abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41008100
Ik vind die statistieken nog wel geinig, zolang je er maar niet mee dood gegooid wordt. Dat valt nu nog wel mee
pi_41008101
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:17 schreef kalinho het volgende:
En verder, die zinloze statistieken, LAAT die toch weg. Het interesseert niemand wanneer Feyenoord zn eerste openingswedstrijd óók verloor, en wanneer RKC voor het laatst won in de ArenA
Eens, die was ik nog vergeten.
sig verwijderd door FA
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:20:35 #156
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41008150
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Tja, dat is ook een keertje. Een nieuw programma moet gepromoot worden; maar goed, als je zo enorm aan het zoeken naar dingen bent, dan snap ik haast niet eens meer waarom je kijkt. Ten opzichte van de eerste maand van vorig seizoen is het enorm verbeterd. De reclames zijn gehalveerd, de analyses geminimaliseerd tot 3 minuten en het programma loopt niet uit.
pi_41008153
Briljante paas van Huntelaar de heletijd
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:21:38 #158
127004 maril
Smeetsfan
pi_41008190
Wel erg als je als omroep je oren moet laten hangen bij de bazen van de eredivisie.
ik stond om 19.00 klaar werd reclamen gedaan ik zappen en kwam bij "spoed"terecht de serie die ik vorig seizoen heb ondekt, ben blijven hangen en vergeten terug te zappen, ben weer PSV vergeten.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Trouwste user 2022 zondag 20 augustus 2006 @ 20:24:35 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_41008284
Rosenberg gepasseerd op de tribune.

'Komt de aanvaller loopt langs stoel 6 dribelt naar stoel 12 komt Rosenberg tegen en passeert het met een geniale actie. Zelden iemand op de tribune zo gepasseerd zien worden.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41008286
Huntelaar, spaar je goals voor Oranje.

pi_41008308
hoorde ik ze ''helemaal niets in rotterdam'' zingen??
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41008364
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Euh ja
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41008431
quote:
Ja en? De Hagenezen zongen gisteravond de hele tijd wie niet springt die is een jood.

Het is een trend om anti-songs te zingen over ploegen waar je niet tegen speelt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 augustus 2006 @ 20:28:29 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_41008432
de reclames vallen wel mee gelukkig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_41008474
quote:
Toevallig kregen mensen door dat het 3-0 stond en gingen ze dat zingen idd, eventjes moet kunnen maargoed.
pi_41008510
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef borisz het volgende:
de reclames vallen wel mee gelukkig
al hadden ze 1 reclame...is nog altijd 1 te veel.
pi_41008527
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:30 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

al hadden ze 1 reclame...is nog altijd 1 te veel.
Je kan moeilijk verwachten dat er helemaal geen reclame meer is, dan is er ook geen Talpa meer.
pi_41008549
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Je kan moeilijk verwachten dat er helemaal geen reclame meer is, dan is er ook geen Talpa commerciele zender meer.
pi_41008571
Wat is de stand? Na de eerste ronde zegt die natuurlijk niet zoveel, maar die mogen ze best laten zien.
sig verwijderd door FA
pi_41008575
Dat zou mooi zijn, voetbal terug naar de NOS
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:32:48 #171
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_41008577
T.o.v. van het vorige seizoen is het toch al een stuk verbeterd.
pi_41008634
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is de stand? Na de eerste ronde zegt die natuurlijk niet zoveel, maar die mogen ze best laten zien.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
  1. AZ            1  1  0  0   3   8- 1
  2. Ajax          1  1  0  0   3   5- 0
  3. FC Groningen  1  1  0  0   3   3- 0
  4. Heracles Al.  1  1  0  0   3   3- 0
  5. PSV           1  1  0  0   3   3- 1
  6. Heerenveen    1  1  0  0   3   3- 2
  7. Vitesse       1  1  0  0   3   2- 1
  8. Willem II     1  1  0  0   3   2- 1
  9. Roda JC       1  1  0  0   3   1- 0
 10. ADO Den Haag  1  0  0  1   0   2- 3
 11. FC Utrecht    1  0  0  1   0   1- 2
 12. Sparta R'dam  1  0  0  1   0   1- 2
 13. Excelsior     1  0  0  1   0   0- 1
 14. NEC           1  0  0  1   0   1- 3
 15. FC Twente     1  0  0  1   0   0- 3
 16. Feyenoord     1  0  0  1   0   0- 3
 17. RKC Waalwijk  1  0  0  1   0   0- 5
 18. NAC Breda     1  0  0  1   0   1- 8
pi_41008683
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ga je nog reageren op mijn weerleggingen? Of heb je er niets objectiefs tegen in te brengen?
pi_41009161
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

Gelijk aan het begin van het programma, na twee wedstrijden, weer na twee wedstrijden. 3x 4minuten. Ik zie het probleem niet hoor.
Die eerste is debiel, als er 19.00 als begintijd staat moet je dan beginnen met het echte werk en niet met reclame, dat heeft ook niks met commercieel te maken, want dat gebeurt bij geen enkele andere commerciele zender.
quote:
10 tot 15 minuten samenvatting; prima toch? Je mist in ieder geval niets. Er is ook sowieso een regel van de ECV dat de SV minimaal 8min oid moet zijn
8 minuten prima ja, maar als je het uitrekent zou het programma dus in 35 minuten gebeurt kunnen zijn. Dat is erg kort natuurlijk, maar anderhalf uur voor vier wedstrijden vind ik overdreven, het programma hoeft toch niet altijd anderhalf uur te duren, bij de NOS duurde het ook niet altijd even lang om daar even de vergelijking mee te maken.
quote:
3 herhalingen.. Nou nou.
[..]
Ja perfect, maar waarom dan nul bij de Jupiler League? Niet eens bij een penalty die gegeven wordt, terwijl niet goed te zien is waarom.
quote:
Je wilt toch alles zien? Dan maakt het toch niet uit wanneer? En uit commercieel oogpunt is het natuurlijk dom om de meest aantrekkelijkste clubs in het begin uit te zenden; dat kan je leuk vinden of niet, maar onderhand na een jaar weet je wel ongeveer wanneer je wat kan verwachten. Probleem opgelost.
Ja, ik wil alles zien, natuurlijk. Maar niet nog een keer de wedstrijden van gisteren tussendoor, doe die maar aan het einde voor de mensen die het nog niet gezien hebben. En dan 's avonds nog een keer alle wedstrijden zeker? Dan is het overbodig om de wedstrijden van vrijdag en zaterdag in de uitzending van 19.00 te doen.
quote:
Niet elke kijker kijkt de volle anderhalfuur, mensen zappen weg, komen terug, schakelen later in. Je bent wel enorm aan het mierenziften zeg.
[..]
Ze mogen het best een keer melden, maar ze overdrijven het schromelijk. Aan het begin van het programma is mooi, na een reclameblok kan het ook nog wel, maar verder is het niet nodig.
quote:
Tja, dat is ook een keertje. Een nieuw programma moet gepromoot worden; maar goed, als je zo enorm aan het zoeken naar dingen bent, dan snap ik haast niet eens meer waarom je kijkt. Ten opzichte van de eerste maand van vorig seizoen is het enorm verbeterd. De reclames zijn gehalveerd, de analyses geminimaliseerd tot 3 minuten en het programma loopt niet uit.
Dat is idd een vooruitgang, vooral het niet uitlopen is goed, hopelijk houden ze dat vol. Maar gewoon tussen twee samenvattingen even roepen dat BB straks komt interesseert me op dat moment niet en de kijkers van BB weten dat ook wel. Aan het einde van het programma kun je het wel zeggen, maar niet middenin het programma.
sig verwijderd door FA
pi_41009360
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Die eerste is debiel, als er 19.00 als begintijd staat moet je dan beginnen met het echte werk en niet met reclame, dat heeft ook niks met commercieel te maken, want dat gebeurt bij geen enkele andere commerciele zender.
[..]
Baantjer Eerst het lijk vinden en dan ook gelijk reclame

Wat verder wel een interessant feitje was, maar wat Talpa nou eens niet vermeldde, was dat dit de 2e Ajax-rkc op rij was met een minuut stilte
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_41009601
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

RTL doet het ook geregeld. Bij Baantjes sowieso; ook regelmatig bij CSI oid. Het beginstuk en dan reclame daarna na de intro. Heel simpel; je houdt er kijkers mee vast. Andere programma's zijn dan al begonnen, zappen heeft geen zin meer. Maar je kan er nu dus eigen vanuit gaan dat wanneer je om 19.10 inschakelt, je nog niets gemist hebt.
quote:
[..]

8 minuten prima ja, maar als je het uitrekent zou het programma dus in 35 minuten gebeurt kunnen zijn. Dat is erg kort natuurlijk, maar anderhalf uur voor vier wedstrijden vind ik overdreven, het programma hoeft toch niet altijd anderhalf uur te duren, bij de NOS duurde het ook niet altijd even lang om daar even de vergelijking mee te maken.
Beetje suffe vergelijking hoor; waarom zou het niet anderhalfuur mogen duren? Bij films zou je ook het verhaal zo vaak in 30min kunnen vertellen, maar die duren ook 2 uur En je kijkt niet alleen 4 wedstrijden; je moet minder aan jezelf denken, niet iedereen ziet de zaterdagavond uitzending, dus die moeten dan alles zondag zien. En op zondag is de centrale aflevering die alles behandeld. Dus dan is een anderhalfuur durende aflevering best redelijk.
quote:
[..]

Ja perfect, maar waarom dan nul bij de Jupiler League? Niet eens bij een penalty die gegeven wordt, terwijl niet goed te zien is waarom.
Tja, dat is raar.
quote:
[..]

Ja, ik wil alles zien, natuurlijk. Maar niet nog een keer de wedstrijden van gisteren tussendoor, doe die maar aan het einde voor de mensen die het nog niet gezien hebben. En dan 's avonds nog een keer alle wedstrijden zeker? Dan is het overbodig om de wedstrijden van vrijdag en zaterdag in de uitzending van 19.00 te doen.
Zoals ik al eerder zei; commercieel oogpunt.Vlak voor de laatste wedstrijd, ik heb er geen problemen mee. En je moet weer niet alleen aan jezelf denken. Zondagavond 19.00 is het centraal en moet alles weer voorbij komen. Dan kan je of vrijdag en zaterdag niet kijken, of zondag dubbel kijken of even wegzappen op zondag dan.
quote:
[..]

Ze mogen het best een keer melden, maar ze overdrijven het schromelijk. Aan het begin van het programma is mooi, na een reclameblok kan het ook nog wel, maar verder is het niet nodig.
Ach, ik kan me er niet aan storen.
quote:
[..]

Dat is idd een vooruitgang, vooral het niet uitlopen is goed, hopelijk houden ze dat vol. Maar gewoon tussen twee samenvattingen even roepen dat BB straks komt interesseert me op dat moment niet en de kijkers van BB weten dat ook wel. Aan het einde van het programma kun je het wel zeggen, maar niet middenin het programma.
True; maar ook daar kan ik me persoonlijk amper aan storen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:02:32 #177
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41012170
Och, ik vind het in ieder geval beter dan vorig jaar. Al kon ik wel de hele afwas in de tweede reclame doen, en was de eerste reclameecht debiel geplaatst.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41013862
Wordt er weer gejankt over Talpa? Kom op zeg wat wil je dan, bam bam goal goal goal, klaar tot ziens mensen dit waren de 5 minuten weer tot volgende week!
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:51:51 #179
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_41014117
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef Cheiron het volgende:
Och, ik vind het in ieder geval beter dan vorig jaar. Al kon ik wel de hele afwas in de tweede reclame doen, en was de eerste reclameecht debiel geplaatst.
Wat kost jij om mijn afwas te komen doen? Per minuut afrekenen? flauw

Ik vond dit een prima uitzending! Talpa & voetbal
pi_41014185
Zometeen een overzicht van het hele weekend!
pi_41014426
Nu dus !
pi_41014754
Mulder noemt Morientes voor Feyenoord, die is net naar Valencia gegaan.
pi_41014857
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:06 schreef Ricky_ het volgende:
Mulder noemt Morientes voor Feyenoord, die is net naar Valencia gegaan.
En dan kennen ze Vagner ook al niet, die viel toch behoorlijk op in de UEFA Cup twee seizoenen geleden...
pi_41015259
Ambro, nu hadden ze wel een stand plus topscoorders.

Ah, voor elke goal wordt er 100E gestort aan het goede doel door de Eredivisie. Nette actie
pi_41015564
Goed programma geworden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:42:49 #186
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_41015817
goal van Cacau
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41015822
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:31 schreef RayMania het volgende:
Goed programma geworden.
Inderdaad, het bevalt me wel op deze manier. En dan komen de Spaanse en Italiaanse competitie er ook nog bij...
pi_41015838

Je bent van alles weer op de hoogte
pi_41015861
Ik vond de uitzending van 23.00 uur een stuk beter dan wat ik van Talpa gewend ben. Hulde
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:46:26 #190
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41015907
Leuk
pi_41016263
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ambro, nu hadden ze wel een stand plus topscoorders.
Heb het gezien , maar het hoort natuurlijk ook in de andere uitzending.

De uitzending van 23.00 keek goed weg, alleen kunnen ze m.i. beter alle wedstrijden achter elkaar kort laten zien en dan gaan lullen, want nu gingen ze na Feyenoord analyseren, daarna lieten ze Ajax zien en gingen ze daar weer over verder.
sig verwijderd door FA
pi_41021268
2.271.000 kijkers om 19.00; 339.000 om 23.00
pi_41021376
wat een bout uitzending weer om 19:00 uur zeg, en welkom dames heren bij de wedstrijden, we zijn weer begonnen maar we gaan er eerst even uit voor de reclame, wat een bullshit was dat zeg. En dan gewoon een uur moeten wachten totdat het verslag van Ajax -RKC waalwijk kwam, wat is dat voor totale onzin. Ook dat geklets tussendoor na feyenoord - groningen irriteerde me echt mateloos. Het blijft een kutprogramma op deze manier zeg
pi_41021475
Ah, nog een azijnpisser. Wat een onzin zeg dat gezeur. Het is echt stukken beter geworden. Zeiken om het zeiken, tis nooit goed.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41021685
is er nu nog een mogelijkheid om een wedstrijd te kunnen zien? kwam vannacht thuis van vakantie en heb dus alles gemist Waar liggen de rechten nu of hoe zit dit? thnx!
pi_41022303
Ik vond het een topuitzending. Weinig reclame weinig gelul en veel voetbal. En dan na Studio Voetbal op Ned. 2 nog meer voetbal op Talpa om 23.00. Zo mis je niks van de belangrijkste wedstrijden in Europa. Ik ben blij dat ze dat Cafe Sport niet meer doen dat voegde niks toe aan de voetbaluitzendingen. En die 100¤ per doelpunt is ook leuk, zou dat bij John uit de zak komen?
pi_41022371
Stuk verbeterd t.o.v. van vorig seizoen, maar moest nog veel te lang wachten op dé wedstrijd van de dag, Ajax
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:12:52 #198
73305 Stpan
pi_41022392
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:59 schreef erikh het volgende:
wat een bout uitzending weer om 19:00 uur zeg, en welkom dames heren bij de wedstrijden, we zijn weer begonnen maar we gaan er eerst even uit voor de reclame, wat een bullshit was dat zeg. En dan gewoon een uur moeten wachten totdat het verslag van Ajax -RKC waalwijk kwam, wat is dat voor totale onzin. Ook dat geklets tussendoor na feyenoord - groningen irriteerde me echt mateloos. Het blijft een kutprogramma op deze manier zeg
Ach gussie, moest je wel een heel uur op je cluppie wachten? Bij de NOS moest ik er 1,5 uur op wachten, en tussendoor nog naar het NK driebanden kijken. Mijn mening: je zeurt.
pi_41022518
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Stpan het volgende:

[..]

Ach gussie, moest je wel een heel uur op je cluppie wachten? Bij de NOS moest ik er 1,5 uur op wachten, en tussendoor nog naar het NK driebanden kijken. Mijn mening: je zeurt.
ja dat is waar ook bij de NOS had je altijd 2 reclameblokken en dat zeikjournaal er tussen door wat bij elkaar ook wel 20 min duurde. En dan nog zeggen dat de NOS niet commercieel is. Volgens mij zond Talpa gisteren minder reclame uit dan de NOS vroeger.
pi_41022996
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:27 schreef kletskop het volgende:
is er nu nog een mogelijkheid om een wedstrijd te kunnen zien? kwam vannacht thuis van vakantie en heb dus alles gemist Waar liggen de rechten nu of hoe zit dit? thnx!
De internetrechten liggen bij de clubs zelf; dus voortaan toch opnemen. Al zullen er vast wel ergens sites zijn met de goals.
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:18:14 #201
73305 Stpan
pi_41023986
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef Evertjan het volgende:
ja dat is waar ook bij de NOS had je altijd 2 reclameblokken en dat zeikjournaal er tussen door wat bij elkaar ook wel 20 min duurde. En dan nog zeggen dat de NOS niet commercieel is. Volgens mij zond Talpa gisteren minder reclame uit dan de NOS vroeger.
Klopt, maar dat schijnt iedereen opeens te zijn 'vergeten' toen de grote boze John de Mol met zijn commerciële zender aan kwam zetten.......
pi_41024931
Ik vind het nog steeds een klote programma. Van mij moet het echt zo snel mogelijk weer terug naar de NOS. Ten eerste zitten er betere analisten. Daarnaast dat verschrikkelijke gerek totdat de belangrijke wedstrijden aan de orde komen. en dan als alleen de samenvatting van Ajax moet komen gooien die trieste figuren er nog snel eventjes alle wedstrijden tussendoor. Echt Triest.
de NOS begon tenminste met de wedstrijden van de top 3 op het moment. Je zag de belangrijkste wedstrijden en soms bleef je wat langer kijke omdat ernogmeer leuke duels waren. Nu ben je verplicht vanaf 7 uur te gaan kijke want je weet nooit wanneer belangrijke wedstrijden werden samengevat.
pi_41030892
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef SjoerdK het volgende:
Ik vind het nog steeds een klote programma. Van mij moet het echt zo snel mogelijk weer terug naar de NOS. Ten eerste zitten er betere analisten. Daarnaast dat verschrikkelijke gerek totdat de belangrijke wedstrijden aan de orde komen. en dan als alleen de samenvatting van Ajax moet komen gooien die trieste figuren er nog snel eventjes alle wedstrijden tussendoor. Echt Triest.
de NOS begon tenminste met de wedstrijden van de top 3 op het moment. Je zag de belangrijkste wedstrijden en soms bleef je wat langer kijke omdat ernogmeer leuke duels waren. Nu ben je verplicht vanaf 7 uur te gaan kijke want je weet nooit wanneer belangrijke wedstrijden werden samengevat.
Wie Youri Mulder? Nee geef mij dan maar Jan van Halst of Ruud Gullit
pi_41031253
Missen jullie die Jaap Visser ook zo vreselijk

Maar zoals al door meerdere hier aangeven is het wel degelijk beter geworden in vergelijking met vorig seizoen.

Aangezien er aangegeven is dat er op de nieuwe zender Talpa 2 waarschijnlijk veel voetbal zal zijn, zou je daarvan nog een soort voetbalkanaal kunnen maken met veel livevoetbal. Een beetje zoals Sport 1 nu is. Dan zou je bijvoorbeeld doordeweeks overdag integraal wedstrijden kunnen gaan herhalen (bijvoorbeeld uit de HCE). Ik denk dat daar toch echt wel een markt voor zou zijn.

Ze zijn in ieder geval wel op de goede weg nu
Christian Gyan Ole Ole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')