Jij bent verder wel goed bij je hoofdquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat handje schuift zo naar binnen![]()
Op de WC of in de slaapkamer (als er niemand is uiteraard)quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:04 schreef superhero87 het volgende:
Zie ik het goed of zijn er ook niet echt goede roddelplekken in het huis?![]()
In BB5 zaten ze altijd buiten te roddelen![]()
Haha, dat dacht ik dus ook. Totdat ik even de virtuele tour van het huis heb gedaan. Best veel bijgebouwd nu. Plaats zat!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:04 schreef superhero87 het volgende:
Zie ik het goed of zijn er ook niet echt goede roddelplekken in het huis?![]()
In BB5 zaten ze altijd buiten te roddelen![]()
Heeft ze ook volgens mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij dat verlul-moment, zei dat ze een vriend thuis had?
Mooi zo! ik wacht met spanning afquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik dus ook. Totdat ik even de virtuele tour van het huis heb gedaan. Best veel bijgebouwd nu. Plaats zat!
Hmm dat is iets dat ik me niet kan voorstellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
Janine is ook nog vrij he! Dus die kan ook nog een koppel vormen met iemand.
Ik ga eens over de schutting schreeuwen ondanks dat ze me niet horen danquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica heeft niemand... dus daar zullen een aantal jongens wel een gokje wagen. Marcia heeft sinds een maand weer verkering, dus misschien is dat nog wel te verpesten
Ik denk dat Janine en Marcel best een item kunnen zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Hmm dat is iets dat ik me niet kan voorstellen![]()
Het is wel veel ja...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kettingrokers
Nee, ik heb nu totaal helemaal NIKS met deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |