Zeg maar gerust: helemaal niets.quote:
Jammer.quote:
Etiënne en Rik zou kunnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af, of er uberhaupt nog mogelijkheden zijn tot koppel-vorming...even de oudjes buiten beschouwing gelaten. Hoorde dat de meeste een vriend/vriendin thuis hadden...
Oke dan praten we poepquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
henk, doe me een plezier en lees de FAQ even door. COS is iets anders dan de SC van vorig jaar. Het is de bedoeling ontopic te blijven over de streams. Overige zaken mogen in het aparte SC topic.
Milica heeft niemand... dus daar zullen een aantal jongens wel een gokje wagen. Marcia heeft sinds een maand weer verkering, dus misschien is dat nog wel te verpestenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af, of er uberhaupt nog mogelijkheden zijn tot koppel-vorming...even de oudjes buiten beschouwing gelaten. Hoorde dat de meeste een vriend/vriendin thuis hadden...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Etiënne en Rik zou kunnen.
20-08-2006 00:00
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica heeft niemand... dus daar zullen een aantal jongens wel een gokje wagen. Marcia heeft sinds een maand weer verkering, dus misschien is dat nog wel te verpesten
Dat handje schuift zo naar binnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Moeder en dochter. Dat handje.
[afbeelding]
Nee, ze zei "áls ik een vriendje had gehad'....quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?
Jij bent verder wel goed bij je hoofdquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat handje schuift zo naar binnen![]()
Op de WC of in de slaapkamer (als er niemand is uiteraard)quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:04 schreef superhero87 het volgende:
Zie ik het goed of zijn er ook niet echt goede roddelplekken in het huis?![]()
In BB5 zaten ze altijd buiten te roddelen![]()
Haha, dat dacht ik dus ook. Totdat ik even de virtuele tour van het huis heb gedaan. Best veel bijgebouwd nu. Plaats zat!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:04 schreef superhero87 het volgende:
Zie ik het goed of zijn er ook niet echt goede roddelplekken in het huis?![]()
In BB5 zaten ze altijd buiten te roddelen![]()
Heeft ze ook volgens mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |