Olsson.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Wie was die gozer die spuugde naar zijn tegenstander.Die moet voor 10 wedstrijden worden geschorst. Dat is wel zo smerig.
Na een aantal weken weten de kijkers dit wel en schakelen pas om 19.10 in, dan zal het wel weer veranderd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:41 schreef WebForce het volgende:
Wel slim van Talpa om in het begin gelijk reclame te doen, zodat de uitzending niet onderbroken hoeft te worden.
Ik las ergens dat vorig jaar het programma zoveel analyses bevatte, omdat er een maximum was gesteld door Eredivisie CV aan de lengte van de samenvattingen en een minimum aan de lengte van het programma... Door veranderingen in die regels nu bijvoorbeeld maar één reclameblok tussen de wedstrijden in!
ik dacht dat het contractueel vaststaat dat het om 19:00 moet beginnen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na een aantal weken weten de kijkers dit wel en schakelen pas om 19.10 in, dan zal het wel weer veranderd worden.
Dacht het wel ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:45 schreef WebForce het volgende:
Zei die nou 'Op z'n dertigste wordt die aanvoerder hier bij Feyenoord in de Kuip'?
Lekker dingquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:49 schreef BigFire het volgende:
poeh, die victoria zit er bij als een echt verwend voetbalwijf
idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een misser van Salmon.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed Nederlands van Erik zeg.
de meeste scandinaviers pikken onze taal goed op. moet je Eidur Gudjonhson eens horen.... vloeiend zonder accent! geloofde m'n oren niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed Nederlands van Erik zeg.
Nou, zit ik er niet heel veel van naastquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijd van de week zal wel F Groningen - Feyenoord zijn; beginnen met Heracles, daarna PSV, daarna beelden van gisteren, daarna Groningen - Feyenoord en Ajax als laatste.
Gok ik
Wat moeten ze nu nog veranderen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, die twee minuten gelul per wedstrijd minder maken het er nog niet beter op vind ik eigenlijk, maar goed, het is niet anders.
- Momenten van reclamesquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moeten ze nu nog veranderen dan?Het is precies hetzelfde als bij de NOS.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
4de reclameblok en dan mogen we er niet over zeiken. Grote Ruk is het
Worden niet bepaald door Talpa, maar door Eredivisie CV en daaraan vast zitten gelijk de reclame's en herhalingen (om aan de lengtes te komen)quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
- Lengte van samenvattingen (zaadpartijen hoeven geen 20 min..) en dus van het programma in het geheel
Die speelde nog geen eens idiootquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toppertje die Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |