quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Urquhart het volgende:
Het achterwege laten van analyses is wel een verbetering
23.00 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het progamma van 10 uur een beetje de moeite en wat krijg je zoal te zien?
Ik ook wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb er alweer zin in.
Ze mogen langere samenvattingen uitzendenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ze kunnen wel minder gaan lullen rondom de samenvattingen in het programma van 19.00, maar nog duurt het anderhalf uur voor vier wedstrijdjes.
Ah, dan weet ik dat. Ga ik voortaan pas rond 19:08 uur voor de tv zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:03 schreef Noca het volgende:
Zoals Genee vanochtend aangaf, eerst reclame zodat we daarna langer voetbal kunnen uitzenden.
Als je geen kijkcijfer kastje hebt helpt wegzappen sowieso nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Elvislives het volgende:
Helpt t nou om weg te zappen? Dat de marketingtechneuten dan inzien dat er niemand anar die stomme reclames kijkt? Of laat Talpa gewoon trots het kijkcijfergemiddelde van de uitzending zien...
Een echte liefhebberquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:10 schreef 456 het volgende:
Goed mijn 10minuten eredivisie voetbal heb ik weer gezien van het jaar...
of liever gezegd, GEEN 10minuten voetbal.
Echt. ik haak af. 10minuten bezig, nog geen bal zien rollen
Heb ik totaal geen moeite mee! Maar het duurd allemaal wel erg lang en is het er erg vaak!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:16 schreef Noca het volgende:
Het is commercieel --> reclame.
1 reclameblok van 4 minuten tot nu toequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:19 schreef FCDB het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen moeite mee! Maar het duurd allemaal wel erg lang en is het er erg vaak!
Dat was niet bijster slim nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
En aan Gullit voor de samenvattingen vragen wie de kampioenskandidaten zijn. Uit het antwoord kon je gelijk opmaken wat ze hebben gedaan vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |