Opgelost: we hebben gelukkig Rik in huis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Een god die een goeie kapper nodig heeft![]()
Dan moet er maar niet 1 alleen in het huis overblijvenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Zody het volgende:
[..]
Samen hebben ze vast een bovengemiddeld IQ
Ik dacht even dat je de gezusters bedoeldequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:00 schreef Flujas het volgende:
De hoogste tijd voor een paar dozen
Ik denk inderdaad dat het hilarisch word als er iets gaat gebeuren met 1 van die 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan moet er maar niet 1 alleen in het huis overblijven
Samen ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Zody het volgende:
Samen hebben ze vast een bovengemiddeld IQ
Dat heb ik dus ook heel de tijd. Misschien bij 1 of ander datingsprogramma.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef GeKa het volgende:
Ligt het nou aan mij of... maar die Milica die komt mij zo bekend voor. Is ze niet eerder ergens al op tv geweest?
Iets om uit te zoeken dus....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook heel de tijd. Misschien bij 1 of ander datingsprogramma.
Dat zeg ik!quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
Duo Smetvrees nabij het toilet:
"Heb je van die doekjes, want ik moet nu echt... eh"
"Ik vind het zo jammer dat ik geen geurbuiltjes heb meegenomen!"
"Ik geloof dat ik nu wel kan want iedereen is uit de buurt"
"Ik raak die bril aan, oh-oh-oh, wat doe ik nu weer!"
"Had ik nou maar een luchtje mee"
"Blijf je bij me staan?"
"Ik ben heel trots op je als je het kunt. Doe heel rustig!!"
"Waar staat dat je niet met zijn tweeën op de wc mag?" (gaat ook WC in)
"Toe dan!"
(deur weer open, half duo eruit)
"Nu even stil, neem je moment"
(deur weer open, halve duo er weer in)
"Ik snap het ook gewoon niet"
* helaas wordt telkens de microfoon dicht gedraaid als het hele duo in de WC zit*
* Luid gegiechel uit de WC*
* ze blijven doorpraten, maar ik versta het niet*
"Oh, shit, ik heb geen .... in gedaan, dat is ook ernstig"
* er wordt voor de tweede keer doorgetrokken*
"Laat ik zeggen, ik was echt nog niet uitgekakt dat weet ik zeker"
* derde keer doorgetrokken onder veel gegiechel
"Dat zijn toch gewoon billendoekjes?"
"Nee, dat is gewoon nep. O, wat erg"
* vierde keer doorgetrokken
"We zeggen niks hoor"
"Weet je wat het is..."
(deur open, duo eruit)
"Ik ben nog echt niet uitgekakt, Ik ga even een pyjama aantrekken, Blijf je even hier? Ik ga het liefst even douchen"
23.29 uur
Niet alle vrouwen hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een stel.
Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen met z'n tweeën naar het toilet gaan![]()
Bewonerstopicsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Weet iedereen de namen al uit het hoofd? Ik vind dat altijd zo lastig de eerste paar dagen.
Er is een verschil tussen COS-topics en SC-topics. Het lijkt wat op elkaar maar het is toch anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Weet iedereen de namen al uit het hoofd? Ik vind dat altijd zo lastig de eerste paar dagen.
Daarzo: [BB SC#11] Zwaaitopicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef k_i_m het volgende:
Dat zeg ik!
Nee. Ik kan ook zelf wel de weg naar het toilet vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |