Waarschijnlijk lesbisch met elkaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zody het volgende:
Hoe zouden de zusjes zijn als ze dronken zijn....
Doe dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef Zody het volgende:
graag
Ik ook. Marcel kijkt héél ongemakkelijk, zit voortdurend met zijn benen te wiebelen, hoewel hij nu weer wat meer loskomt, lijkt het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie zou er nu een familiegeheim met zich meedragen?![]()
Ik gok op Etienne en zijn papa. Iets met incest of dat opa fout in de oorlog was![]()
Ik denk een soort Nathalie en Dido keer 8.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zody het volgende:
Hoe zouden de zusjes zijn als ze dronken zijn....
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
Wie zou er nu een familiegeheim met zich meedragen?![]()
Ik gok op Etienne en zijn papa. Iets met incest
maak me gek, zolang het maar niet op de wc isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lesbisch met elkaar![]()
incl of excl babystem?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk een soort Nathalie en Dido keer 8.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.
Of zuurstofgebrek bij de geboortequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou zijn fascistische trekjes wel verklaren. Zoiets moet wel komen van misbruik ofzo.
Die babystem krijg je er als ze nuchter zijn ook al extragratis bij.quote:
"Ik moest de piemel van mijn papa aanraken. Nu haat ik buitenlanders."quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
! Dat is wel de meest idiote link tussen misbruik en denkbeelden die ik OOIT gehoord heb.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Gooi die spelletjes door het raam
helaas hebben ze geen raam
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen met z'n tweeën naar het toilet gaan![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ik moest de piemel van mijn papa aanraken. Nu haat ik buitenlanders."![]()
ik doe het ook niet, en dit leek me redelijk abnormaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een stel.
Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen met z'n tweeën naar het toilet gaan![]()
That's because she's hot!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde rookt veel.
Nog niet genoeg. Iemand een jerrycan benzine toevallig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde rookt veel.
WHAHAHA, welke doos trekt dan ook billendoekjes doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik doe het ook niet, en dit leek me redelijk abnormaal
Duo Smetvrees praat wel erg vaak over poes, anus en kakken. Maar ik geef toe: ik zet ze meestal op mute, dus misschien is het toeval dat ik dat net tref.
Maar goed, het duo blieft dus geen toiletpapier te gebruiken en hebben zelf billendoekjes meegenomen. Wat dus prompt de WC verstopt
Ik haat die dikke domme Viola ripoff nu al.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Hilde vindt zichzelf dolkomisch.
Ja, die gooi je niet bij het oud vuilquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Die Jeroen is toch echt wel een lekker snackje![]()
Ik word er niet warm van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
billendoekjes is natquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het verschil tussen billendoekjes en wc papier?
Heb ik ook aan zitten denken, maar op een of andere manier lijkt dat me niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Of het geheim is dat Marcel en Etienne eigenlijk een stelletje is.
Mijn streams staan even uit vanwege mijn downloadsnelheid.quote:
Of dat Egbert zegt: "Marcia is in werkelijkheid... mijn neukertje!"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Of het geheim is dat Marcel en Etienne eigenlijk een stelletje is.
Dan heb je het gelukkig begrepenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
[..]! Dat is wel de meest idiote link tussen misbruik en denkbeelden die ik OOIT gehoord heb.
Nep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Vet als een kaassoufflé en het intellect van een bitterbal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
Billendoekjes zijn nat en eventueel geparfumeerd. Als je je hol hebt afgeveegd met gewone wc-papier, dan veeg je nog ff extra met billendoekjes. Lekker fris en fruitig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat is het verschil tussen billendoekjes en wc papier?
Dido in het kwadraatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef flugeltje het volgende:
O schatje mag ik van jou nog één keer de asbak, het is unbelievable...
Klinkt appetijtelijk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vet als een kaassoufflé en het intellect van een bitterbal.
Is een ongemanipuleerde capquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn streams staan even uit vanwege mijn downloadsnelheid.
Zeg me dat dit een ongemanipuleerde cap is!![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Ja vind je? Ja echt? O nou, dank je.."quote:
en dat voor iemand die graag naar bruine sterren kijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef KlootMajoor het volgende:
Oh...
Die ook lekker ruiken toch?
Die had ik ook
Eerst het ruwe eraf schuren met Aldi pleepapier, daarna het streamlinen met vochtige reukdoekjes
Zij doen het puur alleen met die doekjes? schiet ook niet op, want het is afwerkingspapier, geen hardcore asswhipe spul
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Moeder en dochter. Dat handje.
[afbeelding]
Shit, daar heb ik nu zin in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
bitterbal
[BB SC#11] Zwaaitopicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:48 schreef henk.jansen het volgende:
In BBUK7 heeft Pete gewonnen.
Perfect, hoe jongen het heeft gedaan.
Probeer het maar eens met een Gilles de La Tourette probleem
Ik vond het een hele emotionele uitzending.
Hoop dat BB6 Talpa ook ooit op zo'n niveau komt. Winkers,Shit
Channel4 Proficiat![]()
![]()
![]()
Nu doe je de bitterbal toch onrecht aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:47 schreef Pinball het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde rookt veel.
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is een ongemanipuleerde cap![]()
ik doe altijd graag dingen die mensen vragen
Dat zit wel goed tussen die twee, lichaamstaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Moeder en dochter. Dat handje.
[afbeelding]
Dat dus inderdaadquote:
Wie jankt er?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske..
Dat 't Hilde zou zijn, nooit gedacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske..
Dat gaat wel leuk worden als ze straks zonder zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Inca het volgende:
Hoeveel sloffen sigaretten hebben die gasten bij zich?
Niemand. Toch?quote:
Zal straks tegenvallen als hun voorraad bijna op isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Wat wordt er enorm veel gerookt, zeg.
In een bepaalde houding tijdens een bepaalde handeling is het bijzaak, die handeling is dus in zoverre een fijne gebeurtenis dat automatisch de bijzaak ook leuk wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Zody het volgende:
[..]
en dat voor iemand die graag naar bruine sterren kijkt![]()
En dan geen buitenlucht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel een paar bij die veel drinken. Hilde heeft nog nooit zó gezond geleefd zegt ze.... Kaasje, wijntje, heerlijk vind ze dat. Marcel gaf haar groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ohh ik dacht dat je daarom zei dat er een Lieske was, die herinner ik me als jankerdquote:
Hebben ze bij Micheline wel kinderen in de familie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Die Micheline klinkt exact zo dom en onwetend als Lieske
Piepiepiepiepiepwapperwapper
Bedoel jij niet Gigi Ravelli ???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef GeKa het volgende:
Ligt het nou aan mij of... maar die Milica die komt mij zo bekend voor. Is ze niet eerder ergens al op tv geweest?
Ik herinner me meer de verafgoding van Scanman01.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je daarom zei dat er een Lieske was, die herinner ik me als jankerd
Man, als ze erachter komen dat ze tot het eind (als ze dat halen natuurlijk) niet naar buiten kunnen! Vraag me af wie er meteen zijn koffers gaat pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |