preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik doe het maar even niet want tis wel ¤30,-
En deze.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef CherryLips het volgende:
besteld:
[afbeelding]
In het rood dan
quote:Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef heaven7 het volgende:
Is die trui fijn Whiskers? Ik heb em in het groenachtig besteld
heb je hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:26 schreef heaven7 het volgende:
Cherry, de zwarte vliegtas is binnen! Wil jij de roze?(Kaartje is er al wel vanaf.. vind je het erg?)
Terugvindpostquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:18 schreef ThijsThijs het volgende:
Mag ik tussendoor even vragen wat tvp betekent :p
gaat het via huisadres of via mailadres?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:16 schreef heaven7 het volgende:
Dan weet ik niet hoe we het moeten doen aangezien ik al vanaf verschillende adressen gratis pakjes heb verstuurd
quote:
Poeh, met een bh van 30 euro zou ik al heel blij zijn. Bij de echte goede lingeriemerken zit je toch al snel op het dubbele. Wel heel leuke dingen bij Esprit, ik wou dat ik ze ook kon dragen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:36 schreef Elefes het volgende:
[..]Maar toch vind ik 'm vrij prijzig bij Esprit.. 30 euro voor een bh en 20 voor een string
![]()
Eens kijken of ik iets verdiend heb deze maand (want er zitten een paar hele leuke setjes bij..! ).
Dat geloof ik wel ja, dat het veel duurder kanquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Poeh, met een bh van 30 euro zou ik al heel blij zijn. Bij de echte goede lingeriemerken zit je toch al snel op het dubbele. Wel heel leuke dingen bij Esprit, ik wou dat ik ze ook kon dragen!
Laatst ook weer een broek en twee shirtjes besteld, ook weer prima.
Nee, heb zelf enkele uurtjes na jou besteld.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:14 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag een bestelling geplaatst, maar heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen![]()
Heb vandaag ff een mailtje naar Esprit gestuurd.
Meer mensen met dit probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |