Waarschijnlijk lesbisch met elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zody het volgende:
Hoe zouden de zusjes zijn als ze dronken zijn....
Doe dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef Zody het volgende:
graag
Ik ook. Marcel kijkt héél ongemakkelijk, zit voortdurend met zijn benen te wiebelen, hoewel hij nu weer wat meer loskomt, lijkt het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie zou er nu een familiegeheim met zich meedragen?![]()
Ik gok op Etienne en zijn papa. Iets met incest of dat opa fout in de oorlog was![]()
Ik denk een soort Nathalie en Dido keer 8.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zody het volgende:
Hoe zouden de zusjes zijn als ze dronken zijn....
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie zou er nu een familiegeheim met zich meedragen?![]()
Ik gok op Etienne en zijn papa. Iets met incest
maak me gek, zolang het maar niet op de wc isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lesbisch met elkaar![]()
incl of excl babystem?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk een soort Nathalie en Dido keer 8.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.
Of zuurstofgebrek bij de geboortequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.
Die babystem krijg je er als ze nuchter zijn ook al extragratis bij.quote:
"Ik moest de piemel van mijn papa aanraken. Nu haat ik buitenlanders."quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
! Dat is wel de meest idiote link tussen misbruik en denkbeelden die ik OOIT gehoord heb.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Gooi die spelletjes door het raam
helaas hebben ze geen raam
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen met z'n tweeën naar het toilet gaan![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ik moest de piemel van mijn papa aanraken. Nu haat ik buitenlanders."![]()
ik doe het ook niet, en dit leek me redelijk abnormaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een stel.
Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen met z'n tweeën naar het toilet gaan![]()
That's because she's hot!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde rookt veel.
Nog niet genoeg. Iemand een jerrycan benzine toevallig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde rookt veel.
WHAHAHA, welke doos trekt dan ook billendoekjes doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik doe het ook niet, en dit leek me redelijk abnormaal
Duo Smetvrees praat wel erg vaak over poes, anus en kakken. Maar ik geef toe: ik zet ze meestal op mute, dus misschien is het toeval dat ik dat net tref.
Maar goed, het duo blieft dus geen toiletpapier te gebruiken en hebben zelf billendoekjes meegenomen. Wat dus prompt de WC verstopt
Ik haat die dikke domme Viola ripoff nu al.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt zichzelf dolkomisch.
Ja, die gooi je niet bij het oud vuilquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Die Jeroen is toch echt wel een lekker snackje![]()
Ik word er niet warm van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
billendoekjes is natquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het verschil tussen billendoekjes en wc papier?
Heb ik ook aan zitten denken, maar op een of andere manier lijkt dat me niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Of het geheim is dat Marcel en Etienne eigenlijk een stelletje is.
Mijn streams staan even uit vanwege mijn downloadsnelheid.quote:
Of dat Egbert zegt: "Marcia is in werkelijkheid... mijn neukertje!"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Of het geheim is dat Marcel en Etienne eigenlijk een stelletje is.
Dan heb je het gelukkig begrepenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]! Dat is wel de meest idiote link tussen misbruik en denkbeelden die ik OOIT gehoord heb.
Nep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Vet als een kaassoufflé en het intellect van een bitterbal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Billendoekjes zijn nat en eventueel geparfumeerd. Als je je hol hebt afgeveegd met gewone wc-papier, dan veeg je nog ff extra met billendoekjes. Lekker fris en fruitig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het verschil tussen billendoekjes en wc papier?
Dido in het kwadraatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef flugeltje het volgende:
O schatje mag ik van jou nog één keer de asbak, het is unbelievable...
Klinkt appetijtelijk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vet als een kaassoufflé en het intellect van een bitterbal.
Is een ongemanipuleerde capquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn streams staan even uit vanwege mijn downloadsnelheid.
Zeg me dat dit een ongemanipuleerde cap is!![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Ja vind je? Ja echt? O nou, dank je.."quote:
en dat voor iemand die graag naar bruine sterren kijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef KlootMajoor het volgende:
Oh...
Die ook lekker ruiken toch?
Die had ik ook
Eerst het ruwe eraf schuren met Aldi pleepapier, daarna het streamlinen met vochtige reukdoekjes
Zij doen het puur alleen met die doekjes? schiet ook niet op, want het is afwerkingspapier, geen hardcore asswhipe spul
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Moeder en dochter. Dat handje.
[afbeelding]
Shit, daar heb ik nu zin in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
bitterbal
[BB SC#11] Zwaaitopicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:48 schreef henk.jansen het volgende:
In BBUK7 heeft Pete gewonnen.
Perfect, hoe jongen het heeft gedaan.
Probeer het maar eens met een Gilles de La Tourette probleem
Ik vond het een hele emotionele uitzending.
Hoop dat BB6 Talpa ook ooit op zo'n niveau komt. Winkers,Shit
Channel4 Proficiat![]()
![]()
![]()
Nu doe je de bitterbal toch onrecht aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde rookt veel.
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is een ongemanipuleerde cap![]()
ik doe altijd graag dingen die mensen vragen
Dat zit wel goed tussen die twee, lichaamstaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Dat dus inderdaadquote:
Wie jankt er?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske..
Dat 't Hilde zou zijn, nooit gedacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske..
Dat gaat wel leuk worden als ze straks zonder zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Inca het volgende:
Hoeveel sloffen sigaretten hebben die gasten bij zich?
Niemand. Toch?quote:
Zal straks tegenvallen als hun voorraad bijna op isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Wat wordt er enorm veel gerookt, zeg.
In een bepaalde houding tijdens een bepaalde handeling is het bijzaak, die handeling is dus in zoverre een fijne gebeurtenis dat automatisch de bijzaak ook leuk wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Zody het volgende:
[..]
en dat voor iemand die graag naar bruine sterren kijkt![]()
En dan geen buitenlucht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel een paar bij die veel drinken. Hilde heeft nog nooit zó gezond geleefd zegt ze.... Kaasje, wijntje, heerlijk vind ze dat. Marcel gaf haar groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ohh ik dacht dat je daarom zei dat er een Lieske was, die herinner ik me als jankerdquote:
Hebben ze bij Micheline wel kinderen in de familie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Die Micheline klinkt exact zo dom en onwetend als Lieske
Piepiepiepiepiepwapperwapper
Bedoel jij niet Gigi Ravelli ???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef GeKa het volgende:
Ligt het nou aan mij of... maar die Milica die komt mij zo bekend voor. Is ze niet eerder ergens al op tv geweest?
Ik herinner me meer de verafgoding van Scanman01.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je daarom zei dat er een Lieske was, die herinner ik me als jankerd
Man, als ze erachter komen dat ze tot het eind (als ze dat halen natuurlijk) niet naar buiten kunnen! Vraag me af wie er meteen zijn koffers gaat pakken.quote:
Nooit, want "tog" is geen woord. En 'word' moet een extra 't', en 'gebruit' kan wel een 'k' gebruiken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:52 schreef Bommel12 het volgende:
hoe vaak word het woord "tog"wel niet gebruit :S
Marcel is de Naat van BB6, geeft iedereen gelijk bij gebrek aan een beter antwoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel een paar bij die veel drinken. Hilde heeft nog nooit zó gezond geleefd zegt ze.... Kaasje, wijntje, heerlijk vind ze dat. Marcel gaf haar groot gelijk.
Naat en Died vonden zich ook dik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Dat paarse zusje vind ik echt fuking irritant.... Ik ben niet slank... hou je bek zeg je bent echt niet dik!
En ze praat zo fucking irritant ala nathalie... kutkind... als eerste exit graag!!!!!
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef ruby het volgende:
Etienne wil een travestietenavond.
Ik weet weer genoeg.![]()
Vrouwen die zichzelf niet dik vinden zijn een zelfzaamheid volgens mij.quote:
Weten ze dat nog niet dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, als ze erachter komen dat ze tot het eind (als ze dat halen natuurlijk) niet naar buiten kunnen!
Het laatste dat ik heb gelezen, is dat ze denken dat het alleen de eerste week is.quote:
Wat was er nu eigenlijk waar van het verhaal dat jij en golfer in BB6 zouden zitten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Hilde en hildekind hand in hand, is dat om iets te bewijzen ?
Of zitten ze thuis ook zo
Ja, dat lijkt me dikke pret.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef ruby het volgende:
Etienne wil een travestietenavond.
Ik weet weer genoeg.![]()
Nee, ze denken dat ze na de eerste liveshow de tuin in kunnen heb ik gehoordquote:
Heel, maar dan ook heel erg weinigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
Wat was er nu eigenlijk waar van het verhaal dat jij en golfer in BB6 zouden zitten?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
Jeeeuuuuuj, Hilde wil gaan douchen. Nu gaat het echt beginnen.![]()
henk, doe me een plezier en lees de FAQ even door. COS is iets anders dan de SC van vorig jaar. Het is de bedoeling ontopic te blijven over de streams. Overige zaken mogen in het aparte SC topic.quote:
Ik denk dat Janine wel helemaal los zal gaan. En Hilde heeft er ook wel zin in dacht ik zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dikke pret.
Hoewel, die avond eindigde wel leuk. Maar we hebben dit keer geen Linda
(of misschien toch wel?)
Dus ook hij weet niet dat ze ook achter de spiegels staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef Zody het volgende:
Ettiene boeit de cameras onder de douche helemaal niets.... maar weet precies hoe je niet in beeld kan komen 9 van de 10 keer
Nou, leuk.quote:
Zeg maar gerust: helemaal niets.quote:
Jammer.quote:
Etiënne en Rik zou kunnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af, of er uberhaupt nog mogelijkheden zijn tot koppel-vorming...even de oudjes buiten beschouwing gelaten. Hoorde dat de meeste een vriend/vriendin thuis hadden...
Oke dan praten we poepquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
henk, doe me een plezier en lees de FAQ even door. COS is iets anders dan de SC van vorig jaar. Het is de bedoeling ontopic te blijven over de streams. Overige zaken mogen in het aparte SC topic.
Milica heeft niemand... dus daar zullen een aantal jongens wel een gokje wagen. Marcia heeft sinds een maand weer verkering, dus misschien is dat nog wel te verpestenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af, of er uberhaupt nog mogelijkheden zijn tot koppel-vorming...even de oudjes buiten beschouwing gelaten. Hoorde dat de meeste een vriend/vriendin thuis hadden...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Etiënne en Rik zou kunnen.
20-08-2006 00:00
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica heeft niemand... dus daar zullen een aantal jongens wel een gokje wagen. Marcia heeft sinds een maand weer verkering, dus misschien is dat nog wel te verpesten
Dat handje schuift zo naar binnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Nee, ze zei "áls ik een vriendje had gehad'....quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?
Jij bent verder wel goed bij je hoofdquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat handje schuift zo naar binnen![]()
Op de WC of in de slaapkamer (als er niemand is uiteraard)quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:04 schreef superhero87 het volgende:
Zie ik het goed of zijn er ook niet echt goede roddelplekken in het huis?![]()
In BB5 zaten ze altijd buiten te roddelen![]()
Haha, dat dacht ik dus ook. Totdat ik even de virtuele tour van het huis heb gedaan. Best veel bijgebouwd nu. Plaats zat!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:04 schreef superhero87 het volgende:
Zie ik het goed of zijn er ook niet echt goede roddelplekken in het huis?![]()
In BB5 zaten ze altijd buiten te roddelen![]()
Heeft ze ook volgens mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?
Mooi zo! ik wacht met spanning afquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik dus ook. Totdat ik even de virtuele tour van het huis heb gedaan. Best veel bijgebouwd nu. Plaats zat!
Hmm dat is iets dat ik me niet kan voorstellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
Janine is ook nog vrij he! Dus die kan ook nog een koppel vormen met iemand.
Ik ga eens over de schutting schreeuwen ondanks dat ze me niet horen danquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica heeft niemand... dus daar zullen een aantal jongens wel een gokje wagen. Marcia heeft sinds een maand weer verkering, dus misschien is dat nog wel te verpesten
Ik denk dat Janine en Marcel best een item kunnen zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Hmm dat is iets dat ik me niet kan voorstellen![]()
Het is wel veel ja...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kettingrokers
Nee, ik heb nu totaal helemaal NIKS met deze groep
Echte billendoekjes (dus niet wet wipes) zijn voor baby billen bedoeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef KlootMajoor het volgende:
Oh...
Die ook lekker ruiken toch?
Die had ik ook
Eerst het ruwe eraf schuren met Aldi pleepapier, daarna het streamlinen met vochtige reukdoekjes
Zij doen het puur alleen met die doekjes? schiet ook niet op, want het is afwerkingspapier, geen hardcore asswhipe spul
Zou het kunnen zijn dat bewoners dingen opgestoken hebben van BB5 (Joost!) en thuis al dingen hebben bedacht?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:08 schreef Kinga het volgende:
Oke even algemene indruk na 1 dag streams kijken. Volgens mij is deze groep iig wel inventiever en meer bereid tot idioterie dan BB 5. Ik bedoel ze zijn al met die verdomde spelletjes begonnen! En zag paar minuten geleden die Micheline met aluminium folie prullen. Maar ja, dat is ook maar opmerking na 1 dag.
ze mag ze binnenkort bij de exit uittestenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef Zody het volgende:
Een van de zusjes heeft schoenen waar ze nog niet buiten mee is geweest, wedden dat dat zo blijft
haha ja dat lijkt er meer opquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat Janine en Marcel best een item kunnen zijn.
