enGCatjuhquote:Jaap Stam, geërgerd tegen kind dat vraagt hoe lang hij nog voetbalt: "Er is geen haar op mijn hoofd die aan stoppen denkt."
Maikaloquote:Jaap Stam moest even bedenken wat zijn handtekening ook alweer was
SCHquote:Mysterie rond blauwe rechteroog Jaap Stam opgelost. 'Het meisje met de adidaspet' is nog steeds voortvluchtig.
BigFirequote:
Urquhartquote:Tatoe Jaap draait overuren op Open Dag Ajax.
AirRaidquote:Supporter: "Jaap, met de kerst kampioen?"
Jaap: "Daar teken ik voor"
Beschouwquote:Jaap tegen blonde breezah sletje "hier heb je mijn nummer, bel me vanavond"
Dubnobasswithmyheadmanquote:''Meneer, meneer. Bent u Jan van Halst?''
dvdkquote:"Als je dan hier linksaf gaat en die weg volgt rijd je zo Eindhoven in."
quote:"Jaahaap, jaaaap kijk nou naar m'n pet , KIJK DAN!!"
jouw inzending was blanco op het moment van opstellen/jureringquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
1. mijne staat niet in het overzicht
2. iSCH plagiaat
3. Feli beschouw
Bij deze dan:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
de nummers 2 en 3 mogen inmiddels wat mij betreft een foto plaatsen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef WeebI het volgende:
jezus wat een kutfoto
Tis ook nooit goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Maikalo het volgende:
je kan inderdaad geen bal met deze foto
Dat komt omdat er al zolang op de foto gewacht werd. En omdat ik niet later de tijd had om te beoordelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef dvdk het volgende:
jezus hey de vorige pic had je nog niet eens een dag voor om te ontdekken dat er een nieuwe was, laat staan een comment te posten.....hadden julie niet even kunnen wachten tot zodat dat meer mensen hadden kunnen replyien, alvorens de uitslag al te gaan posten??
m.a.w. er zit niet eens 24 uur tussen het posten van een nieuwe foto en het posten van de uitslag![]()
check!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:56 schreef WeebI het volgende:
sanger, normaal als het lang duurt voordat de winnaar een nieuwe foto post, mag iemand anders dat doen (liefst nummer 2 of 3), maar dan blijven de 'rechten' om de nieuwe winnaar te kiezen wel bij de vorige winnaar.
maakt op zich niet uit, maar zo gaat het normaal gesproken.
anyway, als die Engcatjuh voor 1600 geen foto heeft gepost dump ik er wel één op (of mich of bb-king)
dubbelcheckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |