abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:31:46 #101
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41196408
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Aan alle onzekerheid komt een eind..
[..]

Welkom bij de Platinum club Nu kun je nog meer bestellen uit de E-shop
Ik heb overigens mijn bestelling van gisteren vandaag alweer retour gedaan en betaald wat betaald moest worden (truitjes voor mn vriend waren goed), dus hopelijk wordt mijn 2e bestelling niet geannuleerd
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41222276
Dit is toch wel een winterjas he?

pi_41222297
Oh en heb iets besteld en 700 punten ingewisseld, maar als die bestelling weer teruggaat, komen mijn punten dan ook weer terug?
pi_41223164
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Oh en heb iets besteld en 700 punten ingewisseld, maar als die bestelling weer teruggaat, komen mijn punten dan ook weer terug?
Nee de e-points vervallen in zijn geheel volgens mij...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41223194
Huh, dat kan toch niet?? Dat is toch oneerlijk als je het product niet koopt?
pi_41223695
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Huh, dat kan toch niet?? Dat is toch oneerlijk als je het product niet koopt?
Ow daar heb je absoluut gelijk in hoor! maar datzelfde gaat ook op wanneer je een bon krijgt opgestuurd...

volgens mij heb ik in een eerder tpoic al gelezen dat er ook een paar online shoppers zijn die eerst het artikel bestellen en als ze het willen hebben, dat ze dan het artikel terug sturen en vervolgens opnieuw bestellen met die e-points korting...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41223773
Ik kreeg idd een bon thuisgestuurd maar ging met de punten gewoon in de min. Dus uiteindelijk is er niks oneerlijks aan
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:06:37 #108
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41235369
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Ik kreeg mijn punten na een aantal dagen weer terug geboekt. Als je punten gebruikt waar je geen recht op hebt omdat je 't artikel terug stuurd ga je in de * min * totdat je weer wat gekocht hebt en daarmee de minpunten hebt aangezuiverd.

Met kortingen gaat het niet zo netjes. Ik kreeg een platinakaart toegestuurd en zou naar aanleiding daarvan bij de volgende bestelling 10% korting krijgen. Helaas bestelde ik iets dat later uitverkocht bleen te zijn en toen was ik die korting óók kwijt, dat vond ik een rotstreek
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41236455
Hm dat is niet bepaald netjes nee We zullen het wel zien Heb die jas gewoon besteld vandaag maar heb dus geen idee of het nou wel of niet een echte winterjas is, en ik blijf ze mailen
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:31:45 #110
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_41248356
Nou er wordt niet over een voering van de jas gesproken.......
Toen ik zaterdag in Maastricht was heb ik daar jassen gezien die wel een wat dikkere voering hadden maar er hingen ook jassen die geen *extra * voering hadden. Ik geloof niet dat ik deze jas daar ook gezien heb want dan zou ik met de muts met bont wel herinneren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_41248442
Mijn bestelling is zaterdag binnen gekomen. De broeken doe ik terug, deze zijn niet helemaal naar mijn smaak, maar de trui, geweldig (z'n trui waarbij het lijkt alsof je er een bloes onder hebt).

Nu ga ik nog kijken voor nog wat truien, en een lekkere warme winterjas.
pi_41248478
Ik moet eens even wat spijkerbroeken voor mijn man gaan uitzoeken.
Zijn maat (30-32) is meestal niet op voorraad in de winkel, online meestal wel.
pi_41248634
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef Koningin het volgende:
Ik moet eens even wat spijkerbroeken voor mijn man gaan uitzoeken.
Zijn maat (30-32) is meestal niet op voorraad in de winkel, online meestal wel.
Geef hem is wat te eten joh pfff wat een maat daar droom ik van maar de kans dat die er nog is groter dan bij 33/32 (mijn maat dus)
pi_41248736
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:31 schreef deedeetee het volgende:
Nou er wordt niet over een voering van de jas gesproken.......
Toen ik zaterdag in Maastricht was heb ik daar jassen gezien die wel een wat dikkere voering hadden maar er hingen ook jassen die geen *extra * voering hadden. Ik geloof niet dat ik deze jas daar ook gezien heb want dan zou ik met de muts met bont wel herinneren.
Dan zal ik het maar weer afwachten Eigenlijk moeten ze er duidelijk bijzetten wat een gevoerde, wamte winterjas is.. niet echt duidelijk zo.
pi_41248756
Dit setje (trui & topje) besteld

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41249977
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef kluivie het volgende:

[..]

Geef hem is wat te eten joh pfff wat een maat daar droom ik van maar de kans dat die er nog is groter dan bij 33/32 (mijn maat dus)
Hij eet me de oren van mijn hoofd af
Ben er zelf ook jaloers op!
Maar toch weer 4 broeken besteld, kan ie zich wat uitzoeken.
pi_41250394
kut, vetvlekken in m'n nieuwe groene esprit truitje die er in de was niet uitgaan nu ander goedje erop gesmeerd, nieuwe poging
Tap tap tap
pi_41250813
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hij eet me de oren van mijn hoofd af
Ben er zelf ook jaloers op!
Maar toch weer 4 broeken besteld, kan ie zich wat uitzoeken.
Jep dan heeft die zeker genoeg keus, pfff trouwens wat een luxe eten en toch niet bijkomen grrrr
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:38:31 #119
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41256379
Ik kreeg vandaag inderdaad een mailtje dat mijn nieuwe bestelling gaat vervallen vanaf 31-8 (Nééé, dat wil ik niet, want de helft is alweer uitverkocht!!). Maar ik heb het vorige pakketje zaterdag al retour gedaan en vrijdag zelfs al betaald. Dat gaat dan hopelijk wel goedkomen?
pi_41257428
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:38 schreef miki het volgende:
Ik kreeg vandaag inderdaad een mailtje dat mijn nieuwe bestelling gaat vervallen vanaf 31-8 (Nééé, dat wil ik niet, want de helft is alweer uitverkocht!!). Maar ik heb het vorige pakketje zaterdag al retour gedaan en vrijdag zelfs al betaald. Dat gaat dan hopelijk wel goedkomen?
Het verwerken van retourzendingen (en betalingen) duurt normaliter wel een week Ik zou ze even mailen of ze je nieuwe bestelling nog iets langer vast willen houden; doen ze vaak wel!
amokaapjeeh O+
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:21:17 #121
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41295261
Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out van de E-shop? Ik vond het eerst overzichtelijker...
pi_41297615
Ziet er wel aardig uit.

Hoelang wachten jullie gemiddeld op een levering wat op voorraad is?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_41299567
Ik vind het helemaal niks! Ben gelijk de weg kwijt
pi_41302362
het is wel wennen...
Tap tap tap
pi_41302422
Zouden dit een beetje de zelfde shirts zijn qua pasvorm: De onderste is wel stoer namelijk, maar op dat plaatje van esprit is het wat strak afgebeeld. Dat is lelijk.

pi_41303447
Ligt het aan mij of is er voor de mannen eigenlijk niets tofs meer te halen daar?
pi_41327528
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of is er voor de mannen eigenlijk niets tofs meer te halen daar?
Dat ligt aan jou vind ik.
pi_41330129
Ja denk ook dat het aan jou ligt hoor is nog genoeg tofs als je maar genoeg euro's hebt
pi_41330680
Ik vind er voor de mannen zowat leukere dingen bij zitten dan voor vrouwen !
Zitten echt shirts bij die ik vind
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41333402
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Mee eens. Het is al een tijdje helemaal niks. Allemaal donkere en saaie kleuren.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_41338407
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:39 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Mee eens. Het is al een tijdje helemaal niks. Allemaal donkere en saaie kleuren.
Juist. Heel saai allemaal. Niet echt nieuw of vol inspiratie.
pi_41338472
ik vind de nieuwe kleding bij de dames ook niet top voor de winter. van de zomer hadden ze veel meer leuke dingen.
Tap tap tap
pi_41338711
ik heb net toch weer 2 dingen in de sale gekocht, waaronder een tasje zullen wel weer uitverkocht zijn, maar ik kan het proberen, toch?
Tap tap tap
pi_41339870
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef CherryLips het volgende:
een tasje zullen wel weer uitverkocht zijn, maar ik kan het proberen, toch?
Flightbag die voor de zoveelste keer weer op de site staat?

Mijn tasje(esther) is goed ontvangen.
De siteverandering vind ik OK.
pi_41340040
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Flightbag die voor de zoveelste keer weer op de site staat?

Mijn tasje(esther) is goed ontvangen.
De siteverandering vind ik OK.
die flight bag ja daar zit ik al sinds juni overheen te kwijlen. dat esther tasje vond ik ook tof, maar die was steeds alweer weg
een mens kan niet genoeg tasjes hebben
Tap tap tap
pi_41340273
nou, dat wordt dus niks want het is allemaal weer uitverkocht
Tap tap tap
  vrijdag 1 september 2006 @ 13:39:09 #137
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41392376
Vandaag is de bestelling die ze voor me hadden vastgehouden de deur uitgegaan. Gelukkig hadden ze ook daadwerkelijk de kleren gereserveerd, anders bleef er niet veel van de bestelling over!
pi_41421794
Woehoe, heb die mooie zwarte abbieposttas ofzoiets besteld in sale! Maar zal wel weer uitverkocht zijn Vind zwart veel mooier dan die roze.
pi_41421856

Deze trui gekocht
pi_41422061
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Woehoe, heb die mooie zwarte abbieposttas ofzoiets besteld in sale! Maar zal wel weer uitverkocht zijn Vind zwart veel mooier dan die roze.
ik had die kleine roze dus besteld, ook uitverkocht maar de sweater heb ik wel ik heb echt tig keer dezelfde trui nu, maar ze zitten kei-lekker en voor ¤12,50 kan ik ze niet laten liggen
Tap tap tap
pi_41422183
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]

Deze trui gekocht
nice! hoe duur?
pi_41422205
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:57 schreef superhero87 het volgende:

[..]

nice! hoe duur?
55 euro
pi_41422236
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:58 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

55 euro
pi_41425594
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik had die kleine roze dus besteld, ook uitverkocht maar de sweater heb ik wel ik heb echt tig keer dezelfde trui nu, maar ze zitten kei-lekker en voor ¤12,50 kan ik ze niet laten liggen
Volgens mij heb ik die kleine roze ook ooit besteld, en ligt ie nu bij mij thuis.. alleen ben ik nog ff niet thuis Bedoelde je die van ¤12 nog wat? Neem em anders maar over
Welke trui bedoel je?
pi_41426150
deze trui, ik heb hem nu in deze kleur en in het donkerblauw:

en deze tas:

(ik heb het rieten tasje gisteren gelijk gebruikt )
Tap tap tap
pi_41426276
Hee die trui heb ik ook maar dan in het groen/grijs Heerlijk is ie en zo goedkoop ja!! Ik heb em laatst ook nog in het wit besteld geloof ik, ik weet inmiddels niet meer wat ik allemaal heb besteld

Als het tasje idd bij mij wel is aangekomen, wil jij em dan? Ik heb liever die zwarte posttas Als die niet uitverkocht is tenminste..
pi_41426385
ik zou die trui ook nog in het roze willen, beetje spaar ze allemaal idee
maar vind je die roze tas niet leuk dan? anders zou ik ook die dolgraag overnemen als je zwarte postbag is aangekomen, dan.
*tasjes tic*
Tap tap tap
pi_41426488
Ja ik vind em wel leuk maar vind die zwarte leuker, en allebei gaat me een beetje te ver Maandag ga ik naar huis, wait and see!!
pi_41426516
ok

maar een mens kan toch nooit te veel tasjes hebben?
Tap tap tap
pi_41426657
Haha, nee i know maar ik moet een beetje aan mn momenteel lege portomonee denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')