Ze me dat het niet waar is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
Dochter moet mams helpen douchen? Jezus
Ik kan me voorstellen dat er plekken zijn waar ze zelf niet bij kan.quote:
Ik geloof niet dat ik dat wil zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
Dochter moet mams helpen douchen? Jezus
Leuk stel. Mogen wel ver komen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:29 schreef CartWOman het volgende:
'Mam, wil je dat ik erbij blijf?'
'Ja doe maar, is wel gezellig.'
'Ok, ga ik eerst even plassen.'
Lief.
Ja, want als ze weten hoe laat het is is alles verpest?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef KlootMajoor het volgende:
Of wacht, Big 'funspoiling' Brother zal wel weer een indicatie gaan geven van hoe laat het is, nog VOOR de liveuitzending van start gaat
afleidingsmaneuvrequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:27 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt het wel gezellig als haar dochter erbij is als ze gaat douchen.
Nou doei.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:32 schreef henk.jansen het volgende:
Er werd vanmiddag gerept hier over het domme gelul in het huis.
Hier op het forum is het niet veel beter![]()
Ga zo door![]()
Nou nee, ben ik al van genezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou doei.
Misschien is dit wat voor je: http://v-friends.nl/
Ze is gewoon net Naomi Campbell.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
Ach ja, ze heeft iig personality he. Kon je niet zeggen van een Menno of Ingrid.
Inderdaad. Ik hoop dat ze lang blijft.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:33 schreef superhero87 het volgende:
Ondanks dat ze soms irritant is, begin ik Janine steeds grappiger te vinden![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Zody het volgende:
Ik ga van het bier over op het water, iemand die bezwaar heeft dat ik een ander glas pak?
Niet in mijn huisquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:34 schreef Zody het volgende:
Ik ga van het bier over op het water, iemand die bezwaar heeft dat ik een ander glas pak?
quote:
quote:Welcome to Queertown.
Population: you.
Zit er geluid op de streams dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:39 schreef Gert het volgende:
Zat net ff in de badkamer mee te kijken.
Janine heeft dezelfde voortreffelijke eigenschap als BB5-Nathalie: wat is het toch zálig als je na een tijdje het geluid weer afzet.![]()
herstel*quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze zijn nu aan het " Kanon-Zingen" ?
Ze kunnen beter een kanon op ze afvuren
En mijn badkamer hoeft ze niet te doen.... das echt met de franse slag, doe dan nixquote:
Dat is een belediging voor Patty Brardquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Janine=Patty Brard.
Ja net zo labielquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Janine=Patty Brard.
2 voor in de klikoquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Janine=Patty Brard.
De eerste liveuitzending is pas maandag 28 augustus, morgen is de kickoff, met de beelden van de bewoners die het huis in gaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Dit gaat kijkcijfers kosten , wat gaan ze in hemelsnaam uitzenden tijdens de eerste live uitzending
Dat zingen ja, maar what else?
Leuke, mooie meid ja. Toch vind ik Micheline mooier.quote:
Kan ik van harte mee instemmen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Wie mogen exit: Rik, Tijn, Marcel, Etienne, Monique, Sabrina
Blijven: Milica, Hilde, Egbert, Marcia, Marlies, Janine, Jeroen, Semih, Micheline
Alles wordt gericht op de geheime missie van Jeroen en Milica natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Dit gaat kijkcijfers kosten , wat gaan ze in hemelsnaam uitzenden tijdens de eerste live uitzending
Dat zingen ja, maar what else?
je zat stiekum mee te doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Godsamme, wat een gewéldig spelletje. Jammer dat sommige bewoners nog meedoen ook
[afbeelding]
Waarom mag Janine blijven dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ik van harte mee instemmen.
morgen Braziliequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:51 schreef Wishjuh het volgende:
Heeft Sabrina van elk land een shirtje ofzow? Gisteren had ze al een shirtje aan met Italie erop... nu Argentina.. hmz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |