Jubileum topic? hoezo?quote:
Als je normaal maat 42 hebt, zou ik nu ook 42 nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef ymme het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met de maten van jeans? (heb nog nooit met zulke maten een broek gekocht eerlijk gezegt).
Normaal heb ik van broek maatje 42.
Moet ik dan dus gewoon 42/31 (of 33, ik neem aan dat het getal achter de / de lengte maat is), en 42 gewoon net zoals bij een vosje mode of iets dergelijk 42 is.
Bedankt alvast.
Dat dacht ik al. Maar ben blij dat ik het voor de zekerheid toch even gevraagt heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:04 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je normaal maat 42 hebt, zou ik nu ook 42 nemen.
Wat betreft de lengtematen: 31=kort, 33=normaal, 35=lang.
Lichte watteringquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef heaven7 het volgende:
Is dit een winterjas?
[afbeelding]
Deze parka van robuust katoen is sportief, ongecompliceerd en aangenaam warm. De lichte wattering maakt het jack weerbestendig.
Haha, wat een antwoord weer van Espritquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb em besteld coconutMaar twijfel dus omdat ie wel erg zwaar is.
Net mailtje gehad van Esprit, dit is een herfst of winterjas maar niet om mee te skiëenWeet ik nog niet of ie onze winter aankan! ¤90,- voor een herfstjas is wel erg duur!
Het duurt inderdaad een stuk langer jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef miki het volgende:
Het bezorgen duurt langer dan normaal hè?
Normaal had ik mijn spullen al in huis voordat ik het mailtje kreeg dat ze het Logistik Centrum verlaten hadden, nu heb ik het mailtje wel gehad maar mijn spullen niet. Zullen morgen wel komen...
Ja dus ik weet nu eigenlijk nog maar weinigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:35 schreef Coconut het volgende:
[..]
Haha, wat een antwoord weer van Esprit![]()
eeh... dat ligt een beetje uit m'n route....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef heaven7 het volgende:
Weert ligt in Limburg, richting Eindhoven en dan nog een kwartier reizen
quote:Geachte mevrouw Cocount,
dank u voor uw mail.
Verontschuldig ons s.v.p voor de lange levertijd van uw bestelling.
Dankzij de geweldige hoeveelheid aan opdrachten dankzij fok! is het ons niet gelukt uw bestelling zo snel mogelijk, zoals u het van ons gewend bent, te verwerken.
Tot ons en uw genoegen kunnen wij u meedelen dat uw bestelling zich in de
bewerking bevindt en dat deze zo snel mogelijk geleverd zal worden.
zouden mijn 4 bestellingen in 1 week er iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef Coconut het volgende:
Ze hebben in ieder geval wel supersnelle email service bij Esprit:
[..]
Oh, dus jíj bent de boosdoenerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef CherryLips het volgende:
zouden mijn 4 bestellingen in 1 week er iets mee te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |