Vorige week vond ik de reclame ook meevallen, maar na elke wedstrijd een reclameblok is gewoon te veel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef VoreG het volgende:
Pfff dat gejank weer over die reclame. Het is een commerciele zender, raar dat er reclame is. Daarnaast zijn die reclames niet eens zo lang en je krijgt telkens een lange samenvatting..
Het was dan ook na 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Vorige week vond ik de reclame ook meevallen, maar na elke wedstrijd een reclameblok is gewoon te veel.
Koevermans is echt een held trouwens.![]()
idd wat een havenslet was datquote:
Wacht maar tot die kans van ze in de laatste minuutquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Was een flinke kans voor Quansah.
Ze gaan ook ruim voor tijd het stadion uit zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:09 schreef Jasza het volgende:
Fluitconcerten in de Kuip, en dan zeiken ze altijd op ons.
zo he, komt Feyenoord daar even goed weg zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot die kans van ze in de laatste minuut
Ze luisteren dus wel naar de kijkert. Dan komt er een langer blok na deze wedstrijd lijkt me.quote:
Het duurt even vandaagquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:18 schreef twi het volgende:
Reclameeeeeeeeee
Er komt echt wel reclame hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef venomsnake het volgende:
Geen reclame WOW![]()
![]()
Ze leren het wel........ hopelijk
Een voordeel, je mist dan geen goalsquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Fuck Feyenoord gemist
was het niet! Als ze nou even de beelden stil hadden gezet dan hadden ze het kunnen zien..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef StarGazer het volgende:
Buitenspel doelpunt
was geen buitenspel....er liep nog een rechts een verdediger terug.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:24 schreef StarGazer het volgende:
Buitenspel doelpunt
Inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:33 schreef StarGazer het volgende:
Ajax niet eens als laatste. Valt me weer mee.
idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:33 schreef StarGazer het volgende:
Ajax niet eens als laatste. Valt me weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |