Gister dat mailtje gekregen, om 14.00u. Normaal is het er dan de volgende dag. Nu dus niet, hopelijk morgen.quote:Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG bezorgd worden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:
ik heb die abbie zo vaak vastgehouden, maar ik vond ¤25 gewoon te veel nog. Ik had vanmiddag ook een sprit tas vast van ¤20 die niet op de site stond. het is te erg gewoon.
Genoeg! ESPRIT in Londenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef CherryLips het volgende:
ik ben weleens in die B-Never geweest: kei duur en alles is veel kleiner dan de website doet denken
en ze hebben vast wel esprit in london
en Lush
en disney store
Damn ik ben zo donders jaloers op je nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef CherryLips het volgende:
raar dat dat nog nooit eerder in me is doorgedrongen
hotel zit bij regent street
Je kan maar tot max. ¤300,- bestellen als je geen platinumcard hebt. Althans, je kan wel een bestelling plaatsen van bijv. ¤200,- en daarna nog een van ¤200,- maar dan krijg je vanzelf een 'Kundenkonto' mailtje dat het openstaande bedrag te hoog is. Ze houden hem dan nog 3 dagen ofzo voor je vast, maar als er intussen geen betaling of retourzending is binnengekomen komt je 2e bestelling te vervallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef miki het volgende:
Ik heb mijn pakketje vandaag eindelijk ontvangen, de doos zag er wel nogal gehavend uit haha!
Ik had ook deze winterjas besteld:
[afbeelding]
Leuke jas, maar bij nader inzien leek ie toch wel veel op een jas die ik al heb...Vanavond mijn vriend de spullen laten passen
Gelijk maar weer vanalles nieuws besteld (waarom vullen ze die site ook zo vaak aan?!). Ik was even bang dat je niet 2 keer vlak achter elkaar voor een hoog bedrag (400 euro) kon bestellen, maar dat gaat blijkbaar toch.
Ik moet wel zeggen dat ik ieder kledingstuk in 2 verschillende maten bestel, ben altijd bang dat het later uitverkocht is!
Dan kan je tot ¤600,- bestellen toch? Dus zal je alsnog wel een Kundenkonto krijgen idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef miki het volgende:
Ik heb platinum, maar dan nog is het bedrag te hoog. Ik zal dan wel snel een mailtje krijgen...
Regent Palace Hotel toevallig? If so (tip: neem oordopjes mee), dan zit je vlak bij de Lush winkel en een stuk of wat grote Esprit winkels, er zitten er ook een of twee aan Oxford Street.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef CherryLips het volgende:
raar dat dat nog nooit eerder in me is doorgedrongen
hotel zit bij regent street
Je hebt weer meelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
gelukt...?
m'n bestelling was binnen, alleen het roze truitje zit om m'n buik net ietsje te strak. ik kan hem wel even charmant wat uitlubberen, maar ik weet niet of hij veel krimpt in de was.
dilemma dilemma...
OK, cool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef CherryLips het volgende:
17,50 denk ik? als je er even 48 bijspaart krijg je dacht ik een platinum card.
Aan alle onzekerheid komt een eind..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:11 schreef CherryLips het volgende:
ik weet het niet zeker hoor, zo veel punten heb ik niet
quote:Welkom bij de VIP-club
Zoveel exclusieve voordelen moet men eerst verdienen. Zodra u binnen 12 maanden 1.800 e-points hebt behaald, sturen we u automatisch en exclusief uw nieuwe e-club platinum card toe.
Naast een welkomstbonus van 10% directe korting op uw eerste Platinum shopping kunt u genieten van nog meer voordelen:
•meer service: gratis retoucheservice in uw Esprit winkel*
•meer comfort: gratis e-club platinum service op 00 800 00 1 ESPRIT (= 00 800 00 1 377 748)•meer advies: professioneel shoppingadvies na persoonlijke afspraak in uw Esprit winkel•meer informatie: nieuwsbrief over producten en acties, die speciaal voor u werden geselecteerd•meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voorbehouden aan e-club platinum klanten
•meer verrassingen: bijvoorbeeld voor uw verjaardag
•meer beleven: uitnodigingen voor exclusieve Esprit evenementen•welcome bonus: Get 10% off your first platinum card purchase. Offer good for one time use only, against presentation of your new card and this welcome card.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |