Welke mod heeft dat veranderd.. nu kom ik weer stom overquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:53 schreef VoreG het volgende:
deel 2
Whehehe, as usualquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke mod heeft dat veranderd.. nu kom ik weer stom over
Die had hij best kunnen hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
Lekker gekeept Zoetbiertje
Je lijkt van Hanegem wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijft een kut mof
Ja dat is kut man 8-1 winnen en niet scoren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Wat een doelpuntenfestijn en Shota baalt dat ie er geen 1 heeft gemaakt.![]()
Ze hebben Didulica nog, die gaat ze echt veel punten kosten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:06 schreef DrDentz het volgende:
O_o, Louis wordt kampioen
Het aantal overtredingen stond een keer erg laag ja, verderquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef RayMania het volgende:
Nu nog eens de goede statistieken eronder zetten en dan komt het wel goed.
Eigenlijk bedoelde ik dat de statistieken tevoorschijn kwamen van Willem II - FC Utrecht tijdens de interviews van ADO en Heerenveenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het aantal overtredingen stond een keer erg laag ja, verder.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Urquhart het volgende:
Het achterwege laten van analyses is wel een verbetering
23.00 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het progamma van 10 uur een beetje de moeite en wat krijg je zoal te zien?
Ik ook wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb er alweer zin in.
Ze mogen langere samenvattingen uitzendenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ze kunnen wel minder gaan lullen rondom de samenvattingen in het programma van 19.00, maar nog duurt het anderhalf uur voor vier wedstrijdjes.
Ah, dan weet ik dat. Ga ik voortaan pas rond 19:08 uur voor de tv zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:03 schreef Noca het volgende:
Zoals Genee vanochtend aangaf, eerst reclame zodat we daarna langer voetbal kunnen uitzenden.
Als je geen kijkcijfer kastje hebt helpt wegzappen sowieso nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Elvislives het volgende:
Helpt t nou om weg te zappen? Dat de marketingtechneuten dan inzien dat er niemand anar die stomme reclames kijkt? Of laat Talpa gewoon trots het kijkcijfergemiddelde van de uitzending zien...
Een echte liefhebberquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:10 schreef 456 het volgende:
Goed mijn 10minuten eredivisie voetbal heb ik weer gezien van het jaar...
of liever gezegd, GEEN 10minuten voetbal.
Echt. ik haak af. 10minuten bezig, nog geen bal zien rollen
Heb ik totaal geen moeite mee! Maar het duurd allemaal wel erg lang en is het er erg vaak!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:16 schreef Noca het volgende:
Het is commercieel --> reclame.
1 reclameblok van 4 minuten tot nu toequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:19 schreef FCDB het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen moeite mee! Maar het duurd allemaal wel erg lang en is het er erg vaak!
Dat was niet bijster slim nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
En aan Gullit voor de samenvattingen vragen wie de kampioenskandidaten zijn. Uit het antwoord kon je gelijk opmaken wat ze hebben gedaan vanmiddag.
Olsson.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Wie was die gozer die spuugde naar zijn tegenstander.Die moet voor 10 wedstrijden worden geschorst. Dat is wel zo smerig.
Na een aantal weken weten de kijkers dit wel en schakelen pas om 19.10 in, dan zal het wel weer veranderd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:41 schreef WebForce het volgende:
Wel slim van Talpa om in het begin gelijk reclame te doen, zodat de uitzending niet onderbroken hoeft te worden.
Ik las ergens dat vorig jaar het programma zoveel analyses bevatte, omdat er een maximum was gesteld door Eredivisie CV aan de lengte van de samenvattingen en een minimum aan de lengte van het programma... Door veranderingen in die regels nu bijvoorbeeld maar één reclameblok tussen de wedstrijden in!
ik dacht dat het contractueel vaststaat dat het om 19:00 moet beginnen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na een aantal weken weten de kijkers dit wel en schakelen pas om 19.10 in, dan zal het wel weer veranderd worden.
Dacht het wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:45 schreef WebForce het volgende:
Zei die nou 'Op z'n dertigste wordt die aanvoerder hier bij Feyenoord in de Kuip'?
Lekker dingquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:49 schreef BigFire het volgende:
poeh, die victoria zit er bij als een echt verwend voetbalwijf
idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een misser van Salmon.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed Nederlands van Erik zeg.
de meeste scandinaviers pikken onze taal goed op. moet je Eidur Gudjonhson eens horen.... vloeiend zonder accent! geloofde m'n oren niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed Nederlands van Erik zeg.
Nou, zit ik er niet heel veel van naastquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijd van de week zal wel F Groningen - Feyenoord zijn; beginnen met Heracles, daarna PSV, daarna beelden van gisteren, daarna Groningen - Feyenoord en Ajax als laatste.
Gok ik
Wat moeten ze nu nog veranderen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, die twee minuten gelul per wedstrijd minder maken het er nog niet beter op vind ik eigenlijk, maar goed, het is niet anders.
- Momenten van reclamesquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moeten ze nu nog veranderen dan?Het is precies hetzelfde als bij de NOS.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
4de reclameblok en dan mogen we er niet over zeiken. Grote Ruk is het
Worden niet bepaald door Talpa, maar door Eredivisie CV en daaraan vast zitten gelijk de reclame's en herhalingen (om aan de lengtes te komen)quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
- Lengte van samenvattingen (zaadpartijen hoeven geen 20 min..) en dus van het programma in het geheel
Die speelde nog geen eens idiootquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toppertje die Drenthe
quote:
10 tot 15 minuten samenvatting; prima toch? Je mist in ieder geval niets. Er is ook sowieso een regel van de ECV dat de SV minimaal 8min oid moet zijnquote:- Lengte van samenvattingen (zaadpartijen hoeven geen 20 min..) en dus van het programma in het geheel
quote:- Aantal herhalingen word ik soms ook niet goed van, en dan bij de JL geen herhalingen
Je wilt toch alles zien? Dan maakt het toch niet uit wanneer? En uit commercieel oogpunt is het natuurlijk dom om de meest aantrekkelijkste clubs in het begin uit te zenden; dat kan je leuk vinden of niet, maar onderhand na een jaar weet je wel ongeveer wanneer je wat kan verwachten. Probleem opgelost.quote:- Volgorde van wedstrijden
Niet elke kijker kijkt de volle anderhalfuur, mensen zappen weg, komen terug, schakelen later in. Je bent wel enorm aan het mierenziften zeg.quote:- Het constant (voor en na iedere wedstrijd en voor en na ieder reclameblok) vertellen wat er al geweest is en wat er nog komt, net of de kijker seniel is
Tja, dat is ook een keertje. Een nieuw programma moet gepromoot worden; maar goed, als je zo enorm aan het zoeken naar dingen bent, dan snap ik haast niet eens meer waarom je kijkt. Ten opzichte van de eerste maand van vorig seizoen is het enorm verbeterd. De reclames zijn gehalveerd, de analyses geminimaliseerd tot 3 minuten en het programma loopt niet uit.quote:- Aankondigingen van BB zijn al helemaal debiel
Ik tel er 3, en het is 3 keer 4 minuten in anderhalfuur. Nou nou.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
4de reclameblok en dan mogen we er niet over zeiken. Grote Ruk is het
Eens, die was ik nog vergeten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:17 schreef kalinho het volgende:
En verder, die zinloze statistieken, LAAT die toch weg. Het interesseert niemand wanneer Feyenoord zn eerste openingswedstrijd óók verloor, en wanneer RKC voor het laatst won in de ArenA
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, dat is ook een keertje. Een nieuw programma moet gepromoot worden; maar goed, als je zo enorm aan het zoeken naar dingen bent, dan snap ik haast niet eens meer waarom je kijkt. Ten opzichte van de eerste maand van vorig seizoen is het enorm verbeterd. De reclames zijn gehalveerd, de analyses geminimaliseerd tot 3 minuten en het programma loopt niet uit.
Euh jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:25 schreef venomsnake het volgende:
hoorde ik ze ''helemaal niets in rotterdam'' zingen??![]()
Ja en? De Hagenezen zongen gisteravond de hele tijd wie niet springt die is een jood.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Toevallig kregen mensen door dat het 3-0 stond en gingen ze dat zingen idd, eventjes moet kunnen maargoed.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Je kan moeilijk verwachten dat er helemaal geen reclame meer is, dan is er ook geen Talpa meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:30 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
al hadden ze 1 reclame...is nog altijd 1 te veel.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verwachten dat er helemaal geen reclame meer is, dan is er ook geen Talpa commerciele zender meer.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is de stand? Na de eerste ronde zegt die natuurlijk niet zoveel, maar die mogen ze best laten zien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 2. Ajax 1 1 0 0 3 5- 0 3. FC Groningen 1 1 0 0 3 3- 0 4. Heracles Al. 1 1 0 0 3 3- 0 5. PSV 1 1 0 0 3 3- 1 6. Heerenveen 1 1 0 0 3 3- 2 7. Vitesse 1 1 0 0 3 2- 1 8. Willem II 1 1 0 0 3 2- 1 9. Roda JC 1 1 0 0 3 1- 0 10. ADO Den Haag 1 0 0 1 0 2- 3 11. FC Utrecht 1 0 0 1 0 1- 2 12. Sparta R'dam 1 0 0 1 0 1- 2 13. Excelsior 1 0 0 1 0 0- 1 14. NEC 1 0 0 1 0 1- 3 15. FC Twente 1 0 0 1 0 0- 3 16. Feyenoord 1 0 0 1 0 0- 3 17. RKC Waalwijk 1 0 0 1 0 0- 5 18. NAC Breda 1 0 0 1 0 1- 8 |
Ga je nog reageren op mijn weerleggingen? Of heb je er niets objectiefs tegen in te brengen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is de stand? Na de eerste ronde zegt die natuurlijk niet zoveel, maar die mogen ze best laten zien.
Die eerste is debiel, als er 19.00 als begintijd staat moet je dan beginnen met het echte werk en niet met reclame, dat heeft ook niks met commercieel te maken, want dat gebeurt bij geen enkele andere commerciele zender.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:Gelijk aan het begin van het programma, na twee wedstrijden, weer na twee wedstrijden. 3x 4minuten. Ik zie het probleem niet hoor.
8 minuten prima ja, maar als je het uitrekent zou het programma dus in 35 minuten gebeurt kunnen zijn. Dat is erg kort natuurlijk, maar anderhalf uur voor vier wedstrijden vind ik overdreven, het programma hoeft toch niet altijd anderhalf uur te duren, bij de NOS duurde het ook niet altijd even lang om daar even de vergelijking mee te maken.quote:10 tot 15 minuten samenvatting; prima toch? Je mist in ieder geval niets. Er is ook sowieso een regel van de ECV dat de SV minimaal 8min oid moet zijn
Ja perfect, maar waarom dan nul bij de Jupiler League? Niet eens bij een penalty die gegeven wordt, terwijl niet goed te zien is waarom.quote:3 herhalingen.. Nou nou.
[..]
Ja, ik wil alles zien, natuurlijk. Maar niet nog een keer de wedstrijden van gisteren tussendoor, doe die maar aan het einde voor de mensen die het nog niet gezien hebben. En dan 's avonds nog een keer alle wedstrijden zeker? Dan is het overbodig om de wedstrijden van vrijdag en zaterdag in de uitzending van 19.00 te doen.quote:Je wilt toch alles zien? Dan maakt het toch niet uit wanneer? En uit commercieel oogpunt is het natuurlijk dom om de meest aantrekkelijkste clubs in het begin uit te zenden; dat kan je leuk vinden of niet, maar onderhand na een jaar weet je wel ongeveer wanneer je wat kan verwachten. Probleem opgelost.
Ze mogen het best een keer melden, maar ze overdrijven het schromelijk. Aan het begin van het programma is mooi, na een reclameblok kan het ook nog wel, maar verder is het niet nodig.quote:Niet elke kijker kijkt de volle anderhalfuur, mensen zappen weg, komen terug, schakelen later in. Je bent wel enorm aan het mierenziften zeg.
[..]
Dat is idd een vooruitgang, vooral het niet uitlopen is goed, hopelijk houden ze dat vol. Maar gewoon tussen twee samenvattingen even roepen dat BB straks komt interesseert me op dat moment niet en de kijkers van BB weten dat ook wel. Aan het einde van het programma kun je het wel zeggen, maar niet middenin het programma.quote:Tja, dat is ook een keertje. Een nieuw programma moet gepromoot worden; maar goed, als je zo enorm aan het zoeken naar dingen bent, dan snap ik haast niet eens meer waarom je kijkt. Ten opzichte van de eerste maand van vorig seizoen is het enorm verbeterd. De reclames zijn gehalveerd, de analyses geminimaliseerd tot 3 minuten en het programma loopt niet uit.
Baantjerquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die eerste is debiel, als er 19.00 als begintijd staat moet je dan beginnen met het echte werk en niet met reclame, dat heeft ook niks met commercieel te maken, want dat gebeurt bij geen enkele andere commerciele zender.
[..]
RTL doet het ook geregeld. Bij Baantjes sowieso; ook regelmatig bij CSI oid. Het beginstuk en dan reclame daarna na de intro. Heel simpel; je houdt er kijkers mee vast. Andere programma's zijn dan al begonnen, zappen heeft geen zin meer. Maar je kan er nu dus eigen vanuit gaan dat wanneer je om 19.10 inschakelt, je nog niets gemist hebt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die eerste is debiel, als er 19.00 als begintijd staat moet je dan beginnen met het echte werk en niet met reclame, dat heeft ook niks met commercieel te maken, want dat gebeurt bij geen enkele andere commerciele zender.
Beetje suffe vergelijking hoor; waarom zou het niet anderhalfuur mogen duren? Bij films zou je ook het verhaal zo vaak in 30min kunnen vertellen, maar die duren ook 2 uurquote:[..]
8 minuten prima ja, maar als je het uitrekent zou het programma dus in 35 minuten gebeurt kunnen zijn. Dat is erg kort natuurlijk, maar anderhalf uur voor vier wedstrijden vind ik overdreven, het programma hoeft toch niet altijd anderhalf uur te duren, bij de NOS duurde het ook niet altijd even lang om daar even de vergelijking mee te maken.
Tja, dat is raar.quote:[..]
Ja perfect, maar waarom dan nul bij de Jupiler League? Niet eens bij een penalty die gegeven wordt, terwijl niet goed te zien is waarom.
Zoals ik al eerder zei; commercieel oogpunt.Vlak voor de laatste wedstrijd, ik heb er geen problemen mee. En je moet weer niet alleen aan jezelf denken. Zondagavond 19.00 is het centraal en moet alles weer voorbij komen. Dan kan je of vrijdag en zaterdag niet kijken, of zondag dubbel kijken of even wegzappen op zondag dan.quote:[..]
Ja, ik wil alles zien, natuurlijk. Maar niet nog een keer de wedstrijden van gisteren tussendoor, doe die maar aan het einde voor de mensen die het nog niet gezien hebben. En dan 's avonds nog een keer alle wedstrijden zeker? Dan is het overbodig om de wedstrijden van vrijdag en zaterdag in de uitzending van 19.00 te doen.
Ach, ik kan me er niet aan storen.quote:[..]
Ze mogen het best een keer melden, maar ze overdrijven het schromelijk. Aan het begin van het programma is mooi, na een reclameblok kan het ook nog wel, maar verder is het niet nodig.
True; maar ook daar kan ik me persoonlijk amper aan storen.quote:[..]
Dat is idd een vooruitgang, vooral het niet uitlopen is goed, hopelijk houden ze dat vol. Maar gewoon tussen twee samenvattingen even roepen dat BB straks komt interesseert me op dat moment niet en de kijkers van BB weten dat ook wel. Aan het einde van het programma kun je het wel zeggen, maar niet middenin het programma.
Wat kost jij om mijn afwas te komen doen? Per minuut afrekenen? flauwquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Och, ik vind het in ieder geval beter dan vorig jaar. Al kon ik wel de hele afwas in de tweede reclame doen, en was de eerste reclameecht debiel geplaatst.
En dan kennen ze Vagner ook al niet, die viel toch behoorlijk op in de UEFA Cup twee seizoenen geleden...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Ricky_ het volgende:
Mulder noemt Morientes voor Feyenoord, die is net naar Valencia gegaan.
Inderdaad, het bevalt me wel op deze manier. En dan komen de Spaanse en Italiaanse competitie er ook nog bij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:31 schreef RayMania het volgende:
Goed programma geworden.
Heb het gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ambro, nu hadden ze wel een stand plus topscoorders.
Ach gussie, moest je wel een heel uur op je cluppie wachten? Bij de NOS moest ik er 1,5 uur op wachten, en tussendoor nog naar het NK driebanden kijken. Mijn mening: je zeurt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:59 schreef erikh het volgende:
wat een bout uitzending weer om 19:00 uur zeg, en welkom dames heren bij de wedstrijden, we zijn weer begonnen maar we gaan er eerst even uit voor de reclame, wat een bullshit was dat zeg. En dan gewoon een uur moeten wachten totdat het verslag van Ajax -RKC waalwijk kwam, wat is dat voor totale onzin. Ook dat geklets tussendoor na feyenoord - groningen irriteerde me echt mateloos. Het blijft een kutprogramma op deze manier zeg
ja dat is waar ook bij de NOS had je altijd 2 reclameblokken en dat zeikjournaal er tussen door wat bij elkaar ook wel 20 min duurde. En dan nog zeggen dat de NOS niet commercieel is. Volgens mij zond Talpa gisteren minder reclame uit dan de NOS vroeger.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ach gussie, moest je wel een heel uur op je cluppie wachten? Bij de NOS moest ik er 1,5 uur op wachten, en tussendoor nog naar het NK driebanden kijken. Mijn mening: je zeurt.
De internetrechten liggen bij de clubs zelf; dus voortaan toch opnemen. Al zullen er vast wel ergens sites zijn met de goals.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:27 schreef kletskop het volgende:
is er nu nog een mogelijkheid om een wedstrijd te kunnen zien? kwam vannacht thuis van vakantie en heb dus alles gemistWaar liggen de rechten nu of hoe zit dit? thnx!
Klopt, maar dat schijnt iedereen opeens te zijn 'vergeten' toen de grote boze John de Mol met zijn commerciële zender aan kwam zetten.......quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef Evertjan het volgende:
ja dat is waar ook bij de NOS had je altijd 2 reclameblokken en dat zeikjournaal er tussen door wat bij elkaar ook wel 20 min duurde. En dan nog zeggen dat de NOS niet commercieel is. Volgens mij zond Talpa gisteren minder reclame uit dan de NOS vroeger.
Wie Youri Mulder?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef SjoerdK het volgende:
Ik vind het nog steeds een klote programma. Van mij moet het echt zo snel mogelijk weer terug naar de NOS. Ten eerste zitten er betere analisten. Daarnaast dat verschrikkelijke gerek totdat de belangrijke wedstrijden aan de orde komen. en dan als alleen de samenvatting van Ajax moet komen gooien die trieste figuren er nog snel eventjes alle wedstrijden tussendoor. Echt Triest.
de NOS begon tenminste met de wedstrijden van de top 3 op het moment. Je zag de belangrijkste wedstrijden en soms bleef je wat langer kijke omdat ernogmeer leuke duels waren. Nu ben je verplicht vanaf 7 uur te gaan kijke want je weet nooit wanneer belangrijke wedstrijden werden samengevat.
Volgens mij heeft de NOS na de 'fantastische' analyses van Wim Jonk, Ronald Spelbos (en Kraay sr. die was er geloof ik ook nog toen) nooit meer analyses gedaan bij de samenvattingen van de competitiewedstrijden. Dus op welke analisten doel je precies? Of laat m'n geheugen me nu heel erg in de steek?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef SjoerdK het volgende:
Ik vind het nog steeds een klote programma. Van mij moet het echt zo snel mogelijk weer terug naar de NOS. Ten eerste zitten er betere analisten. Daarnaast dat verschrikkelijke gerek totdat de belangrijke wedstrijden aan de orde komen. en dan als alleen de samenvatting van Ajax moet komen gooien die trieste figuren er nog snel eventjes alle wedstrijden tussendoor. Echt Triest.
de NOS begon tenminste met de wedstrijden van de top 3 op het moment. Je zag de belangrijkste wedstrijden en soms bleef je wat langer kijke omdat ernogmeer leuke duels waren. Nu ben je verplicht vanaf 7 uur te gaan kijke want je weet nooit wanneer belangrijke wedstrijden werden samengevat.
quote:Gratis: Jupiler league
20 augustus 2006
Met maandag een volledig programma.
Maandagavond om 20. 00 uur verschijnen de twintig ploegen weer aan de start voor een volledige speelronde in de Jupiler League. En jij kunt er live bij zijn. Voor deze ene keer nog helemaal gratis op DeWedstrijden.tv.
Daar heb je gelijk in. Alleen ik doelde meer op dit:quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de NOS na de 'fantastische' analyses van Wim Jonk, Ronald Spelbos (en Kraay sr. die was er geloof ik ook nog toen) nooit meer analyses gedaan bij de samenvattingen van de competitiewedstrijden. Dus op welke analisten doel je precies? Of laat m'n geheugen me nu heel erg in de steek?
ze hebben gisteren bij 1 wedstrijd 5 min gepraat. Groningen-Feyenoord en voor de rest alleen maar voetbal met lange samenvatting. Het hele geheel doet mij denken aan de BBC uitzendingen. Alleen dan met 10 a 15 min reclame op 90 min uitzendingquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef SjoerdK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Alleen ik doelde meer op dit:
Om 7 uur had je altijd de samenvattingen van de wedstrijden achter elkaar en dan had je rond uur of 11 altijd studiovoetbal waar de belangrijkste wedstrijden meestal nog wel geanaliseerd werden.
Op Talpa moet over elke wedstrijd uren lang gepraat worden en dan ook nog een keer om 11 uur bij de andere belachelijke programma![]()
. Ik wil gewoon samenvattingen zien en dan lekker naar studiovoetbal luisteren rond 22.15.
Volgens mij wordt er bij Match of the Day meer geanalyseerd en nagepraat dan sinds dit weekend bij Talpa.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:42 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben gisteren bij 1 wedstrijd 5 min gepraat. Groningen-Feyenoord en voor de rest alleen maar voetbal met lange samenvatting. Het hele geheel doet mij denken aan de BBC uitzendingen. Alleen dan met 10 a 15 min reclame op 90 min uitzending
Heb je uberhaupt dit weekend gekeken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef SjoerdK het volgende:
[..]
Op Talpa moet over elke wedstrijd uren lang gepraat worden en dan ook nog een keer om 11 uur bij de andere belachelijke programma![]()
. Ik wil gewoon samenvattingen zien en dan lekker naar studiovoetbal luisteren rond 22.15.
Nee. Dat is duidelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt dit weekend gekeken?
Uh jah, om 7 uur naar de wedstrijden. Waar ik meer dan een half uur moest wachten opde belangrjike, leuke wedstrijden, oke ik ben ajacied dus ik irriteerde me uiteindelijk helemaal omdat er ook nog ff alle wedstrijden van afgelopen weekend tussengegooid moesten worden voordat de samenvatting van ajax kwam.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt dit weekend gekeken?
mag je vinden, ik vind het nog steeds kut maar hopen dat ze de volgende uitzending gewoon eerst de topclubs doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ach gussie, moest je wel een heel uur op je cluppie wachten? Bij de NOS moest ik er 1,5 uur op wachten, en tussendoor nog naar het NK driebanden kijken. Mijn mening: je zeurt.
49quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
47 goals vanavond bij de Jupiler League
Elke zaterdag tot nu toe geweest hoor. Morgenavond om 23.00 komt het ook nog terug. Wel goed; ik heb het gisteren bijv gemist. Meer exposure, alleen maar goed voor de Jupiler League.quote:
Hannover - Aachenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef VoreG het volgende:
Wat is er al geweest? Ik val er net pas in namleijk
Genee vroeg wie er bij hem op 10 speelde; toen was Van Gaal even stil, en zei die dat ie met Talpa op 10 speeldequote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Genee vroeg wie er bij hem op 10 speelde; toen was Van Gaal even stil, en zei die dat ie met Talpa op 10 speeldeEn daarna in de camera, dat is een goede he, kijkers!
ja geweldig hequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Genee vroeg wie er bij hem op 10 speelde; toen was Van Gaal even stil, en zei die dat ie met Talpa op 10 speeldeEn daarna in de camera, dat is een goede he, kijkers!
Vorige week vond ik de reclame ook meevallen, maar na elke wedstrijd een reclameblok is gewoon te veel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef VoreG het volgende:
Pfff dat gejank weer over die reclame. Het is een commerciele zender, raar dat er reclame is. Daarnaast zijn die reclames niet eens zo lang en je krijgt telkens een lange samenvatting..
Het was dan ook na 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Vorige week vond ik de reclame ook meevallen, maar na elke wedstrijd een reclameblok is gewoon te veel.
Koevermans is echt een held trouwens.![]()
idd wat een havenslet was datquote:
Wacht maar tot die kans van ze in de laatste minuutquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Was een flinke kans voor Quansah.
Ze gaan ook ruim voor tijd het stadion uit zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
Fluitconcerten in de Kuip, en dan zeiken ze altijd op ons.
zo he, komt Feyenoord daar even goed weg zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot die kans van ze in de laatste minuut
Ze luisteren dus wel naar de kijkert. Dan komt er een langer blok na deze wedstrijd lijkt me.quote:
Het duurt even vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Reclameeeeeeeeee
Er komt echt wel reclame hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef venomsnake het volgende:
Geen reclame WOW![]()
![]()
Ze leren het wel........ hopelijk
Een voordeel, je mist dan geen goalsquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Fuck Feyenoord gemist
was het niet! Als ze nou even de beelden stil hadden gezet dan hadden ze het kunnen zien..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef StarGazer het volgende:
Buitenspel doelpunt
was geen buitenspel....er liep nog een rechts een verdediger terug.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef StarGazer het volgende:
Buitenspel doelpunt
Inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:33 schreef StarGazer het volgende:
Ajax niet eens als laatste. Valt me weer mee.
idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:33 schreef StarGazer het volgende:
Ajax niet eens als laatste. Valt me weer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |