abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41013376
He jammer godslasteraar. Ik wilde hem net quoten
pi_41013468
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:30 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Oh ?
Ik ben razend benieuwd.
De christelijke theocratie is je onbekend?
pi_41013522
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja hoor, geloof gewoon dat zelf. Dat geeft je wat meer geestelijke rust zeker?
Nou nee, ik weet het. Je bent in die angst groot geworden, is een bekend mechanisme.
quote:
Dat is het wel. Je kan wel gewoon simpelweg liegen en je ogen dicht doen, maar dat maakt het niet minder waar. Als iemand niets opgeschoten is, ben jij het wel.
Dat klopt, dit kabinet heeft dan ook niet mijn voorkeur, integendeel.
pi_41013616
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:33 schreef -IksRee- het volgende:
He jammer godslasteraar. Ik wilde hem net quoten
Zinloos IksRee, zinloos. Deze discussie (islam = politiek) is al lang afgesloten, behalve dan voor wat "ewig Gestrigen", en een enkele psychoot.
pi_41013618
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou nee, ik weet het. Je bent in die angst groot geworden, is een bekend mechanisme.
[..]
Het oogkleppenmechanisme ook: dat voorkomt dat bepaalde zwakke geestjes weer in depressies belanden. Tja, de realiteit is hard he?
pi_41013642
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zinloos IksRee, zinloos. Deze discussie is al lang afgesloten, behalve dan voor wat "ewig Gestrigen", en een enkele psychoot.
Klopt ja. Ik hou het maar weer eens voor gezien. Met fok ook voorlopig denk ik want de rustige zomermaanden zijn zowat voorbij.
pi_41013668
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Klopt ja. Ik hou het maar weer eens voor gezien. Met fok ook voorlopig denk ik want de rustige zomermaanden zijn zowat voorbij.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:42:50 #158
156273 Wisselbeker
Nee dat vind ik niet leuk
pi_41013728
Hij wilt de eerste kamer afschaffen

Dat is een erg naief idee, alsof er op die manier tot een betere besluitvorming totstand kan komen. De eerste kamer is er voor een zeer belangrijke reden; het controleren van de wet ten opzichte van degrondwet. Daarnaast bevat dit orgaan, in tegenstelling tot de tweede kamer, zeer competente leden die over een meer dan noodzakelijke kennis van het Nederlands recht beschikken. Zo bevat deze meerdere (ex)professoren en (ex)hoogleraren.
pi_41013737
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Gewoon zo nu en dan als een gorilla binnen komen stampen (verwijt van Mutant), en als voldoende mensen rood aanlopen weer de biezen pakken.
pi_41013779
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Gewoon zo nu en dan als een gorilla binnen komen stampen (verwijt van Mutant), en als voldoende mensen rood aanlopen weer de biezen pakken.
Beetje laf van X-Ray om weer te vertrekken idd.
pi_41013900
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef Napalm het volgende:

[..]

Welke politicus kan wel wat bereiken?

Wat voor eigenschappen heb je daarvoor nodig dan?
Tja de eigenschappen die je daarvoor nodig hebt staan natuurlijk niet vast. Maar je moet wel een substantiele aanhang achter je krijgen, je ideeën duidelijk uit kunnen dragen en in staat zijn om samen te werken. Allemaal punten waarop Wilders natuurlijk niet goed scoort.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41014010
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja jaapje, in tegenstelling tot jij verzet ik wel concreet werk en moet er geld verdiend worden. Ik krijg geen cheque voor niets doen op kosten van de gemeenschap dus helaas. Ik moet weer flink aan de slag gaan de komende maanden want anders komt het niet goed.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:00:50 #163
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41014479
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoi, SCH.
Ga je nu nog de overeenkomst tussen de bijbel en de sharia uit de doeken doen of was het gewoon gezwets ?
pi_41014775
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Hoi, SCH.
Ga je nu nog de overeenkomst tussen de bijbel en de sharia uit de doeken doen of was het gewoon gezwets ?
Ik denk dat dat komt op het moment dat jij met een bron komt waaruit blijkt dat er miljoenen moslims in Nederland wonen.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:12:30 #165
156057 the_fucker
pi_41014989
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt op het moment dat jij met een bron komt waaruit blijkt dat er miljoenen moslims in Nederland wonen.
Ik denk dat het fluisterstil blijft..........
pi_41015149
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Van jouw kant?

Overigens staan er in de bijbel natuurlijk ook tal van leefregels en is dat inderdaad vergelijkbaar met de sharia. Het is geen 40 jaar geleden dat van een nette katholieke vrouw ook verwacht werd dat ze een hoofddoek omsloeg als ze naar de mis ging. En de 10 geboden zijn ook leefregels, de vastentijd etc etc.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:26:06 #167
156057 the_fucker
pi_41015400
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef du_ke het volgende:

Overigens staan er in de bijbel natuurlijk ook tal van leefregels en is dat inderdaad vergelijkbaar met de sharia. Het is geen 40 jaar geleden dat van een nette katholieke vrouw ook verwacht werd dat ze een hoofddoek omsloeg als ze naar de mis ging. En de 10 geboden zijn ook leefregels, de vastentijd etc etc.
Dat zijn gewoon theologische aspecten.

De Islam kent juist ontzettend veel theocratische aspecten zoals de sharia en het Islamitische strafrecht. Volgens SCH is men in de bijbel niet onbekend met deze Islamitische theocratie. Ik ben reuze benieuwd wat het verband is.
pi_41015872
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:07 schreef du_ke het volgende:
Het was ook mijn vraag. Kom jij anders met het antwoord.
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:55:04 #169
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41016151
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:12 schreef -IksRee- het volgende:
Dat komt omdat je een eigenwijs irritant teringventje bent die helemaal niet leest wat er gezegd wordt en dan wijsneuzerig onzin komt spuien.

En dan moet ik jou serieus nemen?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 20 augustus 2006 @ 23:58:02 #170
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41016233
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef -IksRee- het volgende:
En daar stikt het hier van, van die mensen en allemaal beamen ze dat de islam eigenlijk het hele leven zou moeten beinvloeden. Stuk voor stuk.
Bron, en cijfers?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:02:04 #171
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41016305
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef the_fucker het volgende:
Waarom maak je dan opmerkingen dat er maar liefst 3 streng gereformeerden zouden zijn in dit land, en miljoenen "godsdienstwaanzinnige" moslims in Nederland.... (uit een ander topic).
-
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:04:43 #172
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41016344
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:29 schreef -IksRee- het volgende:
Mijnes ook niet: hij is geen leider en geen charismatisch persoon. Hij zal nooit een grote partij vd grond krijgen in NL.
Ben toch benieuwd waar je dan wel op stemt. Nieuw Rechts?
-
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:09:11 #173
156057 the_fucker
pi_41016431
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:02 schreef maartena het volgende:

Waarom maak je dan opmerkingen dat er maar liefst 3 streng gereformeerden zouden zijn in dit land, en miljoenen "godsdienstwaanzinnige" moslims in Nederland.... (uit een ander topic).
Ja ach,
We kunnen hier natuurlijk discussies uit een ander topic gaan voeren waarbij we lekker gaan roepen en willekeurig uit de grote bak met quotes gaan graaien maar dat lijkt me nutteloos.

Beter help je me mee zoeken naar de openbaringen over de Sharia in de bijbel. Naar ik vanavond gehoord heb schijnen die echt te bestaan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 03:25:30 #174
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41019859
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:09 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ja ach,
We kunnen hier natuurlijk discussies uit een ander topic gaan voeren waarbij we lekker gaan roepen en willekeurig uit de grote bak met quotes gaan graaien maar dat lijkt me nutteloos.

Beter help je me mee zoeken naar de openbaringen over de Sharia in de bijbel. Naar ik vanavond gehoord heb schijnen die echt te bestaan.
Dat laatste wens ik te betwijfelen, maar Openbaringen 6 verwijst naar een tegen-christelijke bekering van mensen die 1/4 van de wereldbevolking (Openbaringen 6:1-8) zal beslaan en de zegels van de Armageddon zal openen het dodenrijk zal laten volgen in zijn veroveringstocht. Zij zullen strijden tegen het lam en de toorn van het lam zal hun vernietigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Finder_elf_towns op 21-08-2006 03:40:54 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 03:46:35 #175
93744 Finder_elf_towns
pi_41020047
Wilders is inderdaad niet de juiste persoon om Nederland te veranderen. Stemmen op hem is echter belangerijk aangezien het een daad van verzet is tegen linksen, anti-kapitalisme en de islam (dus niet alleen islamisme, het politiek-correcte woord voor islamitische godsdienstwaanzinnigen).
  maandag 21 augustus 2006 @ 04:01:55 #176
156057 the_fucker
pi_41020115
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 03:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wilders is inderdaad niet de juiste persoon om Nederland te veranderen. Stemmen op hem is echter belangerijk aangezien het een daad van verzet is tegen linksen, anti-kapitalisme en de islam (dus niet alleen islamisme, het politiek-correcte woord voor islamitische godsdienstwaanzinnigen).
Bij het uitbrengen van je stem is het zaak dat het ook effect heeft. Halsema en Bos liggen heus niet wakker van twee zeteltjes voor Wilders.

Verder zou Wilders met zijn goed doortimmerde partijprogram weldegelijk een hoop kunnen veranderen, maar dan zal hij toch echt een mandaat voor zichzelf moeten creeeren. De enige manier om dat te doen is de samenwerking aangaan met Eerdmans en Pastors.
pi_41020806
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:59 schreef Godslasteraar het volgende:
en dan zijn er nog die part-time moslims zoals Mutant, ook een niet gering aantal vermoedelijk. Zo nu en dan de moslim uithangen voor de sociale cohesie binnen de familie en kennissenkring.
Makkelijk he, om als het in je straatje past, iemand een part-time moslim te noemen. Immers, het zou anders tegen je gedachtegang over moslims in het algemeen werken als je mij als een gewone moslim zou bestempelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41020813
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon theologische aspecten.

De Islam kent juist ontzettend veel theocratische aspecten zoals de sharia en het Islamitische strafrecht. Volgens SCH is men in de bijbel niet onbekend met deze Islamitische theocratie. Ik ben reuze benieuwd wat het verband is.
De Sharia en het Islamitische strafrecht zijn alles behalve essentiele onderdelen binnen de Islam. Zo zie je veel islamitische landen, met 90% van de bevolking moslimzijnde, die geen Sharia en/of Islamitisch strafrecht hebben. Bij toepassing van dergelijk recht (Sharia omvat namelijk Islamitisch strafrecht), zijn er tevens zeer strikte regels.

De sharia wordt dan ook altijd als stokpaardje aangehaald om te laten zien dat "de Islam gruwelijk slecht is". Terwijl de religie zelf en het strafrechtelijk systeem, uiteindelijk twee seperate zaken zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41021042
De bijbel staat vol met leefregels en geboden en verboden. Overal over de wereld zijn geloofsgroepen, kerken en politieke partijen die vinden dat we die na moeten leven en die dan ook streven naar een christelijke theocratie. Dat is goed te vergelijken met een sharia, daar is verder geen discussie over mogelijk. Het is nogal marginaal natuurlijk maar dat geldt ook voor de sharia zelf. Er wordt soms bijna gesuggereerd alsof die sharia hier ooit zou komen of uberhaupt zo'n grote rol speelt, dat is lachwekkend. De meeste moslims weten net als de meeste christenen niet wat zo'n theocratie nou eigenlijk behelst of hebben er hele uiteenlopende voorstellingen van.
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:55:39 #180
93744 Finder_elf_towns
pi_41023385
Nergens in de Bijbel staat op zo'n vergelijkbare regide manier vermeld hoe je je eigen leven moet inrichten zoals de Sharia dat doet. De Sharia is uniek in zijn bestaan. Wat afzonderlijke groepen doen is voor hun rekening.
pi_41023480
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nergens in de Bijbel staat op zo'n vergelijkbare regide manier vermeld hoe je je eigen leven moet inrichten zoals de Sharia dat doet. De Sharia is uniek in zijn bestaan. Wat afzonderlijke groepen doen is voor hun rekening.
Dat is niet waar. Het is maar wat je met die boeken doet, dat geef jij dus ook toe. Hoe die afzonderlijke groepen het interpreteren en er een betekenis aan geven. Uit de bijbel kun je net zo goed wetsvoorschriften, leefregels en allerlei consequenties trekken als uit de koran. De sharia staat helemaal niet letterlijk in de koran maar is een juridisch systeem dat is geinterpreteerd vanuit de koran, net als dat orthodox gereformeerden hun theocratisch ideaal inspireren op hun interpretatie van de bijbel.

Besef nou eens dat je met die boeken kunt doen wat je wil.
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:05:15 #182
156057 the_fucker
pi_41023619
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:16 schreef SCH het volgende:
De bijbel staat vol met leefregels en geboden en verboden. Overal over de wereld zijn geloofsgroepen, kerken en politieke partijen die vinden dat we die na moeten leven en die dan ook streven naar een christelijke theocratie. Dat is goed te vergelijken met een sharia, daar is verder geen discussie over mogelijk. Het is nogal marginaal natuurlijk maar dat geldt ook voor de sharia zelf. Er wordt soms bijna gesuggereerd alsof die sharia hier ooit zou komen of uberhaupt zo'n grote rol speelt, dat is lachwekkend. De meeste moslims weten net als de meeste christenen niet wat zo'n theocratie nou eigenlijk behelst of hebben er hele uiteenlopende voorstellingen van.
Je kletst uit je nek.
In de bijbel wordt niet gesproken over een christelijk rijk met christelijke leefregels, met daaraan gekoppeld uitroeiing van joden, en in mindere mate, ongelovigen. Het christendom behelst de theologie.
pi_41023673
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:05 schreef the_fucker het volgende:
In de bijbel wordt niet gesproken over een christelijk rijk met christelijke leefregels
Tuurlijk wel, de bijbel gaat nergens anders over man.
Is toch ook logisch?
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:44:13 #184
156057 the_fucker
pi_41024682
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, de bijbel gaat nergens anders over man.
Is toch ook logisch?
quote:
met daaraan gekoppeld uitroeiing van joden, en in mindere mate, ongelovigen. Het christendom behelst de theologie.

Quoten we de volgende keer even volledig. Ja? Dank u!
pi_41024780
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:44 schreef the_fucker het volgende:

Quoten we de volgende keer even volledig. Ja? Dank u!
Nee. Want dat is niet de essentie. Er zijn natuurlijk altijd verschillen aan te wijzen, dat spreekt voor zich. Maar ook in de bijbel staan citaten die vergelijkbaar zijn als het gaat om de houding tov andere godsdiensten en religieuzen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:48:12 #186
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_41024813
Wat een halve gare..

Ik begrijp niet hoe zijn ideëen bijdragen aan meer vrijheid.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:53:29 #187
156057 the_fucker
pi_41025008
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:47 schreef SCH het volgende:

Nee. Want dat is niet de essentie.
Dat is júist de essentie, maar die wil je liever niet horen.
quote:
Er zijn natuurlijk altijd verschillen aan te wijzen, dat spreekt voor zich. Maar ook in de bijbel staan citaten die vergelijkbaar zijn als het gaat om de houding tov andere godsdiensten en religieuzen.
Posten die psalmen!

Er is nóg een heel groot verschil: het christendom heeft de verlichting doorgemaakt.
pi_41025947
Mijn god, voor het oog van Nederland, SCH die er weer eens naast zit..
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_41026086
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef the_fucker het volgende:
Posten die psalmen!
Psalmen?
quote:
Er is nóg een heel groot verschil: een deel van het christendom heeft de verlichting doorgemaakt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:34:03 #190
156057 the_fucker
pi_41026219
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Psalmen?
[..]
Of geschriften, whatever.
Kom nu maar eens met bewijzen op de proppen.
pi_41026776
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef the_fucker het volgende:

[..]

En dan? Gaan we elkaar dan met bijbelcitaten bekogelen?
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:50:29 #192
156057 the_fucker
pi_41026882
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef SCH het volgende:

[..]

En dan? Gaan we elkaar dan met bijbelcitaten bekogelen?
Wees nou maar gewoon eerlijk en geef toe dat je uit je nek hebt zitten lullen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:53:55 #193
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_41027007
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef the_fucker het volgende:

[..]

En dat vraag jij? Waar haal je het lef vandaan, gelet op je discussiewijzen in andere topics als andere mensen om onderbouwing van je geblaat vragen?

De puinhopen van de VVD
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_41027080
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Wees nou maar gewoon eerlijk en geef toe dat je uit je nek hebt zitten lullen.
Nee! Dat heb ik niet! Ik ben dagelijks met de bijbel bezig en weet vrij goed wat er wel en niet in staat en hoe je hem wel of niet kunt gebruiken. Nu jij nog.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:00:30 #195
156057 the_fucker
pi_41027222
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dat vraag jij? Waar haal je het lef vandaan, gelet op je discussiewijzen in andere topics als andere mensen om onderbouwing van je geblaat vragen?

De puinhopen van de VVD
Waar haal jij het lef vandaan om in discussies in te breken met uit de context getrokken lulkoek ?
Scheer je weg, zielepiet!
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:06:02 #196
156057 the_fucker
pi_41027429
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee! Dat heb ik niet! Ik ben dagelijks met de bijbel bezig en weet vrij goed wat er wel en niet in staat en hoe je hem wel of niet kunt gebruiken. Nu jij nog.
Als je dagelijks met de bijbel bezig bent kun je dus ook bewijsstukken posten. Ik wacht...
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:06:54 #197
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_41027474
Zelfs als ik volledig anti-islam zou zijn, zou ik juist geen Wilders stemmen. Wilders zorgt er precies voor wat radicalen willen: meer radicalen!
lege ton
pi_41027793
Er zitten zowel goede als slechte punten in het program van Wilders. Sommige punten zoals de dubbele nationaliteit, immigratiestop, referendum over afschaffing Euro en opheffing Eerste Kamer kunnen op mijn steun rekenen, andere punten niet. Nederland kan best blijven deelnemen aan VN-missies en kan ook EU-lid blijven, met een passende afdracht. Preventief fouilleren is alleen acceptabel als er een aanleiding toe is.
pi_41031666
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef dVTB het volgende:
Er zitten zowel goede als slechte punten in het program van Wilders. Sommige punten zoals de dubbele nationaliteit, immigratiestop, referendum over afschaffing Euro en opheffing Eerste Kamer kunnen op mijn steun rekenen, andere punten niet. Nederland kan best blijven deelnemen aan VN-missies en kan ook EU-lid blijven, met een passende afdracht. Preventief fouilleren is alleen acceptabel als er een aanleiding toe is.
Kortom, Nederland moet een politiestaat worden die zichzelf isoleert van de rest van Europa

Terug naar de tijd van van Gogh's aardappeleters, toen was Nederland nog blank (en arm) en was er nog respect voor de agent en de onderwijzer!
God, wat een berg flauwekul bij elkaar, het is ongelofelijk hoe weinig realiteitszin Wilders tentoonspreid.
pi_41032180
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef Tijger_m het volgende:

Kortom, Nederland moet een politiestaat worden die zichzelf isoleert van de rest van Europa
Terug naar de tijd van van Gogh's aardappeleters, toen was Nederland nog blank (en arm) en was er nog respect voor de agent en de onderwijzer! God, wat een berg flauwekul bij elkaar, het is ongelofelijk hoe weinig realiteitszin Wilders tentoonspreid.
Is dit een reactie op mijn mening of op het totale programma van Wilders? Zo vreemd vond ik mijn reactie namelijk niet. Een referendum over de afschaffing van de Euro (destijds ongevraagd en ongewenst ingevoerd) zal eerst moeten uitwijzen of Nederland inderdaad wil dat we de Gulden terugkrijgen. Zou dat het geval zijn, dan isoleren we ons beslist niet van Europa. Da's dus gewoon onzin.

Dat van die politiestaat volg ik ook niet. Alleen omdat ik preventief fouilleren op bepaalde momenten gerechtvaardigd vind, wanneer daarvoor een aanleiding is? Fouilleren gebeurt al zo lang; en niet alleen in Nederland. En wat is er mis met enig respect/ontzag voor anderen? Leg me dat eens uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')