeebI het volgende:
jezus wat een kutfoto
Tis ook nooit goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Maikalo het volgende:
je kan inderdaad geen bal met deze foto
Dat komt omdat er al zolang op de foto gewacht werd. En omdat ik niet later de tijd had om te beoordelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef dvdk het volgende:
jezus hey de vorige pic had je nog niet eens een dag voor om te ontdekken dat er een nieuwe was, laat staan een comment te posten.....hadden julie niet even kunnen wachten tot zodat dat meer mensen hadden kunnen replyien, alvorens de uitslag al te gaan posten??
m.a.w. er zit niet eens 24 uur tussen het posten van een nieuwe foto en het posten van de uitslag![]()
check!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:56 schreef WeebI het volgende:
sanger, normaal als het lang duurt voordat de winnaar een nieuwe foto post, mag iemand anders dat doen (liefst nummer 2 of 3), maar dan blijven de 'rechten' om de nieuwe winnaar te kiezen wel bij de vorige winnaar.
maakt op zich niet uit, maar zo gaat het normaal gesproken.
anyway, als die Engcatjuh voor 1600 geen foto heeft gepost dump ik er wel één op (of mich of bb-king)
dubbelcheckquote:
2 . . .quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Grønkjær heeft heel wat uit te leggen aan zijn 2 minnaars die elkaar toevallig tegen kwamen.
1 . . .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Grote bek achter het hek
Shit, nu heeft Social Disorder alweer gewonnen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Huilende Gronkjaer: "Jij zag toch wat Heitinga deeheeheeheed?"
Plagiaat!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Trek eens aan m'n vinger...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
* EnGCatjuh zit met de F5 in de aanslag
Gaat ongetwijfeld weer lang duren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
En wie pakt de prijzen vandaag?
Misschien worden jullie wel de nr's één en twee...quote:
Jupquote:
Ik zat te twijfelen tussen deze en die ik heb gepostquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
En zo is Tevez dus aan zijn litteken gekomen
ik ookquote:
Die winnen negen van de tien keer. Het is gewoon een kwestie van wie hem het eerste maakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:05 schreef SCH het volgende:
Dacht al dat die van VoreG zou winnen. Meest flauwe en voorspelbare en inkopbare.
Jammer.
je hebt al enige uren het recht om een foto te plaatsen heur. Ik zou zeggen, plaats er een!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef Beschouw het volgende:
Benieuwd waar Baklap uithangt. Die had toch wel een beetje gelijk met zijn commentaar over het lage niveau van de inzendingen, een paar maanden geleden.
Maar de foto's nodigen vaak ook niet uit tot het verzinnen van pakkende onderschriften
Ik heb niet gewonnen. VoreG moet toch foto plaatsen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt al enige uren het recht om een foto te plaatsen heur. Ik zou zeggen, plaats er een!
Wil nog wel ff wachten op VoreGquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
als de winnaar niet binnen 2 uur met een foto op de proppen komt, mogen de nummers 2 en 3 dat voor hun rekening nemen.
Omdat jij het zegt. Wachten op VoreG duurt eeuwen....quote:
Eerst gillen ze en dan blijven ze wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:58 schreef Beschouw het volgende:
Staat er een foto, is er niemand.![]()
Behalve Bluezz dan.![]()
Zal ik de uitslag dan maar bekendmaken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst gillen ze en dan blijven ze weg![]()
En dan een winnaar krijgen die vervolgens niet van zich laat horenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
een poll zodat we kunnen stemmen op de winnaar ofzo ?
ik roep ook maar watquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En dan een winnaar krijgen die vervolgens niet van zich laat horen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:55 schreef Beschouw het volgende:
Ideetje?
Als we eens afspreken dat de plaatser van een een nieuwe foto exact de eindtijd vermeldt, waarop de uitslag bekendgemaakt wordt. Als een uur daarna de winnaar niets van zich laten horen heeft, plaatst nummer 2 een nieuwe foto en als die niet reageert binnen een half uur, dan nummer 3. Als die ook niets van zich laat horen binnen een kwartier, dan mag iedereen een foto plaatsen.
Belangrijk is wel dat de eerste eindtijd een tijd moet zijn, waarop veel deelnemers aan dit topic aanwezig zijn. Twee dagen later om 21.00 's avonds of zo?
Als iemand andere ideeën heeft, laat het maar weten.
Iemand anders nog?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:07 schreef WeebI het volgende:
twee dagen duurt veel te lang
het moet wel een lekker snel spelletje zijn, een dag is lang genoeg.
Verklaar bovenstaande eens? Dan is het mogelijk om steeds op jezelf te stemmen toch? Of lees ik dat verkeerdquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Beschouw het volgende:
De plaatser van de foto mag ook deelnemen aan de volgende ronde. Hij of zij kan dus ook een onderschrift bij de eigen foto maken.
quote:Verzin een onderschrift bij de geplaatste foto.
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 11 uur 's morgens de volgende foto in dit topic. De uitslag wordt de volgende dag tussen 20.00 en 22.00 uur bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Er wordt een stand bijgehouden (door Beschouw) van de deelnemers die op de plaatsen 3, 2 en 1 eindigen (resp. 1, 2 en 5 punten). De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
Da's wel erg kort om mee te doen, maar we kunnen het proberenquote:Ik vind gewoon: tussen 2000 en 2200 een foto plaatsen, de volgende dag tussen 1800 en 2000 de uitslag geven.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
Beschouw is vanaf nu competitieleider en zal er ongetwijfeld net zo'n grote chaos van maken als de KNVB. Tijdens de winterstop ontslaan we hem wel weer
Oké, dat mag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef SCH het volgende:
Beschouw is vanaf nu competitieleider en zal er ongetwijfeld net zo'n grote chaos van maken als de KNVB. Tijdens de winterstop ontslaan we hem wel weer
2e plaats (2 punten)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Zelfs verkleed als Duitse mascotte maakt Beschouw weinig vrienden
1e plaats (5 punten)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef BB-King het volgende:
Vooroordeel bevestigd... Duitsers hebben een grote bek!
vitessezuid113 feli. Plaats zsm een foto aub. Uitslag dan morgenavond tussen 18.00 en 20.00 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Johan Vogel beschikt nu ook over een duits paspoort.
quote:Verzin een onderschrift bij de geplaatste foto.
De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic. De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt door degene die de foto heeft geplaatst.
Er wordt een stand bijgehouden (door Beschouw) van de deelnemers die op de plaatsen 3, 2 en 1 eindigen (resp. 1, 2 en 5 punten). De winnaar van dit klassement ontvangt aan het einde van het jaar de VBL-Onderschrift Award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |