Neeee die heb ik al besteld, moet morgen binnen komenquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
ik wou deze maand niets kopen bij Esprit.. maar ik kreeg de mail dat de nieuwe webshop open was, dus ja.. dan toch maar ff koekeloeren.. en ook maar wat besteld.. deze maand maar niet meer op die site kijken, want elke keer als ik er kom.. moet ik wat bestellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die bovenste trui echt mooiquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
ik wou deze maand niets kopen bij Esprit.. maar ik kreeg de mail dat de nieuwe webshop open was, dus ja.. dan toch maar ff koekeloeren.. en ook maar wat besteld.. deze maand maar niet meer op die site kijken, want elke keer als ik er kom.. moet ik wat bestellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je gewoon even bij eigenschappen kijkt, zie je het nummer. Dan kan je op de site het nummer invullen en het artikel wordt gezocht.quote:Op zondag 3 september 2006 16:08 schreef roburt het volgende:
is die eerste 50euro?
kan hem niet echt vinden maar lijkt er wel op.
die is ook erg leukquote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]
Deze jas ga ik van de week even passen. Ik ben er helemaal weg van, hij ziet er zo erg lekker warm uit![]()
ik had vorige week een bestelling teruggestuurd op dinsdag en kreeg op vrijdag een mailtje dat het was verwerkt. en toen kreeg ik ook m'n bestelling van dinsdag ofzoquote:Op maandag 4 september 2006 10:47 schreef heaven7 het volgende:
Die is leuk ja
Ligt het aan mij of zijn ze tegenwoordig heel traag met het verwerken van nieuwe en teruggestuurde bestellingen?
Ik precies hetzelfde, alleen ik moet het nog binnen krijgen (hopelijk nu wél vandaag)quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had vorige week een bestelling teruggestuurd op dinsdag en kreeg op vrijdag een mailtje dat het was verwerkt. en toen kreeg ik ook m'n bestelling van dinsdag ofzo
die flightbag of de postbag? ze zijn allemaal leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Maarja weet je, ik heb em helemaal niet nodig! Kan het geld veel beter besteden! Sterker nog, ik heb het momenteel niet eensMaar hijs wel leuk, en 50% korting
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Hoe bevalt je tas eigenlijk?
Welke tas is dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]goed
er past best veel in
(ook een flesje drinken enzo).
Dat heb ik dus ook. Terwijl Mexx op zich leuke kleding maakt, past het me nooit goed. En ik heb ook een hekel vaak aan dat synthetische spulquote:Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef miki het volgende:
Hier in Maastricht ligt de Esprit tegenover de Mexx. Als ik in de stad ben, ga ik altijd naar beide winkels. Wat me altijd opvalt is dat de kwaliteit van Esprit zoveel 'fijner' is, veel meer echte katoen, fijn draagbaar, terwijl de Mexx heel veel synthetisch spul heeft met een vrij slechte pasvorm (voor mij persoonlijk dan). Mexx is me steeds meer gaan tegenstaan de laatste tijd!
Doen!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Deze jas is heel mooi, zit heel erg te twijfelen nu. Heb niet echt jas nodig, en het zal wel meer zomerjack zijn(summersale), maar hij is mooi en afgeprijst![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |