Welkom bij de Platinum clubquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Aan alle onzekerheid komt een eind..
[..]
![]()
Nee de e-points vervallen in zijn geheel volgens mij...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Oh en heb iets besteld en 700 punten ingewisseld, maar als die bestelling weer teruggaat, komen mijn punten dan ook weer terug?
Ow daar heb je absoluut gelijk in hoor! maar datzelfde gaat ook op wanneer je een bon krijgt opgestuurd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Huh, dat kan toch niet?? Dat is toch oneerlijk als je het product niet koopt?
Ik kreeg mijn punten na een aantal dagen weer terug geboekt. Als je punten gebruikt waar je geen recht op hebt omdat je 't artikel terug stuurd ga je in de * min * totdat je weer wat gekocht hebt en daarmee de minpunten hebt aangezuiverd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Oh en heb iets besteld en 700 punten ingewisseld, maar als die bestelling weer teruggaat, komen mijn punten dan ook weer terug?
Geef hem is wat te eten joh pfff wat een maat daar droom ik vanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef Koningin het volgende:
Ik moet eens even wat spijkerbroeken voor mijn man gaan uitzoeken.
Zijn maat (30-32) is meestal niet op voorraad in de winkel, online meestal wel.
Dan zal ik het maar weer afwachtenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:31 schreef deedeetee het volgende:
Nou er wordt niet over een voering van de jas gesproken.......
Toen ik zaterdag in Maastricht was heb ik daar jassen gezien die wel een wat dikkere voering hadden maar er hingen ook jassen die geen *extra * voering hadden. Ik geloof niet dat ik deze jas daar ook gezien heb want dan zou ik met de muts met bont wel herinneren.![]()
Hij eet me de oren van mijn hoofd afquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:46 schreef kluivie het volgende:
[..]
Geef hem is wat te eten joh pfff wat een maat daar droom ik vanmaar de kans dat die er nog is groter dan bij 33/32 (mijn maat dus)
Jep dan heeft die zeker genoeg keus, pfff trouwens wat een luxe eten en toch niet bijkomenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:51 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij eet me de oren van mijn hoofd af![]()
Ben er zelf ook jaloers op!
Maar toch weer 4 broeken besteld, kan ie zich wat uitzoeken.
Het verwerken van retourzendingen (en betalingen) duurt normaliter wel een weekquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:38 schreef miki het volgende:
Ik kreeg vandaag inderdaad een mailtje dat mijn nieuwe bestelling gaat vervallen vanaf 31-8 (Nééé, dat wil ik niet, want de helft is alweer uitverkocht!!). Maar ik heb het vorige pakketje zaterdag al retour gedaan en vrijdag zelfs al betaald. Dat gaat dan hopelijk wel goedkomen?![]()
Dat ligt aan jou vind ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of is er voor de mannen eigenlijk niets tofs meer te halen daar?
Mee eens. Het is al een tijdje helemaal niks. Allemaal donkere en saaie kleuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
Ligt het aan mij of is er voor de mannen eigenlijk niets tofs meer te halen daar?
Juist. Heel saai allemaal. Niet echt nieuw of vol inspiratie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Mee eens. Het is al een tijdje helemaal niks. Allemaal donkere en saaie kleuren.
Flightbag die voor de zoveelste keer weer op de site staat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef CherryLips het volgende:
een tasjezullen wel weer uitverkocht zijn, maar ik kan het proberen, toch?
die flight bag jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:07 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Flightbag die voor de zoveelste keer weer op de site staat?
Mijn tasje(esther) is goed ontvangen.
De siteverandering vind ik OK.![]()
ik had die kleine roze dus besteld, ook uitverkochtquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:41 schreef heaven7 het volgende:
Woehoe, heb die mooie zwarte abbieposttas ofzoiets besteld in sale! Maar zal wel weer uitverkocht zijnVind zwart veel mooier dan die roze.
Volgens mij heb ik die kleine roze ook ooit besteld, en ligt ie nu bij mij thuis.. alleen ben ik nog ff niet thuisquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had die kleine roze dus besteld, ook uitverkochtmaar de sweater heb ik wel
ik heb echt tig keer dezelfde trui nu, maar ze zitten kei-lekker
en voor ¤12,50 kan ik ze niet laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |