jij was gewoon eerderquote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Daarom gewoon alle maten bestellen die er zijn
Hij staat er nu nog steeds op Cherry, dus wellicht is ie er nog wel gewoon voor je
Ik voel me stiekem een beetje schuldig dat ik em zelf houd![]()
Ik vind het ook vervelend, heb er thuis nog eentje liggen, maar ik kom weinig in de winkel.....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef heaven7 het volgende:
En nog steeds Cherry
Ja, dat had ik dus ook laatst! Maar je kan die bon niet gebruiken bij een internetbestelling he? Vind dat een beetje krom..
Hier hetzelfde.. maar ik merk ook dat als ik wel de winkel instap (wat ik toch nooit kan laten omdat de online shop succes is) dat ik nooit wat leuks vind..quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:04 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het ook vervelend, heb er thuis nog eentje liggen, maar ik kom weinig in de winkel.....
Hier staat 100 % merino wol en ff later blijkt dat het gaat om een mix van wol en viscosequote:Warme, luxe trui van hoogwaardige merino mix
100% wol
HIJ IS WEER UITVERKOCHT GVD!!!!quote:Op zondag 10 september 2006 20:43 schreef CherryLips het volgende:
ohw. nu is ie uitverkocht ja. ik haat dat tasje vurig ondertussen
. heb m'n ogen nu ook op een bepaald lichtroze vest
.
het ziet er wel heel warm uitquote:Op maandag 11 september 2006 09:02 schreef deedeetee het volgende:
Ik zag een leuke wollen trui maar de info erbij klopt niet :
[..]
Hier staat 100 % merino wol en ff later blijkt dat het gaat om een mix van wol en viscoseMaar Hoeveel wol en hoeveel viscose erin zit dát vertellen ze niet. Zo weet ik toch niet of die trui wel warm genoeg is
![]()
[afbeelding]
De roze die je een paar dagen terug had besteld?quote:Op maandag 11 september 2006 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HIJ IS WEER UITVERKOCHT GVD!!!!
tofquote:Op maandag 11 september 2006 10:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
De roze die je een paar dagen terug had besteld?
Als de zwarte er nog is mag je mijn roze, goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |