Dat 't Hilde zou zijn, nooit gedacht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Yes ladys and gentleman, we have a Lieske..
Dat gaat wel leuk worden als ze straks zonder zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Inca het volgende:
Hoeveel sloffen sigaretten hebben die gasten bij zich?
Niemand. Toch?quote:
Zal straks tegenvallen als hun voorraad bijna op isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Wat wordt er enorm veel gerookt, zeg.
In een bepaalde houding tijdens een bepaalde handeling is het bijzaak, die handeling is dus in zoverre een fijne gebeurtenis dat automatisch de bijzaak ook leuk wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Zody het volgende:
[..]
en dat voor iemand die graag naar bruine sterren kijkt![]()
En dan geen buitenlucht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel een paar bij die veel drinken. Hilde heeft nog nooit zó gezond geleefd zegt ze.... Kaasje, wijntje, heerlijk vind ze dat. Marcel gaf haar groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ohh ik dacht dat je daarom zei dat er een Lieske was, die herinner ik me als jankerdquote:
Hebben ze bij Micheline wel kinderen in de familie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Die Micheline klinkt exact zo dom en onwetend als Lieske
Piepiepiepiepiepwapperwapper
Bedoel jij niet Gigi Ravelli ???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef GeKa het volgende:
Ligt het nou aan mij of... maar die Milica die komt mij zo bekend voor. Is ze niet eerder ergens al op tv geweest?
Ik herinner me meer de verafgoding van Scanman01.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je daarom zei dat er een Lieske was, die herinner ik me als jankerd
Man, als ze erachter komen dat ze tot het eind (als ze dat halen natuurlijk) niet naar buiten kunnen! Vraag me af wie er meteen zijn koffers gaat pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |