abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:43:06 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_41011322
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:41 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ja.
En het liefst in goederenwagons over de Betuwelijn, zeker?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_41011331
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Zo iets zeiden ze in in de jaren '30 ook, om even in Maartenas stijl te blijven hangen

Verder ben jij degene die naief is over de islam, maar je zal je portie nog wel krijgen in de toekomst, daar maak ik me geen zorgen om.
Hoezo ben ik naief? Ik ben realistisch. De islam is hier en juist als we er zo mee om blijven gaan dan moet je je pas zorgen maken.
pi_41011362
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Lijkt het jou waarschijnlijk dat meer dan driekwart van mensen met het islamitisch geloof uit Nederland vetrekt?
Dat hangt af van die driekwart mensen met het islamitisch geloof, en of ze in staat zijn die agressieve godsdienst van ze te castreren zoals dat met het gristendom gebeurd is.
pi_41011406
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hoewel ik Wilders verre van goed vind, ben ik die retoriek om iedereen die kritisch is tegen moslims met nazi's te vergelijken kotsbeu! Kinderlijk gedoe!
pi_41011409
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:41 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ja.
Leg uit - hoe gaat dat dan in zijn werk?

Maar dit is serieus: jullie denken dat er binnen pak hem beet 200 jaar een islamloos Nederland is of uberhaupt zou kunnen zijn.
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:45:16 #106
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41011412
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Goederenwagons, daar vervoer je toch geen mensen in?
Rare opvattingen houd jij er op na....
pi_41011446
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hoewel ik Wilders verre van goed vind, ben ik die retoriek om iedereen die kritisch is tegen moslims met nazi's te vergelijken kotsbeu! Kinderlijk gedoe!
Het is vrij goed uitgelegd door maartena anders. Die post van L-V is wel wat flauw maar de correlatie tussen Wilders en een gedeelte van het nazi-gedachtengoed is toch wel interessant en relevant.
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:47:27 #108
156057 the_fucker
pi_41011493
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Leg uit - hoe gaat dat dan in zijn werk?

Maar dit is serieus: jullie denken dat er binnen pak hem beet 200 jaar een islamloos Nederland is of uberhaupt zou kunnen zijn.
Als je er aan twijfelt of ik serieus ben ga ik natuurlijk niet de moeite nemen om een uitgebreide onderbouwing te posten.
pi_41011589
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Als je er aan twijfelt of ik serieus ben ga ik natuurlijk niet de moeite nemen om een uitgebreide onderbouwing te posten.
Ga maar lekker kuieren.
pi_41011591
quote:
Lijkt het jou waarschijnlijk dat meer dan driekwart van mensen met het islamitisch geloof uit Nederland vetrekt?
Nee maar dat Wilders het voor het zeggen krijgt lijkt me net zo onwaarschijnlijk. Dus waar zijn we mee bezig?
pi_41011678
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:50 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee maar dat Wilders het voor het zeggen krijgt lijkt me net zo onwaarschijnlijk. Dus waar zijn we mee bezig?
Beetje fokken toch?
pi_41011710
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
Het is vrij goed uitgelegd door maartena anders. Die post van L-V is wel wat flauw maar de correlatie tussen Wilders en een gedeelte van het nazi-gedachtengoed is toch wel interessant en relevant.
En hoe zit dat met Engeland?
quote:
Britten gaan moslims extra controleren
De Britse overheid overlegt met beheerders van vliegvelden over de invoering van een nieuw systeem voor het specifiek screenen van passagiers die behoren tot groepen die het grootste veiligheidsrisico vormen.

Dat schrijft de Britse krant The Times. Het nieuwe systeem maakt gebruik van profielschetsen van risicovolle passagiers. Tot de criteria behoren naast zaken als verdacht gedrag en reispatronen ook etnische kenmerken en religieuze achtergrond.

In de praktijk betekent het dat mensen van Pakistaanse of Arabische afkomst, en moslims in het algemeen, een veel grotere kans zullen hebben om uitgebreid te worden gecontroleerd op Britse vliegvelden.

Verontrust
Volgens functionarissen van het Britse ministerie van Transport zal het systeem veel effectiever zijn bij het opsporen van mogelijke terroristen dan de bestaande willekeurige checks. Bovendien zullen wachttijden bij veiligheidspoorten drastisch worden bekort.

Vijf dagen nadat Britse en Pakistaanse autoriteiten naar eigen zeggen een grote terreuraanslag met vloeibare explosieven op passagiersvliegtuigen verijdelden, lopen reizigers op Britse vliegvelden en elders nog altijd vertragingen op door de extra veiligheidschecks. Zeventien van de 24 verdachte moslimextremisten zijn van Pakistaanse afkomst.

Britse moslimgroepen hebben meteen verontrust gereageerd op de plannen om op etnische en religieuze gronden te selecteren op vliegvelden. Volgens de Britse Moslimraad zullen de plannen juist die groep vervreemden die de overheid het meest nodig heeft bij de bestrijding van terrorisme - de moslims zelf.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/110403/index.html

De Engelse tegenhanger van de PvdA nog wel met wel even iets meer macht dan Wilders. Maak je jezelf daar ook zo druk over?
  zondag 20 augustus 2006 @ 21:54:04 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41011737
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Onderbouwingen geven aan mensen die niet twijfelen is nog veel zinlozer. Het is juist de essentie van discussieren dat je iets onderbouwt om een ander te overtuigen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41011747
quote:

[..]

Ik zie inderdaad een mogelijkheid om veel mensen te laten vertrekken en buiten dat zie ik het ook gebeuren dat de islam als ideologie gaat verdwijnen. Want dat is wat het tegenwoordig is: een staatsinrichtingsideologie, net zoals communisme en fascisme. En net zoals die 2 gevallen zijn, zal dat ook met nummer 3 gaan gebeuren. En dat gaan jij en ik nog meemaken, dunkt me.
pi_41011757
De vraag is overigens hoeveel moslims er eigenlijk zijn in Nederland. Normaal is het zo dat kerken/tempels hun ledental doorgeven en de overheid telt dat op et voila, het totale aantal katholieken, protestanten.
Bij de islam gaat dat in Nederland merkwaardig genoeg heel anders. Ieder die uit een islamitisch land afstamt wordt genoteerd als zijnde moslim. Dus ook een Hafid Bouazza, een bijzonder scherp criticus van de islam en atheist, is volgens de staat een moslim.

Mischien wel interessant om al die zogenaamde moslims op de normale manier te tellen. Ik zag eens een schatting gemaakt door de arabist Hans Jansen die op zo'n 250.000 moslims uitkwam, en waarschijnlijk nog minder.

En dan weten we ook meteen wat de toekomst gaat brengen, moslims zullen Nederland niet verlaten, moslims zullen de islam verlaten. Van alle religies wel de meest kansloze.
pi_41011787
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie een stuk meer overeenkomsten tussen de islam en het nazi-gedachtengoed, maar goed.
pi_41011837
Wat zeg ik, de meeste moslims hebben de islam dus al lang verlaten!
pi_41011909
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:54 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad een mogelijkheid om veel mensen te laten vertrekken en buiten dat zie ik het ook gebeuren dat de islam als ideologie gaat verdwijnen. Want dat is wat het tegenwoordig is: een staatsinrichtingsideologie, net zoals communisme en fascisme. En net zoals die 2 gevallen zijn, zal dat ook met nummer 3 gaan gebeuren. En dat gaan jij en ik nog meemaken, dunkt me.
Ik vind het niet meer dan een wilde fantasie en een volstrekt ireeele inschatting van een godsdienst. De islam is een religie, hoe graag je dat ook anders wil zien om een politiek punt te kunnen scoren.
pi_41011963
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:55 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik zie een stuk meer overeenkomsten tussen de islam en het nazi-gedachtengoed, maar goed.
Dat zie je dan verkeerd maar het is me al vaker opgevallen dat jij denkt dat de radicale islam synoniem is aan de islam.
pi_41012003
en dan zijn er nog die part-time moslims zoals Mutant, ook een niet gering aantal vermoedelijk. Zo nu en dan de moslim uithangen voor de sociale cohesie binnen de familie en kennissenkring.
pi_41012047
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:57 schreef SCH het volgende:

[..]

De islam is een religie
Nee, dat is het niet. Het is een staatsinrichtingsvorm.
pi_41012090
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Sorry hoor, is dit serieus?
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:01:21 #123
156057 the_fucker
pi_41012112
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:54 schreef Sidekick het volgende:

. Het is juist de essentie van discussieren dat je iets onderbouwt om een ander te overtuigen.
En je beweert dat dat dat een ongeschreven wet is?
Een debat begint met openstaan voor de merning van een ander. Als je een ander niet serieus neemt is het onmogelijk een vruchtbaar debat te voeren. Ja, tenzij jij de muur als een volwaardige gesprekspartner ziet natuurlijk.

Verder kan debatteren tal van functies hebben,
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:02:24 #124
156057 the_fucker
pi_41012163
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 21:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd
Oh ja ?
Ik zie tal van overeenkomsten.
pi_41012198
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, is dit serieus?
Ja. Als jij denkt dat de islam puur een spirtuele aangelegenheid is dan weet je er niets van af. De islam is een compleet systeem voor de totalitaire inrichting van staat en individu. Koop eens die koran en lees hem zelf eens. Het staat er allemaal letterlijk in, van huwelijksregels tot economische staatsinrichting, militaire zaken tot aan wat je moet denken.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:03:51 #126
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41012246
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef -IksRee- het volgende:
Islam is een godsdienst.
Een theocratie is de staatsinrichtingsvorm die je wellicht bedoelt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41012306
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Islam is een godsdienst.
Jezus christus heb jij een chromosoom teveel of lees je gewoon expres de helft van de posts niet. En NEE, ik doel niet op theocratie, dumb ass.
pi_41012344
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef maartena het volgende:

[..]

Islam is een godsdienst.
Tja, dat dacht ik zo'n 5 jaar geleden ook, en toen heb ik me er een beetje in verdiept.

Mischien een idee?
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:07:27 #129
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41012345
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef -IksRee- het volgende:
Ja. Als jij denkt dat de islam puur een spirtuele aangelegenheid is dan weet je er niets van af. De islam is een compleet systeem voor de totalitaire inrichting van staat en individu. Koop eens die koran en lees hem zelf eens. Het staat er allemaal letterlijk in, van huwelijksregels tot economische staatsinrichting, militaire zaken tot aan wat je moet denken.
Dus volgens jou is het Christendom ook een staatsinrichtingsvorm? Daar staan namelijk ook regels in met betrekking tot huwelijk, economie, en er staat zelfs in dat wij vreemdelingen en immigranten moeten verwelkomen als een van ons, en moeten behandelen als een van ons.

Nee, de Islam is gewoon een godsdienst, net als het Christendom en de Islam.

Een theocratie is een staatsinrichingsvorm die het geloof als leidraad gebruikt. Iran is een theocratie bijvoorbeeld, maar ook Israel en het Vaticaan kunnen als theocratie worden genoemd.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:10:59 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41012449
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:05 schreef -IksRee- het volgende:
Jezus christus heb jij een chromosoom teveel of lees je gewoon expres de helft van de posts niet. En NEE, ik doel niet op theocratie, dumb ass.
Islam is net zo veel een Godsdienst als het Christendom en het Jodendom, en is geen staatsvorm.

En je hoeft je echt niet te verlagen met opmerkingen als "chromosoon teveel" of "dumb ass" om proberen je mening te verduidelijken.
-
pi_41012458
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Dus volgens jou is het Christendom ook een staatsinrichtingsvorm? Daar staan namelijk ook regels in met betrekking tot huwelijk, economie, en er staat zelfs in dat wij vreemdelingen en immigranten moeten verwelkomen als een van ons, en moeten behandelen als een van ons.
Sterker nog, het christendom was gewoon een voorzetting van het Romeinse rijk. Toen dat verviel is het christendom als bindende en staatsinrichtingsfactoor gebruikt. Inclusief dezelfde hoofdstad en dezelfde machthebbers erachter, in het begin dan. Maar het christendom is geknecht en de macht v/h Vaticaan gebroken. In Europa dan.
quote:
Nee, dat is het niet, eigenwijs stuk vreten. Koop dat stinkboek nou maar eens en lees het zelf.
quote:
Een theocratie is een staatsinrichingsvorm die het geloof als leidraad gebruikt. Iran is een theocratie bijvoorbeeld, maar ook Israel en het Vaticaan kunnen als theocratie worden genoemd.
Oh wauw, dank je wel voor deze wijze les, Maartena. Jeetje, je hebt me nu echt iets nieuws geleerd. Dank je wel voor deze fijne uiteenzetting.
pi_41012490
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:10 schreef maartena het volgende:

[..]

En je hoeft je echt niet te verlagen met opmerkingen als "chromosoon teveel" of "dumb ass" om proberen je mening te verduidelijken.
Dat komt omdat je een eigenwijs irritant teringventje bent die helemaal niet leest wat er gezegd wordt en dan wijsneuzerig onzin komt spuien.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:13:49 #133
156057 the_fucker
pi_41012536
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Nou, nee.
De theocratie is een van de belangrijkste peilers onder de Islam. De Sharia bijvoorbeeld, kan alleen in een Islamitische theocratie worden uitgevoerd, maar loopt als een rode draad door de gehele Koran.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:14:03 #134
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_41012543
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef -IksRee- het volgende:
En in welk opzicht zou het weigeren van niet-Westerse immigranten in strijd zijn met de grondwet dan? Met welk artikel dan? Artikel 1 gaat over het behandelen van mensen die in NL zijn, NIET over het toelaten van mensen van buiten NL.
We hoeven helemaal niemand toe te laten volgens de grondwet en dit gaat niet over asielzoekers (die we wel verplicht zijn op te nemen volgens internationale verdragen).
In de Grondwet (artikel 93 en 94) staat dat - kort gezegd - we ons dienen te houden aan de geldende verdragen van volkenrechtelijke organisaties. Een van die verdragen is het "Internationaal Verdrag inzake Burgerrechten en Politieke Rechten" waar in artikel 26 een discriminatieverbod is vastgelegd.
pi_41012560
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja tuurlijk staat het er in. Net als in de bijbel. Maar dat is niet relevant. Woont de koran hier dan, heeft de koran armpjes en beentjes en stemrecht en een paspoort? Nee, het gaat om mensen en wat die geloven en gelovige moslims geloven net als christenen in 1001 variaties.

Ik zeg nergens dat de islam puur een spirituele aangelegenheid is. Maar het is in de eerste plaats wel een religie. Dat zou je mogen weten. Dat jij de nadruk wilt leggen op de politieke islam en telkens moslims over 1 kam wilt scheren, is pas vrij suf. Dan weet je echt niks van de islam af. Alsof je de hele islam ineens doorgrondt als je dat boek hebt gelezen. Dat boek is een dood ding, net als de bijbel. Het gaat om de mensen.
pi_41012585
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:12 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat komt omdat je een eigenwijs irritant teringventje bent die helemaal niet leest wat er gezegd wordt en dan wijsneuzerig onzin komt spuien.
X-ray is weer aan de verliezend hand hoor
pi_41012644
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef NewOrder het volgende:

[..]

In de Grondwet (artikel 93 en 94) staat dat - kort gezegd - we ons dienen te houden aan de geldende verdragen van volkenrechtelijke organisaties. Een van die verdragen is het "Internationaal Verdrag inzake Burgerrechten en Politieke Rechten" waar in artikel 26 een discriminatieverbod is vastgelegd.
Voor inwoners van NL ja. Maar dat betekent dus niet dat er geen eisen gesteld mogen worden aan immigranten die we sowieso niet toe zouden hoeven laten. He, er wordt nu al gediscrimineerd hoor, op staatsniveau. Dat begint zelfs al bij kleine dingen als een visa aanvragen. Mensen uit sommige landen moeten dat wel, mensen uit andere landen weer niet.
pi_41012658

<doelde op SCH>

Iksree, laat toch joh, je kunt net zo goed buiten tegen een boom aan gaan discussieren.
pi_41012686
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat om de mensen.
En daar stikt het hier van, van die mensen en allemaal beamen ze dat de islam eigenlijk het hele leven zou moeten beinvloeden. Stuk voor stuk.
pi_41012717
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:13 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Nou, nee.
De theocratie is een van de belangrijkste peilers onder de Islam. De Sharia bijvoorbeeld, kan alleen in een Islamitische theocratie worden uitgevoerd, maar loopt als een rode draad door de gehele Koran.
Dat is de koran en islam volgens Wilders. Vraag het eens aan liberale moslims, surinaamse moslims, jongere moslims, marokkaanse moslims etc.
pi_41012773
Het Christendom is veel meer enkel een religie dan de islam. De sharia is onbekend in het christendom meteen een teken dat de islam meer omvat dan het christendom namelijk een hele staatsinrichting.
pi_41012775
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

En daar stikt het hier van, van die mensen en allemaal beamen ze dat de islam eigenlijk het hele leven zou moeten beinvloeden. Stuk voor stuk.
Tuurlijk joh. Als dat is waar je in wilt blijven geloven. In dit soort rechts-orthodoxe bevooroordeelde praatjes die geen zier met de werkelijkheid hebben te maken, dan moet je dat vooral doen. Blijf vooral lekker angstig en haatdragend en het komt allemaal goed in Nederland
pi_41012802
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het Christendom is veel meer enkel een religie dan de islam. De sharia is onbekend in het christendom meteen een teken dat de islam meer omvat dan het christendom namelijk een hele staatsinrichting.
Kom op man - wat weet je er van? De sharia is helemaal niet onbekend in het christendom
pi_41012890
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Als dat is waar je in wilt blijven geloven. In dit soort rechts-orthodoxe bevooroordeelde praatjes die geen zier met de werkelijkheid hebben te maken, dan moet je dat vooral doen.
Man, ik ben, in tegenstelling tot jij, vanaf dag 1 tussen die gasten opgegroeid en ik heb het allemaal vanaf de 1e rij zien gebeuren. Dat jij nu denkt dat je met een vooraangekondigd bezoekje en een praatje met een woordvoerder van een moskee weet wat ze echt denken, dat is jouw naieve instelling.
quote:
Blijf vooral lekker angstig en haatdragend en het komt allemaal goed in Nederland
Ik zal zeker haatdragend blijven zijn tegen een achterhaald politiek systeem dat mij als ongelovig varken de dood en eeuwige hel in wenst ja. Maar goed, figuren zoals jij zouden de fascisten en communisten ook geen strobreed in de weg hebben gelegd met exact dezelfde argumenten.

Lekker de oogjes sluiten en net doen alsof het niet bestaat, das beter. Alles voor de lieve vrede en bang zijn voor confrontaties.
pi_41012912
quote:
Kom op man - wat weet je er van? De sharia is helemaal niet onbekend in het christendom
Datgene wat de sharia omvat. Vertel me even hoe dat in het christendom heet?
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:23:00 #146
156057 the_fucker
pi_41012925
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is de koran en islam volgens Wilders.
Je bent nu in gesprek met mij en niet met Wilders.
quote:
Vraag het eens aan liberale moslims, surinaamse moslims, jongere moslims, marokkaanse moslims etc.
Ik kan prima zelf lezen.
pi_41012965
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:22 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Man, ik ben, in tegenstelling tot jij, vanaf dag 1 tussen die gasten opgegroeid en ik heb het allemaal vanaf de 1e rij zien gebeuren. Dat jij nu denkt dat je met een vooraangekondigd bezoekje en een praatje met een woordvoerder van een moskee weet wat ze echt denken, dat is jouw naieve instelling.
Jij hebt vanaf dag 1 niet open gestaan voor wat dan ook en je eigen angstige beeld gekoesterd. Op rij 1 misschien, maar dan wel met je ogen en oren dicht.
quote:
Ik zal zeker haatdragend blijven zijn tegen een achterhaald politiek systeem
De islam is geen politiek systeem. Geeft maar weer aan hoe weinig je er van wilt weten. Je bent niks opgeschoten in al die jaren. Jammer.
pi_41013077
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 22:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt vanaf dag 1 niet open gestaan voor wat dan ook en je eigen angstige beeld gekoesterd. Op rij 1 misschien, maar dan wel met je ogen en oren dicht.
Ja hoor, geloof gewoon dat zelf. Dat geeft je wat meer geestelijke rust zeker?
quote:
De islam is geen politiek systeem. Geeft maar weer aan hoe weinig je er van wilt weten. Je bent niks opgeschoten in al die jaren. Jammer.
Dat is het wel. Je kan wel gewoon simpelweg liegen en je ogen dicht doen, maar dat maakt het niet minder waar. Als iemand niets opgeschoten is, ben jij het wel.
  zondag 20 augustus 2006 @ 22:30:16 #149
156057 the_fucker
pi_41013218
quote:

[

Oh ?
Ik ben razend benieuwd.
pi_41013298
ach, jezus, laat ook maar, dringt toch niet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')