abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41426774
Hmpf, hij is nu alweer van de site af dus zal wel uitverkocht zijn
pi_41426808

Die heb ik
pi_41426983
die zit zo lekker
Tap tap tap
pi_41427118
En hijs zo leuk én goedkoop

I love Esprit
  zondag 3 september 2006 @ 15:50:37 #155
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_41452827
ik wou deze maand niets kopen bij Esprit.. maar ik kreeg de mail dat de nieuwe webshop open was, dus ja.. dan toch maar ff koekeloeren.. en ook maar wat besteld.. deze maand maar niet meer op die site kijken, want elke keer als ik er kom.. moet ik wat bestellen

pi_41453247
is die eerste 50euro?
kan hem niet echt vinden maar lijkt er wel op.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_41454445
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:
ik wou deze maand niets kopen bij Esprit.. maar ik kreeg de mail dat de nieuwe webshop open was, dus ja.. dan toch maar ff koekeloeren.. en ook maar wat besteld.. deze maand maar niet meer op die site kijken, want elke keer als ik er kom.. moet ik wat bestellen

[afbeelding]
[afbeelding]
Neeee die heb ik al besteld, moet morgen binnen komen
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_41456480
quote:
Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef rubstar het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die bovenste trui echt mooi Vooral ook de zwart-grijs variant. Ze hebben deze vorig jaar ook in een paar modellen gehad.. .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41457056
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:08 schreef roburt het volgende:
is die eerste 50euro?
kan hem niet echt vinden maar lijkt er wel op.
Als je gewoon even bij eigenschappen kijkt, zie je het nummer. Dan kan je op de site het nummer invullen en het artikel wordt gezocht.
pi_41460497

Deze jas ga ik van de week even passen. Ik ben er helemaal weg van, hij ziet er zo erg lekker warm uit
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_41465115
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]

Deze jas ga ik van de week even passen. Ik ben er helemaal weg van, hij ziet er zo erg lekker warm uit
die is ook erg leuk ik ben alleen altijd bang dat dat bontje gaat stinken als het regent
Tap tap tap
pi_41476136
Die is leuk ja

Ligt het aan mij of zijn ze tegenwoordig heel traag met het verwerken van nieuwe en teruggestuurde bestellingen?
pi_41476627
Voor het eerst 2 shirtjes besteld, ben benieuwd wanneer het geleverd word
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:58:59 #164
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41511137
Ik heb besloten om te houden:

Deze koltrui in het bruin en het marine (en had m vorig jaar ook al in het zwart). Maar hij zit zo lekker en ik vind hem voor een koltrui relatief goedkoop

En deze sjaal:
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41511860
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:47 schreef heaven7 het volgende:
Die is leuk ja

Ligt het aan mij of zijn ze tegenwoordig heel traag met het verwerken van nieuwe en teruggestuurde bestellingen?
ik had vorige week een bestelling teruggestuurd op dinsdag en kreeg op vrijdag een mailtje dat het was verwerkt. en toen kreeg ik ook m'n bestelling van dinsdag ofzo
Tap tap tap
pi_41514369
Miki, leuke sjaal!

Hopelijk komt mijn pakketje vandaag binnen.
pi_41515202
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik had vorige week een bestelling teruggestuurd op dinsdag en kreeg op vrijdag een mailtje dat het was verwerkt. en toen kreeg ik ook m'n bestelling van dinsdag ofzo
Ik precies hetzelfde, alleen ik moet het nog binnen krijgen (hopelijk nu wél vandaag)

Begrijp ook niet waarom ze er geen track en trace nummer bij doen, dan weet je tenminste of je voor nop thuis zit te wachten

Tis binnen

[ Bericht 7% gewijzigd door Chr1st1aan op 05-09-2006 15:04:30 ]
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_41525345
Nou ik heb afgelopen donderdag 3 dozen tegelijk teruggestuurd, van 1 doos heb ik vanochtend de "gutschrift" gekregen maar van die anderen nog niet Laatst duurde het een hele week voor ik bevestiging van ontvangst kreeg!!

Cherry, de abbietas is binnen Hijs stiekem best leuk
pi_41525919
i know
Tap tap tap
pi_41528041
Maarja weet je, ik heb em helemaal niet nodig! Kan het geld veel beter besteden! Sterker nog, ik heb het momenteel niet eens Maar hijs wel leuk, en 50% korting
pi_41528345
Morgen maar eens kijken of ie ook in de winkel hangt, anders maar online bestellen. Benieuwd of ie ook een beetje winterbestendig is.

pi_41528614
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef heaven7 het volgende:
Maarja weet je, ik heb em helemaal niet nodig! Kan het geld veel beter besteden! Sterker nog, ik heb het momenteel niet eens Maar hijs wel leuk, en 50% korting
die flightbag of de postbag? ze zijn allemaal leuk
Tap tap tap
pi_41528696
De flightbag, geen idee of de postbag er nog is! (Staat al tijden niet meer op de site)
Maakt niet uit, zijn allebei geweldig Alleen postbag is 24 euro, deze 12 euro

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2006 21:26:37 ]
pi_41528729
Oh, en echt enorm praktisch ooknog
pi_41529143
kuttasjes ook altijd
Tap tap tap
pi_41529486
Wij hebben een verschrikkelijk luxeprobleem

Om je rot te schamen eigenlijk
pi_41530015
we hebben een verslaving, daar kunnen we niks aan doen
Tap tap tap
pi_41530374
al moet ik wel zeggen dat ik het huidige aanbod een beetje tegen vind vallen (vooral de sale dus). Heb al een week niks besteld.
Tap tap tap
pi_41530900
Haha, ja ik ook Is wel beter voor de portomonee!
Maar het is idd een verslaving, ik hoop dat ie. net zoals Lush, ookweer een beetje voorbij gaat
pi_41533061
dan komt er vast iets anders (en veel duurders) voor in de plaats
wat dan vreemd is, is dat die H&M online shop me helemaal niet boeit
Tap tap tap
pi_41533248
Hahnee, maar das niet alleen online. Ik stond laatst in een overvolle H&M, tussen 10 turkse vrouwen die hysterisch alles op de grond aan het gooien waren Uiteindelijk ik met een trui van 15 euro naar de kassa, moest 3 kwartier wachten en er zat geen schot in de zaak
Dus toen dacht ik, barst, ik ga naar Esprit en koop daar verdorie toch dat eigenlijk veel te dure vest van ¤39,95 maar die gaat tenminste wel langer mee dan 3 maanden! Trui teruggehangen en met boos vriendje naar buiten gestoven.
Boos vriendje omdat hij dacht dat ik te beroerd was om te wachten voor de kassa terwijl hij al 2.5 uur aan het wachten was op zn vriendinnetje die paskamer in, paskamer uit ging

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2006 23:13:17 ]
pi_41533491

Ik laatst bij de H&M in Utrecht, een nieuwe met alleen van die jaren tachtig/Kelly Osbourne meuk, ik iets passen in pashokje met minder flatteuze spiegels en minder flatteuze lampen, trek ik iets aan, maat 42, zit het veel te strak, krijg ik het niet meer uit.
Zal wel aan mij liggen, bij Esprit past XL ook niet altijd, maar als ik bij de H&M broekmaat 38 heb, waarom krijg ik truitje van maat 42 dan niet over m'n tiet'n heen?
En het is daar echt zo'n mierenhoop. Alles wordt in de rekken gepropt, wil je er iets tussenuit halen, een hempje ofzo, dan trek je er tien mee aan je kleerhanger. en jassen krijg je er niet tussenuit en dan krijg je ze er niet meer tussen. Alles ligt op de grond of over elkaar heen geflikkerd, prijskaartjes ontbreken, er zitten gaten en vlekken in de kleren, etc.
Ok, soms koop ik er wel iets, als het niet te verrot druk is. Na 2 keer wassen is het hele model er ook weer uit.
Tap tap tap
pi_41533618

Daarom dus-----------> ESPRIT ESPRIT ESPRIT
pi_41533684
al moet ik wel toegeven dat ik in juni een knalblauw truitje heb gekocht die nog steeds fantastisch is en waar ik gewoon echt van hou, leukste shrit in m'n kast etc, heb hem iets van 3 keer aan gehad (eerst was het te warm, toen weer te koud, dat soort gezeik) maar hij is minder blauw . Echt ontzettend jammer.
Tap tap tap
pi_41533769
Dat is jammer maar wel te voorspellen op zich.

Al moet ik ook zeggen dat ik een broek van H&M van (ik lieg echt niet) 1998 in mn kast heb liggen en ik die A- nog steeds pas en B- er echt h-e-l-e-m-a-a-l niks aan mankeerd! Nog geen pluisje.

Maarja, dat was echt een huizenhoge uitzondering volgens mij
pi_41533847
Hoe bevalt je tas eigenlijk?
pi_41533993
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef heaven7 het volgende:
Hoe bevalt je tas eigenlijk?
goed er past best veel in (ook een flesje drinken enzo).
Tap tap tap
pi_41534077
Mooi!
pi_41540286
Deze jas is heel mooi, zit heel erg te twijfelen nu. Heb niet echt jas nodig, en het zal wel meer zomerjack zijn(summersale), maar hij is mooi en afgeprijst

Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_41540350
Mijn man heeft gister zijn 4 broeken binnen gekregen en er 2 uitgezocht
Zo simpel kan het zijn
pi_41540360
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

goed er past best veel in (ook een flesje drinken enzo).
Welke tas is dat?
pi_41540423
Mijn volgende bestelling is de deur uit. Een leuke broek met truitje
pi_41543357
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:31 schreef Koningin het volgende:

[..]

Welke tas is dat?
een klein roze, rieten tasje met een bloem erop gespeld
Tap tap tap
  woensdag 6 september 2006 @ 11:03:42 #194
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41543509
Hier in Maastricht ligt de Esprit tegenover de Mexx. Als ik in de stad ben, ga ik altijd naar beide winkels. Wat me altijd opvalt is dat de kwaliteit van Esprit zoveel 'fijner' is, veel meer echte katoen, fijn draagbaar, terwijl de Mexx heel veel synthetisch spul heeft met een vrij slechte pasvorm (voor mij persoonlijk dan). Mexx is me steeds meer gaan tegenstaan de laatste tijd!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41543716
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:03 schreef miki het volgende:
Hier in Maastricht ligt de Esprit tegenover de Mexx. Als ik in de stad ben, ga ik altijd naar beide winkels. Wat me altijd opvalt is dat de kwaliteit van Esprit zoveel 'fijner' is, veel meer echte katoen, fijn draagbaar, terwijl de Mexx heel veel synthetisch spul heeft met een vrij slechte pasvorm (voor mij persoonlijk dan). Mexx is me steeds meer gaan tegenstaan de laatste tijd!
Dat heb ik dus ook. Terwijl Mexx op zich leuke kleding maakt, past het me nooit goed. En ik heb ook een hekel vaak aan dat synthetische spul .
Esprit blijf ik nog steeds veel kopen, ze hebben bijna altijd wel wat leuks .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 12:45:18 #196
43556 miss_dynastie
pi_41546354
Ik heb vrijdag besteld, gister kwam het binnen, zit er een gat in een van de shirts
Heb ze maar even een mail gestuurd hoe nu verder
pi_41553520
Cherry, wil jij die zwarte postbag overnemen?
Ik heb toch meer aan die roze vliegtas, ik heb nl helemaal geen boeken dit schooljaar (digitaal onderwijs) en ga toch vaker de stad in oid dan naar school
pi_41565868
nee dank je, ik ga niet eens meer naar colleges dus die grote tassen liggen bij mij altijd te verstoffen ik ben ook meer van de kleine tasjes.
Tap tap tap
  donderdag 7 september 2006 @ 12:06:47 #199
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41579288
Heb net voor het eerst op de site gekeken, wat een leuke spulletjes
Zie ook een leuke riem voor maar 6 euro, alleen jammer dat er met koeieletters Esprit opstaat
pi_41581275
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef Proper_fucked het volgende:
Deze jas is heel mooi, zit heel erg te twijfelen nu. Heb niet echt jas nodig, en het zal wel meer zomerjack zijn(summersale), maar hij is mooi en afgeprijst

[afbeelding]
Doen!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')