Jubileum topic? hoezo?quote:
Als je normaal maat 42 hebt, zou ik nu ook 42 nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef ymme het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met de maten van jeans? (heb nog nooit met zulke maten een broek gekocht eerlijk gezegt).
Normaal heb ik van broek maatje 42.
Moet ik dan dus gewoon 42/31 (of 33, ik neem aan dat het getal achter de / de lengte maat is), en 42 gewoon net zoals bij een vosje mode of iets dergelijk 42 is.
Bedankt alvast.
Dat dacht ik al. Maar ben blij dat ik het voor de zekerheid toch even gevraagt heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je normaal maat 42 hebt, zou ik nu ook 42 nemen.
Wat betreft de lengtematen: 31=kort, 33=normaal, 35=lang.
Lichte watteringquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef heaven7 het volgende:
Is dit een winterjas?
[afbeelding]
Deze parka van robuust katoen is sportief, ongecompliceerd en aangenaam warm. De lichte wattering maakt het jack weerbestendig.
Haha, wat een antwoord weer van Espritquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb em besteld coconutMaar twijfel dus omdat ie wel erg zwaar is.
Net mailtje gehad van Esprit, dit is een herfst of winterjas maar niet om mee te skiëenWeet ik nog niet of ie onze winter aankan! ¤90,- voor een herfstjas is wel erg duur!
Het duurt inderdaad een stuk langer jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef miki het volgende:
Het bezorgen duurt langer dan normaal hè?
Normaal had ik mijn spullen al in huis voordat ik het mailtje kreeg dat ze het Logistik Centrum verlaten hadden, nu heb ik het mailtje wel gehad maar mijn spullen niet. Zullen morgen wel komen...
Ja dus ik weet nu eigenlijk nog maar weinigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Haha, wat een antwoord weer van Esprit![]()
eeh... dat ligt een beetje uit m'n route....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef heaven7 het volgende:
Weert ligt in Limburg, richting Eindhoven en dan nog een kwartier reizen
quote:Geachte mevrouw Cocount,
dank u voor uw mail.
Verontschuldig ons s.v.p voor de lange levertijd van uw bestelling.
Dankzij de geweldige hoeveelheid aan opdrachten dankzij fok! is het ons niet gelukt uw bestelling zo snel mogelijk, zoals u het van ons gewend bent, te verwerken.
Tot ons en uw genoegen kunnen wij u meedelen dat uw bestelling zich in de
bewerking bevindt en dat deze zo snel mogelijk geleverd zal worden.
zouden mijn 4 bestellingen in 1 week er iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef Coconut het volgende:
Ze hebben in ieder geval wel supersnelle email service bij Esprit:
[..]
Oh, dus jíj bent de boosdoenerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef CherryLips het volgende:
zouden mijn 4 bestellingen in 1 week er iets mee te maken hebben?
Gister dat mailtje gekregen, om 14.00u. Normaal is het er dan de volgende dag. Nu dus niet, hopelijk morgen.quote:Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG bezorgd worden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb die abbie zo vaak vastgehouden, maar ik vond ¤25 gewoon te veel nog. Ik had vanmiddag ook een sprit tas vast van ¤20 die niet op de site stond. het is te erg gewoon.
Genoeg! ESPRIT in Londenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef CherryLips het volgende:
ik ben weleens in die B-Never geweest: kei duur en alles is veel kleiner dan de website doet denken
en ze hebben vast wel esprit in london
en Lush
en disney store
Damn ik ben zo donders jaloers op je nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef CherryLips het volgende:
raar dat dat nog nooit eerder in me is doorgedrongen
hotel zit bij regent street
Je kan maar tot max. ¤300,- bestellen als je geen platinumcard hebt. Althans, je kan wel een bestelling plaatsen van bijv. ¤200,- en daarna nog een van ¤200,- maar dan krijg je vanzelf een 'Kundenkonto' mailtje dat het openstaande bedrag te hoog is. Ze houden hem dan nog 3 dagen ofzo voor je vast, maar als er intussen geen betaling of retourzending is binnengekomen komt je 2e bestelling te vervallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef miki het volgende:
Ik heb mijn pakketje vandaag eindelijk ontvangen, de doos zag er wel nogal gehavend uit haha!
Ik had ook deze winterjas besteld:
[afbeelding]
Leuke jas, maar bij nader inzien leek ie toch wel veel op een jas die ik al heb...Vanavond mijn vriend de spullen laten passen
Gelijk maar weer vanalles nieuws besteld (waarom vullen ze die site ook zo vaak aan?!). Ik was even bang dat je niet 2 keer vlak achter elkaar voor een hoog bedrag (400 euro) kon bestellen, maar dat gaat blijkbaar toch.
Ik moet wel zeggen dat ik ieder kledingstuk in 2 verschillende maten bestel, ben altijd bang dat het later uitverkocht is!
Dan kan je tot ¤600,- bestellen toch? Dus zal je alsnog wel een Kundenkonto krijgen idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef miki het volgende:
Ik heb platinum, maar dan nog is het bedrag te hoog. Ik zal dan wel snel een mailtje krijgen...
Regent Palace Hotel toevallig? If so (tip: neem oordopjes mee), dan zit je vlak bij de Lush winkel en een stuk of wat grote Esprit winkels, er zitten er ook een of twee aan Oxford Street.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef CherryLips het volgende:
raar dat dat nog nooit eerder in me is doorgedrongen
hotel zit bij regent street
Je hebt weer meelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
gelukt...?
m'n bestelling was binnen, alleen het roze truitje zit om m'n buik net ietsje te strak. ik kan hem wel even charmant wat uitlubberen, maar ik weet niet of hij veel krimpt in de was.
dilemma dilemma...
OK, cool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef CherryLips het volgende:
17,50 denk ik? als je er even 48 bijspaart krijg je dacht ik een platinum card.
Aan alle onzekerheid komt een eind..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:11 schreef CherryLips het volgende:
ik weet het niet zeker hoor, zo veel punten heb ik niet
quote:Welkom bij de VIP-club
Zoveel exclusieve voordelen moet men eerst verdienen. Zodra u binnen 12 maanden 1.800 e-points hebt behaald, sturen we u automatisch en exclusief uw nieuwe e-club platinum card toe.
Naast een welkomstbonus van 10% directe korting op uw eerste Platinum shopping kunt u genieten van nog meer voordelen:
•meer service: gratis retoucheservice in uw Esprit winkel*
•meer comfort: gratis e-club platinum service op 00 800 00 1 ESPRIT (= 00 800 00 1 377 748)•meer advies: professioneel shoppingadvies na persoonlijke afspraak in uw Esprit winkel•meer informatie: nieuwsbrief over producten en acties, die speciaal voor u werden geselecteerd•meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voorbehouden aan e-club platinum klanten
•meer verrassingen: bijvoorbeeld voor uw verjaardag
•meer beleven: uitnodigingen voor exclusieve Esprit evenementen•welcome bonus: Get 10% off your first platinum card purchase. Offer good for one time use only, against presentation of your new card and this welcome card.
Welkom bij de Platinum clubquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Aan alle onzekerheid komt een eind..
[..]
![]()
Nee de e-points vervallen in zijn geheel volgens mij...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Oh en heb iets besteld en 700 punten ingewisseld, maar als die bestelling weer teruggaat, komen mijn punten dan ook weer terug?
Ow daar heb je absoluut gelijk in hoor! maar datzelfde gaat ook op wanneer je een bon krijgt opgestuurd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Huh, dat kan toch niet?? Dat is toch oneerlijk als je het product niet koopt?
Ik kreeg mijn punten na een aantal dagen weer terug geboekt. Als je punten gebruikt waar je geen recht op hebt omdat je 't artikel terug stuurd ga je in de * min * totdat je weer wat gekocht hebt en daarmee de minpunten hebt aangezuiverd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Oh en heb iets besteld en 700 punten ingewisseld, maar als die bestelling weer teruggaat, komen mijn punten dan ook weer terug?
Geef hem is wat te eten joh pfff wat een maat daar droom ik vanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef Koningin het volgende:
Ik moet eens even wat spijkerbroeken voor mijn man gaan uitzoeken.
Zijn maat (30-32) is meestal niet op voorraad in de winkel, online meestal wel.
Dan zal ik het maar weer afwachtenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:31 schreef deedeetee het volgende:
Nou er wordt niet over een voering van de jas gesproken.......
Toen ik zaterdag in Maastricht was heb ik daar jassen gezien die wel een wat dikkere voering hadden maar er hingen ook jassen die geen *extra * voering hadden. Ik geloof niet dat ik deze jas daar ook gezien heb want dan zou ik met de muts met bont wel herinneren.![]()
Hij eet me de oren van mijn hoofd afquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef kluivie het volgende:
[..]
Geef hem is wat te eten joh pfff wat een maat daar droom ik vanmaar de kans dat die er nog is groter dan bij 33/32 (mijn maat dus)
Jep dan heeft die zeker genoeg keus, pfff trouwens wat een luxe eten en toch niet bijkomenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij eet me de oren van mijn hoofd af![]()
Ben er zelf ook jaloers op!
Maar toch weer 4 broeken besteld, kan ie zich wat uitzoeken.
Het verwerken van retourzendingen (en betalingen) duurt normaliter wel een weekquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:38 schreef miki het volgende:
Ik kreeg vandaag inderdaad een mailtje dat mijn nieuwe bestelling gaat vervallen vanaf 31-8 (Nééé, dat wil ik niet, want de helft is alweer uitverkocht!!). Maar ik heb het vorige pakketje zaterdag al retour gedaan en vrijdag zelfs al betaald. Dat gaat dan hopelijk wel goedkomen?![]()
Dat ligt aan jou vind ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of is er voor de mannen eigenlijk niets tofs meer te halen daar?
Mee eens. Het is al een tijdje helemaal niks. Allemaal donkere en saaie kleuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of is er voor de mannen eigenlijk niets tofs meer te halen daar?
Juist. Heel saai allemaal. Niet echt nieuw of vol inspiratie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Mee eens. Het is al een tijdje helemaal niks. Allemaal donkere en saaie kleuren.
Flightbag die voor de zoveelste keer weer op de site staat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef CherryLips het volgende:
een tasjezullen wel weer uitverkocht zijn, maar ik kan het proberen, toch?
die flight bag jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Flightbag die voor de zoveelste keer weer op de site staat?
Mijn tasje(esther) is goed ontvangen.
De siteverandering vind ik OK.![]()
ik had die kleine roze dus besteld, ook uitverkochtquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Woehoe, heb die mooie zwarte abbieposttas ofzoiets besteld in sale! Maar zal wel weer uitverkocht zijnVind zwart veel mooier dan die roze.
Volgens mij heb ik die kleine roze ook ooit besteld, en ligt ie nu bij mij thuis.. alleen ben ik nog ff niet thuisquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had die kleine roze dus besteld, ook uitverkochtmaar de sweater heb ik wel
ik heb echt tig keer dezelfde trui nu, maar ze zitten kei-lekker
en voor ¤12,50 kan ik ze niet laten liggen
Neeee die heb ik al besteld, moet morgen binnen komenquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
ik wou deze maand niets kopen bij Esprit.. maar ik kreeg de mail dat de nieuwe webshop open was, dus ja.. dan toch maar ff koekeloeren.. en ook maar wat besteld.. deze maand maar niet meer op die site kijken, want elke keer als ik er kom.. moet ik wat bestellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die bovenste trui echt mooiquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
ik wou deze maand niets kopen bij Esprit.. maar ik kreeg de mail dat de nieuwe webshop open was, dus ja.. dan toch maar ff koekeloeren.. en ook maar wat besteld.. deze maand maar niet meer op die site kijken, want elke keer als ik er kom.. moet ik wat bestellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je gewoon even bij eigenschappen kijkt, zie je het nummer. Dan kan je op de site het nummer invullen en het artikel wordt gezocht.quote:Op zondag 3 september 2006 16:08 schreef roburt het volgende:
is die eerste 50euro?
kan hem niet echt vinden maar lijkt er wel op.
die is ook erg leukquote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]
Deze jas ga ik van de week even passen. Ik ben er helemaal weg van, hij ziet er zo erg lekker warm uit![]()
ik had vorige week een bestelling teruggestuurd op dinsdag en kreeg op vrijdag een mailtje dat het was verwerkt. en toen kreeg ik ook m'n bestelling van dinsdag ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 10:47 schreef heaven7 het volgende:
Die is leuk ja
Ligt het aan mij of zijn ze tegenwoordig heel traag met het verwerken van nieuwe en teruggestuurde bestellingen?
Ik precies hetzelfde, alleen ik moet het nog binnen krijgen (hopelijk nu wél vandaag)quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had vorige week een bestelling teruggestuurd op dinsdag en kreeg op vrijdag een mailtje dat het was verwerkt. en toen kreeg ik ook m'n bestelling van dinsdag ofzo
die flightbag of de postbag? ze zijn allemaal leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Maarja weet je, ik heb em helemaal niet nodig! Kan het geld veel beter besteden! Sterker nog, ik heb het momenteel niet eensMaar hijs wel leuk, en 50% korting
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Hoe bevalt je tas eigenlijk?
Welke tas is dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]goed
er past best veel in
(ook een flesje drinken enzo).
Dat heb ik dus ook. Terwijl Mexx op zich leuke kleding maakt, past het me nooit goed. En ik heb ook een hekel vaak aan dat synthetische spulquote:Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef miki het volgende:
Hier in Maastricht ligt de Esprit tegenover de Mexx. Als ik in de stad ben, ga ik altijd naar beide winkels. Wat me altijd opvalt is dat de kwaliteit van Esprit zoveel 'fijner' is, veel meer echte katoen, fijn draagbaar, terwijl de Mexx heel veel synthetisch spul heeft met een vrij slechte pasvorm (voor mij persoonlijk dan). Mexx is me steeds meer gaan tegenstaan de laatste tijd!
Doen!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Deze jas is heel mooi, zit heel erg te twijfelen nu. Heb niet echt jas nodig, en het zal wel meer zomerjack zijn(summersale), maar hij is mooi en afgeprijst![]()
[afbeelding]
jij was gewoon eerderquote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Daarom gewoon alle maten bestellen die er zijn
Hij staat er nu nog steeds op Cherry, dus wellicht is ie er nog wel gewoon voor je
Ik voel me stiekem een beetje schuldig dat ik em zelf houd![]()
Ik vind het ook vervelend, heb er thuis nog eentje liggen, maar ik kom weinig in de winkel.....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef heaven7 het volgende:
En nog steeds Cherry
Ja, dat had ik dus ook laatst! Maar je kan die bon niet gebruiken bij een internetbestelling he? Vind dat een beetje krom..
Hier hetzelfde.. maar ik merk ook dat als ik wel de winkel instap (wat ik toch nooit kan laten omdat de online shop succes is) dat ik nooit wat leuks vind..quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:04 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het ook vervelend, heb er thuis nog eentje liggen, maar ik kom weinig in de winkel.....
Hier staat 100 % merino wol en ff later blijkt dat het gaat om een mix van wol en viscosequote:Warme, luxe trui van hoogwaardige merino mix
100% wol
HIJ IS WEER UITVERKOCHT GVD!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef CherryLips het volgende:
ohw. nu is ie uitverkocht ja. ik haat dat tasje vurig ondertussen
. heb m'n ogen nu ook op een bepaald lichtroze vest
.
het ziet er wel heel warm uitquote:Op maandag 11 september 2006 09:02 schreef deedeetee het volgende:
Ik zag een leuke wollen trui maar de info erbij klopt niet :
[..]
Hier staat 100 % merino wol en ff later blijkt dat het gaat om een mix van wol en viscoseMaar Hoeveel wol en hoeveel viscose erin zit dát vertellen ze niet. Zo weet ik toch niet of die trui wel warm genoeg is
![]()
[afbeelding]
De roze die je een paar dagen terug had besteld?quote:Op maandag 11 september 2006 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HIJ IS WEER UITVERKOCHT GVD!!!!
tofquote:Op maandag 11 september 2006 10:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
De roze die je een paar dagen terug had besteld?
Als de zwarte er nog is mag je mijn roze, goed?
preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik doe het maar even niet want tis wel ¤30,-
En deze.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef CherryLips het volgende:
besteld:
[afbeelding]
In het rood dan
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef heaven7 het volgende:
Is die trui fijn Whiskers? Ik heb em in het groenachtig besteld
heb je hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:26 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, de zwarte vliegtas is binnen! Wil jij de roze?(Kaartje is er al wel vanaf.. vind je het erg?)
Terugvindpostquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:18 schreef ThijsThijs het volgende:
Mag ik tussendoor even vragen wat tvp betekent :p
gaat het via huisadres of via mailadres?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef heaven7 het volgende:
Dan weet ik niet hoe we het moeten doen aangezien ik al vanaf verschillende adressen gratis pakjes heb verstuurd
quote:
Poeh, met een bh van 30 euro zou ik al heel blij zijn. Bij de echte goede lingeriemerken zit je toch al snel op het dubbele. Wel heel leuke dingen bij Esprit, ik wou dat ik ze ook kon dragen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:36 schreef Elefes het volgende:
[..]Maar toch vind ik 'm vrij prijzig bij Esprit.. 30 euro voor een bh en 20 voor een string
![]()
Eens kijken of ik iets verdiend heb deze maand (want er zitten een paar hele leuke setjes bij..! ).
Dat geloof ik wel ja, dat het veel duurder kanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Poeh, met een bh van 30 euro zou ik al heel blij zijn. Bij de echte goede lingeriemerken zit je toch al snel op het dubbele. Wel heel leuke dingen bij Esprit, ik wou dat ik ze ook kon dragen!
Laatst ook weer een broek en twee shirtjes besteld, ook weer prima.
Nee, heb zelf enkele uurtjes na jou besteld.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:14 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag een bestelling geplaatst, maar heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen![]()
Heb vandaag ff een mailtje naar Esprit gestuurd.
Meer mensen met dit probleem?
Zo vaak bestel ik niet per week, is meer per maand.quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef ThijsThijs het volgende:
wist je trouwens dat ze Esprit-onlineshop verslaafden, maar maximaal 1 product per week laten kopen? misschien krijg je daarom geen bevestigingsmail :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |