Nooit, want "tog" is geen woord. En 'word' moet een extra 't', en 'gebruit' kan wel een 'k' gebruiken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:52 schreef Bommel12 het volgende:
hoe vaak word het woord "tog"wel niet gebruit :S
Marcel is de Naat van BB6, geeft iedereen gelijk bij gebrek aan een beter antwoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij zijn er ook wel een paar bij die veel drinken. Hilde heeft nog nooit zó gezond geleefd zegt ze.... Kaasje, wijntje, heerlijk vind ze dat. Marcel gaf haar groot gelijk.
Naat en Died vonden zich ook dik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Dat paarse zusje vind ik echt fuking irritant.... Ik ben niet slank... hou je bek zeg je bent echt niet dik!
En ze praat zo fucking irritant ala nathalie... kutkind... als eerste exit graag!!!!!
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef ruby het volgende:
Etienne wil een travestietenavond.
Ik weet weer genoeg.![]()
Vrouwen die zichzelf niet dik vinden zijn een zelfzaamheid volgens mij.quote:
Weten ze dat nog niet dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, als ze erachter komen dat ze tot het eind (als ze dat halen natuurlijk) niet naar buiten kunnen!
Het laatste dat ik heb gelezen, is dat ze denken dat het alleen de eerste week is.quote:
Wat was er nu eigenlijk waar van het verhaal dat jij en golfer in BB6 zouden zitten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Hilde en hildekind hand in hand, is dat om iets te bewijzen ?
Of zitten ze thuis ook zo
Ja, dat lijkt me dikke pret.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:56 schreef ruby het volgende:
Etienne wil een travestietenavond.
Ik weet weer genoeg.![]()
Nee, ze denken dat ze na de eerste liveshow de tuin in kunnen heb ik gehoordquote:
Heel, maar dan ook heel erg weinigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef Arcee het volgende:
Wat was er nu eigenlijk waar van het verhaal dat jij en golfer in BB6 zouden zitten?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:57 schreef ruby het volgende:
Jeeeuuuuuj, Hilde wil gaan douchen. Nu gaat het echt beginnen.![]()
henk, doe me een plezier en lees de FAQ even door. COS is iets anders dan de SC van vorig jaar. Het is de bedoeling ontopic te blijven over de streams. Overige zaken mogen in het aparte SC topic.quote:
Ik denk dat Janine wel helemaal los zal gaan. En Hilde heeft er ook wel zin in dacht ik zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dikke pret.
Hoewel, die avond eindigde wel leuk. Maar we hebben dit keer geen Linda
(of misschien toch wel?)
Dus ook hij weet niet dat ze ook achter de spiegels staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:58 schreef Zody het volgende:
Ettiene boeit de cameras onder de douche helemaal niets.... maar weet precies hoe je niet in beeld kan komen 9 van de 10 keer
Nou, leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |