abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41138077

tof! dank je wel!
nu even zien hoe we dit regelen...
Tap tap tap
pi_41139625
You've got mail
pi_41141595
meel terug

en hoezo hij is lelijk?
Tap tap tap
pi_41141703
quote:
Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG bezorgd worden.
Gister dat mailtje gekregen, om 14.00u. Normaal is het er dan de volgende dag. Nu dus niet, hopelijk morgen.
pi_41141910
Die maten van Esprit zijn nog wel eens een beetje vaag. Dat EDC spul valt sowieso klein en de grootste maat daarin is vaak ongeveer even groot als de XLen van de normale collectie.

Had laatst een T-shirt gekocht dat net aan was, een XXL. Maar na 1x wassen zat ie eik net níet. . Op de site staat grootste maat XXL; zie ik van het weekend bij de Bijenkorf de Haag hetzelfde shirt liggen met als maat 3XL. Vaag allemaal. .

Daarom wil ik Esprit altijd eerst maar even gepast hebben, ik zal zeker niet zo snel iets lukraak bestellen van deze site.
pi_41141927
mijn pakketje is er ook nog niet, mailtje ook gister gehad.
Tap tap tap
pi_41142265
Ik hou niet van dat gehaakte spul Niet mijn smaak
pi_41142342
Ohw en vandaag weer 2 bestellingen geplaatst Allemaal sale artikelen. Eindelijk waren die leuke bruine booties er!! Helaas wel een maat te groot maar dat zien we dan wel weer.
2 minuten later waren ze ookweer van de site af en waren alleen die lelijke roze er nog.
Ooknog een tasje (:P) besteld en wat andere dingen die ik alweer vergeten ben.
pi_41142430
ik weet gelijk welke schoenen je bedoelt
en ze hadden de tas waar ik al sinds juni op geil in de sale, een abby flight bag ofzo, halve prijs, maar die was natuurlijk ook gelijk uitverkocht.
wisten jullie al dat ik een tassen-tic heb?
Tap tap tap
pi_41142543
die esther-bag is trouwens ook heel tof
*zichzelf slaat*
Tap tap tap
pi_41142559
Die abby flight heb ik besteld!!! (Als ie er nog is) En ja, dat was bekend
Als ik em niks vind zal ik een ander adres ritselen om via gratis pakketje em naar jou te sturen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2006 21:21:19 ]
pi_41142652

ik heb die abbie zo vaak vastgehouden, maar ik vond ¤25 gewoon te veel nog. Ik had vanmiddag ook een sprit tas vast van ¤20 die niet op de site stond. het is te erg gewoon.
Tap tap tap
pi_41142706
Ik vind die Heiditassen wel erg leuk. En die Esther is er nog

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2006 21:24:17 ]
pi_41142723
Pos 1. E45030-679-one size EUR 12,90 accessoires->tassen, old pink, one size
pi_41142854
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:

ik heb die abbie zo vaak vastgehouden, maar ik vond ¤25 gewoon te veel nog. Ik had vanmiddag ook een sprit tas vast van ¤20 die niet op de site stond. het is te erg gewoon.

Gelukkig is de Esprit in Weert maar klein, ff je jasje gekocht en weer weg, maar morgen gaan we naar Eindhoven!! En daar heb je er wel 2!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2006 21:28:18 ]
pi_41142899
ik moet volgende week naar Utrecht, 2 x zelfs Ook 2 esprit winkels. Levensgevaarlijk gewoon.
Tap tap tap
pi_41142919
Oh heerlijk, vooral als je net loon hebt gehad
pi_41142977
loon had ik vorige week.
is volgens mij alweer op aan etentjes, Muse-kaartjes en kleren moet nog schoenen en een winterjas en ik ga naar londen
o mijn god.
Tap tap tap
pi_41143048
Hebben ze Esprit in Londen?
Ga je naar de Bnever winkel trouwens? Daar ben ik nog steeds wel heel erg benieuwd naar.
pi_41143269
ik ben weleens in die B-Never geweest: kei duur en alles is veel kleiner dan de website doet denken
en ze hebben vast wel esprit in london
en Lush
en disney store
Tap tap tap
pi_41143301
Hou het dan maar bij Esprit
En de Disney store
pi_41144428
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef CherryLips het volgende:
ik ben weleens in die B-Never geweest: kei duur en alles is veel kleiner dan de website doet denken
en ze hebben vast wel esprit in london
en Lush
en disney store
Genoeg! ESPRIT in Londen

Een aantal jaar terug in Londen geweest en heb toen een behoorlijk grote ESPRIT shop bezocht aan de Regentstreet
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41144768
raar dat dat nog nooit eerder in me is doorgedrongen
hotel zit bij regent street
Tap tap tap
pi_41148117
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Damn ik ben zo donders jaloers op je nu

Ik wil ook noaar Londen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:52:20 #75
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41160649
Ik heb mijn pakketje vandaag eindelijk ontvangen, de doos zag er wel nogal gehavend uit haha!
Ik had ook deze winterjas besteld:

Leuke jas, maar bij nader inzien leek ie toch wel veel op een jas die ik al heb...Vanavond mijn vriend de spullen laten passen
Gelijk maar weer vanalles nieuws besteld (waarom vullen ze die site ook zo vaak aan?! ). Ik was even bang dat je niet 2 keer vlak achter elkaar voor een hoog bedrag (400 euro) kon bestellen, maar dat gaat blijkbaar toch.
Ik moet wel zeggen dat ik ieder kledingstuk in 2 verschillende maten bestel, ben altijd bang dat het later uitverkocht is!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41160856
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef miki het volgende:
Ik heb mijn pakketje vandaag eindelijk ontvangen, de doos zag er wel nogal gehavend uit haha!
Ik had ook deze winterjas besteld:
[afbeelding]
Leuke jas, maar bij nader inzien leek ie toch wel veel op een jas die ik al heb...Vanavond mijn vriend de spullen laten passen
Gelijk maar weer vanalles nieuws besteld (waarom vullen ze die site ook zo vaak aan?! ). Ik was even bang dat je niet 2 keer vlak achter elkaar voor een hoog bedrag (400 euro) kon bestellen, maar dat gaat blijkbaar toch.
Ik moet wel zeggen dat ik ieder kledingstuk in 2 verschillende maten bestel, ben altijd bang dat het later uitverkocht is!
Je kan maar tot max. ¤300,- bestellen als je geen platinumcard hebt. Althans, je kan wel een bestelling plaatsen van bijv. ¤200,- en daarna nog een van ¤200,- maar dan krijg je vanzelf een 'Kundenkonto' mailtje dat het openstaande bedrag te hoog is. Ze houden hem dan nog 3 dagen ofzo voor je vast, maar als er intussen geen betaling of retourzending is binnengekomen komt je 2e bestelling te vervallen.
amokaapjeeh O+
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:27:42 #77
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41162090
Ik heb platinum, maar dan nog is het bedrag te hoog. Ik zal dan wel snel een mailtje krijgen...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41162413
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef miki het volgende:
Ik heb platinum, maar dan nog is het bedrag te hoog. Ik zal dan wel snel een mailtje krijgen...
Dan kan je tot ¤600,- bestellen toch? Dus zal je alsnog wel een Kundenkonto krijgen idd.
amokaapjeeh O+
pi_41163738
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Regent Palace Hotel toevallig? If so (tip: neem oordopjes mee), dan zit je vlak bij de Lush winkel en een stuk of wat grote Esprit winkels, er zitten er ook een of twee aan Oxford Street.

Ohja, net nog een broek en colbertje besteld.

Ohja, nog een tip: neem vooral veeeel geld mee. En vergeet de winkeltjes in Soho niet.
pi_41164078
Yup, dat hotel Ik ging anders altijd met een groep naar Piccadilly Backpackers, dus ik ben bekend met de herrie 's nachts Ik heb er weer zin in Maar ik shop pas sinds een maand of twee bij Esprit en pas sinds een jaar bij Lush, dus daar lette ik eerst nooit op.
Tap tap tap
pi_41165839
Lieve schat, mail me ff heel gauw terug!
pi_41165887
Anders wordt het niks meer met dat gratis pakje..
pi_41172572
gelukt...?

m'n bestelling was binnen, alleen het roze truitje zit om m'n buik net ietsje te strak. ik kan hem wel even charmant wat uitlubberen, maar ik weet niet of hij veel krimpt in de was.
dilemma dilemma...
Tap tap tap
pi_41172703
Eén bestelling van mij is gisteren weg gegaan bij de Esprit.

Ik ben benieuwd wanneer ik deze kan ontvangen. Ik hoop morgen.
pi_41181738
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
gelukt...?

m'n bestelling was binnen, alleen het roze truitje zit om m'n buik net ietsje te strak. ik kan hem wel even charmant wat uitlubberen, maar ik weet niet of hij veel krimpt in de was.
dilemma dilemma...
Je hebt weer meel
Ik zou geen te strakke kleding houden
pi_41181995
en jij hebt ook meel
en ik stuur het truitje terug met pijn in m'n hart want hij is echt heel leuk.
o wee als ik nu ineens wel snel afval en hij is uitverkocht
Tap tap tap
pi_41182058
Heb je een foto? Kunnen we ruilen
pi_41182083
Oh en je bent De heer lees ik in een mailtje van selektvracht
pi_41182282
ik heb wel een soort van bierbuik... hmmm...
maar het is dus dit truitje in XL:

hij is echt te tof voor woorden maar als hij ook maar iets krimpt in de was wordt het er niet beter op bij de schouders en rond m'n tiet'n zit hij iets te wijd, maar rond m'n buik gaat het altijd mis 200 buikspieroefeningen per dag helpen niet
ik had er ook leuke sokken bij besteld om aan de ¤24 te komen, zal ik die wel houden? is tenminste iets ervan uitgaande dat die wel passen, natuurlijk.
Tap tap tap
pi_41182500
Ohja, ook roze toch?
Leuk ding! 'Helaas' heb ik m'etjes

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2006 23:50:20 ]
pi_41182561
*jaloers is
Tap tap tap
pi_41182727
Trouwens! Vandaag in Eindhoven geweest, heb die bruine schoenen gepast en ze zullen direct weer teruggaan als ze binnenkomen, lijken een beetje op All-stars maar zijn het net niet
Verder viel het behoorlijk tegen daar ze geen kortingsafdeling hebben Ik moet naar Rotterdam! Daar was notabene de hele bovenverdieping uitverkoop!
Ga je mee?
pi_41183034
hele bovenverdieping
in arnhem hebben ze ook altijd best veel, en in utrecht en a'dam soms vrij weinig, en in den haag viel het ook tegen vroegah zat er een esprit accessoiries winkel in ede, met alleen tassen en schoenen maar die was snel weer weg
Tap tap tap
pi_41183153
Ja die in Rotterdam was echt fantastisch, was alleen nog niet zo verslaafd als nu en vriendje wilde gauw weg dus we bleven niet lang, maar heb mezef beloofd een keer terug te keren!
Accessoireswinkel klinkt als een soort orgasme
pi_41183342
hahaha ja, die accessoires-winkel ik had toen alleen nog niet echt een tassen-tic want ik had er het geld gewoon niet voor, maar ik mis hem nu elke dag
Tap tap tap
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:52:19 #96
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_41185022
Ik heb even een vraag..

Weet iemand hoeveel korting je krijgt met 1752 e*points?
pi_41185169
17,50 denk ik? als je er even 48 bijspaart krijg je dacht ik een platinum card.
Tap tap tap
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:59:50 #98
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_41185265
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:56 schreef CherryLips het volgende:
17,50 denk ik? als je er even 48 bijspaart krijg je dacht ik een platinum card.
OK, cool.
pi_41185604
ik weet het niet zeker hoor, zo veel punten heb ik niet
Tap tap tap
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:13:48 #100
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_41185685
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:11 schreef CherryLips het volgende:
ik weet het niet zeker hoor, zo veel punten heb ik niet
Aan alle onzekerheid komt een eind..
quote:
Welkom bij de VIP-club
Zoveel exclusieve voordelen moet men eerst verdienen. Zodra u binnen 12 maanden 1.800 e-points hebt behaald, sturen we u automatisch en exclusief uw nieuwe e-club platinum card toe.

Naast een welkomstbonus van 10% directe korting op uw eerste Platinum shopping kunt u genieten van nog meer voordelen:
•meer service: gratis retoucheservice in uw Esprit winkel*
•meer comfort: gratis e-club platinum service op 00 800 00 1 ESPRIT (= 00 800 00 1 377 748)•meer advies: professioneel shoppingadvies na persoonlijke afspraak in uw Esprit winkel•meer informatie: nieuwsbrief over producten en acties, die speciaal voor u werden geselecteerd•meer voordelen: exclusieve aanbiedingen voorbehouden aan e-club platinum klanten
•meer verrassingen: bijvoorbeeld voor uw verjaardag
•meer beleven: uitnodigingen voor exclusieve Esprit evenementen•welcome bonus: Get 10% off your first platinum card purchase. Offer good for one time use only, against presentation of your new card and this welcome card.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')