Ruud de Wild had het gevraagdquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:09 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ze mag ze binnenkort bij de exit uittesten![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wicked, ook bedankt van mij hoor
Ze lijken idd niet verkeerd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Hilde mag een simpele huisvrouw zijn maar ik vind 'r vooralsnog best leuk. En haar dochter is een lief meiske; mama zal heel wat traantjes moeten drogen denk ik.![]()
Jaaaaa! Leuk leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
Als de hotline nu gaat moet Monique hem opnemen
Die quote ik even.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:13 schreef CartWOman het volgende:
Hilde doet me een beetje aan yvonne denken.![]()
Thanks... maar mijn favoriet blijft nog steeds Michelinequote:
Ik ga voor Milicaquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks... maar mijn favoriet blijft nog steeds Micheline
Om 12 uur snachts...wat een tijd om dat te doen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:16 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij gaat ze de plee schoonmaken...of is dat geen chlorix?
Voordeel voor de zusjes, die kunnen het al niet met klok....quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:17 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze beseffen waarschijnlijk niet dat het al over 12-en is
Gaat deze meuk nog door tijdens oud en nieuw?
Kunnen ze mooi niet aftellen
Ze me dat het niet waar is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
Dochter moet mams helpen douchen? Jezus
Ik kan me voorstellen dat er plekken zijn waar ze zelf niet bij kan.quote:
Ik geloof niet dat ik dat wil zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
Dochter moet mams helpen douchen? Jezus
Leuk stel. Mogen wel ver komen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:29 schreef CartWOman het volgende:
'Mam, wil je dat ik erbij blijf?'
'Ja doe maar, is wel gezellig.'
'Ok, ga ik eerst even plassen.'
Lief.
Ja, want als ze weten hoe laat het is is alles verpest?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef KlootMajoor het volgende:
Of wacht, Big 'funspoiling' Brother zal wel weer een indicatie gaan geven van hoe laat het is, nog VOOR de liveuitzending van start gaat
afleidingsmaneuvrequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt het wel gezellig als haar dochter erbij is als ze gaat douchen.
Nou doei.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
Er werd vanmiddag gerept hier over het domme gelul in het huis.
Hier op het forum is het niet veel beter![]()
Ga zo door![]()
Nou nee, ben ik al van genezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou doei.
Misschien is dit wat voor je: http://v-friends.nl/
Ze is gewoon net Naomi Campbell.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
Ach ja, ze heeft iig personality he. Kon je niet zeggen van een Menno of Ingrid.
Inderdaad. Ik hoop dat ze lang blijft.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:33 schreef superhero87 het volgende:
Ondanks dat ze soms irritant is, begin ik Janine steeds grappiger te vinden![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Zody het volgende:
Ik ga van het bier over op het water, iemand die bezwaar heeft dat ik een ander glas pak?
Niet in mijn huisquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Zody het volgende:
Ik ga van het bier over op het water, iemand die bezwaar heeft dat ik een ander glas pak?
quote:
quote:Welcome to Queertown.
Population: you.
Zit er geluid op de streams dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:39 schreef Gert het volgende:
Zat net ff in de badkamer mee te kijken.
Janine heeft dezelfde voortreffelijke eigenschap als BB5-Nathalie: wat is het toch zálig als je na een tijdje het geluid weer afzet.![]()
herstel*quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze zijn nu aan het " Kanon-Zingen" ?
Ze kunnen beter een kanon op ze afvuren
En mijn badkamer hoeft ze niet te doen.... das echt met de franse slag, doe dan nixquote:
Dat is een belediging voor Patty Brardquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Janine=Patty Brard.
Ja net zo labielquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Janine=Patty Brard.
2 voor in de klikoquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Janine=Patty Brard.
De eerste liveuitzending is pas maandag 28 augustus, morgen is de kickoff, met de beelden van de bewoners die het huis in gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Dit gaat kijkcijfers kosten , wat gaan ze in hemelsnaam uitzenden tijdens de eerste live uitzending
Dat zingen ja, maar what else?
Leuke, mooie meid ja. Toch vind ik Micheline mooier.quote:
Kan ik van harte mee instemmen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Wie mogen exit: Rik, Tijn, Marcel, Etienne, Monique, Sabrina
Blijven: Milica, Hilde, Egbert, Marcia, Marlies, Janine, Jeroen, Semih, Micheline
Alles wordt gericht op de geheime missie van Jeroen en Milica natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Dit gaat kijkcijfers kosten , wat gaan ze in hemelsnaam uitzenden tijdens de eerste live uitzending
Dat zingen ja, maar what else?
je zat stiekum mee te doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Godsamme, wat een gewéldig spelletje. Jammer dat sommige bewoners nog meedoen ook
[afbeelding]
Waarom mag Janine blijven dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik van harte mee instemmen.
morgen Braziliequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:51 schreef Wishjuh het volgende:
Heeft Sabrina van elk land een shirtje ofzow? Gisteren had ze al een shirtje aan met Italie erop... nu Argentina.. hmz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |